Jump to content

328ci M TEHNIK E36


r0n1n

  

115 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Atunci e mai bine sa tin ambreiajul mai jos decat punctul unde prinde, sa accelerez pana la turatia dorita si apoi sa-i dau drumu?

 

nu inteleg ce spui ,ma rog ideea sa nu mai faci ce ai facut cand a mirosit :drinks:

 

edit:la plecarile mai "sportive"probabil ca il patineaza,eu m-am lecuit ,ambreiajul precedent l-am zapacit dupa 3 plecari "patinate" de atunci turez la 4000 si dau drumul scurt la ambreiaj ,transmisia sa traiasca :frantics:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pai daca nu-l lasi destul si accelerezi tare pute, lasa-l mai mult

 

Nu inteleg la ce te referi cand spui sa-l las.

 

Eu ma refer la situatia in care vrei sa pleci tare de pe loc.

Cum e mai bine pt "sanatatea" ambreiajului sa procedez?

1. ridic ambreiajul pana la punctul in care prinde, accelerez si apoi eliberez ambreiajul

sau

2. apas ampreiajul pana la fund, accelerez si dau drumul la ambreiaj complet?

 

Ambreiajul e Sachs bre gelule.

 

@domi: patinezi un pic ambreiajul ca sa ia scart, logic.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Atunci mai bine ambreiajul decat transmisia, deci 1, corect?

 

@gelu: am inteles ca e f greu de mers cu un ambreiaj sport in oras, mai ales cnad vrei sa pleci normal de pe loc.

 

Nu stiu cum ti-ai dat seama chiar imi place mult shaorma, totusi ce legatura are?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

nu omori doar auzi un bang in diferential :Devil:

 

edit:depinde acum daca te crezi racer cred ca in 10-20 plecari patinate ucizi ambreiajul,diferentialul... poate ai noroc si tine :laugh:

 

la mine dupa 3 plecari patinate deja la a 2-a intre 5000-6000 masina nu facea nimic :)

acum cu ambreiaj nou la tine tine mai mult cred

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum ti-ai dat seama chiar imi place mult shaorma, totusi ce legatura are?

 

 

pai este foarte simplu bre'...este exact ce vrei tu, masina de strada/oras, nervoasa si in acelasi timp de curse ..

 

macar un LSD ai putea sa-i pui si tu :p oricum ,ambreiajul ala normal nu te va tine mai mult de 2 saptamani daca esti maniac.

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

sa nu-mi zici ca ai dat e46-le 320ci pe un e36 328ci doar pt ca iti mai vine cateodata , pe saptamana sa-i dai o talpa, in rest mergi batraneste/la consum prin B :) ...ca ar fi trist

 

ma rog , fiecare le stie p-ale lui :thumbsup: spor / t cu masinuta !

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesanta analogia ta shaorma - masina.

 

La vechea masina ambreiajul nu era nou.

Ma dadeam la ea ori de cate ori aveam chef si niciodata nu mi-a patinat ambriajul in a 2-a dupa ce mergea in 1-a peste 3000rpm.

 

Povestea e alta, n-are rost sa repet, plictisesc colegii.

Dar ca sa-ti raspund 80% din timp merg relativ normal.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg la ce te referi cand spui sa-l las.

 

Eu ma refer la situatia in care vrei sa pleci tare de pe loc.

Cum e mai bine pt "sanatatea" ambreiajului sa procedez?

1. ridic ambreiajul pana la punctul in care prinde, accelerez si apoi eliberez ambreiajul

sau

2. apas ampreiajul pana la fund, accelerez si dau drumul la ambreiaj complet?

 

Ambreiajul e Sachs bre gelule.

 

@domi: patinezi un pic ambreiajul ca sa ia scart, logic.

 

eu as zice 1

 

ma refeream in cazul in care pleci din panta si folosesti varianta 2 dar patinezi ambreiajul pentru cateva secunde o sa puta

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa il patinezi. ce castigi ?. e doar o impresie ca pleci mai repede.

Una e sa sincronizezi putin turatia si alta e sa il patinezi. Si daca tot nu faci liniute, de ce trebuie sa o faci de pe loc ? omori tot acolo.ambreuaj, transmisie, diferential.. . rulezi si tu acolo bagi a I, sau a II cat e cazul si o calci ..

Exact scartul ala care ti se pare tie specataculos si iti place de fapt pierzi si nu denota nimic, decat ca nu stii sa pleci sau ca ai anvelope proaste.

da cu scart si un astra 1.7 CDTI de 75 de cai.. care dupa 100 iti trebuie 1 km sa treaca de 1 tir..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa il patinezi. ce castigi ?. e doar o impresie ca pleci mai repede.

Una e sa sincronizezi putin turatia si alta e sa il patinezi. Si daca tot nu faci liniute, de ce trebuie sa o faci de pe loc ? omori tot acolo.ambreuaj, transmisie, diferential.. . rulezi si tu acolo bagi a I, sau a II cat e cazul si o calci ..

Exact scartul ala care ti se pare tie specataculos si iti place de fapt pierzi si nu denota nimic, decat ca nu stii sa pleci sau ca ai anvelope proaste.

da cu scart si un astra 1.7 CDTI de 75 de cai.. care dupa 100 iti trebuie 1 km sa treaca de 1 tir..

 

 

Atunci sa inteleg sa launch control pus pe multe masini sport este degeaba?

Mi se pare logic ca pleci mai tare din 3000rpm decat din 1000rpm.

 

@alex: aveam CDV pe e46, de fapt toate au.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

nu ai tu treaba cu launch control pe 328i, acum o compari cu alde nissan gtr, ferrari si altele ?

2.8i e un motor misto, pe e36 e chiar o combinatie foarte misto.. dar sa nu exageram..

 

Vorbim de o masina cu care mergi in fiecare zi si care e pe buget..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Dc putem sa conversam civilizat, fara "n-ai tu treaba" e ok, altfel nu are sens sa intram intr-o polemica.

Cu launch control am vrut doar sa-ti demonstrez ca pleci mai rapid de pe loc dintr-o turatie mai ridicata.

In nici un caz nu o compar cu masini de peste 500cp, as fi nebun.

Dupa aprox 2000km, deja nu mi se mai pare cine stie ce 328i, asta ca sa nu crezi ca supraevaluez masina.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

pai nu ai ce sa demonstrezi, launch control e control electronic al acceleratiei pur, si cam atat. Un soft separat de un simplu DSC, pur si simplu cand apesi butonul ala se incarca alta versiune de soft pentru pedala de acceleratie primele 2 trepte sa zicem, apoi revine la normal..

Nu patineaza ambreiajul sau altele..

LA M6 se distrugea ambreiajul dupa 3 lanch-uri pentru ca pur si simplu nu rezista el la plecari de pe loc, nu ca era patinat. Cand a iesit M6 numarai pe degetele la o mana cutii SMG la un pret rezonabil in stare sa duca cuplul care il scotea..

 

 

LA masini dotate cu asa ceva vorbim si de cu totul alte cutii, e alta mancare de peste.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.