Jump to content

Tremura motorul daca scot joja cu motorul pornit


Recommended Posts

Da, probabil chiar e stricata masina ta. Nu ar fi rau sa o verifici.

Ori ai probleme pe circuitul PCV, ori motorul pierde compresie, ori mai trage si prin alta parte aer fals.

 

In mod normal, daca motorul este in regula, cand scoti busonul de ulei sau joja, trebuie sa simti o depresiune. Si mersul motorului trebuie sa strice deoarece amestecul carburant devine sarac din cauza cantitatii de aer suplimentar necontorizat care ajunge in admisie.

Link to comment
Share on other sites

bine,corect am scris aiurea,dar care e motivul de face asa?ulei nu-mi ia deloc,deci daca ar fi din cauza compresiei nu ar trebui sa manance ulei?unde pot verifica unde se ia compresia?merge la orice servis? precizes k am pus sonda lambda noua de mai putin d 2 luni dar am o fisura inainte de sonda, pe evacuarea Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

Mai baieti, ma puneti pe ganduri. Am citit tot ce am gasit pe forum si pe google legat de scaderea turatiei motorului cand scoti joja si busonul de la ulei. Daca ar fi sa ma iau dupa unii colegi(ex. Ciupanezu), nu cred ca ar trebui sa-mi fac griji. Dar parca procentul la care "asa face toate" e mai mare decat cei la care nu face:). Prin octombrie am curatat tot ce tinea de admisie...inclusiv valva PCV, care functiona corect. Inainte de curatare imi fluctua relantiul si masina dadea in nas la pornire. Dupa curatarea regulatorului de relanti(clapeta din interiorul lui era aproape complet blocata), curatarea valvei PCV si a furtunului care pleaca din ea(si valva era foarte murdara, dar era intreaga si functiona corect..zic eu) si inlocuitul debitmetrului de aer, masina merge foarte bine. Porneste usor, trage bine, nu scoate fum, nu scutura, consum undeva pe la 12-13 in oras si 6-7 afara...chiar mai mic daca merg mai batraneste.
Link to comment
Share on other sites

Lasa procentele si recomandarile si chestiile cu asa face toate. Daca intelegi cum functioneaza sistemul si ce inseamna PCV, atunci poti intelege si singur cum e normal sa se intample cand scoti busonul. Iar daca nu intelegi, degeaba te uiti pe forumuri.
Link to comment
Share on other sites

Lasa procentele si recomandarile si chestiile cu asa face toate. Daca intelegi cum functioneaza sistemul si ce inseamna PCV, atunci poti intelege si singur cum e normal sa se intample cand scoti busonul. Iar daca nu intelegi, degeaba te uiti pe forumuri.

deci in concluzie..daca face e de bine?poi a mea nu mananca ulei si porneste la sfert ,nu imi da in nas,doar ca consumul e mare,si intre 1-2000 de ture parca e mai puturoasa si ar intrerupe un pic..dar azi am gasit 2 furtune care erau crapate..poate fi din cauza asta?

Link to comment
Share on other sites

deci in concluzie..daca face e de bine?poi a mea nu mananca ulei si porneste la sfert ,nu imi da in nas,doar ca consumul e mare,si intre 1-2000 de ture parca e mai puturoasa si ar intrerupe un pic..dar azi am gasit 2 furtune care erau crapate..poate fi din cauza asta?

nu-mi mai raspunde nimeni si mie??imi puteti da si mie un raspuns?

Link to comment
Share on other sites

@alexiguana...in concluzie se pare ca este normal sa faca asa. Cat ai consumul si ce furtune ai gasit crapate?

am undeva la 9 exterior..mers decent..am gasit unul de la vacuum care vine la injectoare cred si inca unul care duce de la epurator sau e o fi ala pana in admisie..plus ca am schimbat azi cand am pus furtunele si 2 o-ringuri..acum nu stiu ce consum am,ca abia le am pus ..dar de la ele poate fi sa nu traga bn motoru?eu am un pic fisura si pe evacuare inainte de sonda lambda,influenteaza cu ceva?precizez ca sonda e noua

