Jump to content

Recommended Posts

Am ales sa scriu un review separat de cel de pe topicul lor dedicat de pe acest forum din motive profunde de dezamagire.

 

Incep cu 2 experiente bune ca sa nu se inteleaga in vre-un fel ca vad numai rosu in fata ochilor:

- am dus o Octavia 1la ei dupa ce am lovit un caine pe autostrada. Mi-au onorat lucrarea (vopsire bara fata) in termen relativ scurt si mi-au gasit o contra-aripa aftermarket la pret. f. bun.

- am dus un prieten la ei ce avea de vospit o bara fata la un Opel Astra si s-au miscat similar (ca timp)

 

Acum partea deazstruoasa pentru mine in ce tine de relationarea cu ei:

 

1. In 2010 am decis sa revopsesc integral masina in urma vizualizarii topicului de pe forum precum si unei bune conduite furnizor-client (mi-au trimis oferta scrisa in urma evaluarii masinii pe care au facut-o la domiciliul meu; au putut furniza si alte repere - parbriz, etc)

 

In feb. 2010 am luat decizia de a revopsi integral masina ca scop secundar; scopul principal era rezolvarea problemelor generate de rugina in stadiu incipient. Ca sa fiu scurt si la obiect: am luat masina inapoi dupa 3 luni; aveam o serie de pisese ce nu au fost montate pe masina iar undeva prin august am constatat reaparitia ruginii. Am fost prin noiembrie la constatare intrucat beneficiam de garantie. Cu ocazia etapei urmatoare am ales sa schimb culoarea.

 

2. In 01.02.2011 am dus masina la ei. Am luat-o pe 26.09.2011. Nu vreau sa va obosesc asa ca INCERC sa sumarizez cat se poate de scurt evolutia celor aprox. 8 luni:

 

- mi s-a comunicat ca trebuie schimbate lateralele masinii (praguri, usi, aripi). Am dus acest necesar de piese (unele noi aftermarket, altele nu) cu rugamintea de a-mi confirma ca sunt bune ori nu - in luna februarie si martie.

- am achitat contravaloarea serviciilor - schimbare culoare, aproximativ 4000 ron, pana la 04.2011 (fiind oarecum increzator ca urmeaza sa o ridic la 05.2011). Nu mi s-au comunicat nici un fel de probleme

- in luna iunie am avut un deces in familie si nu am maia vut nici un chef de masina; uitasem complet de ea

- in luna iulie a ineput show'ul: nu am putut comunica prin telefon; majoritatea discutiilor au fost prin sms; cand m-am deplasat la sediul lor nu prea am gasit pe nimeni competet sa poarte un dialog cu mine.

- mi s-au dat termene de predare din 2 in 2 saptamani

- am remarcat o sumedenie de masini care intrau si plecau, a mea mereu statea

- am atras atentia asupra anumitor practici care trebuie avute in vedere; au fost ignorate (spre ex. montarea amortizoarelor pt. luneta cand este demontat haionul; am luat masina fara aceste elemente montate din motiv de "lipsa scula speciala bmw")

- mi s-a spus prin august ca usile duse de mine sunt incompatibile cu vechile broaste din cauza designului diferit al prinderii intre fl si nfl (am dusi usi nfl). Au facut niste adaptari la fire; au ars motorasele usilor, au prins fetele de usi cu silicon (eu ma chinuisem cu un an inainte sa adun TOATE clemele fetelor de usi). Mentionez ca usile duse de mine erau complete cu broaste si "yale"; care ulterior le-am adaptat pt. cheile mele.

- mi-au ciobit un element shadowline interior; au motivat "masina e veche; se mai intampla; noi nu platim"

- au constatat prin august ca diverse piese ce trebuiau comandate de ei (platite de mine) nu au fost inca vopsite (bandouri)

- am luat masina cu multe elemente ce nu au fost montate: masina mi-a fost predata la ora inchiderii, fara explicatii; am intrebat daca am tot in masina; R: "Da". Aceasta nu pornea, toate usile erau blocate mai putin cea a soferului (care nu se incuiea ori descuia). Am fost a doua zi sa iau de la ei presurile, subwooferul, si mai important: 2 cutii de piese nemontate cum ar fii grile ventilatie pasageri spate, praguri interioare si multe, multe altele.

