Jump to content

primul meu bmw 320d


cristy7610

Recommended Posts

  • 4 months later...
masina find trasa pe dreapta din cauza turbinei am colantat trim-ul central in folie carbon si un refresh la vopsea printr-un polish profi...chiar cand vroiam sa ii schimb putin look-ul prin monatrea unui set de arcuri eibach pro kit imi face figura si ma lasa-n drum turbosuflantahmm.png Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

masina find trasa pe dreapta din cauza turbinei am colantat trim-ul central in folie carbon si un refresh la vopsea printr-un polish profi...chiar cand vroiam sa ii schimb putin look-ul prin monatrea unui set de arcuri eibach pro kit imi face figura si ma lasa-n drum turbosuflantahmm.png

Park arata mai bine cu cele argintii. dc nu le faci negru lucios?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salutare.pe partea audio nu i-am facut nimic ptr ca acum am alte prioritati...turbina avea un mic suierat la pornire,in special dimineatza cand motorul era rece,in rest nici un siptom,dupa care brusc si-a dat duhul :).ieri m-am intors din vacanta si pot spune ca dupa 1700 km facuti prin tara masina s-a comportat exemplar(ptiu..sa n-o deochi) :)mai ales ca noua turbina a fost destul de solicitata la urcare pe Transalpina si Transfagarasan. Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Poate am mai zis, culoarea e f f reusita, am mai vazut-o si pe e46.

 

Cu turbina e problema mare pe motorul asta de 163cp, poate iar o sa imi mai comenteze multi cand o sa zic ca 80% din turbine pica la motorul asta (cel putin la 80% din cunoscutii mei a picat). Nu motorul in sine e problema, turbinele astea de rahat, facute de un producator de rahat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

intradevar turbina e hiba cea mai mare la motorul asta.oricum era de asteptat sa cada dar speram sa ma mai duca 15-20.000 km ptr ca dupa cum am mai spus ea functiona foarte bine,doar acel suierat la peste 2000rpm.am pus o turbina noua,originala mitsubishi fara sa dau la schimb pe cea veche,ptr ca asa se cere de obicei la cumpararea uneia noua.oricum bmw-ul nu mai este ce a fost odata....ca fiabilitate
Link to comment
Share on other sites

EU intrebam de fluierat pentru ca si la mine fluiera ( dar la 320d e46 150 cai) si vroiam sa vad daca sa ma astept si eu la ce e mai rau. La mine suieratul e doar intre 1800 si 2100 rpm. De acolo..total silence. Ma rog, cat de silentios poate fi un diesel.

 

SA te poarte sanatos si sa ai noroc de ea.

Iar de acum incolo..doar ulei+filtre + motorina sa ceara.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa imi spui si mie cum ai demontat trimul central?

 

ti-am trimis pm :)

 

EU intrebam de fluierat pentru ca si la mine fluiera ( dar la 320d e46 150 cai) si vroiam sa vad daca sa ma astept si eu la ce e mai rau. La mine suieratul e doar intre 1800 si 2100 rpm. De acolo..total silence. Ma rog, cat de silentios poate fi un diesel.

 

SA te poarte sanatos si sa ai noroc de ea.

Iar de acum incolo..doar ulei+filtre + motorina sa ceara.

 

multumesc la fel...aici am discutat despre aceasta problema http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117713-mi-a-cazut-turbina/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
astazi i-am montat arcuri eibach prokit sportline si vreau sa spun ca se merita .cel putin ptr mine face toti banii.drop-ul este exact cat doream, iar stabilitatea e mult mai buna .am sa pun si cateva poze ,asta dupa ce se va aseza mai bine.,ptr ca am inteles ca sa mai lasa ceva dupa montaj
Link to comment
Share on other sites

astazi i-am montat arcuri eibach prokit sportline si vreau sa spun ca se merita .cel putin ptr mine face toti banii.drop-ul este exact cat doream, iar stabilitatea e mult mai buna .am sa pun si cateva poze ,asta dupa ce se va aseza mai bine.,ptr ca am inteles ca sa mai lasa ceva dupa montaj

 

 

cat te-a costat toata treaba?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Salutare

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nimic,asa ca e timpul sa ma bag si eu putin in seama :)

Intre timp am schimbat:

-tampoane motor

-tampoane cutie

-bielete antiruliu

-role,intinzatoare si tot ce tine de curele...

-jante,model m6 ,iar astazi am trecut la m-packet pe 18,poate imi spuneti voi ce ET au.Stiu ca au J-8 toate 4

-bara fata m-packet+ tips-uri

-pedale M

-CAUT de cateva luni acel racord flexibil dintre filtrul de aer si difuzor...daca stie cineva unde as putea gasi acest racord i-as fi recunoscataor...am sunat la toti vanzatorii de pe forum fara nici un rezultat...

 

Urmeaza :

-praguri M

-bara spate M cu difuzor Performance, dubla evacuare.

-eliminare DPF si remapare la 200cp

-eliminare toba spate si inlocuita cu evacuare dubla.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jantele style 135m se dau la schimb cu ceva pe 19.Am gasit la cineva niste jante de m6 pe 19 dar au ET15 pe fata si J8,5 iar pe spate ET20 si 9,5J...Se pot monta jantele astea pe e90?

Fata minim et 27 -max 38-40

Spate maxim et 47 min 30

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.