Jump to content

probleme caldura BMW e36 compact


Recommended Posts

va salut si imi cer scuze daca mai exista un topic asemanator am postat pe undeva pe aici si nu am primit nici un raspuns

Deci am un bmw 316i compact an 95 fara A.C si am o mare problema cu caldura imi baga rece in fata iar pe la geam foarte putin caliu doar pe viteza 1 dak dau mai tare baga rece stau cu gluga in cap in masina am schimbat termostatul t ca am citit pe aici si tot acceeasi treaba inghet de frig mai cald e cu aeroterma oprita va rog mult cine a intampinat problema sa imi spuna si mie va multumesc mult de tot app nu e de la aerisire e facuta ok

Link to comment
Share on other sites

schimba robinetul (electrovana) este mult mai simplu si mai ieftin decat sa incepi cu caloriferul,oricum ai sanse mari sa rezolvi cu asta

am revenit astazi am desfacut 1 sfert din masina am dat caloriferul afara l-am curatat a iesit ceva mizerie circula apa ok prin el dar surpriza am avuto knd am vazut k nu am robineti ce poate afecta lipsa lor?si nu am nici filtru la aeroterma ms frumos

Link to comment
Share on other sites

Daca spui ca te-ai uitat si nu ai vazut nici-un robinet,posibil sa fi fost facuta o modificare(pe direct). Eu am schimbat alaltaieri electrovalva,si mi s-a parut destul de scumpa...200€...ce-i drept,am luat-o de la reprezentanta. Oricum din ce am auzit,stiu ca sunt 2 tipuri: una care este pt modelele fara clima(e mai simpla) si alta care e pt cele cu climatronic.
Link to comment
Share on other sites

am revenit astazi am desfacut 1 sfert din masina am dat caloriferul afara l-am curatat a iesit ceva mizerie circula apa ok prin el dar surpriza am avuto knd am vazut k nu am robineti ce poate afecta lipsa lor?si nu am nici filtru la aeroterma ms frumos

 

sigur ai cautat robinetul unde trebuie? in compartimentul motor intre pompa de frana si motor

Link to comment
Share on other sites

din linkul de pe bmwfans, reiese ca "water valve", electrovalva, pe compact, ar fi doar pe masinile cu AC.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Compact/Europe/316i_1.6-M43/LHD/M/1994/april/browse/heater_and_air_conditioning/water_valve_water_hose/

 

 

la coupe e diferita, si ptr masini fara AC, si cu AC.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/316i-M43/LHD/M/1993/october/browse/heater_and_air_conditioning/water_valve_water_hose/

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca max83 are dreptate,deci nu exista electrovalva la tipul tau de masina. La mine e cea cu doua motorase(ca in lincul 2 postat de max).

 

Pt initiatorul topicului,porneste motorul si lasa-l sa se incalzeasca bine,apoi pune mana pe furtunele alea care intra in interiorul masinii si vezi daca sunt calde(trebuie sa friga); daca sunt calde,inseamna ca ai probleme cu ceva clapete,tuburi de aer,mecanisme etc, de pe sub bord...insa daca vezi ca nu sunt calde,inseamna ca ai o problema cu instalatia de incalzire plecand dinspre motor. Verifica bine.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca max83 are dreptate,deci nu exista electrovalva la tipul tau de masina. La mine e cea cu doua motorase(ca in lincul 2 postat de max).

