Jump to content

S-a oprit motorul in mers si nu mai porneste


Recommended Posts

salut. deci pompa de ulei nu e pe nici un releu e mecanica si o invarte motorul. dai baia jos si vezi. sus la capac daca te uiti nu o sa vezi cine stie ce ulei decat cu motorul pornit in rest nu iti arunca.Ai dat capacul jos?distribuitorul daca il cureti cu smilgher se duce totul da scantei intre ele.Verifica cum am zis eu direct la bobina.

 

A verificat un prieten cum ai spus tu si dadea scanteie. Curentul se pierde undeva in delcou.

Inca nu am verificat pompa de ulei. Am sa duc vineri masina in service sa-mi dea baia de ulei jos si sa verifice si pompa de ulei si senzorul de pe volanta.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Daca iti da scanteie la bobina ai noroc.Nu trebuie sa mai umbli pe fire sau chestii.vezi fisa centrala si daca nu schimba capacul de la distribuitor.

Pentru pompa de ulei ia un bec cu un soclu oarecare si fa o lampa de control, scoti mufa la senzorul tau de pe motor si legi un capat al lampi la senzor si celalat fir il legi la + pe baterie si trebuie sa se aprinda becul.Apoi lasi alea puse si dai la automat mai mult si te uiti daca se stinge becul in timp ce dai.Daca se stinge inseamna ca pompa de ulei iti face presiune si tu ai ceva electric de nu iti arata la bord.Treaba asta e cu dus si intors ca ai putea avea si senzorul ala defect dar pana acum nu am intalnit la nici un bmw in care mi-am bagat nasul.

Link to comment
Share on other sites

Daca iti da scanteie la bobina ai noroc.Nu trebuie sa mai umbli pe fire sau chestii.vezi fisa centrala si daca nu schimba capacul de la distribuitor.

Pentru pompa de ulei ia un bec cu un soclu oarecare si fa o lampa de control, scoti mufa la senzorul tau de pe motor si legi un capat al lampi la senzor si celalat fir il legi la + pe baterie si trebuie sa se aprinda becul.Apoi lasi alea puse si dai la automat mai mult si te uiti daca se stinge becul in timp ce dai.Daca se stinge inseamna ca pompa de ulei iti face presiune si tu ai ceva electric de nu iti arata la bord.Treaba asta e cu dus si intors ca ai putea avea si senzorul ala defect dar pana acum nu am intalnit la nici un bmw in care mi-am bagat nasul.

 

Am sa vad vineri cand o duc in service. Sper sa fie oarecum ieftin si sa nu fi stricat tot:O. Multumesc pt ajutor. Revin cu informatii.

 

Totusi are vreo legatura senzorul de pe volanta cu intregul circuit electric? Mi-au spus doi mecanici pana acum ca ar putea fi acel senzor de pe volanta care daca nu merge atunci nu da curent nici pe bujii.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Da senzorul ala are legatura cu aprinderea dar daca nu functiona tu nu mai aveai scanteie deloc la bobina si nu iti mai dadea nici direct.La tine daca spui ca ai scanteie la bobina inseamna ca e din distribuitor-fise.

 

Bun atunci o sa cumpar un nou delcou. Insa cum aflu daca e pompa de ulei dusa? O scot si ce fac cu ea?

Link to comment
Share on other sites

Pfff nici nu stiu cum sa te indrum.Esti tu sigur ca s-a dus pompa de ulei?incearca sa vezi daca iti da presiune pe la senzor, il desurubezi si dai la automat vezi daca arunca si cam ce putere ar avea.Daca totusi arunca pune alt capac la delcou si porneste masina.Vezi apoi mersul iti dai seama repede daca motorul nu ia ulei in primele 10 secunde.Inainte sa se opreasca motorul avea un sunet mai ciudat? se auzeau tachetii batand?tragea la fel de ok?Eu am patit asa cu un twingo si nu s-a aprins bec nimic pur si simplu s-a blocat dar inainte nu a mai tras vreo 300 metri.Oricum daca e dai baia jos scoti pompa de ulei o bagi separat in ulei si invarti o invarti cu mana,vezi daca arunca,eventual iei alta,dar... nu se stie.Incearca totusi sa rezolvi alimentarea sa iti arunce benzina si scanteie la toate bujiile.

Motorul cum invarte cand dai la automat? Se aude normal,invarte repede,incet???

Link to comment
Share on other sites

Pfff nici nu stiu cum sa te indrum.Esti tu sigur ca s-a dus pompa de ulei?incearca sa vezi daca iti da presiune pe la senzor, il desurubezi si dai la automat vezi daca arunca si cam ce putere ar avea.Daca totusi arunca pune alt capac la delcou si porneste masina.Vezi apoi mersul iti dai seama repede daca motorul nu ia ulei in primele 10 secunde.Inainte sa se opreasca motorul avea un sunet mai ciudat? se auzeau tachetii batand?tragea la fel de ok?Eu am patit asa cu un twingo si nu s-a aprins bec nimic pur si simplu s-a blocat dar inainte nu a mai tras vreo 300 metri.Oricum daca e dai baia jos scoti pompa de ulei o bagi separat in ulei si invarti o invarti cu mana,vezi daca arunca,eventual iei alta,dar... nu se stie.Incearca totusi sa rezolvi alimentarea sa iti arunce benzina si scanteie la toate bujiile.

Motorul cum invarte cand dai la automat? Se aude normal,invarte repede,incet???

