Jump to content

compresie motor ciudata


marius320

Recommended Posts

am facut compresia la motor(nu mergea bine) si a iesit asa: 1-12,2-12,3-7,4-12,5-9,6-12, si mecanicu mia zis ca pe cilindru 3 si 5 sunt probleme,restu e bine,si mi-a recomandat o segmentare de motor.si mecanicu zice ca acuma am compresie 12 pe fiecare cilindru doar ca eu am aflat dupa acea ca 11 trebuie sa fie de fapt.e bine sau rau ca am compresie 12 in loc de 11.si spunetimi va rog ce inseamna mai exact compresia asta?
Link to comment
Share on other sites

am facut compresia la motor(nu mergea bine) si a iesit asa: 1-12,2-12,3-7,4-12,5-9,6-12, si mecanicu mia zis ca pe cilindru 3 si 5 sunt probleme,restu e bine,si mi-a recomandat o segmentare de motor.si mecanicu zice ca acuma am compresie 12 pe fiecare cilindru doar ca eu am aflat dupa acea ca 11 trebuie sa fie de fapt.e bine sau rau ca am compresie 12 in loc de 11.si spunetimi va rog ce inseamna mai exact compresia asta?

158215[/snapback]

 

Daca ai 12 pe toti cilindrii e foarte bine.

Eu am peste 14 pe 5 cilindri, doar unu e mai lenes si are 11,5 :)

 

Amestecul de aer + combustibil comprimat de piston = compresie

sper ca nu zic vreo prostie :blink:

Edited by adrian_ilie
Link to comment
Share on other sites

Nu e deloc buna compresia pe cilindrii 3 si 5.

Poate fi de la segmenti, dar mai probabil e de la chiulasa. In mod normal segmentii se uzeaza aproximativ egal, si valorile pentru compresie ar trebui sa fie destul de apropiate. La o diferenta asa de mare cel mai probabil e sa fie garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa fisurata, sau sa nu mai etanseze bine supapele. Sper sa fie garnitura, ca scapi mai ieftin.

Mai vezi si alte pareri.

Link to comment
Share on other sites

Compresia poti sa o masori si tu, daca ai un manometru adecvat. Plus un furtun rezistent la presiune care sa fie prevazut cu un adaptor pe care il infiletezi in locul bujiei.

0.daca ai baterie buna, fa-o. daca nu, nu.

1. se demonteaza toate bujiile

2. montezi manometrul la primul cilindru

3. pui un prieten sa stea in masina. apasa pedala de abreiaj complet, da la demaror, cat sa invarta motorul de 3-4 ori.

4. in timpul asta, tu citesti pe manometru si retii valoarea cea mai mare

5. se procedeaza la fel pt restul cilindrilor

Link to comment
Share on other sites

Cu cat compresia e mai mare cu atat e mai bine. Si putere mai mare, si consum mai mic... Numai de bine.

 

Nu inteleg de ce spui ca ai compresia 12 pe toti cilindrii. Pe cilindrul 3 ai "7", iar pe cilindrul 5 ai "9". Sau dupa ce ti-a recomandat segmentarea ai facut-o, iar dupa segmentare ai 12 pe toti cilindrii? Ca nu se intelege foarte clar... Presupun totusi ca ai facut segmentarea.

Link to comment
Share on other sites

de la 2 si un sfert pana la 4 jumate....sa si cumpere segmentii, sa si puna...ma cam indoiesc :)

da cu un ulei mai gros se rezolva :blink:

in general cel mai important e sa ai compresia apropiata la toate pistoanele. faptul ca la unu ai 12 si la cel de langa ai 7 nu e bine. era mai bine 7 la toate si era de la uzura...stiai de ce. in general pistonul de langa cutie e mai slab la compresie dar nu cu mult.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca o scadere de compresie asa mare poate fi cauzata si de supape. Poate fi vreo supapa crapata sau arsa sau dereglata(desi asta e cam greu sa fie ca la BMW cred ca se regleaza tachetii hidraulic)...

Mai rar se fisureaza chiulasa sau se deformeaza... Asta sunt cauzele altor defectiuni de obicei...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.