Jump to content

[DIY] RETROFIT OBC 4


Apple

Recommended Posts

Sper ca am elucidat misterul :blink:

P.S. coding plug au masinile fabricate din feb 1989

161910[/snapback]

Da frate,despre asta vorbeam eu si nu ne intelegeam.Asta este problema mea,cand obc-ul nu mai functioneaza ii scot ala il pun la loc si gata totul e in regula pt o perioada

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce mister ati elucidat voi dar pentru a debloca toate testele de la OBC si a avea acces la toate functiile codul care trebuie introdus este suma lunii si a zilei in care suntem. Mai exact azi era luna 12, ziua 6, trebuia introdus 18. Bineinteles sa nu uitati sa introduceti data... :blink:

 

PS: De mare folos este testul 8 care de fapt arata cu o mare acuratete, dar cu o intarziere de o secunda viteza exacta... M-a salvat in seara asta de 2 radare... Ciudat e ca a bipait cand am trecut pe langa ambele radare.... Cumva?.... Nu, ar fi prea SF...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce mister ati elucidat voi dar pentru a debloca toate testele de la OBC si a avea acces la toate functiile codul care trebuie introdus este suma lunii si a zilei in care suntem. Mai exact azi era luna 12, ziua 6, trebuia introdus 18. Bineinteles sa nu uitati sa introduceti data... :blink:

 

PS: De mare folos este testul 8 care de fapt arata cu o mare acuratete, dar cu o intarziere de o secunda viteza exacta... M-a salvat in seara asta de 2 radare... Ciudat e ca a bipait cand am trecut pe langa ambele radare.... Cumva?.... Nu, ar fi prea SF...

162002[/snapback]

Nu vb despre acelasi lucru,tu ne spui despre functiile ascunse ale OBC-ului,iar noi vb despre CODING PLUG-ul din ceasul de bord.Te rog,daca esti amabil,spune-mi si mie la test 03 ce consum iti arata l/h cu motorul la temp normala,please.La mine arata 1,4-1,6 si nu stiu daca e in parametri.Merci.

Link to comment
Share on other sites

Nu vb despre acelasi lucru,tu ne spui despre functiile ascunse ale OBC-ului,iar noi vb despre CODING PLUG-ul din ceasul de bord.Te rog,daca esti amabil,spune-mi si mie la test 03 ce consum iti arata l/h cu motorul la temp normala,please.La mine arata 1,4-1,6 si nu stiu daca e in parametri.Merci.

162056[/snapback]

la mine 1.4 , 1.6 depinde cate o data si 1.3 ; 1.8 , 1.9 cu a/c pornit :blink:

Link to comment
Share on other sites

la mine testul de care vrb voi arata 1,2 si 1,4 cu aerul pornit...

 

 

PS: Am pus cum se acceseaza functiile ascunse ca sa fie un DIY complet nu sa se dea omu cu capul de pereti ca nu intra in meniul OBC ca lumea...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

nu am umblat inca... consumul care imi arata pe acolo e chiar identic cu cel de la instant in mers... plus ca n-am apucat sa fac decat un singur plin de 2 zile... si la cum consuma a mea... slabe sperante ca termin benzina mai devreme de weekend, chiar daca merg destul de mult cu masina in fiecare zi (intre 50 si 100 de km... depinde)...
Link to comment
Share on other sites

nu am umblat inca... consumul care imi arata pe acolo e chiar identic cu cel de la instant in mers... plus ca n-am apucat sa fac decat un singur plin de 2 zile... si la cum consuma a mea... slabe sperante ca termin benzina mai devreme de weekend, chiar daca merg destul de mult cu masina in fiecare zi (intre 50 si 100 de km... depinde)...

162117[/snapback]

Merci.Inseamna ca trebuie sa ma uit pe la a mea,caci papa cam mult.14-15,intr-adevar merg mult la ore de varf,dar parca e prea mult pt un motor de 2000.

Link to comment
Share on other sites

apropo... are cineva un manual complet de utilizare a OBC 4 sa-l posteze aici? pe net nu prea am gasit decat diverse prezentari dar nu sunt complete... daca are cineva asa ceva... ar fi perfect... Multumesc.

162126[/snapback]

Cauta la adresa asta:http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm

Link to comment
Share on other sites

Daca il scot pe ala de la ceasuri nu-mi mai merge obc-ul sau daca ii pun alt ceas.Am probat f multe ceasuri pana fara coding plug si nu a mers nici unul al meu avea km blocat la 299960

158934[/snapback]

 

Acel coding plug este odometer plug. Memoreaza in el numarul de km.

 

In felul asta se dau km inapoi la E34, se scoate odometer plug, se conecteaza pe un dispozitiv, se introduc kilometrii doriti si se pune la loc. Ca sa se scoata acel odometer plug, se rup clemele care il tin lipit pe spatele ceasurilor, deci cand verificati km la un E34, daca are piciorusele rupte si se poate da jos usor, atunci s-au dat inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca ti-a afisat asa ceva? Eu nu prea as crede.

162293[/snapback]

 

Da sunt sigur... Este un display mai scurt in partea stanga.... acolo am primele 2 becuri indicatoarele de faruri, faza scurta si cu ceata... apoi vine display-ul de care iti zic... apoi un semn care banuiesc ca e vrb de bujii si semnul de la baterie... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cauta la adresa asta:http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm

162281[/snapback]

nu e foarte complet... mi-a trebuit vreo 5 ore sa citesc OBC-ul pe un mac ca sa deslusesc exact in informatiile hexa ce inseamna codurile afisate la testul 15 de exemplu... insa la testul 16 inca nu-mi dau seama ce poate fi...

Link to comment
Share on other sites

Stai ca nu te inteleg.

 

Pe CHECK CONTROL, adica afisajul mare pe care iti scrie cu litere diverse mesaje, nu iti arata sub nici o forma mesaj despre nivelul lichidului de servo.

 

Din ce ai spus tu, eu inteleg ca ti-a afisat mesajul acela, power steering fluid loss. Tu vorbesti de fapt de becul cu ((!)) ? E de la lichidul de frana, nu de la servo.

Link to comment
Share on other sites

Stai ca nu te inteleg.

 

Pe CHECK CONTROL, adica afisajul mare pe care iti scrie cu litere diverse mesaje, nu iti arata sub nici o forma mesaj despre nivelul lichidului de servo.

 

Din ce ai spus tu, eu inteleg ca ti-a afisat mesajul acela, power steering fluid loss. Tu vorbesti de fapt de becul cu ((!)) ?  E de la lichidul de frana, nu de la servo.

162628[/snapback]

nu bre... nu pe check control... tu ai crezut ca vrb de displayul ala mare de pe mijlocul ceasurilor de bord de jos... nu de ala vrb eu... si nici de becul de ((!))...

Mai citeste inca o data postul meu sa intelegi... ma refer de partea din jos a instrumentelor de bord... deci sub ceasuri... acolo am 3 zone: doua de marimi egale pe stanga si pe dreapta si o bucata micuta pe mijloc... in partea dreapta este indicatorul de ulei, becul de frane, placute etc... iar in partea stanga citeste postul meu de mai sus...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.