Jump to content

BMW E39 530D Touring -


neo2004

Recommended Posts

Salutare !!

 

Desi tin foarte mult la masina mea, nu am apucat sa ii fac un topic dedicat pana acum.

 

Sa incepem ...

 

Prod. date 2000-10-25

 

Order options

No. Description

227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

 

280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING

 

302 ALARM SYSTEM

 

339 SATIN CHROME

 

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

 

413 LUGGAGE COMPARTMENT NET

 

438 WOOD TRIM

 

441 SMOKERS PACKAGE

 

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

 

710 M LEATHER STEERING WHEEL

 

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

877 DELETION CROSS-OVER OPERATION

 

884 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

 

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

 

928 TYIRE CONTROL

 

 

Series options

No. Description

202 STEPTRONIC

 

520 FOGLIGHTS

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

Information

No. Description

220 SELF-LEVELING SUSPENSION

 

540 CRUISE CONTROL

 

555 ON-BOARD COMPUTER

 

602 ON-BOARD MONITOR WITH TV

 

694 PREPARATION FOR CD CHANGER

 

Masina a fost adusa de afara, am cautat sa fie intr-o conditie cat mai buna (mecanica dar si la interior), de obicei touringurile vin mai bine "dotate" decat sedan-urile la aceeasi bani.

 

In anul ce aproape a trecut am schimbat si am executat urmatoarele operatiuni (in ordine din bara fata, majoritatea ne-necesare dar pentru buna mea stiinta, sa fie totul ok)

- furtunase vacuum, toate traseele la - turbo egr, rezervor vacuum, control admisie, distribuitor vacuum, pentru ca sunt imbatranite

- furtunase pompita apa (intensive si normale)

- pompita apa (intensive)

- schimbat curele, role si intinzatoare (inclusiv aer)

- schimbat cablaj electric injectoare

- curatat admisie, EGR, verificat clapete admisie (credeam ca le rup eu la mana cat am tras de ele sa le verific)

- verificat traseu turbo

- schimbat bujii

- curatat spatiu (interstitiu) radiatoare (foarte indicat pentru oricine)

- schimbat garnituri admisie si o garnitura furtun apa

- schimbat ulei, filtre (polen, aer, motorina), placute f/s + senzori, lichid frana, becuri proiectoare (de mai multe ori), becuri arse interior, bec angel-eyes

- Upgrade navigatie, din 4:3 la 16:9 dar din pacate nu am rama acestuia. Upgrade firmware si trecere la harta 2011/2012. Activare tv in motion

- Schimbat cheder parbriz (Operatiune foarte simpla - pentru curiosi)

- schimbat capete de bara, burdufe capete de bara si capete bara stabilizatoare

- schimbat tampoane evacuare (in drept cu cutia de viteze)

- "reparat" tija stergator spate (problema clasica)

- geometrii, schimbari cauciucuri, echilibrari sunt la ordinea zilei

 

Cam atat "cred", din ce imi aduc aminte ... o sa mai revin cu completari. Multi prieteni cred ca sunt "putin obsedat" sa fie totul in perfecta stare, multe din cele enumerate mai sus ... pardon majoritatea nu aveau nevoie sa fie schimbate.

Pe lista urmeaza a fi "executate": schimbat ulei cutie, schimbat suporti motor, suport pahare, rama navi (pe care o am lipsa) si ca posibile: modul bluetooth, ceva pe la muzica, incalzire scaune (intr-un fel), posibil modul navi MKIV ...

 

Ceva poze ... din pacate prea putine in momentul de fata, o sa revin si cu altele:

post-225-0-11574100-1321621415_thumb.jpg

post-225-0-30121400-1321621422_thumb.jpg

post-225-0-19313300-1321621429_thumb.jpg

post-225-0-90308400-1321621436_thumb.jpg

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

inca niste pozici .... si am uitat sa spun de vesnica si actuala suferinta cu reparatia calculatorului de ABS (momentan este in reparatii), este a 3-a oara cand il repar.

Altceva tot in stadiu de rezolvare ar mai fi:

- reglajele pe inaltime a farurilor, pe care le-am desfacut ... la un far le-am rezolvat dar la celalalt am rupt reglajele chiar cand vroiam sa ii pun sticla la loc ;

- pixeli bord, mi-am pregatit diy, printat, tot, acum cautam o zi mai libera sa ma pot ocupa de el.

post-225-0-69609800-1321621777_thumb.jpg

post-225-0-16840800-1321621783_thumb.jpg

post-225-0-30771400-1321621787_thumb.jpg

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

fa ceva si pe la exterior sa arate ca cea din poza de la avatara-ul tau :thumbsup:

in curand ... momentan mai am una alta de rezolvat (ulei cutie, suporti la motor, o bucsa la roata fata stanga, un cot la intercooler, reglaje faruri si abs :shifty: ).