 

Explicatiile lor constante au fost: masina este veche; masina are probleme electrice; noi am vospsit-o, nu am facut altceva.

 

Imi este sila de astfel de locuri si astfel de oameni; imi pare rau deoarece speram sa gasesc un loc mai bun pt. interventii de gen. Nu doresc sa intru in polemici; ma astept sa-si faca simtita prezenta cu raspunsuri enuntate frumos cum ca ei sunt perfecti. Eu stiu ca am dus masina pe roti, am luat-o pe butuci; am dus-o cu piese montate, am luat-o pe bucati; am platit contravaloarea in cel mai scurt timp, mi-a fost redata dupa 8 luni.

 

Pana sa o duc acolo, intr-adevar, masina "beneficia" de o mica problema electrica generata de luminiile de pozitie ale farurilor aftermarket. Cu tot cu aceasta problema, masina mea veche m-a dus in 2010 20.000 km atat in interes personal cat si de serviciu fara sa am nici cea mai mica problema.

 

Ca sa se vada ignoranta lor va spun si de ce nu pornea: nu avea motorina iar pompa se dezamorsase; ei o tineau cu problemele electrice; nu exclud cat a stat la ei: Sos. Stefanesti, nr. 2 - 4 (incinta S.U.T Carpati), sa fii intrtat si vre-un soarece care a ros extra-fire.

In consecinta eu nu ii recomand nimanui care vrea sa faca o lucrare de proportii, in primul rand daotorita unei comunicari greoaie si in cele mai multe cazuri si falsa iar in al doilea rand, datorita perioadei lungi de imobilizare a masinii. POATE ca la masinile mai noi nu pierd piese pe drum; poate-s mai putine clipsuri, cleme si suruburi ca la un e34 sau poate e mai multumitor onorariul lor. Dupa cum spuneam la incepututl topicului: daca duceti "la pachet" o bara, un prag pt. a fii vopsite, cred ca e in regula. STIU ca sunt si alti membri de pe forum multumiti de serviciile lor si CRED ca pentru interventii minore pot fii o alternativa.....pentru cine ii inghite. Eu nu.

Link to comment
Share on other sites

nasol, am fost si eu cat pe aci sa imi vopsesc masina acolo si cam din aceleasi motive,(sa rezolv probleme de rugina din fasa care apar la orice masina de varsta asta) ca auzisem ca sunt seriosi si lucreaza ingrijit ( ma ingrozea partea de remontare a elementelor)

Am mers pana la urma la altii si am luat cam aceasi teapa (reaparut rugina la usi in mai putin de un an, repratii ulterioare de cateva sute de euro, le-am pierdut sirul, din cazua de reechipare dezastru, si acum mai trag ponoase cu macaraua si geamul dreapta fata) , dar la bani ceva mai putin. ( nu m-am targuit, vacarit, sa cer oferta de criza, pur si simplu am platit cat costa o revopsire completa in orice service din orasul meu , basca ceva in plus)

Asta e, daca m-am zgarcit, trebuia sa fi dat 2500-3000 de euro pe un revopsit complet in DE ca vad ca incet incet tot acolo ajung. In romania e imposibil sa gasesti un atelier de tinichigerie bun indiferent de pret. Eu nu stiu nici unul.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu unul iti multumesc din suflet pentru acest topic- eram foarte aproape de a ii contacta pentru o revopsire completa a masinii mele- tinand cont de ce ai relatat mai sus si de faptul ca sunt extrem de pretentios cand vine vorba de masina mea , cred ca o sa aman vopsirea si o sa caut un alt "prestator de servicii " pentru asta.

