Jump to content

probleme dupa ce am facut aerisirea


srb_alex

Recommended Posts

Din ce arata pe vas : la minim este pana la buza vasului si maxim cu vreo 2 cm iesiti afara din vas. Inca nu am rezolvat problema dar tind sa cred ca este pe duca piesa 1 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318d-M47N/LHD/N/2004/november/browse/heater_and_air_conditioning/flow_heater_electr-2/ :thumbsup: . Acum observ cand este aglomerat si se merge bara la bara pe liber masina sta turata in 900 si cand stationez revine la normal. Parca merge incontinu piesa asta, pe frigul asta nu se opreste si ea?

 

Pana antigelul ajunge in buza vasului, nu joja :D

Link to comment
Share on other sites

pai pun ca sa am de unde scoate?

 

Daca vrei sa imi urmezi sfatul de bine, daca nu crede in continuare ca raspund la misto. Il pui pana in buza datotita caloriferului de caldura care este la acelasi nivel cu vasul de expansiune..., o sa intelegi daca faci asa. In fine, faci cum vrei!

 

@Bogdan: cum se poate sparge vasul?

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa imi urmezi sfatul de bine, daca nu crede in continuare ca raspund la misto. Il pui pana in buza datotita caloriferului de caldura care este la acelasi nivel cu vasul de expansiune..., o sa intelegi daca faci asa. In fine, faci cum vrei!

 

@Bogdan: cum se poate sparge vasul?

 

Chiar nu cred ca raspunzi la misto, pur si simplu a fost o intrebare.

 

Oricum cum am spus si mai sus ca dupa ce am desfacut capacul vasului de expansiune si apoi aerisitoarele pe rand: cele 4 la numar, nivelul antigelului din vas a crescut mult peste normal si nu am avut ce sa mai completez.

 

Apoi am inchis pe rand aerisitoarele : 1) cel de langa vasul de expansiune 2) cel de sub EGR 3) cel de pe termostatul EGR 4) cel de caldura. Am pornit motorul ( temperatura la 32 si ventilatie in prima treapta) si am pus capacul vasului de expasiune si am turat motorul de cateva ori pana la 2500rpm.

 

Pasul urmator am deschis capacul si l-am lasat sa functioneze vreo 5 min (si mai mult) fapt care a dus la retragerea antigelului din vas. Am oprit motorul si am completat antigel pana la buza vasului.

 

Problema este doar cand dau drumul la ventilatie cu motorul pornit fie oprit. La rece se aude mai mult pe traseul ce intra / iese din preincalzitorul electric si se aude si un clinket in zona termostatului dar si la cald dar mai putin banuiesc din cauza presiunii. Cu caldura nu am probleme , apa sta un jurul valorii de 90 grade.

 

In concluzie tot asa face. O sa merg o perioada asa si poate se face aerisirea singura. Parerile sunt impartite: ca este normal sa faca asa altii ca nu. Timpul le rezolva pe toate :rolleyes: O sa pun un attach in curand cu fenomenul, ca poate nu m-am exprimat eu bine.

Link to comment
Share on other sites

Suprapresiunea il ajuta sa se sparga. Deschiderea supapei din buson se poate face mai tarziu decat rezista vasul (si asa prost conceput).

Aerisirea se face asa cum zice TIS-ul si nu altfel. Nici mai mult, nici mai putin lichid.

 

Stiu ca raspunsul nu-mi era adresat mie dar eu am facut aerisirea ca in tis si degeaba. Singura nelamurire o am de ce dupa ce am desfacut aerisitoarele mi s-a ridicat antigelul in vas asa de mult (mai avea putin si iesea afara). Dupa ce am pornit motorul si-a revenit si am completat pana la nivel.

Link to comment
Share on other sites

@alex - scuze ca m-am enervat, eram nervos si am reactionat impulsiv

@bogdan - daca ai citit ce am scris mai sus o sa iti dai seama ca nu se poate sparge vasul :D.

 

Alex sa mai verifici nivelul, in 2 zile de la completare(doar cu motorul rece), este posibil sa lipseasca putin. Pui pana la maxim;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.