Jump to content

scartait role/curele/fulie vibrochen


Recommended Posts

eu va recomand sa incepeti prin a schimba curelele cu unele OEM. la mine scartzaia la pornire/oprire si solutia asta a fost. chiar daca alea oem se zice ca sunt facute tot de continental, cele aftermarket conti nu sunt de aceiasi calitate ca cele oem Edited by maryuss
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat role ( INA) curele ( CONTITECH) si fulie vibrochen (Corteco) dar scartaitul tot nu a disparut. Scartaie pana se incalzeste ( 10 -20 de min) dar destul de tare. Alte sugestii? Cum pot verifica alternatorul ? Multumesc

Arunca putina apa pe curea si daca nu mai scartaie inseamna ca nu sunt aliniate fuliile alternator,servo,ac,etc.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut,

 

Nu stiu daca am postat bine dar am o intrebare in legatura cu fulia de la alternator,masina este un 320d e46 136cp.

Vroiam sa stiu ce fulie trebuie sa fie pe alternator,eu l-am dat jos pentru reparatii (nu mai incarca) si am vazut ca fulia e una simpla adica fara ambreaj.

Nu stiu daca m-am exprimat bine dar am nevoie de ajutor,eu stiam ca trebuie sa fie cu ambreaj la diesel.

Edited by Alexandru30
Link to comment
Share on other sites

Ceau.

 

Mai am o problema a inceput sa scartaie dar numai de cand a venit frigul,ma gandeam ca e de la alternator dar l-am dat jos pentru reparatii (nu mai incarca) si e ok. Sa fie de la curea?,am schimbato in August anul acesta cu role cu tot si fulia e tot noua,din cauza ei am schimbat tot,am zis sa fie toate noi. (Si cureaua,rola si intinzatorul de la clima sunt noi).

Oare sa incerc sa pun cureaua veche? inca mai merge,nu e coapta sau uzata,eu am cumparat masina de 2 ani si banuiesc ca cine a avut masina a schimbat rolele si curelele. Curelele sunt aceeasi firma,contitec (Made in Romania).

Link to comment
Share on other sites

Ceau.

 

Mai am o problema a inceput sa scartaie dar numai de cand a venit frigul,ma gandeam ca e de la alternator dar l-am dat jos pentru reparatii (nu mai incarca) si e ok. Sa fie de la curea?,am schimbato in August anul acesta cu role cu tot si fulia e tot noua,din cauza ei am schimbat tot,am zis sa fie toate noi. (Si cureaua,rola si intinzatorul de la clima sunt noi).

Oare sa incerc sa pun cureaua veche? inca mai merge,nu e coapta sau uzata,eu am cumparat masina de 2 ani si banuiesc ca cine a avut masina a schimbat rolele si curelele. Curelele sunt aceeasi firma,contitec (Made in Romania).

 

100% este cureaua. Da un spray pe curea si vei vedea ca nu mai scartie. Si nu are nici o legatura ce e 'made in Ro'.

Link to comment
Share on other sites

daca s-a contaminat cu ulei/altceva, e posibil sa isi modifice elasticitatea, si incepe sa scartaie.

 

eu asa am patit - curea OE, schimbata acum 1 an a functionat perfect pana am schimbat distributia; apoi la 1-2 luni distanta a inceput sa scartaie - ori mi-au schinbat cureaua, ori a fost contaminata si s-a intarit.

Link to comment
Share on other sites

daca s-a contaminat cu ulei/altceva, e posibil sa isi modifice elasticitatea, si incepe sa scartaie.

 

eu asa am patit - curea OE, schimbata acum 1 an a functionat perfect pana am schimbat distributia; apoi la 1-2 luni distanta a inceput sa scartaie - ori mi-au schinbat cureaua, ori a fost contaminata si s-a intarit.

 

E posibil asa sa se fi intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Am verificato cand am dat alternatorul jos si nu are urme de ulei sau altceva dar mai verific inca odata,o sa incerc sa pun cureaua veche sa vad rezultatul.

Cu spray da rezultate?,am citit pe forum ca nu e ceva permanent.