In plus - imobilizarea masinii pentru mai mult de 2 saptamani pentru o revopsire , mi se pare o gluma proasta si un amatorism incredibil.

Link to comment
Share on other sites

au mai fost ceva reclamatii pe forum dar in lumina reflectoarelor toate au cam fost ignorate . Probabil daca vor fac si treaba buna , dar necesita prea mult timp ca sa-si bata capul , a fost o greseala enorma ca ai achitat mana de lucru integral pt un serviciu neprestat .Eu as fi cerut contract prestari servicii cu termene si penalizari . In ideea unui pret bun se accepta prea mult rahat .Si apoi incep figurile , vrei contract , platesti Tva si alte abureli .:)

 

Foarte aiurea. Nu inteleg, totusi, acolo nu exista un sef, director, patron, etc pe care sa-l fi tras putin de aripi, daca cu vorba buna nu s-a putut ?

am un prieten , care cand are ceva de genul asta , le spune vreau asta ,asta, asta , te rog daca nu reusesti sa faci refuza-ma ca te bat rau . Unii accepta, uni nu , unii chiar iau bataie :drinks:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

lucrurile de genul asta se intampla datorita mentalitatii foarte gresite dar tipic romaneasca , in loc sa primeasca 1-2 masini MAXIM pentru a putea finaliza lucrarile in timp util ei primesc atatea cat vin , de aici pleaca toate problemele , se munceste in graba , nu exista atentie pentru detaliu , se fac multe lucruri de mantuiala , si peste toate astea ramai fara masina cu lunile si cu destul de multi bani luati
Link to comment
Share on other sites

+1 pt acest topic.

Si-a revopsit un amic un 4007 la ei, l-au tinut 2 luni pe bara.

Dupa ce au terminat-o pe a lui, am lasat si eu un 407 pt schimbare de culoare.

Mi s-a spus ca au toate materialele pe stoc si dureaza 2-3 sapt cu totul, dar acele 2 sapt s-au transformat in 3 luni.

Pe langa faptul ca a durat cat a durat, nici macar nu a iesit ca lumea.

Niste neseriosi, nici eu nu ii recomand.

 

@CRM al tau era e34-ul acela break?

Edited by Edi91
Link to comment
Share on other sites

am un prieten , care cand are ceva de genul asta , le spune vreau asta ,asta, asta , te rog daca nu reusesti sa faci refuza-ma ca te bat rau . Unii accepta, uni nu , unii chiar iau bataie :drinks:

 

Bai, cu toate ca sunt 100% impotriva violentei de orice fel, in astfel de situatii, decat sa-ti plesneasca vreo vena de nervi...

 

Ca prietenul tau e socra-miu, fost boxer in lotul national. Ca si in cazul amicului tau, unii au refuzat, altii au facut treaba, altii s-au riscat aiurea, nu au inteles nici de vorba buna si nici sa nu-si bata joc de banii si munca altuia. :pardon:

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

E foarte bine ca ai postat aici, la un moment dat vroiam sa ma duc si eu la ei cu E34 sa-l repar. Rugina actuala si mai ales ulterioara reparatiei e si problema mea principala. Dar chiar userul @HESS spunea pe topic ca la un E36 nu poate face reparatie de prag pentru ca masina e veche.. nu mai gasesc exact topicul.

 

Concluzia e ca nici acum nu stiu unde sa ma duc. Mi-am cumparat partea din spate a pragului original, care vine si un pic cu pasajul de aripa in sus si mi-e groaza ca o sa-si bata joc un tinichigiu de ea.. sunt inca un cautari. Din ce am rasfoit pe net, intr-adevar nu exista un atelier de tinichigerie serios in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca am declansat reactii, ceea ce cred ca e bine.

 

Acum vreau sa incerc sa subliniez niste lucruri:

 

ex @cristi.n daca duci "la pachet" bara si capota urmand a le remonta ulterior tu ori un alt service de incredere, este foarte posibil sa nu ai surprize/sa fii incantat.

