Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bmw 520i 2200cm3 170hp


Recommended Posts

salut

am si eu o problema am un bmw e39 din 2002 motor 2200 benzina nu a fost pornit de vreo 2 zile . azi am incercat sa il pornesc si surpriza am dat la automat si nu face nimic .curent bateria cred ca are am vazut ca are intensiate xenon-ul.

pompa de benzina se aude noraml doar ca nu actioneaza electromotrul.ce trebuie sa verfic sau trebuie sa o duc tractata la service.

astept un raspuns .

Link to comment
Share on other sites

Cel maiprobabil ai ramas fara baterie. Incearca cu toti consumatorii opriti sa o pornesti sau sa ii dai curent. chiar daca ai motorul pe benzina are nevoie de curent mare la pornire si exact asa cum spui tu se manifesta atunci cand bateria este descarcata. (din proprie experienta cu motorul de 2494 cmc benzina pe e39 acum 3 ani)

 

succes

Link to comment
Share on other sites

salut

am si eu o problema am un bmw e39 din 2002 motor 2200 benzina nu a fost pornit de vreo 2 zile . azi am incercat sa il pornesc si surpriza am dat la automat si nu face nimic .curent bateria cred ca are am vazut ca are intensiate xenon-ul.

pompa de benzina se aude noraml doar ca nu actioneaza electromotrul.ce trebuie sa verfic sau trebuie sa o duc tractata la service.

astept un raspuns .

Salut,

Este clar. Daca electromotorul nu actioneaza trebuie dat jos si verificat. Trebuie sa mergi la un service, pentru ca trebuie elevator(se demonteaza scutul si electromotorul se scoate pe dedesubt). Cel mai simplu ar fi ca sa fie dusi carbunii. Costa cam 5ron setul. Succes

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Este clar. Daca electromotorul nu actioneaza trebuie dat jos si verificat. Trebuie sa mergi la un service, pentru ca trebuie elevator(se demonteaza scutul si electromotorul se scoate pe dedesubt). Cel mai simplu ar fi ca sa fie dusi carbunii. Costa cam 5ron setul. Succes

la asta ma gindeam si eu .. bateria e aproape noua si e un bosch..incerc ca la dacie cu un ciocanit la electromotor .. impinsa nu o sa incerc pt ca e de toata jena.

 

Salut,

Este clar. Daca electromotorul nu actioneaza trebuie dat jos si verificat. Trebuie sa mergi la un service, pentru ca trebuie elevator(se demonteaza scutul si electromotorul se scoate pe dedesubt). Cel mai simplu ar fi ca sa fie dusi carbunii. Costa cam 5ron setul. Succes

si de unde gasesc acesti carbuni . cum caut dupa ei?pt ca la noi in valcea e o criza acuta de mecanici seriosi.

Link to comment
Share on other sites

la asta ma gindeam si eu .. bateria e aproape noua si e un bosch..incerc ca la dacie cu un ciocanit la electromotor .. impinsa nu o sa incerc pt ca e de toata jena.

 

 

si de unde gasesc acesti carbuni . cum caut dupa ei?pt ca la noi in valcea e o criza acuta de mecanici seriosi.

Eu am avut probleme cu carbunii la alternator. Trebuie dar jos electromotorul, scosi carbunii vechi. Mergi cu unul din carbuni la un magazin de piese auto import si tii masoara aia cu un subler, si iti aduc. Eu asa am facut. Cred ca de dat jos poti merge cu masina la un service care detine elevator sau canal. Da-l jos si apoi du-te cu electromotorul la un electrician bun. Banuiesc ca ai putea sa urci masina pe cric si sa incerci tu sa il dai jos.

Succes

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut probleme cu carbunii la alternator. Trebuie dar jos electromotorul, scosi carbunii vechi. Mergi cu unul din carbuni la un magazin de piese auto import si tii masoara aia cu un subler, si iti aduc. Eu asa am facut. Cred ca de dat jos poti merge cu masina la un service care detine elevator sau canal. Da-l jos si apoi du-te cu electromotorul la un electrician bun. Banuiesc ca ai putea sa urci masina pe cric si sa incerci tu sa il dai jos.

Succes

mersi de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Problema ta am avut-o si eu la un model asemanator (2171 cmc) si din spusele mecanicului a fost contactul de la cheie. O singura mufa uzata, dar schimbat cu totul :)

Initial am crezut ca este electromotorul insa s-a dovedit ca nu este cel in cauza, lucru ce m-a facut sa cumpar unul SH Bosh degeaba si sa-l schimb. LA tine mai este si faza cu bateria, la mine a luat-o impinsa in 2 m dupa care imi juca feste..ba pornea ba nu mai pornea.

 

@paultino a punctat foarte bine nr 3 "partea electrica a contactului'..

 

Daca este electromotorul, ti-l pot vinde pe al meu in stare perfecta. Cand l-am dat jos, m-am dus la un nene care se pricepe la chestii din astea cu electromotoare in ideea sa il reconditioneze, insa dupa ce am plecat la nici 10 minute m-a chemat sa ma intorc sa il iau inapoi pt ca functiona ca nou. Mi-a facut proba la banc si intr-adevar fct perfect..

Ia pe cineva care se pricepe sa iti verifice contactele si abia dupa vezi daca este electromotorul pt ca..din cate stiu eu la BMW piesa de care vb toti se strica fff greu.

cu stima si sa ne spui si noua cum ai rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Eu la masina mea 520i motor de 2171ccm cand mi0a fost gata fosta baterie si dadeam la contact facea clanc-clanc si facea flashuri din faruri . Mi-am pus Bosch silver de 100Ah si de atunci e totul OK . La masina mea cu motorul asta , pe siteul Bosch corespondentul bateriei era cel de 100 Ah .
Link to comment
Share on other sites

Eu la masina mea 520i motor de 2171ccm cand mi0a fost gata fosta baterie si dadeam la contact facea clanc-clanc si facea flashuri din faruri . Mi-am pus Bosch silver de 100Ah si de atunci e totul OK . La masina mea cu motorul asta , pe siteul Bosch corespondentul bateriei era cel de 100 Ah .

 

pt 2.2 minimul este de 70 Ah max 95 Ah. RealOem ;) Cele recomandate de BMW (exclusiv) sunt bateriile BANNER

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS11&mospid=47553&btnr=61_1230&hg=61&fg=30 . datele din link sunt pt 2171cmc

Edited by Vexxatu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pt 2.2 minimul este de 70 Ah max 95 Ah. RealOem ;) Cele recomandate de BMW (exclusiv) sunt bateriile BANNER

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS11&mospid=47553&btnr=61_1230&hg=61&fg=30 . datele din link sunt pt 2171cmc

Da , dar vezi ca fata de amperajul celor originale (nu stiu de ce sau ce au deosebit cele originale) alti producatori cum sunt Bosch , Varta ... au pt acelasi model de BMW corespondent al bateriei cu amperaj mai mare . Adica daca cea originala avea 85 Ah , corespondentul lui Varta sau Bosch este de 100 Ah .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.