Jump to content

Sfat Achizitie


caiack

Recommended Posts

Iti ia 7-8 la o medie de 140-160.la 110 cred ca tinde spre 5, 5.5%.

 

Dizelul castiga in viata de zi cu zi, si la pompa si peste tot.

 

Poate ca benzinaru te salveaza la senzatii,sunet, intretinere , daca e 3.0 aspirat poate ca este mai fiabil, dar la acelasi mers drumurile la pompa sunt mai dese.

Link to comment
Share on other sites

daca faci test drive cu un M si o sa ai si banii la tine, sigur il vei lua, mai ales daca faci asta in Germania unde ai si drumuri mult mai bune si o autostrada sanatoasa unde poti vedea potentialul real al masinii, insa alegerea rationala ar fi una dintre celelalte 2, intrucat M6 ca masina de zi cu zi in care sa bagi zeci de mii de km pe an iti va aduce note de plata imense, desi nu se mai fabrica, cred, de vreo 2-3 ani deja, ramane in continuare o masina scumpa de intretinut. Daca ai lua-o s-o folosesti ca a 2a masina atunci ar merita, dar de fataila zilnica printr-un oras ca Bucurestiul nu cred ca ar merita, mai ales ca mie mi se pare foarte incomod SMG-ul prin oras, nu-i deloc o placere cu cutia aia bara la bara. Am mers mult cu 645ci si imi place, ca atare as inclina catre 635d, e mult mai bun in conditiile actuale, are un cuplu sanatos care te ajuta mult in traficul de oras si nu numai, consumul la drumuri lungi e foarte bun, pretul de achizitie este mai mare. 630i nu mi se pare o alegere prea buna pe E63, motorul are un cuplu slabut, masina are cca 2T, va trebui mereu tinut in ture cand vei vrea sa mergi mai energic, dar ca si parte pozitiva e mai ieftin la achizitie cat si la intretinere!
Link to comment
Share on other sites

daca faci test drive cu un M si o sa ai si banii la tine, sigur il vei lua, mai ales daca faci asta in Germania unde ai si drumuri mult mai bune si o autostrada sanatoasa unde poti vedea potentialul real al masinii, insa alegerea rationala ar fi una dintre celelalte 2, intrucat M6 ca masina de zi cu zi in care sa bagi zeci de mii de km pe an iti va aduce note de plata imense, desi nu se mai fabrica, cred, de vreo 2-3 ani deja, ramane in continuare o masina scumpa de intretinut. Daca ai lua-o s-o folosesti ca a 2a masina atunci ar merita, dar de fataila zilnica printr-un oras ca Bucurestiul nu cred ca ar merita, mai ales ca mie mi se pare foarte incomod SMG-ul prin oras, nu-i deloc o placere cu cutia aia bara la bara. Am mers mult cu 645ci si imi place, ca atare as inclina catre 635d, e mult mai bun in conditiile actuale, are un cuplu sanatos care te ajuta mult in traficul de oras si nu numai, consumul la drumuri lungi e foarte bun, pretul de achizitie este mai mare. 630i nu mi se pare o alegere prea buna pe E63, motorul are un cuplu slabut, masina are cca 2T, va trebui mereu tinut in ture cand vei vrea sa mergi mai energic, dar ca si parte pozitiva e mai ieftin la achizitie cat si la intretinere!

 

 

Multumesc pentru informatii.Mai mult ca sigur o sa ma hotarasc la fata locului.

Link to comment
Share on other sites

DOMI, nu te contrazic, ai mare dreptate.

Dar uite, eu merg aproape doar in Bucuresti, este masina mea de zi cu zi.

In conditiile astea eu bag motorina de cam 1,200 RON/luna la un consum mediu/plin de 10-11 (verificat si la pompa pt ca fac plinul de fiecare data). Daca as avea 3.0i as baga de cam 2,400/luna.

Pentru mine conteaza aia 1,200 RON/luna doar pentru combustibil, poate pentru altii nu...iar diferenta de senzatie intre cele 2 (sincer chiar prefer cuplul de diesel in fata a 0.5 sec pana la suta), pentru mine, chiar nu justifica diferenta la combustibil. Cu alte cuvinte, cel mai probabil, cand voi schimba masina, voi alege 335d e92. Nici nu ma gandesc la benzina... (mi-as lua un 135i in schimb...dar consumul asta ma omoara din punct de vedere psihologic).