In cazul meu au stricat din 2010 instalatia de spalat a parbrizului (spre ex.). Calitatea vopselei fie va fii buna (asa cum a fost la Skoda mea dusa in 2010 vara) ori este ca in postului lui Bogdan link ; nu stiu. Cand am dus masina mea (e34 touring) la inceputul anului am fost asigurat ca s-au inlocuit diversi furnizori din cauza problemelor generate de produsele lor.

 

In acelasi timp a fost aasigurat ca fiecare piesa demontata se marcheaza, voi fii anuntat din timp de toate defectele constatate ulterior pentru a putea aduce alte repere conform cash-flow-lui personal si calitatea executiei lor va fii una nemaintalnita in Romania cu care consumatorul de rand nu este obisnuit.

 

In orice caz, eu nu am pus problema sa fac o lucrare ieftina ci calitativa. Daca voiam ieftin o vopseam in curte. Mi-au insprat ca stiu ce fac si merita sa duc masina la ei. Avand experienta din 2010 am considerat ca va dura cel mult 3 luni si voi lua masina cu niscaiva neregului, nicidecum asa cum s-a intamplat.

 

@ Myx

Raspunsul lor in momentul acesta ma lasa mai mult decat rece. Faptul e consumat; masina va fii vanduta la pret derizoriu ori dezmembrata; pentru mine nu mai are importanta.

Ma astept mai devreme sau mai tarziu la o reactie din partea lor si cred ca vor spune cam asa:

1. 3 luni din cele cat a stat masina la noi in service s-a stat la cheremul altui colocatar al zonei, cu atelier de tinichigerie, unde au fost montate pragurile precum si alte lucrari de sudura de care masina dvs avea nevoie.

2. Masina dvs. era praf cand ati adus-o; noi am acceptat-o pentru ca pe langa lucrarea pe garantie pt. care primeam "oha", am mai ciupit ceva; insa lucrarea nu a fost una deloc simpla; chiar si asa a fost o lucrare de amploare......

3. Masina avea cateva fire care nu aratau bine => masina are probleme electrice grave; nu stiu cum ati mers dvs. cu masina; noi am vopsit-o asa cum facem cu orice masina.

4.

5.

6.

 

Exista un "for superior" reprezentat dintr-o singura persoana care orice intrebare ai, raspunsul este ceva de genul: "Liviu se ocupa de lucrare, eu nu stiu detaliile, vorbiti si lamuriti va rog cu Liviu" (sau Lucian, mereu ii confund).

 

Pe scurt:

1. nu am cautat ieftin

2. nu am cautat sa o termine in o saptamana; chiar si 8 luni le ingeram fara sa comentez daca lucrarea iesea brici.

3. nu am cautat sa-mi rezolv probleme create de mine pe garnatia lor

4. am cautat un furnizor de servicii de calitate, asa cum se dau si am constatat o lipsa crunta de interes precum si o indolenta nemaipomenita coroborata cu o lipsa totala de comunicare

 

Pentru mine raspunsul lor este egal cu 0.

 

Cel mai probabil, daca vor, pot face SI treaba buna.

Link to comment
Share on other sites

au mai fost ceva reclamatii pe forum dar in lumina reflectoarelor toate au cam fost ignorate .

 

Chiar eu am zis ca am dus masina pentru vopsire integrala(am avut si eu pitici pe creier) si au vopsit bara fata+spate si o aripa si in rest i-au dat un mare polish.

Stiu asta pentru ca ulterior am avut pe mana un aparat de masurarea a grosimei vopselei.

 

Dar, de, asa e la romani.

Oricum, acum ma bucur ca mi-au facut polish, dar nu e ok sa ceri pret de vopsit cand tu faci polish.

 

PS: au trecut aprox. 2 ani de atunci.

Link to comment
Share on other sites

Exista un "for superior" reprezentat dintr-o singura persoana care orice intrebare ai, raspunsul este ceva de genul: "Liviu se ocupa de lucrare, eu nu stiu detaliile, vorbiti si lamuriti va rog cu Liviu" (sau Lucian, mereu ii confund).

