Jump to content

Zgomot esapament


Recommended Posts

M-am gandit sa nu fie ceva in interiorul tevei sau a tobelor dar, daca pun piciorul pe teava de esapament dispare sunetul. M-am bagat sub masina si am miscat de teava stanga dreapta, sus jos in timp ce motorul statea la ralanti...in anumite pozitii tace. Asta ma face sa cred ca e mai mult din racord ceva...ma gandeam ca poate a mai patit cineva :p.

 

Aceeasi problema o am si eu....la pornire primele 15-20 secunde se aude ca un troncanit/bolboroseala....in partea din spate, dar dupa ce o accelerez scurt de 2-3 ori pana pe la 3000 de ture...zgomotul si vibratia dispare.

 

La un service mi-au zis ca ar fi de la toba finala, inauntru fiind niste site ... posibil sa se fi desprins vre-o una

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu este din toba finala. Zgomotul se aude de undeva din fata. Si mai este si problema mirosului care inca nu ii gasesc o rezolvare. La voi tot asa este un miros intepator si atunci cand sunteti intr-un loc inchis sa va usture ochii?

Si la mine aceeasi miros, se poate sa fie de la filtru epurator , eu nu l-am schimbat

Link to comment
Share on other sites

Filtrul epurator l-am schimbat eu si nu este de la acesta. De la filtru epurator iti scoate putin fum albastrui. Si se simte o imbunatatire la felul cum trage masina. Alta este cauza dar nu stiu care ar fi.

Am mai auzit un zvon, ca ar putea fi de la antigel , se pierde puțin antigel , Care se evapora când motorul se incalzeste .. Ceva pierderi minime de antigel ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Inca nu! Am gasit pe net alte cateva pareri cum ca ar putea fi crapaturi ale evacuarii sau ca ar fi flexibilul rupt. Azi am dat toata toba jos de la catalizator . Am gasit intradevar vre-o 4 crapaturi destul de mari. Le-am sudat pe toate dar problema ramane. Din pozele pe care le-am vazut pe net in cazul in care ar fi rupt flexibilul, s-ar vedea funingine pe langa crapatura/ruptura. Ma gandesc ca in acest caz s-ar auzi un suflu sub masina.NU? Cred totusi ca problema este la colier.

Am rezolvat-o. Era intradevar flexibilul. Pe afara nu se vedea mai numic,insa cand l-am demontat se vedea pe scuturile termice urma de funigine. Era rupt pe interior. Am peste 5000 de km si nu s- a mai auzit nimic.

Edited by mocanucat
Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema la e46.Inca nu am apucat sa il desfac,dar cu siguranta zgomotul se aude de la catalizator in spate...Din ce am vazut eu,chiar dupa catalizator,am teava crapata.Urmeaza sa il demontez sa vad mai exact unde e racordul flexibil,ca nu l-am vazut.Cel putin la mine,teava din catalizator merge direct in toba finala,fara sa mai fie intrerupt pe undeva.
Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza, un 318d E46 FL, 2004.

 

Problema: La ralanti se aude un zgomot din esapament ca si cum doua bucati de matal s-ar lovi intre ele usor insa cu frecventa ridicata. In mers nu se aude. Chiar si la 15-20 km/h cand motorul este putin mai turat decat la ralanti, totul este ok. Cum scade in ralanti s=incepe sa se auda sunetul, impreuna cu o vibratie suplimentara.

 

Am inspectat intregul esapament, de la toba finala si pana unde intra teava in scut(nu am fost inca la un service profi ca sa-l dau jos). Nu atinge nicaieri. Nici nu ar avea unde sa atinga deoarece are destul spatiu in jurul tobei, si nu este inconjurata de bucati metalice. Singurul element pe care-l suspectam, era acel grilaj de pe la mijlocul masinii insa nici vorba sa atinga acolo.

 

Asadar presupun ca este pe undeva prin partea frontala...are cineva vreo idee? Eu suspectez vreun racod flexibil ceva.

 

salut ..dupa lungi cercetari si dureri de cap am descoperit problema ( cel putin la mine asta a fost cauza si totodata rezolvarea) ..exista un suport pentru evacuare ..o tablita prinsa in 3 suruburi cu piulita ...eu am gasit-o foarte ruginita si stramba ..am dat comanda de piese pentru a le putea inlocui ..de indata ce gasesc schema pe realoem iti atasez link ca sa poti vedea exact despre ce piesa vorbesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare tuturor...

Se da una bucata 320d E46 NFL: se ia una bucata problema - teava de esapament cu fisuri dupa toba intermediara, se aude ca si cum ar avea pietricele in ea daca o misti mai tare, face niste zgomot cand merge pe drumuri rele, eu banuiam altele, insa azi am fost la service si cei de acolo au zis ca e fagurele din toba intermediara spart, finala au zis ca e ok. Mi-au zis sa schimb intermediara cu teava completa pana la finala.

Voi ce spuneti, se merita sa bag atatia bani in piese noi? pretul e undeva la 900 ron + manopera. Second oare as gasi pe la dezmembrari?

post-58008-0-80184400-1400677034_thumb.jpg

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Ok, poate dupa ce o repar..la mine trebuie inlocuita intermediara daca e spart acel fagure..si teava crapata. Acum nu ma ajuta cu nimic acest reducator de vibratii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.