Link to comment
Share on other sites

Un 635d consuma mediu in Buc in jur de 12-13% (fara varfuri sau minime),pb este ca ai doua turbine,un cuplu urias care mai devreme sau mai tarziu iti va stica cutia,dpf si nu in ultim rand va trebui sa suporti un tractoras la relanti (mie mi se pare galagios si 4.0d-ul).
Link to comment
Share on other sites

nu mai bine faci tu un drive test cu ambele ?

Si te lamuresti ?

 

oricum cand aud de coupe de lux diesel.. parca e asa o nuca in perete

daca faci si 30k km/an, consumul e cam ultimul tau cost la masina aia.. fiind si sh.

 

 

Dar ma rog, te distrezi pe banii tai.

iar cand aud de consum de 7-8 la motor de 3l, de orice fel.. sa fim seriosi,

sunt convins toti ne luam masini de 200+cai sa sa mergem cu 50-90 dekm/h 110 pe autostrada. :)

 

Eu cu Touareg v6 3.0d automat, aveam un consum de de 13-14% in oras(consum facut la pompa), la o greutate a masini de 2.2tone

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 3 litrii disel mi se pare suficient in orice conditii. Navetaa acasa-servici-acasa-munte-mare-gradinita poate sa fie satisfacuta cu brio. In caz exceptional cand se doreste o sportivitate extrema se trece la M. Drumuri bune!.
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 3 litrii disel mi se pare suficient in orice conditii. Navetaa acasa-servici-acasa-munte-mare-gradinita poate sa fie satisfacuta cu brio. In caz exceptional cand se doreste o sportivitate extrema se trece la M. Drumuri bune!.

 

 

Asta ma gandeam si eu, dar fiind o masina de zi cu zi(cand sunt in tara) nu se merita M6.Inclin spre 635d si as plati maxim 30k.

Link to comment
Share on other sites

plus ca va veni si momentul cand te vei plictisi de cei 286cp, dar fiind un motor turbo vei putea recurge la un soft mai performant, la aspirat nu prea ai ce sa ii faci in afara unui supercharger, care insa nu merita din cauza cheltuielilor. Stiu, se spune ca nu tine cutia, de acord, insa nu o vei tine o viata, dar daca nu vei vrea sa scoti 350cp din motorul ala, va tine la un stil de mers normal cu schimburi de ulei regulate, si nu cu abuzuri si launch-uri tot timpul! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

p-asta nu pot sa o cred. un 320d cat consuma atunci? :)

S-ar putea sa te uimesc...dar...la fel ca un 3.0d in cazul e46! Si eu iti vorbesc din experienta: 2.0d al unui prieten, mers normal, Bucuresti (adica si tare, si incet, si aglomeratie, si liber) are o medie de cam 10-12. Eu am exact aceeasi medie in Bucuresti, poate conduc eu mai cursiv, nu stiu...

Si da, la 180, pe cruise control, pe autostrada...consum instant de 6-6.5, la mine ma refer :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

lasati mai povestile astea cu cruise control la 180 de km/h si medii de 140 de km/h care nici in DE nu le faci si alte aberatii.. zi un drum bucuresti arad, plecat la 8 dimineata, ajuns la ora 14, mers 550 de km sau cati sunt..facut 6h, asta inseamna o viteza medie de.. X cu consumul X,

nu impresii artistice din privit bordul din cand in cand..

 

 

Consum mixt ai de la plin la plin.. nu aberatii

Dar de fapt fapt butonul ala de 50 de roni la benzinarie e pentru astia cu 3.0d si masini de 2t... probabil nu au vazut plin in viata lor, ca nu e nevoie, au autonomie.. :)

dar iar o dam in diverse...

Ce ti se pare asa mic consumul la un motor de 2 diesel 10-12, mie mi se pare normal.

Ce crezi ca 3.0d se duce sub 15 in oras ? mers in acelasi regim cu cel de 2.d de consuma 12 ?

 

 

ca sa nu mai vorbim ca exista si 635i care ala e twin turbo, si tot de 3l..

si daca nici ala nu are cuplu...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ce ti se pare asa mic consumul la un motor de 2 diesel 10-12, mie mi se pare normal.

Ce crezi ca 3.0d se duce sub 15 in oras ? mers in acelasi regim cu cel de 2.d de consuma 12 ?

 

 

 

 

cam da. 11-12% si eu merg doar in DS

Link to comment
Share on other sites

lasati mai povestile astea cu cruise control la 180 de km/h si medii de 140 de km/h care nici in DE nu le faci si alte aberatii.. zi un drum bucuresti arad, plecat la 8 dimineata, ajuns la ora 14, mers 550 de km sau cati sunt..facut 6h, asta inseamna o viteza medie de.. X cu consumul X,

nu impresii artistice din privit bordul din cand in cand..