 

Info: patroni erau doi tineri (pana in 25-30 ani), care intr-un final s-au certat, unul a plecat si si-a deschis o noua vopsitorie (Clinique, are topic aici pe forum), iar celalalt a ramas in continuare acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna ziua,

 

la sugestia mai multor clienti de pe acest forum si in virtutea dreptului la replica, vom aduce cateva precizari la cele enumerate de D-nul CRM.Printre altele mentionam faptul ca D-nul CRM a mai adus acuze la adresa noastra dintre care amintim ca i s-ar fi rupt puntea spate dupa ce noi i-am spus ca "oalele spate nu ar fi ruginite"...sau ca rugina a reaparut la masina Dumnealui "din cauza unor pigmenti din compozitia vopselei".

Masina in cauza s-a revopsit integral la noi in service in februarie 2010.Masina ar fi avut ceva probleme cu "rugina in stadiu incipient".Intr-adevar la o masina fabricata in 1994 rugina este in stadiu incipient.Vom detalia cu fotografii.Deasemeni masina suferise un "mic incediu" conform spuselor proprietarului, in fapt datorita improvizatiilor de la instalatia electrica("xenon" AM, faruri fumurii, cabluri arse lipte cu scotch,etc.).

Domnul CRM sustine ca "nu a cautat o lucrare ieftina ci una de caliate".Se uita insa faptul ca Domnia sa dorea inlocuirea parbrizului crapat cu unul din dezmembrari...In final dupa ce i s-a explicat ca parbrizul este un element de siguranta al autoturismului, a inteles si a facut un efort financiar inlocuindu-l cu unul nou,AM.Deasemeni tot din aceeasi dorinta de a obtine o lucrare de calitate si dupa ce i s-a explicat Domnului CRM ca elementele ruginite trebuie inlocuite, acesta a optat ptr. inlocuirea pragurilor cu unele noi AM si restul, cu piese din dezmembrari, la fel de ruginite(detaliem cu foto).Aceste piese aduse de D-nul CRM au necesitat modificari ptr. a putea fi adaptate si montate pe masina deoarece erau de la alt tip de E34.Mentionam ca ne-am deplasat personal intr-un parc de dezmembrari indicat de Dansul ptr. a gasi piesele necesare adaptarilor respective.Toate aceste nepotrivi de piese, lipsa lor si gasirea solutiilor de adaptare a durat pana la sfarsitul lunii iunie,"conform cash-flow-ului" personal al d-nului CRM.De fiecare data cand domnul CRM aducea cate o piesa ce nu se potrivea pe masina devenea nervos mentiond ca va vinde aceasta masina sau o va incendia...

 

Stimate Domn,

ati revopsit o masina de 16 ani, plina de rugina cu un pret sub 1000Euro, ptr. care ati primit o garantie de 1 an!!!.Macar ptr. acest motiv stimate domn suntem "unici in Romania".De calitatea vopsitoriei, conform spuselor Dvs. v-ati declarat multumit.Cu o luna inainte de expirarea garantiei v-ati prezentat in service si ati reclamat reaparitiea ruginii.Fara nicun fel de discutie vi s-a acceptat refacerea lucrarii pe garantie.Ati dorit schimbarea de culoare,reparatii si revopsire 3 elenemente in afara garantiei,inlocuirea pragurilor, eliminarea barelor de pe plafon si acoperirea gaurilor acestora, tratamente anticorozive.Vi s-a facut o oferta de 4650Lei din care ati platit 4000Lei.Discount final acordat 650Lei.Pentru inlocuirea elementelor aduse de Dvs.(portiere,aripi,etc) nu vi s-au calculat niciodata costuri.

