Jump to content

e36 318is 1997 PROBLEME RACIRE?


adienzo

Recommended Posts

Salut!...am un 318 is coupe din 1997 motor 1.9 .140 cp

inainte sa inceapa frigurile i-am schimbat lichidul de racire...cu antigel g12 rosu 3 litri+3 litri apa distilata ...

acuma cu frigurile astea -1 -2 grade...temperatura apei ajunge cam greu la 90 grade...si totusi cand ajunge dak dau drumu la caldura chiar si pe loc temperatura apei scade...scade la fel si in mers la viteze...am observat ca la alte masini temperatura apei sta la 90 orice iai face...

ce poate fii? nu este antigelu bun? este de la termostat dak cumva are? la ani ei?...poate sa fie de la aerisire...tind sa specific ca am facut aerisirea asha..,

am pornito am dat caldura la maxim si am deschis surubu de la vasul de la radiator si am lasat sa curga antigel pana curge cursiv fara bule ...si am strans la loc...dupa care am stins motoru am lasat putin sa se raceasca si am completat cu antigel...deci care ar fi problema ?

Link to comment
Share on other sites

poi vreau sa merg la service normal...

dar vreau sa stiu ce me asteapta ce piese se demonteaza suplimentar si ce reparati mai necesita suplimentar in afara de completarea/inlocuirea antigelului?

e complicat poate sa apara alte defecte? dak nu e bun mecanicu? asta vreau sa stiu dak este dificil si necesita un mecanic bun>??

Link to comment
Share on other sites

ok m-am gandit si eu la asta....si cum il schimb? si cam cat costa si de care trebuie sa iau?

sa fie mai bun?

salut! si eu am aceeasi problema . trebuie sa-l schimb ca este blocat pe deschis,alta explicatie nu este. cand stau pe loc cu masina parca se mai ridica putin temp dar nu la 90.
Link to comment
Share on other sites

la motoarele in 4 cil este foarte usor de schimbat ca ai loc berechet,dai jos difuzorul de aer de la radiator dupa care desfaci elicea de pe vasc (are 4 suruburi cu inbus de 5 parca),cele 2 furtune mari de la radiator intra intr-un colector de plastic in care este si termostatul,desfaci cele 4 sau 5 suruburi cu cheie de 10 si scoti aia de acolo si dedesupt trebuie sa gasesti termostatul (daca este)fi atent cum este montat ca sa-l pui la fel pe cel nou(partea cu arcul in _chiulasa_),dupa care totul in sens invers si gata ,ai reparat-o singur,termostatul este pe la 100 lei

Bafta

Link to comment
Share on other sites

dar ce are dak iau alta firma ceva mai ieftin? ce se intampla dak bag un termostat mai ieftin nou?

Ai mai multe sanse sa se strice mai repede ! Eu mi-am pus BEHR pentru ca asa a venit masina echipata din fabrica si functioneaza perfect ! Si nu este o avere , maxim 200 ron la E46 la tine probabil mai ieftin si dureaza 30 de minute sa-l schimbi !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

PROBLEMA REZOLVATA: m-am chinuit sa caut un mecanic bun,ptr ca nu vruiai sa se bage nimeni...

am loat un termostat nou 165 ron...firma vernet calostrat dar pe carcasa scrie behr made in germany

am gasit un mecanic bun care sa bagat...mia dat jos difozorul de aer....NU a mai dat jos elicea a scos termostatu fara sa mai scoata antigelu din radiator si bloc motor a curatat locul acela unde vinde termostatu cu o carpa si cu jmilgheru ca sa indeparteze depunerile...a pus pe pe garnitura de la termostat o pasta neagra care se transforma in garnitura a pus totul la loc...a completat cu antigel a facut aerisirea cu motoru pornit am lasato sa se incalzeasca (sa incalzit repede)...

 

acum acul sta la mijloc,caldura da foarte bine masina merge foarte bine...

numai ca acuma mi se pare putin mai sgomotos k inainte...probabil de la vasco care intra in functiune...

Link to comment
Share on other sites

PROBLEMA REZOLVATA: m-am chinuit sa caut un mecanic bun,ptr ca nu vruiai sa se bage nimeni...

am loat un termostat nou 165 ron...firma vernet calostrat dar pe carcasa scrie behr made in germany

am gasit un mecanic bun care sa bagat...mia dat jos difozorul de aer....NU a mai dat jos elicea a scos termostatu fara sa mai scoata antigelu din radiator si bloc motor a curatat locul acela unde vinde termostatu cu o carpa si cu jmilgheru ca sa indeparteze depunerile...a pus pe pe garnitura de la termostat o pasta neagra care se transforma in garnitura a pus totul la loc...a completat cu antigel a facut aerisirea cu motoru pornit am lasato sa se incalzeasca (sa incalzit repede)...

 

acum acul sta la mijloc,caldura da foarte bine masina merge foarte bine...

numai ca acuma mi se pare putin mai sgomotos k inainte...probabil de la vasco care intra in functiune...

 

:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.