 

 

Consum mixt ai de la plin la plin.. nu aberatii

Dar de fapt fapt butonul ala de 50 de roni la benzinarie e pentru astia cu 3.0d si masini de 2t... probabil nu au vazut plin in viata lor, ca nu e nevoie, au autonomie.. :)

dar iar o dam in diverse...

Ce ti se pare asa mic consumul la un motor de 2 diesel 10-12, mie mi se pare normal.

Ce crezi ca 3.0d se duce sub 15 in oras ? mers in acelasi regim cu cel de 2.d de consuma 12 ?

 

 

ca sa nu mai vorbim ca exista si 635i care ala e twin turbo, si tot de 3l..

si daca nici ala nu are cuplu...

 

Te contrazic,un 3.0d V6 consuma pana in 15% in oras, si niciodata nu am facut consumul dupa calculatorul de bord, intotdeauna la pompa, fara sa folosesc butonul de 50ron(nici nu stiam ca exista) :).

 

Daca o masina de 2.2 tone cu o cutie automata poate sa scoata in oras 12%-13% la un mers normal spre sportiv de ce nu ar scoate un e46 cu motor de 3.0 un consum mai mic, nu stiu exact cat cantareste probabil nu mai mult de 1.5 tone, acum vb. si de generatia motorului.

Link to comment
Share on other sites

Am specificat media pt plin/plin la pompa. Este 10-12 in cazul meu. Dar suntem offtopic si chiar nu conteaza, e o discutie interminabila asta ref consum, sunt prea multi factori care influenteaza asta.

Oricum, nu 1-2l/100km conteaza. Dar daca discutam de 8-10 e alta mancare de peste :download:

Edit: 1,630kg (automata)

Edited by Tudor NTD
Link to comment
Share on other sites

p-asta nu pot sa o cred. un 320d cat consuma atunci? :)

 

Cand aveam 320d 150cp e46,scoteam in Buc 10-11% la pompa ,pe cb 8-9% ;),la 160km/h in tr a6a Cb-ul arata 6.5%.

 

S-ar putea sa te uimesc...dar...la fel ca un 3.0d in cazul e46! Si eu iti vorbesc din experienta: 2.0d al unui prieten, mers normal, Bucuresti (adica si tare, si incet, si aglomeratie, si liber) are o medie de cam 10-12. Eu am exact aceeasi medie in Bucuresti, poate conduc eu mai cursiv, nu stiu...

Si da, la 180, pe cruise control, pe autostrada...consum instant de 6-6.5, la mine ma refer :rolleyes:

 

Sincer cred ca te minte cb-ul.

 

Pt 330cd automat,prod da un consum ex.urban de 6.1%,deci cam greu sa nu zic imposibil 6.5 la 180.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

plus ca va veni si momentul cand te vei plictisi de cei 286cp, dar fiind un motor turbo vei putea recurge la un soft mai performant, la aspirat nu prea ai ce sa ii faci in afara unui supercharger, care insa nu merita din cauza cheltuielilor. Stiu, se spune ca nu tine cutia, de acord, insa nu o vei tine o viata, dar daca nu vei vrea sa scoti 350cp din motorul ala, va tine la un stil de mers normal cu schimburi de ulei regulate, si nu cu abuzuri si launch-uri tot timpul!

 

 

Nu sunt adeptul modificarilor cu chip, pentru mine sunt suficienti cei 286,asa cum am spus am condus un suv cu 240 si au fost suficienti, poate o fi vreo diferenta ca si sunet de v6 dar o sa fiu multumit.

 

Vroiam sa stiu daca la motorul asta ar fi ceva probleme sau turbinele, am vazut la un coleg care scrie ca la turbina dupa 17000km era rugina la ea acasa si se blocase axul de variatie sau ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

pai si ce ti se pare asa mare minune de consum..? eu am mixt intre 11-13 depinde mai mult de proportia de km facutqa in oras. cu 525i automat de 18 ani.., benzina.

Ma bucur sa aud de un asemenea consum la un 2.5i de 18 ani, mers doar in Bucuresti, masina de zi cu zi si seria 5! Oricum discutia e offtopic, n-are sens sa continuam si oricum nu are sens punct. Fiecare are stilul lui de condus, alte ore, alte rute etc... :console:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.