Jump to content

Problema caldura e46


MarioE43

Recommended Posts

Buna seara!

 

Sa va relatez problema mea!

 

Detin un BMW 318i din anul 1999 care imi face probleme cu caldura!

 

Frig afara, pornesc masina,atept sa se ridice apa putin si dau drumul la clima pe 28-32 de grade(sunt mai friguros de fel), baga caldura din ce in ce mai tare pana ajunge apa la 90 de grade. Totul este bine pana stationez cu motorul pornit cand incepe sa se raceasca aerul bagand aer rece dupa aprox 10-15 minute. Daca plec cu masina in aceste conditii aerul nu se ma incalzeste de loc, bagand caldura doar pe 32 de grade si aia foarte slaba. Daca pornesc motorul si las caldura pornita, fara sa plec cu masina, baga caldura pana ajunge apa la jumatate pe ceas, apoi intemplandu-se magia, aerul devine rece!

 

Precizez ca se mai raceste cateodata si din mers, si anume, merg cu caldura pe 26 de grade, baga de te frige la palma, apoi subit se raceste aerul.

 

Am mers cu masina un drum de 200 km si nu a facut probleme caldura. Insa la cateva zile am facut unul de 80 de km si a bagat doar aer rece.

 

Masina functioneaza cu antigel marca BMW diluat 1:1 cu apa distilata.

 

Am incercat:

-aerisirea instalatiei (comform manual de reparatii) fara niciun rezultat, plus alte metode

-scimbare termostat- fara rezultat

 

Robinetul de caldura functioneaza fiind foarte firbinte!

 

 

Ce credeti ca ar avea?

 

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Aerisirea ca la carte:

 

-masina parcata cu botul un pic mai sus

-motorul rece

-am desfacut busonul de la radiator si aerisitorul

-cu motorul oprit am setat caldura pe 32 de grade cu ventilatia la minim

-am turnat apa in vasul de expansiune pana acurs pe aerisitor fara bule

-am strans aerisitorul

-am completat antigel, putin peste maxim

-am pus busonu la vas si am pornit motorul

 

Asa stiu eu!

Link to comment
Share on other sites

Aerisirea ca la carte:

 

-masina parcata cu botul un pic mai sus

-motorul rece

-am desfacut busonul de la radiator si aerisitorul

-cu motorul oprit am setat caldura pe 32 de grade cu ventilatia la minim

-am turnat apa in vasul de expansiune pana acurs pe aerisitor fara bule

-am strans aerisitorul

-am completat antigel, putin peste maxim

-am pus busonu la vas si am pornit motorul

 

Asa stiu eu!

Nu ai aerisit si cu motorul in functiune?

Link to comment
Share on other sites

Am pus mana si pe radiator, se incalzeste. Ar mai fi caloriferul de caldura.

 

Am mai observat o chestie. Cele 2 furtunase care ies din robinet sunt fierbinti(alea parca se duc in caloriferul de caldura) insa cel care iese din calorifer este rece, am tinut masina turata pe la 2000 de ture aprox 1 minut si a devenit si acela fierbinte. Precizez ca motorul era incalzit cu apa la jumatate.

 

Alta idee?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.