Jump to content

Am o problema foarte ciudata


Recommended Posts

Azi dimineata mi-a facut prima data figura asta f f interesanta !!

Ce mi se intampla ?

Pornesc motorul . In momentul in care aprind lumina de intalnire ,se opreste motorul :blink: indiferent daca masina sta pe loc ,sau sunt in mers .Motorul se opreste indiferent de turatia la care sunt la momentul respectiv si viteza pe care o am.Am verificat,am plecat de pe loc si cand am ajuns la 100km/h am aprins pozitiile si dupa 5 secunde,farurile.A "murit " motorul instantaneu.

A mai auzit cineva ceva de genu' asta ?

sunt curios sa aud o parere pertinenta !

Link to comment
Share on other sites

poate ca vreunul din balasturi,"suge" mult curent la initializare si da peste cap vreun calculator care gestioneaza alimentarea motorului ? sau ceva de gen ?

 

mai mult pare un scurt undeva ,deconecteaza balasturile si aprinde , macar elimini o cauza , eventual le deconectezi pe rand

Link to comment
Share on other sites

mai mult pare un scurt undeva ,deconecteaza balasturile si aprinde , macar elimini o cauza , eventual le deconectezi pe rand

poate tot de-acolo mi se trage si faptul ca m-a tinut o baterie numai un an jumate.Am cumparat in Aprilie anu' trecut o baterie noua de 100 de Amperi,dupa 18 luni a fost gata.Fara muzica in masina,fara prostii...Cam putin pt un acumulator de 100 A sa tina un an jumate.Altii se lauda ca-i duce bateria 6-7 ani !!L-am aruncat, acu vreo luna i-am luat altul,tot de 100 ,tot nou-nout din magazin.Poate are vreo legatura una cu alta !

Link to comment
Share on other sites

poate ca vreunul din balasturi,"suge" mult curent la initializare si da peste cap vreun calculator care gestioneaza alimentarea motorului ? sau ceva de gen ?

Nici vorba.

 

Ai probabil o pana de contact pe undeva. S-a umblat vreodata la instalatia electrica a masinii? Ai pus vreun sistem audio sau ceva de genul asta pe masina?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic ca nici nu ma prea pricep eu. Stiu doar ca si eu am avut o problema, nu chiar asemanatoare, sa zicem, din aceeasi arie cu tine. Nu aparea nimic pe tester, am omorat o baterie in cateva luni iar intr-un final, un mester mai priceput a gasit un fir slabit nu stiu pe unde. Deci, ce vroiam sa zic e ca nu e obligatoriu sa apara vreo eroare pe tester. Cel mai bine ar fi sa gasesti un electrician priceput care sa verifice tot, prin eliminare.
Link to comment
Share on other sites

Nici vorba.

 

Ai probabil o pana de contact pe undeva. S-a umblat vreodata la instalatia electrica a masinii? Ai pus vreun sistem audio sau ceva de genul asta pe masina?

am avut acu o vreme o statie si un tub de bass in spate...dar nu mi-a prea placut treaba,si le-am dat jos dupa cateva zile .Ce legatura poa' sa fie ?!

La instalatia electrica ,din cate stiu eu,n-a umblat nimeni ...bine,cu cateva mici exceptii ,adica am schimbat vreo 5-6 interioare intr-un an jumate :frantics:. Pasarica mea !dar nu vad ce legatura ar avea asta.

Merg maine pana la Tm la un coleg sa vedem daca gaseste ceva :thumbsup:!

Link to comment
Share on other sites

asa o sa si fac

maine merg pana la tm intr-o plimbare ,sa arunce colegul Zeronoo "o privire" de ansamblu.

daca nu gasim cauza,luni merg si o las la un electrician

nu poti sa mergi cu masina ,permanent cu frica-n san ca daca pornesti faza scurta s-ar putea sa-ti moara motorul :popcorn: Unde pui ca noaptea nu poti folosi masina ,politia daca te prinde in afara localitatilor cu lumina stinsa te "arde" .In seara asta am umblat doar cu proiectoarele aprinse ,ca un cocalar veritabil :blush: n-am avut de ales.Penibil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Trebuie sa mergi sa se uite un electrician la masina, defectul probabil nu e cauzat de o piesa defecta. Probabil e o chestie legata de o interventie in instalatia electrica a masinii.

...pur si simplu am schimbat droserele de la xenon,le-am dat dracului pe alea "slim" pe care scria "can bus" :blush: si am pus unele de-alea mari si grele din prima generatie,pe care scrie "siemens" :blink: fara anulatori de eroare,fara condensatori fara nimic :Devil:

treaba merge unsa acuma ...nici eroare in bord ,nici alte interferente, totul pare ok :good:

am dedus ca droserele alea "vechi" au luat-o razna .Le-o fi sunat ceasu' dupa 18 luni de folosire intensiva

Link to comment
Share on other sites

Exista de ceva vreme noi standarde de testare si au fost introduse in teste niste varfuri de tensiune pozitive si negative de genul 5us 100V sau 5us -100V. S-a constatat ca mare parte din electronica o ia pe aratura, de la functionare defectuasa pana la defectare.

 

Pe masina exista situatii in care pot apare astfel de varfuri daca sunt mai multe cabluri in paralel unde consumatori mari de curent sunt legati in acelasi manunchi cu linii de comunicatie sau intefete cu senzori.

 

Poate fi si o situatie ca cea descrisa mai sus: sa fi crapat ceva intr-un circuit si sa fi generat astfel de impulsuri care sa duca la erori de comunicatie sau citiri aiurea de senzori.

 

Acealsi circuit, pe o masina proiectat dupa 2005-2007, nu ar trebuie sa mai faca probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.