Jump to content

Tremura motorul daca scot joja cu motorul pornit


Recommended Posts

@Alex, cum ziceam mai sus au fost cazuri in care nu a dat rezultate curatarea debitmetrului. Alcool izopropilic gasesti la hypermarketuri gen Auchan sau la magazinele cu piese electronice, sub forma lichida sau spray. vezi ca sunt Diy-uri pe youtube. Dupa caz, senzorul se scufunda in alcool sau este pulverizat de la distanta. Mare grija sa nu atingi sarmulita din interior si sa-l lasi sa se usuce foarte bine. Totusi, ar trebui sa incerci eventual cu alt debitmetru sa vezi daca are probleme al tau. Poate iti dai de lucru singur.

 

@523ie39, mie imi dadea in "nas" la pornirea de pe loc, si nu tragea deloc bine in turatii mici. Mergea rotund la relanti. Problema a fost de debitmetru, in cazul meu. Poti verifica furtunul care intra in regulatorul de presiune sa nu fie fisurat, eventual si regulatorul...dar nu stiu ce a zic. Mai poti verifica injectoarele, o-ringurle de la ele...dar daca zici ca merge bine la relanti nu cred sa fie de la ele. Un test ai facut?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Alex, cum ziceam mai sus au fost cazuri in care nu a dat rezultate curatarea debitmetrului. Alcool izopropilic gasesti la hypermarketuri gen Auchan sau la magazinele cu piese electronice, sub forma lichida sau spray. vezi ca sunt Diy-uri pe youtube. Dupa caz, senzorul se scufunda in alcool sau este pulverizat de la distanta. Mare grija sa nu atingi sarmulita din interior si sa-l lasi sa se usuce foarte bine. Totusi, ar trebui sa incerci eventual cu alt debitmetru sa vezi daca are probleme al tau. Poate iti dai de lucru singur.

 

@523ie39, mie imi dadea in "nas" la pornirea de pe loc, si nu tragea deloc bine in turatii mici. Mergea rotund la relanti. Problema a fost de debitmetru, in cazul meu. Poti verifica furtunul care intra in regulatorul de presiune sa nu fie fisurat, eventual si regulatorul...dar nu stiu ce a zic. Mai poti verifica injectoarele, o-ringurle de la ele...dar daca zici ca merge bine la relanti nu cred sa fie de la ele. Un test ai facut?

da o intrebare..debitmetru cand ii scot mufa?trebuie sa se opreasca motoru sau sa inceapa sa oscileze relantiul?

Link to comment
Share on other sites

da o intrebare..debitmetru cand ii scot mufa?trebuie sa se opreasca motoru sau sa inceapa sa oscileze relantiul?

 

Daca scoti mufa iti oscileaza relantiul in cele mai multe cazuri. Fa un test: cu mufa scoasa, da o tura cu masina si vezi cum se comporta. Daca nu mai face figuri, e posibil sa fie debitmetrul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca scoti mufa iti oscileaza relantiul in cele mai multe cazuri. Fa un test: cu mufa scoasa, da o tura cu masina si vezi cum se comporta. Daca nu mai face figuri, e posibil sa fie debitmetrul.

te-am intrebat ca nu eram sigur..da dar chestia e ca nu imi da masina deloc in nas..da e chestia de consum..si nu eram eu ff sigur..si la cati bani am investit in ea zilele trecute ,vreau sa stiu ce mai am de schimbat sa se comporte corect..maine ma duc sa ii sudez si toba si dupa vedem cum mai reactioneaza:)

p.s daca nu imi da in nas e de bine?

Link to comment
Share on other sites

te-am intrebat ca nu eram sigur..da dar chestia e ca nu imi da masina deloc in nas..da e chestia de consum..si nu eram eu ff sigur..si la cati bani am investit in ea zilele trecute ,vreau sa stiu ce mai am de schimbat sa se comporte corect..maine ma duc sa ii sudez si toba si dupa vedem cum mai reactioneaza:)

p.s daca nu imi da in nas e de bine?

