Jump to content

Relanti neregulat dimineata + oprit motor + Check Engine Light


Recommended Posts

Salut,

 

Pe un 135i (N54) in ultimele doua dimineti am observat un relanti neregulat cu troncaneli si smucituri. Chiar si cand acceleram motorul nu mergea rotund.

 

Ieri dimineata a fost mai ok, simptomele au disparut dupa 5 minute de mers, nici un mesaj de eroare, nici un martor in bord.

 

Azi dimineata motorul mergea si mai prost, nu avea putere, vibra si smucea si chiar s-a oprit cand am incercat sa plec de pe loc. Martorul acela care reprezinta un motor s-a aprins (galben) si a ramas aprins, fara vreun alt mesaj de eroare pe iDrive. Am pornit din nou motorul si am mers 5 minute dar motorul tot nu mergea rotund, martorul ramanand aprins. Am oprit motorul dupa 5 minute, l-am repornit si totul a fost ok de atunci.

 

Mentionez ca am schimbat HPFP de 2 ori si 3 injectoare la ultimul recall.

 

Ce sa fie? :) Pot sa merg asa cu masina sau sa o las in parcare pana cand am programarea la Filaret?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la Filaret si pe tester apare o singura eroare permanenta la cilindrul 2, fara sa specifice problema exacta. Asa ca au schimbat bobina, dar problema nu a disparut. Din pacate se poate vedea doar dupa ce masina a stat afara 5-6 ore.

 

Cunoasteti vreo solutie pin care se poate depista defectul fara sa se schimbe, pe rand, fiecare componenta care are legatura cu cilindrul 2 ? Ma apuca vara daca procedez asa.

 

Un lucru ciudat : dupa 5 minute de mers, cand motorul s-a mai incalzit, tot mergea neregulat cu martorul de motor aprins. Am oprit si pornit motorul la un semafor si exact din acel moment a mers ok. Mersul neregulat poate fi o reactie a electronicii masinii la o valoare eronata data de un senzor, care se reseteaza la repornire motor?

Edited by Sumo
Link to comment
Share on other sites

pai trebuie sa zica o eroare cilindrul 2 ala,bujia au verificat-o?altfel ceea ce spui e simptom de HPFP macar in teorie.injectorul lucreaza in parametri?

edit:doamneeee cum adica apare eroare permanenta la cilindrul 2 fara sa zica cauza?!!?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

asa mi-a zis tehnicianul... ii apare o eroare la cilindrul 2, dar nu descrie componenta defecta... HPFP mi-a fost schimbata de 2 ori. Simptomul cand a fost problema cu HPFP nu era similar (adica nu aparea la rece problema).

 

Sall, eu am avut problema asta cu ani in urma pe 316 i, al meu, am schimbat toate bobinele, daca schimbi una, este nasol, asta este defectul la cele pe benzina......sa ai o zi buna si sa nu mai probleme de acest gen.....si vezi de unde alimentezi cu benzina!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.