Jump to content

Audi S8 - depaseste M5 la performante


radusky

Recommended Posts

Cred ca niste date reale s-ar putea realiza numai cu un gps ft exact.

 

Depinde foarte mult si de dimensiunea rotilor(care stiam eu ca la M5 sunt pe 19) inclinatia drumul. etc.

 

Eu stiam ca delimitat M5 e60 poate duce 204 mph=326 km/h

 

Si unii mai spuneau ca M5 nu se apropie de Ferarri , Lamborghini ..... ?

Link to comment
Share on other sites

Sa compari masinile doar dupa 0-100 e la fel de relevant ca si atunci cand alegi o fata dupa culoarea parului.

 

Asa pot sa spun si eu ca vine o mega japoneza tunata si face 0-100 in 3.2s ,si ce-a facut S8u?

 

Daca initiatorul topicului voia o discutie pertinenta lua in teste un S8 , se ducea pe un circuit si al testa impotriva mai multor masini.

 

Asa cred ca ar iesi cel mai clar ce masina este mai buna, care iti ofera mai multa sportivitate pentru banii oferiti samd.

 

mda...atunci va rog sa mai asteptati ca lansarea nici nu s-a facut deocamdata, din cate stiu eu...cam cati fac asa cu subiectele ce le propun? cumva nimeni? eu ce am incercat sa spun este ca desi este o clasa mai mare (deci este mai dezavantajat), uite ca are cel putin pe 0-100 mai bine decat M5 (o clasa mai mica, deci in avantaj). asta e interesant! daca era invers, atunci se putea spune ca este irelevant...

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwblog.com/2011/11/12/bmw-m5-vs-mercedes-benz-e63-amg-vs-porsche-panamera-turbo-s/

 

In linkul de mai sus au comparat Panamera turbo S cu noul M5. Asa cum se spunea in topic AWD e favorizat pe 0-100. Se vede in urmatoarele valori ca M5-ul recupereaza deficienta de 0.4s pana la 0.1s si apoi probabil ca pana in 300 s-ar duce mai tare. Iar panamera are 30 cai in plus si 50kg mai putin fata de S8.

 

0-100km/h : Panamera TURBO S (3.7 s) | M5 (4.1 s)

0-200km/h : Panamera TURBO S (12.2 s) | M5 (12.3 s)

 

Pentru mine este cu sau fara cusca,nu este o masina de curse, ci mai mult track car.si excelent ca masina de zi cu zi.

 

@stefan_e46: Eu as prefera mai bn noul GT 3 RS 4.0. Motorul aspirat cu cel mai bun raport cai/litru si anume L6 4.0 litri si 500 de cai... o bijuterie.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei ditamai limuzina cu lux peste lux si o acceleratie nebuna pe autostrada nici M5 si nici S8 nu se ating de S65 AMG.

Daca vrei s-o "huliganesti" putin pe un circuit M5 F10 e numai bun.

 

Daca e mai importanta sportivitatea iti iei GT-R ca are si ala 4-5 locuri.

 

Fiecare masina are tinta ei. Eu as vrea GT-R pentru mine. Daca as avea 30 ani as vrea M5. Daca as avea 50 ani as vrea S65 AMG.

 

...pai ce specs are s65 AMG de spui asta? iar cu m5 nu prea cred ca "huliganesti"...e cat se poate de civilizata...daca o vrei asa...nu e m3 coupe....sau m1

Link to comment
Share on other sites

mda...atunci va rog sa mai asteptati ca lansarea nici nu s-a facut deocamdata, din cate stiu eu...cam cati fac asa cu subiectele ce le propun? cumva nimeni? eu ce am incercat sa spun este ca desi este o clasa mai mare (deci este mai dezavantajat), uite ca are cel putin pe 0-100 mai bine decat M5 (o clasa mai mica, deci in avantaj). asta e interesant! daca era invers, atunci se putea spune ca este irelevant...

 

pana la 100km/h logic ca un awd este in avantaj,pleaca bomba de pe loc chiar si pe carosabil ud,de ce ? pt ca trag toate rotile :frantics: ,de fapt daca ar exista masuratori cu 0-60km/h probabil diferenta ar fi de 1s in favoarea audiului.

Link to comment
Share on other sites

Delimitat ,rapoartele transmisiei permit atingerea unor viteze foarte mari.Peste 300. :thumbsup:

 

am dubii ca fara tunning huricane poate atinge 330...poate 300-315 da nu mai mult...m-am uitat pe fastestlaps...s65amg pe 1/4 mile doar cu 0,3 mai rapid ca s8...si cu 90 cp mai mult si 350nm in plus....orice ati spune, ce anunta noul s8 mi se pare de liga celor mari...iar bmw 760i sta cam prost pe aici (na, ca ati vrut sa comparam mere cu mere si nu cu pere) cu ditamai motoru...oameni buni, e un motor de 4.0...nu de nspe litri peste litri...

