Jump to content

Sfat Achizitie


caiack

Recommended Posts

Apropo de impozit, va recomand sa va mutati intr-o zona defavorizata, sunt la 50% taxele atat pt PF cat si PJ. Si nu este nimic ilegal in asta...

 

 

Stii cumva actul normativ in temeiul caruia poti beneficia de scutirea de mai sus ?

Link to comment
Share on other sites

nu arata chiar deloc M6 -le pe care l-ai gasit, dar foarte bine ca esti cerebral si ca incerci sa cumperi masina pe care ti-o permiti intretine, nu cea pe care ti-o permiti cumpara!

 

romanul de obicei (din pacate) nu are mentalitatea asta!

 

Dar de curiozitate(ma roade) cam cat costa o revizie la M6(2007), vorbind de conumabile(ulei,filtre,placute,discuri).

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Nu se mai merita motoare mari in care trebuie sa bagi inca o masina pe durata utilizarii.

 

Mai asteapta putin si vei lua F12/F13 la pret foarte bun fara tva.

 

Nu mai pui la socoteala ca vei avea o masina care cativa ani va fi la moda, ai euro 5 nu platesti cine stie ce taxa,etc.

 

Eu deja ma gandesc la un 640i din asta, arata si cred ca merge incredibil.

 

Link to comment
Share on other sites

Stii cumva actul normativ in temeiul caruia poti beneficia de scutirea de mai sus ?

Din pacate nu sunt chiar asa de implicat si nici nu iau in considerare "combinatia" asta pentru mine (mi se pare prea mare bataie de cap pentru 1000 de lei/an). Am citit niste articole pe zf.ro (parca) unde era prezentata situatia. Cred ca un avocat te poate ajuta cu amanuntele...

Link to comment
Share on other sites

Nu se mai merita motoare mari in care trebuie sa bagi inca o masina pe durata utilizarii.

 

Mai asteapta putin si vei lua F12/F13 la pret foarte bun fara tva.

 

Nu mai pui la socoteala ca vei avea o masina care cativa ani va fi la moda, ai euro 5 nu platesti cine stie ce taxa,etc.

 

Eu deja ma gandesc la un 640i din asta, arata si cred ca merge incredibil.

 

 

As mai astepta putin dar cred ca mai jos de 50k in urmatorul an nu va scadea,daca acum sunt 60k-70k.

 

vreo 50 de milioane, fara discuri, pe alea nu mai stiu cat am dat ca le-am schimbat separat.

 

Asta este pret de AB?Dar in Service?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu sunt chiar asa de implicat si nici nu iau in considerare "combinatia" asta pentru mine (mi se pare prea mare bataie de cap pentru 1000 de lei/an). Am citit niste articole pe zf.ro (parca) unde era prezentata situatia. Cred ca un avocat te poate ajuta cu amanuntele...

 

Intreb pentru ca din cate stiu eu reducerea care se aplica pentru zonele defavorizate priveste impozitul pe profitul obtinut de agentii economici care desfasoara activitati in acea zona si nu impozitul aferent automobilului. Iar aia de le zf.ro vorbesc de multe ori din auzite. Revenind, ma indoiesc ca daca te muti intr-o astfel de zona platesti impozitul auto la jumatate.

Link to comment
Share on other sites

Intreb pentru ca din cate stiu eu reducerea care se aplica pentru zonele defavorizate priveste impozitul pe profitul obtinut de agentii economici care desfasoara activitati in acea zona si nu impozitul aferent automobilului. Iar aia de le zf.ro vorbesc de multe ori din auzite. Revenind, ma indoiesc ca daca te muti intr-o astfel de zona platesti impozitul auto la jumatate.

Nu te contrazic insa iti spun sigur ca acel articol facea referire inclusiv la impozitul auto. Era vorba despre toate taxele si impozitele. Recunosc ca nu am verificat informatia, ti-am spus de ce...

Link to comment
Share on other sites

6er bun gasesti la reprezentanta in Germania, cu garantie si km reali,posibil si cu revizii incluse.

 

Eu as merge pe z4 3.5i,e63-ul merita doar M,peste cativa ani va fi ceva banal.

