Jump to content

Urgent! problema e39 525i


Honda&BMW

Recommended Posts

Va rog , daca ma poate ajuta cineva , am cuparat acum 1 saptamana un e39 525i din 2002 , la cumparare masina avea martorul "check engine" aprins in bord , am ajuns acasa , am mers la mecanic , mi-a zis ca e bobina de pe cilindru 6 , am schimbat si bobina am resetat CPU , dupa cativa km s-a reaprins martorul in bord , din nou la mecanic , acum imi aparea Error 228 Bank 2 si Error 203 bank 2.

Stie cineva ce inseamna aceste 2 erori?? (mentionez ca am schimbat si filtrul de benzina nou)

Daca acest topic a mai fost deschis de catre alt user , rog un moderator sa mute topicul acolo.

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

203 - P0173 - Fuel Trim (Bank 2 02 control limit) Control for lambda is to long beyond min. or max.

 

228 - P0189 - Fuel Trim (Bank 2 02 control adaption limit) Range control of adaption values

 

Amestec prea sarac/bogat...pot fi 15 mii de motive. Motorul cum se comporta ? la relantii? dar in ture? la rece ? la cald ?

Edited by XLN
Link to comment
Share on other sites

203 - P0173 - Fuel Trim (Bank 2 02 control limit) Control for lambda is to long beyond min. or max.

 

228 - P0189 - Fuel Trim (Bank 2 02 control adaption limit) Range control of adaption values

 

Amestec prea sarac/bogat...pot fi 15 mii de motive. Motorul cum se comporta ? la relantii? dar in ture? la rece ? la cald ?

Motorul merge super.... porneste superbine si la rece si la cald , masina trage ~60km vit 1 ~90 a 2a samd nu zumceste , nimic :|

Link to comment
Share on other sites

sunt sondele lambda duse, sunt consumabile e absolut normal la varsta asta, ele tin maxim 160k km, si la motorul tau ai 4 bucati, cele dinante de catalizator se duc primele si sunt si mai importante.

O sa iti mearga bine, o sa iti traga ( dar e doar o impresie, nu ai grad de comparatie cu o masina similara in mintile ei) , si o sa iti consume cu galeata, ca asa e normal sa consume un 525i.. :)

 

normal e sa le schimbi ca iti scoti banii numai din diferenta de consum in cateva luni de zile

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

sunt sondele lambda duse, sunt consumabile e absolut normal la varsta asta, ele tin maxim 160k km, si la motorul tau ai 4 bucati, cele dinante de catalizator se duc primele si sunt si mai importante.

O sa iti mearga bine, o sa iti traga ( dar e doar o impresie, nu ai grad de comparatie cu o masina similara in mintile ei) , si o sa iti consume cu galeata, ca asa e normal sa consume un 525i.. :)

 

normal e sa le schimbi ca iti scoti banii numai din diferenta de consum in cateva luni de zile

2 sonde lambda sunt schimbate de fostul proprietar , cele din fata cum te uiti la motor in stanga , o fi celelalte 2 ?

Link to comment
Share on other sites

pai ai 2 inainte de catalizator si 2 dupa..

Nu stiu cum le numara ECU.. de obicei se schimba in perechi.. gen cele 2 inante de catalizator, alea se duc primele si cele 2 de dupa...

Ok , am inteles , in rest masina merge bine , onsumul ma cam deranjeaza , dar o sa le schimb sa vad cum se comporta. Multumesc frumos de ajutor :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

in mod normal ar trebui sa iti scada consumul.. si sa ai gen 14-15 in oras, fie el si Bucuresti, si in jur de 8 afara, mers normal, nu stiu cat iti ia tie acum..

Chiar si afara daca ii dai nu ar trebui sa sara foarte mult, asta e farmecul la motoare mari.

Sa nu iei sonde unversale ci sa le comabzi dupa seria masinii tale, ceva producator mai bun gen Bosch, NGK.. alea universale nu sunt bune de nimic...

Link to comment
Share on other sites

in mod normal ar trebui sa iti scada consumul.. si sa ai gen 14-15 in oras, fie el si Bucuresti, si in jur de 8 afara, mers normal, nu stiu cat iti ia tie acum..