La receptia masinii s-a prezentat sotia Dvs., "dupa orele de program" nu "fara motiv" ci ptr. ca atunci a ajuns Dumneaei...Daca ati fi fost de fata puteam face o receptie corecta a lucrarii si am fi constatat respectivele elemente interioare nemontate(grile aerisire, prag interior).Inchiderea centralizata

nu functiona datorita modificarilor pe care ati dorit sa vi le facem montand piese SH de model NFL pe elemente FL si invers si datorita improvizatiilor din instalatia electrica.Toate aceste piese au fost procurate de Dvs. din diferite parcuri de dezmembrari.Sau poate din cauza posibililor "sobolani din service-ul din incinta SUT Carpati" care stateau de mult timp in asteptara unui E34 Touring ptr. a-i devora delicioasa-i instalatie electrica...

Vom atasa cateva fotografii ptr. a expilca celor interesati de aceasta poveste cauzele reaparitiei ruginii pe masina respectiva, desi aceasta se afla intr-un "stadiu incipient" la momentul primei reparatii cat si pozlele cu pisele(SH) ce au fost aduse spre inlocuire.

Invit toti posesorii de masini cu varste inaintate(peste 15ani)sa evalueze corect aceste masini inainte de a le introduce intr-un service(acolo unde sunt primiti...) si deasemeni sa evalueze corect rezultatele obtinute dupa o reparatie indiferent de natura acesteia.

 

Aceasta este ultima noastra postare pe acest forum.Pentru relatii suplimentare sau detalii putm fi contactati pe mail sau prin formularul de contact de pe site-ul service-ului.

 

Va multumim ptr. atentia acordata.

 

Mult succes!

 

Cu stima.

post-30858-0-82814600-1329220447_thumb.jpg

post-30858-0-19460000-1329220457_thumb.jpg

post-30858-0-04996900-1329220468_thumb.jpg

post-30858-0-34691000-1329220476_thumb.jpg

post-30858-0-29706100-1329220485_thumb.jpg

post-30858-0-07244200-1329220498_thumb.jpg

post-30858-0-41053400-1329220509_thumb.jpg

post-30858-0-51779900-1329220523_thumb.jpg

post-30858-0-98836100-1329220531_thumb.jpg

post-30858-0-69930700-1329220544_thumb.jpg

post-30858-0-87013200-1329220553_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok, eu sunt ala nenorocit care cautam sa defaimez un prestigios centru de vopsire auto. Am fost prins si probabil ca merit ban pe vecie.

 

In completare adaug informatia cum ca am un sentiment de regret profund pentru faptul ca nu mai postati mai departe; va doresc succes in demersuri si initiative precum si in gestionarea tuturor lucrarilor viitoare!

 

Vreau totusi sa sumarizez niste FAPTE asupra carora este o perspectiva neclara din cate vad:

 

1. Cand am trecut pragul unitatii voiam sa prelungesc viata caroseriei masinii cu cativa ani, cat mai doream sa o tin; asta am incercat mereu; nicidecum sa mai storc o viata de om de la masina

2. Cand am dorit lucrari suplimentare (a doua oara) a fost pentru ca prima oara aceleasi solicitari nu s-au putut onora

3. Cand am terminat de adus TOATE piesele si platit lucrarea in luna aprilie, la 60 zile de la predarea masinii (piesele bune sau proaste, asa cum au fost) SINGURELE afirmatii despre incompatibilitatea pieselor ori degradarea lor a fost referitoare la aripile spate. EU AM SOLICITAT in mod INSISTENT sa fiu informat daca sunt sau nu sunt bune piesele pentru a lua alte decizii/obtine alte piese

4. Repet ca v-ati dat seama in septembrie si m-ati anuntat ca piese de non-facelift nu se potrivesc pe facelift. A fost nevoie de mai-iunie-iulie-august sa va dati seama.

5. Cand a fost de predat masina, fiind anuntat din scurt (in ziua respectiva ori dupa-amiaza anteriora) NU am putut sa vin EU asa ca am trimis dupa masina; oricum o luam oricum era; nu voiam s-o apuce Craciunul acolo.