Pai, e de bine:)). Fa consumul, ca furtunul ala de la regulator iti putea creste consumul. La fel lambda, daca citeste un aport prea mare de oxigen in gazele evacuate atunci comanda ECU sa regleze amestecul..in cazul tau, sa bage benzina ca sa compenseze prezenta oxigenului intrat pe fisura aia a ta. Asta-i parerea mea si sper sa nu zic prostii :))

Link to comment
Share on other sites

Pai, e de bine:)). Fa consumul, ca furtunul ala de la regulator iti putea creste consumul. La fel lambda, daca citeste un aport prea mare de oxigen in gazele evacuate atunci comanda ECU sa regleze amestecul..in cazul tau, sa bage benzina ca sa compenseze prezenta oxigenului intrat pe fisura aia a ta. Asta-i parerea mea si sper sa nu zic prostii :))

aha .. ms mult ca ti-ai facut timp sa mi raspunzi la intrebari:) maine o rezolv cu evacuarea,si dupa vad cum se prezinta..dar ca idee,la ce consum poate ajunge daca se schimba viteza la 6000 de turatii in oras?sunt doar curios:)

Link to comment
Share on other sites

@Alex, cum ziceam mai sus au fost cazuri in care nu a dat rezultate curatarea debitmetrului. Alcool izopropilic gasesti la hypermarketuri gen Auchan sau la magazinele cu piese electronice, sub forma lichida sau spray. vezi ca sunt Diy-uri pe youtube. Dupa caz, senzorul se scufunda in alcool sau este pulverizat de la distanta. Mare grija sa nu atingi sarmulita din interior si sa-l lasi sa se usuce foarte bine. Totusi, ar trebui sa incerci eventual cu alt debitmetru sa vezi daca are probleme al tau. Poate iti dai de lucru singur.

 

@523ie39, mie imi dadea in "nas" la pornirea de pe loc, si nu tragea deloc bine in turatii mici. Mergea rotund la relanti. Problema a fost de debitmetru, in cazul meu. Poti verifica furtunul care intra in regulatorul de presiune sa nu fie fisurat, eventual si regulatorul...dar nu stiu ce a zic. Mai poti verifica injectoarele, o-ringurle de la ele...dar daca zici ca merge bine la relanti nu cred sa fie de la ele. Un test ai facut?

I-am facut vre-o 4-5 teste si nu iese nimic in neregula. Si mai imi face la o saptamana, doua figuri la pornire, adica imi porneste, dar imi merge prost ca si cum ar merge in 2-3 pistoane, merge in felu asta cateva secunde si moare, dupa care de obicei la a doua sau a treia cheie porneste normal. Chestia e ca nu se intampla zi de zi.

Link to comment
Share on other sites

I-am facut vre-o 4-5 teste si nu iese nimic in neregula. Si mai imi face la o saptamana, doua figuri la pornire, adica imi porneste, dar imi merge prost ca si cum ar merge in 2-3 pistoane, merge in felu asta cateva secunde si moare, dupa care de obicei la a doua sau a treia cheie porneste normal. Chestia e ca nu se intampla zi de zi.

eu cred ca atunci cand face asa..nu este presiune in instalatia de benzina..si pana reface presiunea pompa de benzina da impresia ca merge aiurea..asa face si a mea cand ramane in ultimele grame de benzina..am probat asta,si stiu sigur..a fost o perioada cand nu mi mai mergea litrometru(cel care indica benzina din rezervor)si aveam consumu mare..presupun de la aerul fals si niciodata nu stiam cat consuma si cat mai am in rezervor..este exact acelasi lucru de care zici u..ti se pare ca nu merge in toate pistoanele,si motoru are un sunet ciudat..si dupa 2-3 incercari cand incerci la automat..pompa reface presiunea si merge corect motoru,motivul la tine ,nustiu care este ,vad ca ai schimbat filtru de benzina,pompa..dar eu ti am zis ca idee ce am patit eu:) mai intreaba pe forum..dar eu zic ca cv se intampla cu presiunea ,aici garantez:)

Link to comment
Share on other sites

@alex...pai la turele alea, nu cred ca mai are rost sa te gandesti la consum :)).

 

@523ie39..nu prea stiu ce sa zic la tine. Sonda lambda dinainte de catalizator este ok?Ai aprins in bord check engine? Fum negru?Senzor ax cu came?

Nu am aprins nici-un martor, nu scoate fum, pe testere e totul ok. De asta nu inteleg nimic. Bine...nu e ceva foarte sesizabil, dar e destul pt mine, nu suport daca masina nu merge "perfect".

 

eu cred ca atunci cand face asa..nu este presiune in instalatia de benzina..si pana reface presiunea pompa de benzina da impresia ca merge aiurea..asa face si a mea cand ramane in ultimele grame de benzina..am probat asta,si stiu sigur..a fost o perioada cand nu mi mai mergea litrometru(cel care indica benzina din rezervor)si aveam consumu mare..presupun de la aerul fals si niciodata nu stiam cat consuma si cat mai am in rezervor..este exact acelasi lucru de care zici u..ti se pare ca nu merge in toate pistoanele,si motoru are un sunet ciudat..si dupa 2-3 incercari cand incerci la automat..pompa reface presiunea si merge corect motoru,motivul la tine ,nustiu care este ,vad ca ai schimbat filtru de benzina,pompa..dar eu ti am zis ca idee ce am patit eu:) mai intreaba pe forum..dar eu zic ca cv se intampla cu presiunea ,aici garantez:)

Si presiunea la ce anume sa verific?

