Jump to content

Sunteti de acord sa va lasati masina in service fara supravegherea voastra?


expensivemann

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mie mi se pare intr-un fel logic ca nu te lasa sa te uiti... reprezentantele au scule proprii, speciale si tehnici proprii de lucru, elaborate, studiate, doar pentru uzul si cunostinta PROPRIE

te inseli aici, asta era prin 2000.

din 2001 absolut toate marcile auto sunt obligate prin lege sa isi puna la dispozitie softul, scule de diagnoza si proceduri la un pret rezonabil oricarui doreste.

De asta cum daca ai bani cumperi fix testere OEM, scule si poti benficia si de trainig de la ei, nu au voie sa restrictioneze asta.

 

Pana in 2000 afacerea cu reprezenate auto era ceva gen cum e cu notarii publici, si asta in toata Europa, nu in romanica noastra amarata..

A iesit o directiva CE care a terminat cu astea, ca sa mareasca concurenta si sa se termina cu jepcareala..

pasul urmator e efectuarea tuturor operatiilor in service-uri autorizate fara piederea garantiei, din 2013 parca..

Atunci o sa vezi cum o sa se schimbe atitudinea.. ca daca o sa poti face revizia cu piese oem cu 14 mil in loc de 22 fara sa pierzi garantia .. se schimba calimera...

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Rhaziel tu nu crezi nimic! Stiu 2 persoane care au lasat masina 3 zile in servive si cand au plecat le suiera turbina, tremura masina,tacaneau injectoarele! Eu aveam 2 doze de redbull in portbagaj si dupa ce plec dintr-o reprezentanta bmw nu le ai am:))))

Din pacate traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!! Fratilor suntem furati,jecmaniti,pacaliti,mintiti! Eu nu am vrut decat sa trag un semnal de alarma nu sa starnesc animozitati sau polemici!! Nu lasati masinile in service decat daca va stiti cu patronul sau cunoasteti bine mecanicul! Eu am plecat 10 min sa-mi iau tigari,mecanicul meu era la masa iar tinichigiul era tolanit cu salopetele murdare pe scaunul meu confort din 535 si asculta ce muzica am pe cd-uri

 

:))) interiorul il am crem:)))

Link to comment
Share on other sites

te inseli aici, asta era prin 2000.

din 2001 absolut toate marcile auto sunt obligate prin lege sa isi puna la dispozitie softul, scule de diagnoza si proceduri la un pret rezonabil oricarui doreste.

De unde atata? Nici vorba de asa ceva.

Exista ceva reglementari in genul asta in SUA. In UE va intra ceva in vigoare, dar de la anul am impresia, si nu se va referi la a-ti pune totul la dispozitie si in nici un caz nu va fi vorba de preturi rezonabile.

Link to comment
Share on other sites

Rhaziel tu nu crezi nimic! Stiu 2 persoane care au lasat masina 3 zile in servive si cand au plecat le suiera turbina, tremura masina,tacaneau injectoarele! Eu aveam 2 doze de redbull in portbagaj si dupa ce plec dintr-o reprezentanta bmw nu le ai am:))))

Din pacate traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!! Fratilor suntem furati,jecmaniti,pacaliti,mintiti! Eu nu am vrut decat sa trag un semnal de alarma nu sa starnesc animozitati sau polemici!! Nu lasati masinile in service decat daca va stiti cu patronul sau cunoasteti bine mecanicul! Eu am plecat 10 min sa-mi iau tigari,mecanicul meu era la masa iar tinichigiul era tolanit cu salopetele murdare pe scaunul meu confort din 535 si asculta ce muzica am pe cd-uri

 

:))) interiorul il am crem:)))

 

...l-ai avut crem :console:

Link to comment
Share on other sites

Ma mir cum unii dintre noi sunt atat de naivi,mie mi-a facut picioare o turbina la x6,asta la reprezentanta si mai pot da exemple.

Cum adica?! Ti-au schimbat turbina de pe masina? Spune si in ce service ai fost, sa fim si noi atenti pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

sa va povestesc si eu patania mea cu un service:

 

am avut dauna pe bara fata + far stanga si bara spate. masina e asigurata casco. ca tot trebuia sa schimb barele, m-am gandit sa le schimb cu unele de M, asa ca am mers la un service care ma putea ajuta sa fac asta. zis si facut. au schimbat barele, le-au vopsit insa farul nici in ziua de azi nu e schimbat.(asta dupa ce si-au luat banii de la asigurari). au zis ca daca vreau sa imi schimbe farul trebuie sa mai dau eu 1.000 ron si o sa mi-l schimbe cu unul SH.(in condiiile in care cu 1.000 ron imi luam eu altul SH). au motivat ca cei 1.000 ron reprezentau diferenta de la bare ( corect, insa sa mi-l schimbe cu unul SH?). nu am fost de acord si am facut reclamatie pe unde am putut, adica RAR, OPC, asigurari. Dupa atataea controale firma a fost inchisa ( mai urma sa ii dau in judecata), insa a fost foarte usor sa isi deschida alta si sa continue sa lucreze. astfel eu am ramas cu farul neschimbat, cei de la asigurari nu vor sa mi-l mai schimbe pe motiv ca ei au platit deja acel far o data

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu o astfel de "reparatie". Un A4 B6 al unui vecin dus in service pentru diverse reparatii.

