Jump to content

Audi S8 - depaseste M5 la performante


radusky

Recommended Posts

Din video-ul postat mai sus pare ca noul M5 V8 accelereaza mai greu la peste 300km/h decat vechiul v10, dar depinde si in ce conditii l-au testat.

 

Eu as lua ca masina all rounder supercar Porsche GT2 RS

offtopic: All rounder fara aer conditionat si cu cusca aia in spate? poate maxim GT2, nu RS. Cu 620 cai numai all rounder nu e.

 

 

Dar serios dacă m-ar deranja și ultima clasată.

+1

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei ditamai limuzina cu lux peste lux si o acceleratie nebuna pe autostrada nici M5 si nici S8 nu se ating de S65 AMG.

Daca vrei s-o "huliganesti" putin pe un circuit M5 F10 e numai bun.

 

Daca e mai importanta sportivitatea iti iei GT-R ca are si ala 4-5 locuri.

 

Fiecare masina are tinta ei. Eu as vrea GT-R pentru mine. Daca as avea 30 ani as vrea M5. Daca as avea 50 ani as vrea S65 AMG.

Link to comment
Share on other sites

bineinteles ca nu te-ar deranja, pentru ca vorbesti din punctul de vedere al performantelor masinii actuale. intrebarea e: de ai detine prima masina clasata la fel ai gandi?

 

Nu ĂŽnțeleg ĂŽntrebarea. Nu compar cu mașina actualĂŁ, ci cu faptul cĂŁ Lotus face mașini care nu rup pe linie dreaptĂŁ sau 0-100, dar sunt ok prin alte pĂŁrți (pe Laguna Seca este ĂŽntre Cayman R și M3). Asta era ideea. AdicĂŁ nu conteazĂŁ numai cifre din astea seci. Cred cĂŁ la volanul oricĂŁrei mașini de acolo ar fi o placere sĂŁ stai.

 

DacĂŁ mĂŁ ĂŽntrebai ce aș cumpĂŁra, e greu de spus. Recunosc cĂŁ probabil ĂŽnclin spre Porsche ĂŽn general, fĂŁrĂŁ sĂŁ mĂŁ intereseze cĂŁ e GT-R mai rapid sau cĂŁ pe șosea poate vreodatĂŁ mĂŁ va depĂŁși un GT-R și vai ce rușine. DacĂŁ ar conta numai asta, atunci știu eu ce sleeper ar fi interesant, care dĂŁ rușini tuturor de acolo.

 

Ăn particular ĂŽmi place GT-R, dar din alte motive decât cifrele astea.

 

Presupun cĂŁ topicul a fost fĂŁcut de cineva care credea cĂŁ Audi avea mașini mai slabe decât BMW ĂŽn general. Evident cĂŁ nu e așa. Poate diferite, dar mai slabe nu cred. La vitezĂŁ Audi va pierde mult teren ĂŽn fața M5-ului. ConteazĂŁ asta? Poate pentru statistici. Pentru mine nu are nici o relevanțĂŁ. O mașinĂŁ are și alte chestii pe lângĂŁ cifre.

 

Apropo de "huligĂŁnit" ĂŽn general. Când stai pe margine e ușor sĂŁ spui. DacĂŁ ai mașinile (gen M5, AMG etc. cu RWD) și trebuie sĂŁ schimbi o pereche de anvelope la fiecare "huligĂŁnealĂŁ", parcĂŁ nu ți se mai pare așa de mișto. Vorbesc din perspectiva omului normal, nu a cuiva pentru care mașina este precum un ceas și anvelopele sunt precum schimbul bateriei acelui ceas.

 

Ăntr-un test cu M5 dupĂŁ câteva drifturi anvelopele spate erau pa. Similar și ĂŽn testul cu AMG-ul.

Link to comment
Share on other sites

Din video-ul postat mai sus pare ca noul M5 V8 accelereaza mai greu la peste 300km/h decat vechiul v10, dar depinde si in ce conditii l-au testat.

 

 

offtopic: All rounder fara aer conditionat si cu cusca aia in spate? poate maxim GT2, nu RS. Cu 620 cai numai all rounder nu e.

 

 

 

+1

 

Pentru mine este cu sau fara cusca,nu este o masina de curse, ci mai mult track car.si excelent ca masina de zi cu zi.

 

Nici GT3 RS nu ai spune ca este, dar aproape la fel de fabulos. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Delimitat ,rapoartele transmisiei permit atingerea unor viteze foarte mari.Peste 300. :thumbsup:

Peste 300 km/h da, dar sa spui ca BMW M5 e60 are viteza maxima 330 km/h, este deja basm. Colegu' ia de bun, ce ii arata vitezometrul...

330 km/h nu fuge nici in vale cu vantul din spate. Viteza maxima reala este cea data de constructor, nu ce ne arata noua pe bord.

Link to comment
Share on other sites

Asta incercam sa spun si eu , de exemplu pe un circuit nu este asa de importanta viteza finala.

 

Cat felul in care sunt impartite rapoartele cutiei pentru a oferi maximul de performante.

 

Astfel primele rapoarte sunt foarte scurte, pentru a oferi agilitate pe virajele medii si ultimele rapoarte pentru viteza de top.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

noul S8 are un 4.0 TFSI, cu un consum mediu de 10% si...tineti-va bine (sau sa ne tinem cu totii, noi fani BMW)...0-100 IN 4,2 SECUNDE....ADICA CU 0,2 mai putin decat M5.

...hm, se pare ca avantajul tehnologic nu este neaparat asul BMW....astept pareri (orientate pe cifre, nu pe preferinte oarbe)...

 

http://www.autospectator.com/cars/models/2012-audi-s8-reviewed-pictures-features-specs

 

De parca numai 0-100km/h conteaza pe lumea asta,mai ales cand se compara un rwd cu un awd.

Link to comment
Share on other sites

si daca vorbim de acceleratie,audi este avantajat la plecare,dupa care m5 probabil ar recupera rapid

 

oricum sunt situatii ipotetice,ar trebui comparate pe circuit

 

ca depaseste una pe alta in performante mi se pare o afirmatie aiurea,mai ales ca sunt si din clase diferite ,la care se mai urmaresc si alte chestii pe langa performante

Link to comment
Share on other sites

da cine a negat?

 

la nivelul asta comparatiile nu si au sensul dupa mine.cumparatorul probabil va tine cont de criterii subiective oricum,sau preferinte personale,nu diferenta eventuala de 0,2 sutimi pe suta sau alte tampenii

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce-am citit topicul asta chiar n-am mai putut sa dorm azi noapte,ma framanta intruna gandul ca S8 este mai rapid decat M5. Mai ales ca pe forumul asta majoritatea conducem M-uri si nu ne-a picat deloc bine treaba asta. :wacko:

 

scuze...ca sa poti recupera somnul pierdut uite: M5 vs Bugatti - performante similare pe 1/4 mile

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.