Jump to content

ICV la e36


Cristi SM

Recommended Posts

Nu stiti daca la e36 M50 motorasul(regulatorul) de relanti se strica de tot sau doar se imbacseste(infunda)? Al meu l-am curatat si degeaba. Se aude tare un fasait din zona regulatorului dar furtunele nu sunt crapate. Se tureaza motorul la relanti intruna intre 500 si 1000rpm de zici ca m-as pregati de raliu la semafor.

HELP!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiti daca la e36 M50 motorasul(regulatorul) de relanti se strica de tot sau doar se imbacseste(infunda)? Al meu l-am curatat si degeaba. Se aude tare un fasait din zona regulatorului dar furtunele nu sunt crapate. Se tureaza motorul la relanti intruna intre 500 si 1000rpm de zici ca m-as pregati de raliu la semafor.

HELP!

158933[/snapback]

Poate e tot de la debitmetru, rezolva cu el mai intai. Si mie imi oscila putin cand era stricat.

 

LE: Si de curand am observat ca imi scade turatia pe la 400 apoi revine la 900, cand scot din viteza pentru a opri la semafor, si cateodata imi face chiar cum ai zis tu (oscileaza intre 400 - 900). Am vazut ceva aici, o sa incerc sambata. Poate e ceva asemanator si la tine. Sau aia ai curatato deja? :) :blink:

Edited by Vrabiuta
Link to comment
Share on other sites

Se aude tare un fasait din zona regulatorului dar furtunele nu sunt crapate. Se tureaza motorul la relanti intruna intre 500 si 1000rpm de zici ca m-as pregati de raliu la semafor.

Rezolva intai problema cu fasaitul. Probabil ca trage aer fals. Dupa aceea poti verifica daca ICV este sau nu OK.

Link to comment
Share on other sites

Poate e tot de la debitmetru, rezolva cu el mai intai. Si mie imi oscila putin cand era stricat.

 

LE: Si de curand am observat ca imi scade turatia pe la 400 apoi revine la 900, cand scot din viteza pentru a opri la semafor, si cateodata imi face chiar cum ai zis tu (oscileaza intre 400 - 900). Am vazut ceva aici, o sa incerc sambata. Poate e ceva asemanator si la tine. Sau aia ai curatato deja?  :)  :)

158937[/snapback]

el are e36 nu e46 si difera muult :) si eu cred ca-i trage pe undeva aer fals,poate nu ai pus vreun furtun :blink:

Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

Rezolva intai problema cu fasaitul. Probabil ca trage aer fals. Dupa aceea poti verifica daca ICV este sau nu OK.

158952[/snapback]

Pai nu stiu ce sa-i fac sa nu fasaie. Cand am dat jos regulatorul si l-am curatat m-am uitat si la cele 2 furtunase dar nu am vazut nimic crapat, si fasaitul il aud si in timp ce conduc dar la relanti ma omoara, cateodata tinde sa se opreasca si brusc se acceleraza pana la 1200 apoi iar se joaca intre 500 si 900. Nu mai rezist :blink:

Link to comment
Share on other sites

Obligatoriul elimina problema cu fasaitul. Asculta si tu mai atent, imposibil sa nu vezi pe unde fasaie.

 

Variatia turatiei la relanti poate aparea daca nu se inchide contactul de relanti. Masoara-l cu un ohmetru si vezi daca e OK.

Link to comment
Share on other sites

Obligatoriul elimina problema cu fasaitul. Asculta si tu mai atent, imposibil sa nu vezi pe unde fasaie.

 

Variatia turatiei la relanti poate aparea daca nu se inchide contactul de relanti. Masoara-l cu un ohmetru si vezi daca e OK.

158969[/snapback]

"ohmetru"? Nu cunosc din pacate ce aparat e asta. eu o sa masor cu ochiometru si urechiometru :)

O sa ma pun sa desfac din nou pe-acolo toate alea si sa vad ce pot face, dar asta din pacate numai sambata viitoare cand ma duc acasa ca aici la Cluj n-am decat o surubelnita in cruce :blink:

Link to comment
Share on other sites

Poate e tot de la debitmetru, rezolva cu el mai intai. Si mie imi oscila putin cand era stricat.

