Jump to content

miros urat cand dau drumu la caldura...


emy_blue90

Recommended Posts

Eu am dat vreo 50 ron pe spray , dar am scapat de miros.Mirosul la mine era mai nasol pe rece decat pe cald.

Depinde ce bacterii s-au dezvoltat pe-acolo:) cre'ca tu ai prins de-alea ce nu le place frigul si suflau in pumni, de-aici si mirosul urat, de la halena bacteriilor :laugh:

Am facut operatia acum vreo 2 ani si inca nu a reaparut mirosul. Eu folosesc butonul de clima si iarna destul de des, ceea ce e chiar indicat.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu ce firma era , l-am luat de la o spalatorie auto.Dai ventilatia la maxim , dai pe recirculare clima si dai drumu la spray pe pres , el are un sistem de autoblocare , inchizi geamurile si iesi din masina.Il lasi vreo 20 min si cam asta e..
Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu ce firma era , l-am luat de la o spalatorie auto.Dai ventilatia la maxim , dai pe recirculare clima si dai drumu la spray pe pres , el are un sistem de autoblocare , inchizi geamurile si iesi din masina.Il lasi vreo 20 min si cam asta e..

 

ok,merci o sa caut sa vad ce gasesc

Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand sa desfaci capacul din spatele filtrului de polen (acela care se da jos cand se scoate admisia) si poti spala la spalatorie cu jet si solutie ceea ce se vede inauntru,apoi folosesti spray special pt instalatii de aer conditionat si totul va fi ok.operatiunea asta am facut-o eu azi.
Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu ce firma era , l-am luat de la o spalatorie auto.Dai ventilatia la maxim , dai pe recirculare clima si dai drumu la spray pe pres , el are un sistem de autoblocare , inchizi geamurile si iesi din masina.Il lasi vreo 20 min si cam asta e..

 

Nu faceti operatiunea asta pe E46 pentru ca in calea traseelor de recirculare se afla circuite electrice/jonctiuni de trasee si ultimul lucru dorit ar fi sa intre umezeala acolo.

Singurul mod recomandat ca si DIY e cel cu spray prin admisia aflata deasupra motorului.

 

http://www.daciashop.ro/image/cache/data/nou11/Trat%20WN%20AC-500x500.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu faceti operatiunea asta pe E46 pentru ca in calea traseelor de recirculare se afla circuite electrice/jonctiuni de trasee si ultimul lucru dorit ar fi sa intre umezeala acolo.

Singurul mod recomandat ca si DIY e cel cu spray prin admisia aflata deasupra motorului.

 

 

Adica vrei sa spui ca prin tubulatura aia inchisa aproape ermetic , circula fire si legaturi electrice?? Eu zic ca gresesti enorm.

Si daca luam varianta ta , asa nu ajung vapori la circuitele electrice?? ori ca dai din interior, ori ca dai din exterior, tot pe aceiasi tubulatura circula.

 

poti sa spui ce spray ai folosit ca se pare ca am folosit 2 si nu am scapat de mirosul ala de praf imbacsit cand dau drumul la Ac

Eu am folosit ceva marca raspandita in carrefour la raionul auto, dar imi scapa cu desavarsire:) In caz ca-mi amintesc, am sa postez aici

Link to comment
Share on other sites

Bagi spuma prin gurile de ventilatie , nu e mare smecherie.

 

Ok... pana se umple? in toate? apoi trebuie lasata sa se scurga?

 

Intreb si eu ca omu' prost pentru ca am auzit tot felul de metode dar nici una de la cineva care a facut operatiunea, plus ca pe spray scrie ca se da pe evaporator (ceea ce la BMW nu e tocmai facubil)

Link to comment
Share on other sites

Adica vrei sa spui ca prin tubulatura aia inchisa aproape ermetic , circula fire si legaturi electrice?? Eu zic ca gresesti enorm.

Si daca luam varianta ta , asa nu ajung vapori la circuitele electrice?? ori ca dai din interior, ori ca dai din exterior, tot pe aceiasi tubulatura circula.

 

 

Eu am folosit ceva marca raspandita in carrefour la raionul auto, dar imi scapa cu desavarsire:) In caz ca-mi amintesc, am sa postez aici

 

Exprimarea a fost defectuoasa. Ma refeream la faptul ca una e sa dai drumul la un spray care emite vapori pe covorul masinii (sub plansa de la volan, de exemplu - pe unde se realizeaza si recircularea) si alta e sa dai cu unul dedicat (precum cel din poza pusa de mine) prin admisia de la motor, direct in ventilatorul si radiatorul unde se strang bacterii. Orice vapori eliminati in interiorul masinii (si care cresc umiditatea) afecteaza circuitele electrice/electronice.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.