Link to comment
Share on other sites

Maricel consumul...Paul, cred ca se refera la furtunul de vacuum care intra in regulatorul de presiune de la rampa de injectie. Din descrierea lui eu asta deduc. O-ringurile banuiesc ca la injectoare le-ai schimbat...de ce numai 2?De ce nu le-ai schimbat pe toate? Si da, o problema cu presiunea in rampa de injectie(furtunul fisurat)se poate concretiza intr-un consum marit si pierdere de putere la turatii mici. Si fisura aia poate duce la o citire eronata de catre sonda lambda...
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=11_1284&hg=11&fg=15 de aici am schimbat piesa nr 2 si cu 5,iar de aici piesa cu nr 10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=11_1124&hg=11&fg=40 si de aici piesa 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=13_0369&hg=13&fg=15 si va mai spun k filtrele le am schimbat,filtru de benzina,filtru de aer si de ulei cu schimb cu tot..numai ca furtunile acestea sunt de mult sparte dupa cum aratau,dar nu le am gasit pana acum,inainte aveam la mers exterior(atunci cand am luat masina) un consum d 7-7.2 Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

...acum am inteles de ce o-ringuri vorbeai, iar de furtun am banuit bine.Fa consumul si vezi si cu fisura aia de pe esapament. Debitmetrul in ce stare este?

poi daca il deconectez,da sa moara motoru si se tureaza singur,si la conectare la fel..dar merge curat debitmetru?ca are ceva depuneri pe carcasa..un praf,sarmulita aia e intacta.si inca ceva,daca dau drumu la caldura la 4 merge cat merge,dar cateodata are si fluctuatii de relanti,si daca il inchid se opresc si fluctuatiile..acum nustiu ce poate sa aibe,bateria?sau alternatoru..precizez ca am pus o baterie care abia ducea sa fac proba si a incarcat o,dar acum nustiu ce poate avea..inca nu am probat dupa ce am schimbat furtunele alea

Link to comment
Share on other sites

E normal sa faca asa daca il deconectezi. Am vazut colegi care si-au curatat debitmetrul..la unii a mers, la altii nu. Se curata senzorul in alcool izopropilic 99% puritate. Eu iti recomand daca ai posibilitatea sa-l suflii cu aer comprimat si sa nu atingi sarmulita aia. Cu fluctuatiile de tensiune cred ca ar fi bine sa mergi la un electrician auto sa-ti masoare gradul de incarcare al bateriei, cu/fara consumatori. Posibil sa fie si din cauza bateriei fluctuatia pe care o primesti la ventilator in tr.4, posibil sa nu incarce bine nici alternatorul...
Link to comment
Share on other sites

E normal sa faca asa daca il deconectezi. Am vazut colegi care si-au curatat debitmetrul..la unii a mers, la altii nu. Se curata senzorul in alcool izopropilic 99% puritate. Eu iti recomand daca ai posibilitatea sa-l suflii cu aer comprimat si sa nu atingi sarmulita aia. Cu fluctuatiile de tensiune cred ca ar fi bine sa mergi la un electrician auto sa-ti masoare gradul de incarcare al bateriei, cu/fara consumatori. Posibil sa fie si din cauza bateriei fluctuatia pe care o primesti la ventilator in tr.4, posibil sa nu incarce bine nici alternatorul...

aha..multumesc mult pt raspunsuri.Dar merge cu aerul de la compresor?si alcool_ul izopropilic de unde il pot achizitiona?si il pot strica daca il curat si nu ii rup sarmulita?se poate strica?

Link to comment
Share on other sites

Maricel consumul...Paul, cred ca se refera la furtunul de vacuum care intra in regulatorul de presiune de la rampa de injectie. Din descrierea lui eu asta deduc. O-ringurile banuiesc ca la injectoare le-ai schimbat...de ce numai 2?De ce nu le-ai schimbat pe toate? Si da, o problema cu presiunea in rampa de injectie(furtunul fisurat)se poate concretiza intr-un consum marit si pierdere de putere la turatii mici. Si fisura aia poate duce la o citire eronata de catre sonda lambda...

 

la n42b20-ul meu trage in valuri, in suturi sau etape pana in 2000 de turatii, dupa merge frumos. la ralanti merge frumos, crezi ca poate fi vorba si la mine cu rampa de injectoare sa nu tina presiune? nu-i dau de cap. bujii noi, bobine noi, pompa de benzina noua, filtre noi, toate dintre cele mai bune. am curatat admisia si clapeta de aceleretie si tot la fel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.