Jump to content

BMW E39 530D Touring -


neo2004

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
dupa mai multe incercari de resuscitare (4 sau 5 mai exact), weekend-ul asta calculatorul de abs/asc si-a dat duhul, pur si simplu are prea multe fire rupte, incercand sa-l dibacesc singur, sa curat contactele observ ca am mai rupt 2 <_< . Acum, astept un calculator abs din dezmembrari,de la "moshu". Partea nasoala este ca am ceva drumuri de sarbatori si tare urat este fara vitezometru si abs (fara asc ne descurcam). Parca-l aud pe moshu :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Ieri si azi mi-am "fabricat" si reglajele la faruri care erau rupte cu desavarsire. Materialul folosit un fel de cauciuc tare ca un plastic dar cu o mai buna rezistenta la caldura/inghet si bineinteles vibratii, asta dupa ce acum 1-2 luni am incercat sa le fac cu "poxipol" :getlost: :flowers:

post-225-0-08037800-1325336288_thumb.jpg

post-225-0-17230200-1325336292_thumb.jpg

post-225-0-63950500-1325336295_thumb.jpg

post-225-0-97307600-1325336298_thumb.jpg

post-225-0-13375800-1325336302_thumb.jpg

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Scurt istoric

Schimbul de ulei l-am facut in Moldova (singurul loc mai ieftin si in care am avut incredere)

De ce in Moldova? Inafara de Bavaria la noi in tara nu iti ofera nimeni "garantie" ca iti schimba uleiul care trebuie si nu ai probleme cu nivelul sau tipul uleiului. (PUNCT), am fost la niste serice-uri de "asa-zisi" mecanici de cutii automate si nu numai ca nu mi-au inspirat incredere dar nu ofereau nimic (garantie), i-am intrebat cum fac nivelul si imi raspund ca baga (uleiul fiind rece) cat scoate din cutie (automat cand ajungi la service, uleiul este cald), preturi la ulei si manopera de "avioane".

M-am interesat cum fac ei reparatii si aflu ca .... unele service-uri nu numai ca nu repar ei cutiile dar le trimit in Moldova la service-ul la care am fost (Am o cunostiinta din Moldova, pe care l-a trimis Mercedes Centru cu cutia la reparat la acelasi service) si nu mai zic de coada (20 masini in permanenta 12 ore/24 in MD fata de 1-2 masini pe zi la noi), pentru toate tipurile de masini, la ei am vazut masini scumpe - merc s class, infiniti, seria 7, etc ...

Uleiul m-a costat undeva la 55 ron/L cred (160 de-ai lor) si au intrat aproape 6 litri (Dextron cumva, scria in rusa), manopera ~ 60 lei (200 de-ai lor) si filtru ulei 135 ron (480 de-ai lor) si am mai beneficiat de o reducere 5% pentru ca a fost si cumnatamiu cu touaregul. Total vreo 450 ron (la jumatate fata decat se arunca autohtonii nostri "specialisti") si am avut parte si de o constatare in mers inainte de a schimba uleiul - pt a nu schimba uleiul degeaba daca cutia este defecta

SATISFACTIE 110% :goodjob: :flowers: :thumbsup:

 

LE: Am uitat sa spun ca mi-au oferit si un fel de garantie, precum ca tipul uleiului, nivelul uleiului, filtrul si manopera executata de ei este cea corecta. Mi-au insemnat baia de ulei (pentru a nu umbla ulterior) si mi-au inmanat o foaie in care au specificat numarul de km actuali, kilometrajul pana la urmatorul schimb - 40.000km deoarece nu a mai fost schimbat niciodata pana acum, urmatoarele la 60.000 si ca nu sunt raspunzatori de defectiuni aparute din cauza stresului mecanic - cu alte cuvinte din vina mea - lucru care se va constata la o investigatie ulterioara.

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

update: schimbat tampoane motor ... bucurie mare pana constat ca la service mi-au rupt un "stutz" la traseul de retur al sistemului de racire (s-au sprijinit in el), rezultat pierdut antigel. Stutzul l-am rezolvat (facut altul la strung cu filet exterior + filet interior la mufa de la radiator) = OEM (chiar mai bun decat originalul). Ce este ciudat, dupa ce am rezolvat pierderile si am completat cu apa "observ" ca aerisitorul din dreptul egr-ului (undeva mai jos) era umed, ma gandesc ca poate am aer pe instalatie si il desfiletez, astept sa curga constant apa (neavand pe moment antigel), completez cu apa si la infiletare constat ca aerisitorul este copt si rupt de la jumate din filet <_< (rezolvat temporar pana imi sosesc piesele pe original) . Acum m-am gandit sa mai schimb si alte anexe la traseul de racire (coapte).

Intrebare, unde gasesc o schema completa a vacuum-urilor ? Vreau sa verific din nou EGR-ul (parca suna ciudat) dar am uitat cum faceam, cand trageam sau suflam cum verificam daca nu era membrana fisurata ?

post-225-0-03936500-1332232839_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.