Printre altele avea si un drosser de xenon defect (aftermarket).

Ce-au facut meseriasii? In fata noastra au luat un drosser de pe o alta masina din curte si l-au schimbat. I-am pus sa duca drosserul inapoi. Au dat din umeri si s-au conformat. Vecinul imi spunea ca au mai facut si alta data asa, el neopunandu-se (asta legat de ce spunea un coleg - ca noi suntem cei acceptam).

Pentru cine e din zona Salajului, e vorba de Dimenyi din Crasna (un service de top pe-aici).

 

Noroc ca eu n-am stresul asta, imi repar singur masinile. Si chiar daca ar fi unde nu m-as descurca, nici pomeneala sa las masina in service in timp ce-mi beau cafeaua.

Link to comment
Share on other sites

Eu de fiecare data,cand am predat masina unui service,am fost cu persoana care urma sa o preia si i`am aratat...."uite,nu are erori in bord,astia sunt km,astea sunt rotile,este sau nu lovita aici,astea sunt zgarieturile,atata motorina am,toate functionale...deci tot asa vreau sa o gasesc"...si n`am avut niciodata probleme!

Insa sunt multi care merg cu masina si o lasa acolo,fara nici un fel de retinere sperand ca totul o sa fie ok...

Salariile mici sau "mentalitatea" v`a avea mereu de castigat,iar clientul de pierdut,prin orice mijloace!:))

Edited by strees
Link to comment
Share on other sites

De unde atata? Nici vorba de asa ceva.

Exista ceva reglementari in genul asta in SUA. In UE va intra ceva in vigoare, dar de la anul am impresia, si nu se va referi la a-ti pune totul la dispozitie si in nici un caz nu va fi vorba de preturi rezonabile.

 

pai poate e scump pentru romania, dar te asigur ca in 2000 era imposibil, indiferent de ce bani aveai.

Daca vroiai sa iti faci o reprezentanta de ceva, era o asociatie dinasta a reprezentatilor marcii respective si chiar daca erai agreat de producator, aveai plan de afaceri, finantare nu puteai deschide fara sa iti dea aia girul... era afacere de familie mostenita, fix cum e la notari acum..

asta s-a schimbat intradevar din 2000.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu o astfel de "reparatie". Un A4 B6 al unui vecin dus in service pentru diverse reparatii.

Printre altele avea si un drosser de xenon defect (aftermarket).

Ce-au facut meseriasii? In fata noastra au luat un drosser de pe o alta masina din curte si l-au schimbat. I-am pus sa duca drosserul inapoi. Au dat din umeri si s-au conformat. Vecinul imi spunea ca au mai facut si alta data asa, el neopunandu-se (asta legat de ce spunea un coleg - ca noi suntem cei acceptam).

Pentru cine e din zona Salajului, e vorba de Dimenyi din Crasna (un service de top pe-aici).

 

Noroc ca eu n-am stresul asta, imi repar singur masinile. Si chiar daca ar fi unde nu m-as descurca, nici pomeneala sa las masina in service in timp ce-mi beau cafeaua.

 

Cosmin..ar fi mai bine sa nu dam nume de serviceuri!

Link to comment
Share on other sites

Las-o balta, la cat e de munca sa scoti astea, nu ar face-o nici naiba pentru niste piese uzate. Sau era noua masina?

s-o las balta? frate, crezi ca ma bag in seama aiurea? mi-au tinut-o 6 zile pentru o diagnoza. cred ca aveau destul timp. si nu dureaza chiar asa de mult iti spun eu

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg dcsunt unii sceptici pe aici in privinta faptului ca se schimba piese in service-uri, cand asta e realitatea. tre sa fi poate prea naiv...avand in vedere ca suntem in Romania :laugh:

 

Nu te ambala; nu e nimeni naiv! Doar ca, din cate vad, multi au patit-o la diverse service-uri, care nu au treaba cu BMW.

Si, nu a spus nimeni ca nu se intampla; eu (si alti cativa user-i) am spus ca nu mi s-a intamplat la reprezentanta BMW si ca am curaj sa las masina acolo.

Stiu cazuri concrete (care s-au lasat cu desfacerea contractului de munca) la alte reprezentante. Si, am auzit, ca s-a practicat "umblatul la masini" si la rep BMW.Dar, de catva timp, s-a terminat cu astfel de practici.

Link to comment
Share on other sites

Nu te ambala; nu e nimeni naiv! Doar ca, din cate vad, multi au patit-o la diverse service-uri, care nu au treaba cu BMW.

Si, nu a spus nimeni ca nu se intampla; eu (si alti cativa user-i) am spus ca nu mi s-a intamplat la reprezentanta BMW si ca am curaj sa las masina acolo.