6. Apreciez pregatirea dvs. pentru justificarea situatiei in care s-a regasit masina la predare DAR nu mi-ati detaliat nimic in ziua URMATOARE cand am venit eu dupa masina; mai mult, deoarece am venit la ora inchiderii programului mi-ati dat cheia si ati pus lacatul pe usa. Am revnit eu a doua zi dupa cele foarte multe piese ramase, printre care si covorasele masinii, etc.

7. In majoritatea timpului comunicarea s-a facut prin SMS; extrem de rar am putut avea o discutie la telefon cu cineva. Probabil ca este normal in ziua de azi si eu sunt un client atipic.

 

si acum niste amanunte colaterale care probabil ca nu s-au inteles:

 

a. nu am adus masina la dvs pt. reparatii electrice;

b. nu am adus masina sa-mi lipiti fetele de usa cu silicon; daca s-au spart clemele originale puteti comanda altele; la aceasta masina veche mie nu mi s-au spart clemele cand am intervenit

c. nu are nici o legatura ruperea unei flanse pe spate cu afirmatii facute telefonic despre oale sparte precum

d. nu are nici o legatura supozitia mea cu originea REaparitiei ruginei cu acest topic. Subiectul topicului este reaparitia ruginei punct si derularea unei garantii

e. nu are nici o legatura suma contra careia ati reusit performante economice fata de clienti. Eu am solicitat un deviz cu care am fost de acord si prima cat si a doua oara. Va felicit pentru lucrarile ieftine!

f. temperamentul meu nu are nici o legatura cu topicul; normal ca imi vine sa dau foc unei masini cand vad cat se chinuie o "unitate de top" cu o lucrare de garantie; cand vad ca e doar luna iunie si inca din februarie e la acelasi stadiu.

nu mai continui ca oricum fiecare e cu aia ma-sii.

 

In final spun ca voi si vreau sa VA MULTUMESC PENTRU EFORTURILE DEPUSE PE PARCURSUL COLABORARII SI MARINIMIA DE A ACCEPTA IN ATELIER o cãruÞã alaturi de propunerea mea nebuna de a rezolva problema ruginei acestei masini.

 

arbeit macht frei

Link to comment
Share on other sites

Nimic frate ...plecam la alt service...

 

Probabil au intrat in criza de clienti si incearca sa dreaga busuiocul.

Eu in continuare nu recomand.

 

Referitor la faza cu siliconul lui CRM eu cand m-am dus sa iau masina semnalizarea de pe aripa era prinsa cu dublu adeziv.

Cand le-am zis(si le-am zis pt ca am vazut ca era nitel ridicata si statea cam aiurea...puteam foarte bine sa nu vad) au gasit repede si clema originala.

Asta pe langa faza cu polish-ul care e deja prezentat pagina 1.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

Aceasta este ultima noastra postare pe acest forum.Pentru relatii suplimentare sau detalii putm fi contactati pe mail sau prin formularul de contact de pe site-ul service-ului.

 

 

Buna ziua,

 

Intr-adevar, asa se procedeaza cand te stii curat ca lacrima, inchizi taraba si pleci ! :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Inchiderea centralizata nu functiona datorita modificarilor pe care ati dorit sa vi le facem montand piese SH de model NFL pe elemente FL si invers si datorita improvizatiilor din instalatia electrica.Toate aceste piese au fost procurate de Dvs. din diferite parcuri de dezmembrari.

Vom atasa cateva fotografii ptr. a expilca celor interesati de aceasta poveste cauzele reaparitiei ruginii pe masina respectiva, desi aceasta se afla intr-un "stadiu incipient" la momentul primei reparatii cat si pozlele cu pisele(SH) ce au fost aduse spre inlocuire.

 

Invit toti posesorii de masini cu varste inaintate(peste 15ani)sa evalueze corect aceste masini inainte de a le introduce intr-un service(acolo unde sunt primiti...) si deasemeni sa evalueze corect rezultatele obtinute dupa o reparatie indiferent de natura acesteia.

 

 

 

chiar nimeni nu intelege postul de mai sus?!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.