Jump to content

economizator


FanBmw85

Recommended Posts

Nu are cum sa mearga asa ceva. Daca era asa de simplu crezi ca nu exista pe toate masinile?

Producatorii investesc miliarde ca sa scada un pic consumul, pun echipamente suplimentare de mii de euro pe masini tot ca sa scada un pic consumul, si tu crezi ca un magnet de cativa euro sau cat face chestia aia careia tu ĂŽi spui spui economizor ar fi descoperirea epocala ce le-a scapat tuturor? Fii serios!

:D

 

...e ca si cum mi-as gatui furtunul de alimentare si sa ma laud ca mi-a scazut consumul

Nu exista scadere de cnsum fara compromisuri sau cheltuieli in plus, cel putin pana la ora actuala

Link to comment
Share on other sites

Stiti care e faza, se gasesc destui care sa cumpere. Sper sa nu vada tata acest topic. A ajuns la varsta la care tot ce zboara se mananca si imi e ca isi face comanda de vreun economizor. Acum ceva vreme ma inebunise cu pastila de benzina si cu plasturele de pus pe motor. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Oare Mos Nicolae are economizator la sanie ? :hmm:

Aha....infometeaza cerbii :Devil:

 

Stiti care e faza, se gasesc destui care sa cumpere. Sper sa nu vada tata acest topic. A ajuns la varsta la care tot ce zboara se mananca si imi e ca isi face comanda de vreun economizor. Acum ceva vreme ma inebunise cu pastila de benzina si cu plasturele de pus pe motor.

 

Pai daca-si cumpara, inteapa-i furtunul de retur ca sa calmeze si sa se-nvete minte :Devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Topicul asta imi aduce aminte de o intamplare hazlie :

 

Prin 2009 cautam masina si ma duc intr-un parc auto sa vad un 745i . Ghici care a fost prima propozitie a handlerului ?

Desface capota si mandru de el, imi arata pe un furtun un economizator din asta si incepe sa se jure ca din cauza lui consumul nu sare de 10 l/ 100 km. :goodjob:

Evident l-am crezut ....:laugh:

Link to comment
Share on other sites

.... proba s-a facut pe autostrada soarelui... iar pentru incalzirea motorului a avut destul timp pana sa iasa pe autostrada cand atunci a resetat computerul.

si nu va mai dati voi cu presupusul ....pana nu ii fac si eu proba doar prin bucuresti ...si atunci revin cu impresii.

Si sincer nu stiu chiar cine ar vrea din industria auto sa foloseasca asa ceva ... atata timp cat la mijloc intervin altele. Voi chiar credeti ca o sa fie statul roman de acord ca industria auto sa scoata pe piata niste economizatoare ...si ei sa piarda bani din accize si etc. ? Hai sa fim seriosi. Eu unul nu sunt Toma necredinciosul in nimic..si pana nu ii voi face eu proba nu voi mai posta nimic. Si sunt destul de sigur ca va functiona...pentru ca acest produs chiar ce-l care il vinde ( si il cunosc de vreo 2 ani) m-a asigurat ca e aparut pe piata de 16 ani si se foloseste des in agricultura ...pe tractoare , combine etc.

Numai bine

Salut,

 

pe autostrada soarelui si eu am observat un consum mai mare la dus -> constanta decat al intors in acelasi regim de mers...si nu am dietatator....

fa proba si incearca si invers.

Link to comment
Share on other sites

Treaba s-a lamurit, vezi postul de mai sus:

mda. ...tot respectul . A fost probat de mine pe 3 masini ...si nici un rezultat pozitiv. ( ba chiar am avut impresia ca imi consuma mai mult masina cu economizatorul ala montat) ..

Link to comment
Share on other sites

E beton produsul:

 

Intrebari frecvente:

 

1. Cum poate Produsul sa ne ajute la reducerea consum de combustibil?

 

Consumul de combustibil este dependent de tensiunea de aprindere. Toţi mecanicii auto sau profesionişti ştiu că tensiunea de aprindere este de aproximativ 12000 la 14000 volţi.

 

O schimbarea de 0,1 V în tensiunii bateriei, conduce la modificarea tensiunii scanteii de aprindere rezultand ardere incompleta. Deci, acesta va afecta motorul cu combustie, arderea incomplete va duce la risipă de combustibil, pierdere de putere, poluare.

 

Utilizand ultimele tehnologii folosim energie de inducţie pentru a genera această înaltă tensiune obţinand energie în condiţii de siguranţă. . Astfel realizam funcţia principală de a stabiliza tensiunea bateriei, prin urmare, să menţinem tensiunea bateriei de operare stabila şi tensiunea de aprindere induse. Ca rezultat rezulta ardere completa, economisire combustibil, crestere putere, reducere poluare.

 

 

Produsul este ca o baterie secundara in masina, asa ca va reduce încărcarea bateriei şi face viaţa mai lungă pentru acumulator.Acest lucru face ca utilizarea Produsului sa duca la prelungirea vietii bateriei. De asemenea, cu auto diagnostic baterie, puteţi şti starea bateriei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.