 

Frumos Z4,dar nu imi ofera decat 2 locuri, de portbagaj nici nu mai spun, daca as avea-o doar de vara atunci da.

 

Si nu cred ca peste cativa ani va fi banal, ma uit la seria 6 din 2004, arata foarte bine si dupa 8 ani.

 

si daca va fi banal atunci va fi timpul sa fac schimbarea la F13:).

Link to comment
Share on other sites

Eu, din cate vad, oscilezi intre 6 si 6M. Cred ca aici, asa cum spunea si Stefan, trebuie sa stii ce vrei. Vrei un M care are costuri si senzatiile aferente, iei M. Vrei un echilibru mai bun cost/performanta, alegi 6 cu alt motor, nu M.

 

 

Oscilez? Nu,eu stiu ce vreau, ca si costuri(intretinere,taxe) este 6, am postat link-ul acela ca mi se pare un pret bun pt un 6M, dar eu sunt 70% pentru seria 6.Acum vine intrebarea mare diesel sau benzina, aici oscilez acum.

 

Ideea este ca imi place M, dar cand te gandesti ca o sa dai in fiecare an 1500 euro doar impozit, asigurarea RCA cred ca in jur de 400euro, casco cred ca peste 4000euro, si consumabilele undeva la 500 euro(pret de service nu reprezentanta si aici includ doar ulei si filtre), stand stramb si judecand drept nu cred ca se merita doar pentru senzatiile pe care mi le ofera M sa scot din buzunar in fiecare an ~6000euro.Poate daca nu ar fi fost atat de mari taxele cred ca mi-as fi luat M.

 

 

Deci motivivul principal pentru care nu vreau M sunt taxele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

6 e ( a fost) frumoasa dar nu mai merita de dat bani pe ea. o eventuala revanzare va fi dificila. in plus nu e mare lucru de capul ei.

 

Adica un 635d sau un 630i(dupa 2008) va fi dificil de revandut peste 2 sau 3 ani?Nu inteleg propozitia "nu e mare lucru de capul ei", ma gandeam ca in Postul asta o sa primesc niste raspunsuri concise,cu argumente si dovezi plauzibile.Daca este sa o luam asa nu ne mai cumparam nimic ca de nici o masina nu prea este mare lucru, corect?

Link to comment
Share on other sites

M6 am inteles ca nu iti permiti iar cu 630i si 635d nu cred ca e greu sa faci un testdrive.

 

 

Nu este vorba de test drive, as fi vrut niste detalii gen, ce optiuni sunt importante sa ai pe un seria 6, care ar merita mai bine motorul pe benzian sau disel din mai multe puncte de vedere, fiabilitate, putere,zgomot, si dupa ce imi fac o idee merg si la un test drive.

 

Ma bate gandul sa vad si M6, dar cred ca nu ma mai dezlipesc de el:).

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu nu mai inteleg nimic ...parerea mea ,o persoana daca vrea sa-si cumpere un BMW si mai ales seria 6 nu cred ca trebuie sa-l intereseze impozite,consumul, intretinere ,etc .Si cand vorbim de M ,cred ca majoritatea stiu ce e un M ma refer la tot cand intri in SERVICE si sa va spun ceva foarte amuzant care multi o stiu ,la un alfa romeo 159 (o detine sotia mea) piesele sunt la pret aproape dublu cat la un serie 7 asa ca SA NE TRAIASCA MASINILE SI SA BAGAM CAT MAI PUTINI BANI IN ELE SI SA TRAIM VIATA CA E SCURTA .BAFTA
Link to comment
Share on other sites

'B11WTTE60 , mergi pe varianta dizel,cel mai reusit motor dizel premiat ani la rand ,economic, esti in plaja celor 2995 cmc, 286 cp arhi-suficienti pentru RO, la un consum de 7-8%.

 

Au facut aia de la Fifth Gear test ,la un mers normal poti face si 1000 km/plin , mi se pare fantastic.