 

Pt initiatorul topicului,porneste motorul si lasa-l sa se incalzeasca bine,apoi pune mana pe furtunele alea care intra in interiorul masinii si vezi daca sunt calde(trebuie sa friga); daca sunt calde,inseamna ca ai probleme cu ceva clapete,tuburi de aer,mecanisme etc, de pe sub bord...insa daca vezi ca nu sunt calde,inseamna ca ai o problema cu instalatia de incalzire plecand dinspre motor. Verifica bine.

am facut proba si tot nu baga caldura dar am observat k mai am o problema pe partea soferului la dezaburire geamuri da caldut cand ajunge acul la jumate dar pe partea pasagerului baga rece ce e de facut? ms

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
va salut.am si eu o intrebare....cam in cat timp ar trebui sa se incalzeasca motorul(e36 316 m43)mergand cu 50-60km/ora la o temperatura exterioara de aprox 4 grade....mie dupa vreo 8-10km imi ajunge apa la jumatate....am mai avut acum ceva vreme tot un e36 316 m43 si se incalzea mult mai repede...
Link to comment
Share on other sites

Poate ai termostatul blocat pe deschis, si de asta se incalzeste mai greu. La drum lung, viteza peste 80, iti scade temperatura la apa?

 

Furtunul de retur (cel din cotul cu termostat) pana sa ajunga apa la 90, e caldut/fierbinte? Daca da, e termostatul deschis tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

Poate ai termostatul blocat pe deschis, si de asta se incalzeste mai greu. La drum lung, viteza peste 80, iti scade temperatura la apa?

 

Furtunul de retur (cel din cotul cu termostat) pana sa ajunga apa la 90, e caldut/fierbinte? Daca da, e termostatul deschis tot timpul.

 

 

de scazut apa nu scade deloc,dupa ce se incalzeste ramane "lipit" la jumatate dar i-am pus un carton in fata radiatorului pt orice eventualitate.o sa verific furtunul de retur asta seara si te anunt.ms

Link to comment
Share on other sites

cum sa fie rece dupa ce a ajuns temperatura la 90?

 

trebuie sa fie rece pana ajunge temperatura la jumate, ca apoi deschide termostatul si circuitul e deschis.

 

daca e rece dupa ce ajunge temp la jumate, insemna ca termostatul e blocat pe inchis, iar temperatura ar trebui sa sara pe rosu, ceea ce e nasol.

Link to comment
Share on other sites

cum sa fie rece dupa ce a ajuns temperatura la 90?

 

trebuie sa fie rece pana ajunge temperatura la jumate, ca apoi deschide termostatul si circuitul e deschis.

 

daca e rece dupa ce ajunge temp la jumate, insemna ca termostatul e blocat pe inchis, iar temperatura ar trebui sa sara pe rosu, ceea ce e nasol.

 

 

ajunsese la jumatate si abia atunci incepuse sa se incalzeasca returul,dar pana atunci era rece

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca asa de greu se incalzeste ea? :rolleyes:

 

daca schimbul de antigel nu se face la timp se depun impuritati in caloriferul din habitaclu, sau nu e aerista cum trebuie ,la urmatorul schimb dupa ce dai lichidul de racire afara ,pune o solutie care sa curete si dupa antigelul nou.

Link to comment
Share on other sites

daca schimbul de antigel nu se face la timp se depun impuritati in caloriferul din habitaclu, sau nu e aerista cum trebuie ,la urmatorul schimb dupa ce dai lichidul de racire afara ,pune o solutie care sa curete si dupa antigelul nou.

 

ok, dar daca s-ar depune prin radiator asta ar insemna ca ar trebui sa se incalzeasca mai repede...mie mi se intampla invers...se incalzeste greu :smile:

Link to comment
Share on other sites

cum pot sa verific electrovana si caloriferul sa imi pot da seama care ar fii?ms

 

cEL MAI SIMPLU E SA SCOTI FURTUNILE DIN ELECTRO VALVA SI SA LE PUI PE DIRECT,DOAR DE PROBA.DACA O SA BAGE CALDURA ASTA INSEAMNA CA E ELECTRO VALVA?DACA NU ATUNCI E RADIATORUL INFUNDAT.

 

EU DE DOUA SAPTAMANI MA CHINUI CU ACEEAS PROBLEMA SI ABEA ACUM EAM DAT DE CAP.

 

SPOR LA TREABA...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.