Link to comment
Share on other sites

Nu am aprins nici-un martor, nu scoate fum, pe testere e totul ok. De asta nu inteleg nimic. Bine...nu e ceva foarte sesizabil, dar e destul pt mine, nu suport daca masina nu merge "perfect".

 

 

Si presiunea la ce anume sa verific?

ceea ce cred eu este ca uneori nu ai destula presiune incat sa mentina masina la relanti(presiunea din rampa de injectoare sau din furtunele dintre pompa de benzina si injectoare)nustiu exact..posibil ca atunci cand o pornesti sa nu ai destul debit si pana face presiunea,3 bari parca dureaza un pic,deasta la a 2-3 cheie merge..ca de fiecare data cand pui contactu si dai un pic la automat pompa incepe sa bage benzina,dar ai observat,cand face asa cam ce cantitate de benzina mai ai in rezervor?

 

acelasi lucru se mai intampla cand mai ai un pic de benzina in rezervor..mie mi sa intamplat de 3 ori si exact asa facea,daca era motoru in sarcina ,o simteam la acceleratie k numai are putere,daca o lasam la relantiu si acceleram era un sunet ca at knd merge in 3-4 pistoane,si cand puneam benzina in ea..dar imediat puneam sa vad daca e de acolo se schimba si sunetu..am dus o la servis crezand ca e stricata ,tester si nu a gasit nimic,at au verificat si compresia,dar asta se intampla acum 1 an si ceva:)

Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

-o intrebare:valva pcv ..knd motoru este pornit la relantiu,trebuie sa traga fff mult aer ?

1. Se zice RALANTI, nu relanti si nici relantiu.

Deci: RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti

 

2. Nu mai poci inutil limba romana cu aberatii de genul knd si altele asemenea.

 

3. Ce intelegi prin faptul ca trage foarte mult aer? Ai scos furtunul din PCV si trage mult aer?

La ralanti, la un motor aspirat, depresiunea in galeria de admisie este maxima, deoarece clapeta de acceleratie este aproape inchisa. Dar in mod normal nu prea are de unde sa traga aer, deoarece sistemul este aproape etans.

Link to comment
Share on other sites

1. Se zice RALANTI, nu relanti si nici relantiu.

Deci: RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti

 

2. Nu mai poci inutil limba romana cu aberatii de genul knd si altele asemenea.

 

3. Ce intelegi prin faptul ca trage foarte mult aer? Ai scos furtunul din PCV si trage mult aer?

La ralanti, la un motor aspirat, depresiunea in galeria de admisie este maxima, deoarece clapeta de acceleratie este aproape inchisa. Dar in mod normal nu prea are unde sa traga aer, deoarece sistemul este aproape etans.

multumesc pentru raspunsuri..dar cu ralanti,am citit exact aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/78682-relantiu-instabil/page__st__60 uitate la numele postului..si inca ceva..atunci tot erai user,care a fost motivu de nu ai corectat? suntem oameni,si gresim..dar nu trebuie sa exageram cu comentariile..inteleg ca nu am fost atent si am scris cu knd cu "K" ,dar asta nu inseamna sa exagerezi

Link to comment
Share on other sites

Exagerez tocmai ca sa iasa in evidenta greseala si sa o corectezi. Daca as fi scris normal, probabil nu ai fi observat :) .

 

PS: Nu vad chiar toate greselile, mai imi scapa si mie :faceless: .

Ciudat e ca ai remarcat tot o forma gresita, in loc sa remarci unul din numeroasele topice in care este aratata forma corecta:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/40699-sa-vorbim-corect-gramatica-si-expresii-uzuale/page__view__findpost__p__506087

Link to comment
Share on other sites

dar am curatat pcv_ul si am inchis rotita aia din el sa vad dak face vid ..si cu ea inchisa pot trage aer din toate partile..e defecta?ralanti ul sta fix dar nu mereu..mai am fluctuatii,am probat debitmetru ,se aprinde firul acela din el si nu ii place masinii fara el,sonda e noua,nu am 5000km cu ea,compresia e buna,dar am impresia ca mai trage aer fals din furtul care pleaca din pcv si vine la debitmetru(acolo unde se imbina cu cotul ala)motorul masinii este m50
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.