La exterior am niste probleme, aparute in urma folosintei in orasul nostru "DRAG" Bucuresti, cum ar fi:

- Cazut tencuiala pe capota si sarit vopsea+lac in centrul orasului (nu s-a indoit)

- Atinsa masina pe toate culturile barii din spate in urma parcarilor si soferilor participanti la trafic :angry2: , inafara faptului ca a mai intrat si un "destept" in mine si s-a inflorit vopseaua pe bara spate (pe o portiune mica).

- clasicile picasso-uri realizate cu mult stil din cheie pe aripa spate dreapta si capota (i-as fi oferit capota in totalitate sa isi descarce nervii pentru ca oricum trebuie vopsita, intelegeam macar daca incurcam pe cineva, o parcam pe trecere sau nu stiu ... simplul fapt ca sunt posesor de bmw starneste furia "nomazilor" autohtoni).

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa da ce sunt farurile alea de ceata ,bara fata e facelift!

Nici eu nu am inteles ... masina este 2000 luna a 10, este facelift (motor, cutie, faruri, stopuri) si fara facelift (volan m - imi placea versiunea cu facelift a volanului de m, navigatia mk2, bara fata + spate si narile) ... ciudat, farurile si stopurile sunt originale (am desfacut diverse lucruri in diverse locuri si pot sa spun cu mana pe inima ca masina nu a fost lovita), pe masina si am mai vazut prin oras e39 ca al meu. :blink:

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am inteles ... masina este 2000 luna a 10, este facelift (motor, cutie, faruri, stopuri) si fara facelift (volan m - imi placea versiunea cu facelift a volanului de m, navigatia mk2, bara fata + spate si narile) ... ciudat, farurile si stopurile sunt originale (am desfacut diverse lucruri in diverse locuri si pot sa spun cu mana pe inima ca masina nu a fost lovita), pe masina si am mai vazut prin oras e39 ca al meu. :blink:

 

Cele din anul 2000 sunt foarte ciudate, majoritatea :) atunci sa făcut trecerea de la NFL la FL si probabil au fost puse piese rămase neasambalte de la NFL pe FL!

 

Îmi place foarte mult cum îți întreții mașina, baftă cu ea pe viitor!

Edited by CRYSTY_fane39
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Fane ... pe afara mai am de lucru si pe perioada iernii asa o sa ramana.

Vroiam de ceva timp sa schimb scaunele cu unele comfort+incalzire dar trebuie sa umblu dupa piese/cabluri prin tara si a mai venit si frigul.

Ma gandesc ca o sa o mai aman cu scaunele, in schimb o sa imi iau un adaptor ipod/iphone si un subwoofer :shifty:

Link to comment
Share on other sites

aseara si azi dimineata am observat ca nu se incalzeste destul de repede ... in 30 de min trafic mixt abia ajunge apa la 70 grade (in obc) <_< . Cred ca zilele astea ii schimb si termostatul desi consumul a fost mai mic decat de obicei, poate si de la motorina OMV cu aditivi (pentru iarna).
Link to comment
Share on other sites

Off-topic: Chiar daca eram "fan" de pe la 7 ani, de prin 2004-2005 - nici nu detineam BMW dar imi ajutam diversi prieteni cu REALOEM-ul sau le cautam diferite rezolvari la probleme, am realizat ce insemna comunitatea BMW atat in tara cat si internationala (UK, USA, DE, RU)... acum nici nu ma vad vreodata sa renunt la BMW ... un ex.: ieri in 15 min de cand am postat, am gasit codul termostatului, l-am comandat si m-am "programat" si la un prieten sa schimb piesa la caldurica, basca am mai primit si pareri ajutatoare in timpul asta , ... pentru cumnatamiu (VW) a durat cel putin o luna sa caut probleme pe tester diferiti mecanici, cautat forumuri, comandat o admisie completa (desi este o problema des intalnita la 3.0 v6 diesel).

 

On-topic: Astazi sper sa o rezolv si eu in sfarsit cu calculatorul de ABS, mi-am comandat si cablu de diagnoza - tot azi ajunge (desi aveam altele in gand - ceva pe la audio), sa fac niste teste individuale cu senzorii la roata (ori prin diagnoza ori prin voltmetru sa masor daca ulterior nu s-a stricat vre'un senzor la roata)

Link to comment
Share on other sites

Azi-noapte m-am jucat ceva cu obd-ul pe la masina si mi-am mai luat niste pietre de pe suflet, mai am niste erori dar aproape toate sunt datorate calculatorului de ABS care lipseste momentan dupa masina si 1 eroare aparuta aleator o data din cauza bujiilor/releului de bujii cam atat la motor.

Ma bucur ca m-am invatat sa merg cu mai multa motorina, in urma cu jumatate de an imi tot apareau erori cu presiune mica la pompa din rezervor dar nu au mai reaparut in acest timp.

 

Am dat de cap si cu webasto-ul, am resetat erorile si am "activat" pe rand optiunile din inpa pentru el si mi-au aparut urmatoarele erori pe care le atasez

 

Ma puteti sfatui la ce sa ma uit mai intai, sa nu trebuiasca sa-l dau jos de tot.

LE: o sa fac totusi un topic separat

post-225-0-61198100-1322825412_thumb.jpg

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.