Jump to content

Accident, daunĂŁ totalĂŁ?


adrianrus

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost lovit azi din spate ºi proiectat Într-un stâlp, pe scurt. Lãsând la o parte ceea ce se putea Întâmpla dacã nu exista stâlp ºi erau oameni pe trotuar.

Vinovatul are RCA la Euroins (da, da, Âştiu). Eu nu am casco.

 

Câteva imagini. Am fost sfãtuit sã sã o vând la dezmembrãri, maºina a fost impecabil ÎntreÞinutã ºi nu pot lua o decizie. O am de 3 ani ºi-am avut grijã de ea enorm.

S-a mai confruntat cineva cu situaÞii de genul ãsta? Cum aÞi hotãrât? Ce se Întâmplã În cazul unei daune totale? Cum se face evaluarea?

 

Imagini.

 

imagini

wow. cred ca stiu masina.o parcai de obicei langa pompieri? era f faina masina. m-am invartit de cateva ori pe lenga ea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Exact la fel am avut si eu masina ( e46 coupe facelift) lovita in Iulie 2011( doar partea frontala ). Eu o aveam asigurata la 11 000 euro, si cei de la asigurare ( casco in cazul meu ) mi-au dat 305 milioane + epava. Reparatia m-a costat 250 mil cu 90% piese originale si noi de la grazadan. Devizul de la bavaria era de aprox 410 mil, iar ei imi plateau devizul maxim 360 mil asa ca am decis sa accept epava + bani decat sa mai dau eu 1000 euro la bavaria ca sa o repar, si cine stie ce cheltuieli mai apar.

La tine, oriunde ai face devizul, peste tot va fi mai mare de 75% din valoarea masinii, asa ca nu e problema. La bavaria eu am dat pe deviz 1200 ron care a trebuit sa il platesc eu. Masina e reparabila, dar iti bati prea tare capu cu ea, si sunt sigur ca te-ar ajunge mai scump reparatia decat ce ai lua de la asigurari, in cazu in care esti ca mine, si nu vrei sa pui decat piese noi si originale. Eu am luat sh decat radiatoarele care erau exagerat de scumpe noi, centurile si inca 2 3 lucruri.

 

Urat ce ti s-a intamplat dar asta e. Sper sa nu iti dea prea mare bataie de cap cei de la Euroins.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am primit azi propunerea de despĂŁgubire de la Euroins.

Este cu aproximativ 2000Euro mai micã decât a generat daunatotala.ro:

 

Raport calculatie :

▪ PRET DE NOU 32.550,00 €uro conform catalog SCHWACKE vol.02/2011, pag.93, pozitia.3 -70 % Uzura, stare de intretinere Medie ( din cele 3 : buna, medie, satisfacatoare ) ( conform numarului de kilometri si datei de fabricatie )

▪ VALOARE REALA sau de reparatie 9.765,00 €uro ( daca suma din devizul estimativ de reparatie depaseste 75% din valoarea reala, se acorda VMD ) -25 % Epava ( procent maxim auto avariata )

▪ VALOARE MAXIMA DE DESPAGUBIRE VMD. 7.323.75 €uro ( VMD este suma pe care trebuie sa o primiti in caz de DAUNA TOTALA ) ( valoarea in lei se calculeaza la cursul BNR din data accidentului )

 

N-am semnat nimic ĂŽncĂŁ.

 

Probabil au luat o un preĂž de nou mult mai mic.

Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa ceri la Bavaria o estimare de pret pentru masina ta, ceva de genul daca ar fi sa o cumpere ei cat ar da pe ea.

Suma este prea mica, clar nu poti cumpara alta la fel sau cel putin pe aproape cu banii aia.

Pe epava eu zic ca poti lua 2000-2500 de euro lejer.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa ceri la Bavaria o estimare de pret pentru masina ta, ceva de genul daca ar fi sa o cumpere ei cat ar da pe ea.

Suma este prea mica, clar nu poti cumpara alta la fel sau cel putin pe aproape cu banii aia.

Pe epava eu zic ca poti lua 2000-2500 de euro lejer.

 

Conform catalogului SCHWACKE valoarea maximă de despăgubire în caz de daună totală este 7.323 Euro.

Asiguratorul a tras în jos cât a putut de suma asta şi vreau să mă asigură că, calculul făcut de el este corect şi are acoperire.

 

Nu mi-a comunicat în nici un fel modul în care s-a făcut calculul şi asta mă pune pe gânduri (că a propus o sumă care nu poate fi verificată matematic după nişte standarde).

Peste 49.000 Lei era reparaţia dacă poate fi luată sau nu în discuţie, asiguratorul a propus 22.842 Lei, SCHWACKE zice peste 31.000 Lei.

 

Mă aşteptam oricum la situaţia asta. Să vedem ce urmează...

Le-a solicitat modul de calcul, valoarea de nou şi deprecierea pe care au aplicat-o în calculul lor.

raport calcul BMW 325i Edition Lifestyle 192cp 05.04.pdf

Edited by adrianrus
Link to comment
Share on other sites

mda..si cica sa mai platesti casco si toate cele :)

 

Mie mi se pare foarte util casco in Bucuresti. Masina primeste o zgarietura noua lunar, se mai fura un eleron, o oglinda etc.

Oferta de 5300E + epava nu e geniala, dar e relativ corecta. Daca evaluezi epava la 2000e, rezulta o oferta de 7300E. In conditiile in care o masina similara se vinde cu 7500e-8000e in tara. Sunt sigur ca poti sa obtii o oferta mai buna, dar sunt la fel de sigur ca mai mult de 6000E+epava nu o sa obtii. Bafta! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

tot la fel de sigur in 7 ani de cand am masina o plateam iar si nu beneficiam de nimic :rolleyes: ..mie mi se pare mai util sa pui banii aia de ii dai anual la casco , intr-un cont ...daca ai nevoie de casco , ii folosesti , daca nu , nu ... Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

tot la fel de sigur in 7 ani de cand am masina o plateam iar si nu beneficiam de nimic :rolleyes: ..mie mi se pare mai util sa pui banii aia de ii dai anual la casco , intr-un cont ...daca ai nevoie de casco , ii folosesti , daca nu , nu ...

 

De acord cu tine. Dar in cazul meu polita costa aproximativ 1000e/an (decent). Fiindca nu am garaj, iar masina sta parcata in tot felul de locuri, riscurile erau destul de mari. Intr-un an jumate am facut pe casco: revopsire totala, revopsit bara fata+capota, schimbat bandou lateral, schimbat oglinda dreapta (tot corpul mai putin oglinda), 1 set de grile, 2 bucati eleron, 2 seturi de oglinzi. Asta cred ca e tot.. :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Cand nu ai parte de nici un incident zici ca platesti degeaba CASCO. Cand faci ceva din greseala ta, in schimb, spui ca esti norocos. Am auzit atatea povesti cu soferi care din neatentie si-au facut masinile praf si au ramas cu 1400kg de fier si cateva piese ca nu as renunta niciodata la CASCO. Nasol ca fiind pe RCA trebuie sa accepti conditiile asiguratorului, adica banii si epava. Daca ai fi avut casco luai banii de la ei si isi firma de CASCO recuperau ei banii de la vinovat sau firma de RCA.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.