 

Daca nu te intereseaza costurile mergi pe ceva benzinar mare si cu asta basta.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-640i-cabrio-navi-leder-xenon-bluetooth-pdc-kleve/157094752.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=68&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&negativeFeatures=EXPORT

 

53.000 fara TVA, sunt convins ca la sume de genu, se mai negociaza pana in zona 50.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Daca oscilezi intre 3.0 benzina si diesel, ca si parere pur personala, as alege 3.0d pentru caroseria asta. Spun asta pt ca are un consum extraordinar, un cuplu mai mult decat suficient si destui caluti putere sub capota cat sa te distrezi cu ea. Am condus e60 3.0 benzina si diesel si, la aceasta cilindree, as alege oricand 3.0d. Nu stiu daca a iesit 4.0d pe seria 6, eu asta mi-as lua daca m-ar atrage catusi de putin un seria 6. Pur si simplu nu prea mai inteleg de ce sa alegi 3.0i in locul unui 3.0d pentru o masina cu o caroserie mai mare si mai grea decat un seria 3 si sa iti asumi din start cam aceleasi senzatii la un consum dublu in cazul benzinarei (dar...e doar o parere personala si sunt sigur ca altii ma vor contrazice cu zgomotul, senzatia, turatia unui benzinar etc) :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

'B11WTTE60 , mergi pe varianta dizel,cel mai reusit motor dizel premiat ani la rand ,economic, esti in plaja celor 2995 cmc, 286 cp arhi-suficienti pentru RO, la un consum de 7-8%.

 

Au facut aia de la Fifth Gear test ,la un mers normal poti face si 1000 km/plin , mi se pare fantastic.

 

Daca nu te intereseaza costurile mergi pe ceva benzinar mare si cu asta basta.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-640i-cabrio-navi-leder-xenon-bluetooth-pdc-kleve/157094752.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=68&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&negativeFeatures=EXPORT

 

53.000 fara TVA, sunt convins ca la sume de genu, se mai negociaza pana in zona 50.

 

Asta as vrea si eu un 635d, imi place mult, mai ramane sa merg cu el si dupa Germania sau poate pica ceva in Romania sa nu mai bat drumul pana acolo.Cat despre F13 ar trebui sa mai astept ceva timp, ca nu dispun de 50k.

 

Mersi de sfat

Link to comment
Share on other sites

Daca oscilezi intre 3.0 benzina si diesel, ca si parere pur personala, as alege 3.0d pentru caroseria asta. Spun asta pt ca are un consum extraordinar, un cuplu mai mult decat suficient si destui caluti putere sub capota cat sa te distrezi cu ea. Am condus e60 3.0 benzina si diesel si, la aceasta cilindree, as alege oricand 3.0d. Nu stiu daca a iesit 4.0d pe seria 6, eu asta mi-as lua daca m-ar atrage catusi de putin un seria 6. Pur si simplu nu prea mai inteleg de ce sa alegi 3.0i in locul unui 3.0d pentru o masina cu o caroserie mai mare si mai grea decat un seria 3 si sa iti asumi din start cam aceleasi senzatii la un consum dublu in cazul benzinarei (dar...e doar o parere personala si sunt sigur ca altii ma vor contrazice cu zgomotul, senzatia, turatia unui benzinar etc) :rolleyes:

 

 

Fix la aspectul asta ma gandeam si eu facand comparati intre 630i si 630d, zgomot, senzatia, nu am mers cu nici unul din modele dar am avut un 525d E60 si nu prea ma incantat motorul, vorbind de senzatii, dar am avut un V6 Touareg si zgomotul era incrdibil, senzatie.

 

Cred ca o sa raman pe 635d.

Link to comment
Share on other sites

nu mai bine faci tu un drive test cu ambele ?

Si te lamuresti ?

 

oricum cand aud de coupe de lux diesel.. parca e asa o nuca in perete

daca faci si 30k km/an, consumul e cam ultimul tau cost la masina aia.. fiind si sh.

 

 

Dar ma rog, te distrezi pe banii tai.

iar cand aud de consum de 7-8 la motor de 3l, de orice fel.. sa fim seriosi,

sunt convins toti ne luam masini de 200+cai sa sa mergem cu 50-90 dekm/h 110 pe autostrada. :)

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.