Chiar si afara daca ii dai nu ar trebui sa sara foarte mult, asta e farmecul la motoare mari.

Sa nu iei sonde unversale ci sa le comabzi dupa seria masinii tale, ceva producator mai bun gen Bosch, NGK.. alea universale nu sunt bune de nimic...

Nu sunt adeptul piselor universale , sau pentru care sa fac modificari prostesti. Cand am venit cu ea de la Bucuresti pe europeana la mers constant 120-140 mi-a luat 11,8 :|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare ! Ieri am schimbat si celelalte 2 sonde lambda , iar martorul s-a stins. De acum sa vad consumul :frantics:

va multumesc tuturor pentru sfaturi :thumbsup:

Am facut si un drum in exterior si da , consumul a scazut , la putere mare diferenta nu se simte , insa ceea ce am observat e ca din cand in cand cand o las la relanti mai mult timp , da sa se inece si se aprinde iarasi martorul(repet, mai rar). Daca opresc/pornesc motorul se stinge si totul revine la normal. Ideeas? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

mai verifica presiunea in rampa (pompa) si regulatorul de presiune.

daca ai noroc e regulatorul, e mai ieftin..

bine nici pompa nu e o avere, vreo 6 mil..

lambda nu o simti la putere, in varfuri de turatie , ci la turatii mici.....

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

(mentionez ca am schimbat si filtrul de benzina nou)

 

 

mai verifica presiunea in rampa (pompa) si regulatorul de presiune.

daca ai noroc e regulatorul, e mai ieftin..

 

Regulatorul e corp comun cu filtrul de benzina la M54, deci sigur nu e de acolo daca zice ca l-a schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Nu intotdeauna se schimba si regulatorul impreuna cu filtrul de benzina. Se gasesc si filtre fara regulator pentru M54.

Un filtru simplu costa cam 100 de lei, un filtru + regulator vreo 250 de lei.

Doar daca piesa este originala vine obligatoriu impreuna cu regulatorul. Avand in vedere ca majoritatea nu cumpara piese de la reprezentanta si ca diferenta de pret este destul de mare intre varianta cu si fara regulator, e foarte posibil ca multi sa schimbe doar filtrul, fara regulator.

 

@Honda&BMW: Mergi la un mecanic, nu mai cumpara piese aiurea :). Daca la cineva s-a rezolvat problema prin schimbarea unei piese, nu inseamna neaparat ca si la tine e la fel.

Link to comment
Share on other sites

Pai stai un pic: filtrul de M54 cu regulator are doua intrari si o iesire, cel fara regulator (M52, de exemplu) are o singura intrare si o iesire. Nu cred ca poti monta unul fara regulator pe M54 pentru ca iti ramane un furtun pe-afara... plus ca regulatorul in cazul exemplificat (M52) e in rampa de injectie. Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Hmm...

 

E46 M54:

 

http://img522.imageshack.us/img522/5993/dsc00076ev2.jpg http://farm4.staticflickr.com/3585/3664276434_d2776ffb56_z.jpg

 

E46 M52:

 

http://www.turnermotorsport.com/image/filter/filter_fuel_985_lg.jpg

 

Si unul cu regulator desfacut:

http://home.comcast.net/%7Ejimlev/Gas_Filter3.JPG

 

Mda, interesant ca poti scoate regulatorul.

Link to comment
Share on other sites

Frumoase poze, dar nu prea le-ati inteles. Nu cred ca ati vazut filtrul si regulatorul decat in poze :) .

 

Totusi, daca ai fi fost atent, chiar si pe poza pe care mi-o dai ca exemplu se vede si chiar scrie cat se poate de clar ca regulatorul este demontabil!

Se scoate siguranta si iese. E vorba de siguranta (5) din poza de mai jos.

 

Eu l-am schimbat la mine si stiu despre ce vorbesc.

 

Uite aici:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT61&mospid=47546&btnr=13_0918&hg=13&fg=10

Se vede clar ca regulatorul (2) este demontabil. Ba chiar poate fi comandat si separat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.