Jump to content

Reconditionari BMW


15dod

Recommended Posts

Salut tuturor

 

Cu totii avem un zis sa readucem la viata ceva frumos, de aceea de 2 ani stau cu un e30 325xi in garaj cu gandul ca intr-o zii voi avea timp de el si de pasiunea mea, dar viitorul a luat o alta cale asta dupa nasterea baietelului deci timpul liber a fost transferat noului venit, masina merge perfect porneste la sfert dupa fiecare 4 luni cand vin din voiaj.

 

Caut acum un ff bun meserias ptr caroserie care sa fie destul de tipicar sau chitibus, sunt dispus sa cumpar toate piesele ce trebuiesc inlocuite dar doresc sa fie schimbate la fel ca la o masina noua, adica prin puncte de sudura sper sa fie corect denumirea procedeului,e destul de simplu doar ca trebuie multa rabdare, apoi un mecanic care sa stie ce inseamna "x" la un e30 ca ar cam trebuii schimbate burdufe si ce mai apare pe acolo,masina arata ff bine e in starea originala.

 

Imbunatatiri ce vor venii:

o suspensie

interior sport de piele

bucsi powerflex toata masina

tot ce inseamna o revizie completa la motor,cutie,grupuri si planetare

cand va fii gata jante TH-schimd

o vopsea ca cea originala masina vreau sa arate cat mai originala

 

Daca stiti pe cineva care nu are de treaba in iarna aceasta mai ales cu sezonul rece ce aproprie si ciocanelile sunt in floare.

 

Cu respect Alin

Link to comment
Share on other sites

 

 

Caut acum un ff bun meserias ptr caroserie care sa fie destul de tipicar sau chitibus, sunt dispus sa cumpar toate piesele ce trebuiesc inlocuite dar doresc sa fie schimbate la fel ca la o masina noua, adica prin puncte de sudura sper sa fie corect denumirea procedeului,e destul de simplu doar ca trebuie multa rabdare, apoi un mecanic care sa stie ce inseamna "x" la un e30 ca ar cam trebuii schimbate burdufe si ce mai apare pe acolo,masina arata ff bine e in starea originala.

 

 

 

Cu respect Alin

 

se poate dar nu tot timpul.avand in vedere ca o masina se sudeaza in straturi, in unele locuri ar trebui sa desfaci jumate de caroserie sa sudezi o placuta, nu merita

Link to comment
Share on other sites

salut

asa e in legatura cu inlocuit toate partile afectate, masina se va demonta complet adica va ramane doar caroseria, de sudat toate componetele daca e nevoie sa desfac mai multe parti ale masinii se vor desface, trebuie sa iasa perfect, de sablat mai nou e cu o solutie ce indeparteaza vopseaua pana la tabla si nu afecteaza caroseria,poze gasiti in profilul meu.

nu ma grabesc asa ca astept pana se iveste cineva dispus sa faca treaba buna si sa fie de incredere, trebuie sa ma apuc de cumparat praguri interioare si exterioare contra aripi spate complete pozibil pedalier stanga si poate dreapa si apoi incepe greul.

Cand ma apuc o sa va anunt si o sa fie un proiect cu poze la fiecare etapa

Link to comment
Share on other sites

sablat sau solutie

 

cred ca solutia o sa aiba un pret efectiv astronomic, trebuie scufundata toata caroseria in solutia respectiva si tinuta acolo vreo 3 zile.nici nu stiu unde s-ar face asa ceva in ro, dar si daca s-ar face sunt convins ca ar costa o caruta de bani.Sablatul clasic e ok, indeparteaza tot si macar vezi exact pe unde e ciuruita masina si schimbi panourile

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

In Germania chiar BMW avea un program de reconditionat masini vechi. Se ocupau si de masini gen 2002 Ti sau altele mai vechi, deci un E30 ar trebui sa fie "usor" de reconditionat.

Evident si costurile sunt mari, dar e clar ca treaba o fac cum trebuie. Am vazut cateva poze cu masini vechi reconditionate la ei si arata exact ca noi. 0 defecte optice vizibile.

Link to comment
Share on other sites

In Germania chiar BMW avea un program de reconditionat masini vechi. Se ocupau si de masini gen 2002 Ti sau altele mai vechi, deci un E30 ar trebui sa fie "usor" de reconditionat.

Evident si costurile sunt mari, dar e clar ca treaba o fac cum trebuie. Am vazut cateva poze cu masini vechi reconditionate la ei si arata exact ca noi. 0 defecte optice vizibile.

unde unde, da sa vedem si noi

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am discutat ceva timp in urma cu un director de la bavaria Consanta(neamt) si el isi reconditiona 2 e30 la noi ca e mai ieftin de cat in germania, un e30 327i l-a ajuns la noi 5000euro fara manopera ca de era director acolo dar masinile ierau descompletate total si apoi piesa cu piesa refacute si inlocuite toate piesele imi pare rau ca nu mai am pozele cu masina reconditionata,arata senzational, pana si el a recunoscut ca e mai ieftin dar meseriasi sunt cam 30% priceputi si mai ales atenti la detalii(mantuiala pe scuturt)

In legatura cu solutia precizata mai sus nu e vb de o baie si de o solutie ce se aplica cu pensula gen lac-remouve sau cromofag daca nu ma insel si vopseua se inmoaie total, e gen reonditionare ca la emisiunile de la tv.

Eu ma gandesc de 4000euro de investit in ea total sa vedem ce va fii la final.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.