Edited by radusky
Link to comment
Share on other sites

am dubii ca fara tunning huricane poate atinge 330...poate 300-315 da nu mai mult...m-am uitat pe fastestlaps...s65amg pe 1/4 mile doar cu 0,3 mai rapid ca s8...si cu 90 cp mai mult si 350nm in plus....orice ati spune, ce anunta noul s8 mi se pare de liga celor mari...iar bmw 760i sta cam prost pe aici (na, ca ati vrut sa comparam mere cu mere si nu cu pere) cu ditamai motoru...oameni buni, e un motor de 4.0...nu de nspe litri peste litri...

 

Cum adica Hurricane fara tuning? Pai Hurricane fara tuning e M5 normal.. si poate aprox 330 pe ceas si de fapt vreo 305-310 real. M5 E60 Hurricane RR, ala de 750 cai a fost testat si verificat cu top speed de 372 Km/h.

 

S8-ul asta nou e intr-adevar foarte rapid pentru o masina asa mare si nu e de mirare ca Audi are masini rapide. Si RS6 era o masina foarte rapida. Zic "era" fiindca mi se pare ca l-au scos din productie. Ala avea 580 cai si era si mai mica masina. Bomba pe roti. Chiar prefer RS6 decat M5 E60, insa F10 e alt animal.

 

Comparatia dintre M5 si S8 nu e chiar asa ridicola din prisma greutatii. S klasse si F01 sunt mult mai grele, au 2-300 Kg mai mult decat noul S8. Insa totusi sunt 2 clase diferite.

 

Iar in ceea ce priveste S65 AMG acel 1/4mile nu ii face cinste. Este o masina masiva cu tractiune spate si un munte de cuplu. La plecarea de pe loc invarte rotile in gol ca nebuna. Dupa ce s-a urnit locomotiva, insa.... putine masini pe lumea asta o mai pot intrece. Chiar ai nevoie de ceva foarte rapid (gen M5 F10, Lamborghini, GT-R samd).

Link to comment
Share on other sites

0 - 40 kph 1.5 s

0 - 80 kph 3.2 s

0 - 100 kph 4.1 s

0 - 180 kph 10.1 s

0 - 200 kph 12.3 s

0 - 60 mph 3.7 s

0 - 100 mph 8.2 s

0 - 150 mph 18.3 s

1/4 mile 12.0 s @ 122 mph

masuratori pt m5

 

Max speed 250 kph (155 mph)

0 - 50 kph 1.6 s

0 - 100 kph 4.1 s

0 - 130 kph 6.6 s

0 - 200 kph 12.9 s

0 - 100 mph 8.6 s

1/4 mile 12.1 s

masuratori pt rs6

 

0 - 50 kph 1.2 s

0 - 100 kph 3.5 s

0 - 130 kph 5.4 s

0 - 200 kph 12.2 s

0 - 300 kph 53.3 s

0 - 60 mph 3.3 s

0 - 100 mph 7.8 s

0 - 150 mph 26.6 s

1/4 mile 11.3 s @ 125 mph

0 - 100 - 0 mph 13.1 s

masuratori pt GT-R

Dupa cum spuneam 0-100km/h nu inseamna mare lucru,intr-adevar f.important pt amatorii de liniute dintre un semafor si prima trecere de pietoni.

 

Iar pe cirucit noul M5 nu are nici cea mai mica treaba cu Rs6 si nu va avea nici cu S8,momentan sta langa GT-R,R8 V10,Panamera turbo S.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

760i este un V12 clasic, aspirat, ce-i drept nu ĂŽmpins foarte sus, doar vreo 450 de cai. Probabil din diverse considerente s-a fĂŁcut asta, gen imagine, tradiți etc. Clar se puteau adopta alt motor, nu poți spune cĂŁ BMW nu ar avea ce sĂŁ punĂŁ ĂŽn loc. Oricum 450 nu sunt 300. Și ar fi de discutat și despre acele small block americane, care nu-s așa de rele precum se crede.