Ce am mai observat ca flambeaza cureaua cam tare intre alternator si fulie,sa fie cureaua mai slaba?

Edited by Alexandru30
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor! cam a inceput si la al meu 520i E34 sa scartaie ceva prin fata motorului!

un amic ce are BMW 320i a facut "o gluma" cand aveam capota ridicata si anume a turnat putina apa minerala pe curelele acelea trapezoidale si pe moment s-a oprit din scartait! a reinceput dupa vreo 30 secunde!

sa inteleg ca trebuie schimbate doar acele curele sau mai multe piese?

am incercat sa fac ceva filmulete, poate ma puteti ajuta cu un diagnostic!

 

http://www.youtube.com/watch?v=4UafAF0-TT8&feature=youtu.be

Edited by X X L
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare tuturor! cam a inceput si la al meu 520i E34 sa scartaie ceva prin fata motorului!

un amic ce are BMW 320i a facut "o gluma" cand aveam capota ridicata si anume a turnat putina apa minerala pe curelele acelea trapezoidale si pe moment s-a oprit din scartait! a reinceput dupa vreo 30 secunde!

sa inteleg ca trebuie schimbate doar acele curele sau mai multe piese?

am incercat sa fac ceva filmulete, poate ma puteti ajuta cu un diagnostic!

 

https://www.youtube.com/watch?v=4UafAF0-TT8&feature=youtu.be

Cred ca ar trebui schimbate si rolele,parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar trebui schimbate si rolele,parerea mea.

 

vad maine daca mai face asa rau; azi mecanicul meu n-a avut timp de mine...

da' n-ar trebui sa fie si rolele(stiam ca e numai o rola la distributie...),pentru ca distributia a fost schimbata relativ recent...

alaturi de pompa de apa...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai am o intrebare,tot nu am avut timp sa schimb cureaua,daca pun putin antigel cu o pensula pe ea oare stric ceva? Imi scartaie putin la rece pe la 1200-1500 rpm,mai jos sau peste nu mai face figuri.

Antigelul e putin uleios si ma gandeam ca scap de problema.

Edited by Alexandru30
Link to comment
Share on other sites

Mai am o intrebare,tot nu am avut timp sa schimb cureaua,daca pun putin antigel cu o pensula pe ea oare stric ceva? Imi scartaie putin la rece pe la 1200-1500 rpm,mai jos sau peste nu mai face figuri.

Antigelul e putin uleios si ma gandeam ca scap de problema.

:hyper: Va patina mai rau,deci o sa ai mai multe probleme dupa ce pui antigel pe curea!

Eu le-am schimbat pe amandoua curele ca-s trapezoidale la motorul meu,nu cu multe caneluri cum sunt la unele mai noi, si acum functioneaza superb de silentios motorul! Probabil se aude mai incet si pentru ca i-am schimbat uleiul vechi si am pus MOTUL 4100 POWER 15W50 semi-sintetic!

curelele vechi erau chiar putin crapate nu era doar problema ca "scartzaie"... cred ca deja cand incep sa "scartzaie" sunt aproape gata sa se rupa! Dar nu pot sa o spun 100% sigur! Doar din ce am constatat eu dupa ce le-am schimbat pe cele vechi!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

hai sa ma bag si eu in discutie. A mea scartaie doar la oprirea motorului. Am schimbat curele, fulie si cele doua role care vin pe cureaua cea mare. Masina este 520D, 163cp. Zicea cineva sa le stropeasca cu un pic de apa? As incerca inainte sa opresc motorul :))))

 

daca functioneaza toate accesoriile "in parametri" nici n-ai de ce sa-ti faci probleme! eu am descoperit ca-s ambele curele "obosite" stropindu-le cu apa! dar sunt trapezoidale nu ca astea mai noi cu multe caneluri/santuri, role nu are decat la cureaua de distributie! daca le stropeam cu putina apa ,nu mai scartzaiau pentru 10-30 secunde! era p-aici un filmulet facut de mine cu o zi inainte sa le schimb; scartzaiau de se auzeau de la 20 metri...

acuma toarce motorul,nici un zgomot "suspect" fie la cald sau rece!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.