 

LE: Si de curand am observat ca imi scade turatia pe la 400 apoi revine la 900, cand scot din viteza pentru a opri la semafor, si cateodata imi face chiar cum ai zis tu (oscileaza intre 400 - 900). Am vazut ceva aici, o sa incerc sambata. Poate e ceva asemanator si la tine. Sau aia ai curatato deja?  :)  :blink:

158937[/snapback]

La tine sa nu fie de la valva PCV. Dar oricum nu strica cu nimic sa cureti regulatorul prima data. Sper sa ai doar regulatorul imbacsit si sa se rezolve prin curatare. La mine nu s-a rezolvat. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stiti daca la e36 M50 motorasul(regulatorul) de relanti se strica de tot sau doar se imbacseste(infunda)? Al meu l-am curatat si degeaba. Se aude tare un fasait din zona regulatorului dar furtunele nu sunt crapate. Se tureaza motorul la relanti intruna intre 500 si 1000rpm de zici ca m-as pregati de raliu la semafor.

HELP!

158933[/snapback]

 

eu cu debitmetru scos obtin acelasi efect... dupa incalzirea motorului :blink:)

Link to comment
Share on other sites

"ohmetru"? Nu cunosc din pacate ce aparat e asta. eu o sa masor cu ochiometru si urechiometru  :blink:

158973[/snapback]

 

Ma scuzi ca iti spun, dar daca nu stii ce e un "ohmetru"... mai bine da o fuga la un service ca sa se uite un specialist !

Sunt sigur ca are "ohmetru" si stie cum sa-l foloseasca, iar "ochiometru" si "urechiometru" specialistului sunt mai bune decat ale tale ! :)

Link to comment
Share on other sites

Ma scuzi ca iti spun, dar daca nu stii ce e un "ohmetru"... mai bine da o fuga la un service ca sa se uite un specialist !

Sunt sigur ca are "ohmetru" si stie cum sa-l foloseasca, iar "ochiometru" si "urechiometru" specialistului sunt mai bune decat ale tale !  :blink:

159065[/snapback]

Ai dreptate :) Poate imi explicati si mie ce este un "ohmetru" ca m-ati facut tare curios.

Link to comment
Share on other sites

La E46 aveam shi eu un fashait shi scadea in ture.S-a dovedit a fii un furtun ce decea la o valda de vacum.Furtunu` l-am descoperit eu.Exact ce face valva aia nu prea am idee... :blink: dar cand am schimbat furtunu` s-a ameliorat problema.

159219[/snapback]

 

 

mie, uneori la pornire nu imi tine relantiul si moare motorul... se pare ca e tot de la Idla Control Valve care trebuie curatata sau inlocuita... Inlocuirea (adica piesa) e vreo 9 milioane...:) deci mai bine o curat si vad eu...:)

Link to comment
Share on other sites

eu cu debitmetru scos obtin acelasi efect... dupa incalzirea motorului :blink:)

159050[/snapback]

Am scos azi mufa de la debitmetru dar se tureza mai rau cu mufa scoasa. Si la mine incepe oscilatia dupa ce trece apa de zona albastra, ma gandesc ca pana atunci este socul care tine motorul mai turat.

Link to comment
Share on other sites

Am scos azi mufa de la debitmetru dar se tureza mai rau cu mufa scoasa. Si la mine incepe oscilatia dupa ce trece apa de zona albastra, ma gandesc ca pana atunci este socul care tine motorul mai turat.

159365[/snapback]

 

Hmm. Asemanator... La rece motorul trage sta pe undeva pe la 850 ture, e ok. Uneori cand se incalzeste, scade relanti-ul pana pe la 600 . Nu oscileaza, ramane acolo si masina trage mai greu la turatii de pana in 3-4000... :blink: Ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Asemanator... La rece motorul trage sta pe undeva pe la 850 ture, e ok. Uneori cand se incalzeste, scade relanti-ul pana pe la 600 . Nu oscileaza, ramane acolo si masina trage mai greu la turatii de pana in 3-4000... :blink: Ce ar putea fi?

159860[/snapback]

Cred ca suntem in "ZONA CREPUSCULARA" :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.