 

Un 4l V8 twinturbo nu-i chiar un motor mic. Și nici economic pus ĂŽn context (vezi taxe, asigurĂŁri etc.). Mult mai interesante sunt motoarele pânĂŁ ĂŽn 3l, cât or mai beneficia de costuri cât de cât decente. Probabil ĂŽn viitorul nu foarte ĂŽndepĂŁrtat orice motor peste 2l va fi considerat produs de lux și taxat ca atare. Deja existĂŁ la nivel de UE astfel de idei și pe fondul crizei, ĂŽn mod sigur ĂŽși vor gĂŁsi susținĂŁtori cât sĂŁ ajungĂŁ sĂŁ fie impuse.

 

Mulți producĂŁtori au fĂŁcut pasul spre motoare mai mici de câțiva ani și VAG a fost oarecum lider ĂŽn aceastĂŁ direcție. BMW s-a decis destul de greu - altĂŁ tradiție la care au ținut pânĂŁ ĂŽn ultimul moment. Tu ai vrea sĂŁ disparĂŁ celebrele L6 definitiv?

Link to comment
Share on other sites

sunt multe de discutat, la americani un motoras dinasta mic la cate mile fac ei anual nu stiu cat ar tine.

 

 

V8 ala twin turbo e un low pressure turbo, nu e ceva gen pus ca la un 2l sa il aduci in 240 de cai, ci mai curand 2 turbine mititele care ii mai cresc cuplul si alti cativa parametri, sa poate fi scos motorul la niste parametri decenti si respectand normle noi de poluare fara niste costuri imense..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

760i este un V12 clasic, aspirat, ce-i drept nu ĂŽmpins foarte sus, doar vreo 450 de cai. Probabil din diverse considerente s-a fĂŁcut asta, gen imagine, tradiți etc.

 

total eronat 760i este un 6.0: V12 twin turbo de vreo 550 cai

 

ceea ce descri tu acolo este vechiul model

Link to comment
Share on other sites

Tu ai vrea sĂŁ disparĂŁ celebrele L6 definitiv?

 

BineĂŽnțeles cĂŁ nu doresc acest lucru. Din acest tip de motoare s-a nĂŁscut legenda BMW. :rolleyes:

 

Oricum, pĂŁrerea mea este cĂŁ S8-ul nou trebuie respectat pentru motorul din dotare, ĂŽnsĂŁ consider cĂŁ avantajul acestuia pe 0-100km/h fațĂŁ de M5 se datoreazĂŁ și tracțiunii integrale, iar acest avantaj al audi-ului va fi recuperat de BMW dupĂŁ 150km/h, datoritĂŁ faptului cĂŁ dupĂŁ aceastĂŁ vitezĂŁ tracțiunea integralĂŁ devine un gen de "balast" pentru motor.

Link to comment
Share on other sites

BineĂŽnțeles cĂŁ nu doresc acest lucru. Din acest tip de motoare s-a nĂŁscut legenda BMW. :rolleyes:

 

Oricum, pĂŁrerea mea este cĂŁ S8-ul nou trebuie respectat pentru motorul din dotare, ĂŽnsĂŁ consider cĂŁ avantajul acestuia pe 0-100km/h fațĂŁ de M5 se datoreazĂŁ și tracțiunii integrale, iar acest avantaj al audi-ului va fi recuperat de BMW dupĂŁ 150km/h, datoritĂŁ faptului cĂŁ dupĂŁ aceastĂŁ vitezĂŁ tracțiunea integralĂŁ devine un gen de "balast" pentru motor.

 

Avantajul tractiunii integrale e doar la plecarea de pe loc , unde nu derapeaza deloc rotile , dupa aia pierde 4x4 datorita pierderilor mai mari de putere si a greutatii in plus.Pe 0-100 kmh sta mai bine tractiunea spate decat integrala.

Link to comment
Share on other sites

V8 ala twin turbo e un low pressure turbo, nu e ceva gen pus ca la un 2l sa il aduci in 240 de cai, ci mai curand 2 turbine mititele care ii mai cresc cuplul si alti cativa parametri, sa poate fi scos motorul la niste parametri decenti

 

Cred ca mai degraba low turbo sunt noile S6 si S7, care au aceleasi motor ca S8 , dar doar 420 de cai fata de 520 la S8.

Probabil S8 are undeva la ~1.5 bari (reali) ca si noul M5.

 

Depinde si cu ce compari tu ..low turbo. Fata de un mitsu de 2 litri si 500 de cai normal ca e low turbo.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

gtr ala e o masina fantasitica la pretul ei..

Oricum numai pe un forum unde poate 0.01 % au acces la astefel de masini vezi atata cearta, ala de isi cumpara isi pune fundul in el si l-a luat, crezi ca ii pasa ca m5 sau S8 e cu o fractiune mai rapida... ? Aveti impresia ca vreunul din aia care au asa ceva isi castiga paine din liniute.. ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.