Legat de pompa de ulei doar presupun ca ea ar fi dusa deoarece nu imi arunca ulei sus in rampa, dar din cate spui tu pare ceva normal. Cand dau la automat se aude un hodorogit urat ca si cum s-ar bate fier pe fier. Motorul da sa porneasca cand dau la automat dar parca il impiedica ceva. De obicei invarte destul de repede. Inainte de a se opri ti-am spus ca se auzea un sunet ciudat ca si cum batea ceva ( un scartait mai mult) care disparea cand maream viteza de la 25-30 km/h in sus. Cand coboram sub viteza asta se auzea sunetul respectiv. De la aparitia sunetului cam 200-300 m am mai putut merge si s-a oprit motorul. Atunci pe loc am testat daca am curent in bobina si avea dar la fise nu aveam.

Link to comment
Share on other sites

Da.. ciudar nu se poate pronunta nimeni 100% pe forum.Pot fi mai multe cauze dar ar fi o varianta si pompa de ulei daca a inceput sa faca motorul urat.Dai baia jos si vezi ce gasesti pe acolo.Sus la axa cu came ulei nu prea ai cum sa vezi decat daca dai capacul jos si oricum va fi putin pentru ca se scurge,dar te uiti in locurile mai copaite unde teoretic uleiul ar fi trebuit sa ramana si daca nici acolo nu gasesti picatura de ulei atunci e ceva sigur, + ca dand capacul jos cred ca iti dai seama daca nu a mai avut ungere axa cu came sau doar s-a scurs uleiul inapoi.Nu prea ai incotro ori rezolvi scanteia si alimentarea si o pornesti apoi vezi despre ce este vorba ori ....te apuci de surubarit.In orice caz daca s-a dus pompa cauta-ti alt motor fara anexe fara nimic si sus cu el,te costa mai putin si sti o treaba.
Link to comment
Share on other sites

Da.. ciudar nu se poate pronunta nimeni 100% pe forum.Pot fi mai multe cauze dar ar fi o varianta si pompa de ulei daca a inceput sa faca motorul urat.Dai baia jos si vezi ce gasesti pe acolo.Sus la axa cu came ulei nu prea ai cum sa vezi decat daca dai capacul jos si oricum va fi putin pentru ca se scurge,dar te uiti in locurile mai copaite unde teoretic uleiul ar fi trebuit sa ramana si daca nici acolo nu gasesti picatura de ulei atunci e ceva sigur, + ca dand capacul jos cred ca iti dai seama daca nu a mai avut ungere axa cu came sau doar s-a scurs uleiul inapoi.Nu prea ai incotro ori rezolvi scanteia si alimentarea si o pornesti apoi vezi despre ce este vorba ori ....te apuci de surubarit.In orice caz daca s-a dus pompa cauta-ti alt motor fara anexe fara nimic si sus cu el,te costa mai putin si sti o treaba.

 

Cam urat sa iau alt motor. E o gramada de bani omologatul:|. Am dus in service. Maine se ocupa de ea. Mi-a mai spus cineva care a auzit-o ca e posibil sa se fi stricat o rola ceva de la distributie. Dar nu stie sigur pana nu o desface!

Link to comment
Share on other sites

Merita pus in locul unui motor de 1.8 unul de 2.0? Raspunsul deja il stiu insa ma refer la costuri. Cat o sa ajunga omologarea lui si daca imi permit astia de la RAR sa fac asa ceva pt ca pe spate am tamburi si nu discuri cum e normal la 320.

 

Nu apare butonul Edit asadar scuze pt double post.

 

Deoarece ma complic prea tare prin schimbarea motorului cu unul de 2000 cmc in loc de 1800cmc, ma gandeam daca macar se poate sa pun in loc de un 1800cmc m40 un m42 sau orice motor de 1800cmc ( inafara de IS ) care sa aiba distributia pe lant. Trebuie multe modificari? Revin la aceeasi intrebare : Cat o sa coste omologarea motorului la RAR?

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu nu e mult si se omologheaza usor numai daca are maxim 40% cai in plus fata de cel original.

Asa ca poate poti pune unul mai modern de 1.8is de generatie mai noua..

Cel mia bine intrebi direct la RAR..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Normal ar trebui schimbati tamburii pe spate, cu discuri+fuzete(daca vrei sa il si omologhezi), franele pe fata (la IS sunt ventilate discurile), astea pe langa tot ce tine de transplant in sine (motor cu anexe, ecu, debitmetru, cutia e la fel, ambreiaj, diferentialul 3.45, instalatie electrica).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Salut,pana la urma din ce cauza s-a gripat motorul?

 

Becul la ulei era inexistent, am crezut ca e ars, l-am schimbat si tot la fel. Era deconectata mufa de la senzorul de ulei. Am auzit un zgomot in mers inainte cu 150-200m insa parea un zgomot ca si cum ar atinge un carenaj cauciucul si nu ca si cum ar bate fier pe fier.

 

A fost cu ghinion insa am schimbat motorul si totul e bine pana acum insa bate putin dimineata la rece. Tachetii bat:(.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
salut am un 318is care l-am achizitionat ieri.Masina a mers perfect apoi am oprito dupa ce am pornit a inceput calvarul merge greu nu trage o accelrez moare iau piciorul de pe acceleratie isi revine apoi merge bine dupa cateva sute de metri la fel parca ceva o gatuie nu se alimenteaza parca ar avea un gunoi.Acum dimineata am fost la masina am pus contactul nu se aude pompa benzina nimic i-am dat sa pornesc a pornit asa in 3 pistoane apoi si revenit ca si cum nu se alimenta suficient.Plus ca la motor la bujii ultima fisa cea de langa volan are ceva rotund pe ea cu o mufa cu 3 pini care e scoasa nu e bagata nicaieri sa fie de la aia sau e pompa de benzina.???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.