Stiu cazuri concrete (care s-au lasat cu desfacerea contractului de munca) la alte reprezentante. Si, am auzit, ca s-a practicat "umblatul la masini" si la rep BMW.Dar, de catva timp, s-a terminat cu astfel de practici.

nu ma ambalez, stai potol. cred ca iti dai seama ca nu se schimba la fiecare masina in parte care trece pe la ei. numai sa ai "norocul" sa ajungi pe la ei cand ei au nevoie sau comanda de-o anumita piesa. si mie mi s-a intamplat acum 3-4 luni...deci, inca se practica.

Link to comment
Share on other sites

pai eu unu nu am lasat-o niciodata la bmw deoarece cum a zis si colegu pt o diagnoza ma programat si dupa o luna si ceva si trebuia sa las masina in service.nu prea vad rostu sa o las acolo pt diagnoza...normal era sa imi spuna pe loc...sau poate aveau nevoie de o piese dupa e46 si trebuia sa o las o zi...:))
Link to comment
Share on other sites

Nu te ambala; nu e nimeni naiv! Doar ca, din cate vad, multi au patit-o la diverse service-uri, care nu au treaba cu BMW.

Si, nu a spus nimeni ca nu se intampla; eu (si alti cativa user-i) am spus ca nu mi s-a intamplat la reprezentanta BMW si ca am curaj sa las masina acolo.

Stiu cazuri concrete (care s-au lasat cu desfacerea contractului de munca) la alte reprezentante. Si, am auzit, ca s-a practicat "umblatul la masini" si la rep BMW.Dar, de catva timp, s-a terminat cu astfel de practici.

 

Eu nu am deschis topicul facand referire la reptrezentantele bmw

Link to comment
Share on other sites

sa va povestesc si eu patania mea cu un service:

 

am avut dauna pe bara fata + far stanga si bara spate. masina e asigurata casco. ca tot trebuia sa schimb barele, m-am gandit sa le schimb cu unele de M, asa ca am mers la un service care ma putea ajuta sa fac asta. zis si facut. au schimbat barele, le-au vopsit insa farul nici in ziua de azi nu e schimbat.(asta dupa ce si-au luat banii de la asigurari). au zis ca daca vreau sa imi schimbe farul trebuie sa mai dau eu 1.000 ron si o sa mi-l schimbe cu unul SH.(in condiiile in care cu 1.000 ron imi luam eu altul SH). au motivat ca cei 1.000 ron reprezentau diferenta de la bare ( corect, insa sa mi-l schimbe cu unul SH?).

Chiar nu vad care e problema. Un far nou costa vreo 2000 de lei. Deci ti-au cerut corect 1000 de lei in plus, avand in vedere ca celalata mie o utilizasera la solicitarea ta pentru a bune bara de M in loc de bara normala.

De 1000 de lei cat ramasese pentru far nu-ti puteau da decat un far SH.

Link to comment
Share on other sites

Sunteti de acord sa va lasati masina in service fara supravegherea voastra?

 

NU !

 

In cercul meu de prieteni sunt cativa care au lucrat si lucreaza in continuare in cele mai cunoscute reprezentante auto din Buc. gen Bavaria,Di-bass,Toyo-motor-center,fiat,avia-motors,etc... Ei bine,din povestirile lor nu numai ca as putea sa umplu pagini intregi cu intamplari si furaciuni de pe masini din service dar cei mai naivi ar ramane socati de cate se intampla in spatele showroom-ului unde toti angajatii sunt amabili si zambitori.

Dealerii auto din Ro practica preturi de vanzari auto,piese,manopera,etc la nivel european insa salariile mecanicilor sunt de mizerie.Daca intr-o alta atara UE un mecanic are sa zicem 2-3 mii E la noi un mecanic normal are cam 4-500E,de-aici si lipsa de interes si pricepere a acestora+tentatia de a fura pt ca in general un mecanic bun nu sta pe banii aia iar in service-uri raman cei noi fara experienta care mai apoi vor pleca si ei si tot asa.Ori multi dintre ei raman acolo mai mult pt micile "smenareli"+bataia pe masinile cu dauna totala,etc.. care aduc un profit suplimentar decat pt salariu.

Dealerii auto din Ro= Afara-i vopsit gardul,inauntru leopardul!

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu vad care e problema. Un far nou costa vreo 2000 de lei. Deci ti-au cerut corect 1000 de lei in plus, avand in vedere ca celalata mie o utilizasera la solicitarea ta pentru a bune bara de M in loc de bara normala.

De 1000 de lei cat ramasese pentru far nu-ti puteau da decat un far SH.

 

nu cred ca ai inteles. eu daca dadeam 1000 ron imi puneau unul sh. intradevar, daca imi puneau unul nou era cum ziceai tu dar asa... adica din banii de far nu puneau ei pt bare, veneam eu cu bani de acasa pt barele de M

 

ei isi luam diferenta pt bare de 2 ori. o data de la mine si o data de la banii pe far

Edited by adi_fox07
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.