Jump to content

Vand redresor BMW


Recommended Posts

Automat cu 4 pasi (desulfurare, incarcare primara, absorbtie si mentenanta prin pulsatie), 3 moduri de functionare (inclusiv pentru moto).

Se conecteaza la bricheta masinii sau se poate face retrofit printr-o mufa direct in portbagaj pentru conectare strap-on la baterie.

 

Nefolosit, nou-nout.

Inclusiv pentru baterii cu tehnologie AGM.

PN 61432153788

 

L-am luat pentru mine, dar am ajuns la concluzia ca nu o sa am ocazia sa il folosesc vreodata, asadar pretul e unul fix (daca nu se da, il pastrez).

Pret fix: 450 lei

Contact: PM

 

 

 

http://s7.postimage.org/nc2zjgeyv/61432153788_1.jpghttp://s7.postimage.org/a97d06oqv/61432153788_2.jpghttp://s7.postimage.org/61h656cp3/61432153788_3.jpghttp://s7.postimage.org/el0k2xl1j/61432153788_4.jpg

Link to comment
Share on other sites

E putin incomod de lucrat cu el.

Apoi, e un aparat care sa-ti mentina bateria incarcata pe perioada cat nu circuli cu masina. Nu e un redresor in sine cu care sa incarci o baterie in cateva ore.

 

Cand imi cautam redresor destept am dat si peste astea "digitale" si pana la urma tot unul mare, semipro la 500ron am luat. Doar ca capabil sa bage si 80A in caz de nevoie iar incarcarea normala o face la 30-10-2 A. La fel, stie baterie gel sau acid. Masoara incarcarea, verifica starea bateriei, etc. E un Black&Decker care-l folosesc si cei de la reprezentantele BMW pentru masinile de showroom.

 

Similar cu asta, de la firme consacrate, gasesti la banuti mai putini.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Corect, e ideal pentru cei care locuiesc la casa sau pentru cei care au perioade indelungate in care nu folosesc masina.

Insa poate incarca si la valori de pana la 3,6A.

 

Gasesti si mai ieftine, si mai scumpe, si mai bune, si mai proaste.

Asta e redresorul, asta e pretul. Daca are nevoie cineva de unul electronic si OEM, bine, daca nu, iar bine :) .

Link to comment
Share on other sites

3A pentru o fractiune de secunda. Uita-te ce firicele are :p

 

Eu nu comentez pretul sau alte alea, doar am zis cum stau lucrurile.

La banutii astia, mai bine-l pastrezi iar cine are nevoie de un redresor, poate mai pune cativa leuti si sa ia ceva competent.

 

De exemplu la mine, dupa cca 2 saptamani de stat nepornita masina, "suge" cu +30A timp de 3-4 ore (bine, in timp ce se incarca, se reduce si intensitatea curentului care-l ia). Prefer sa stau si sa supraveghez cand am treaba prin garaj decat sa las asta conectat incontinuu si cu frica sa nu se intample vreo belea pe acolo :p

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

De aia am si pus poza cu specificatiile tehnice. Oricum nu ai nevoie de un curent de incarcare de 80A la o baterie auto, coeficientul de incarcare trebuie sa fie cat mai mic, recomandarea e ca raportul sa fie 1:20 (exemplu caz comun: la o baterie de 75Ah, incarcarea trebuie sa se faca cu 3,75A [ 75:20 ], iar pe masura ce bateria isi atinge capacitatea valoarea scade spre 0; ulterior ar trebui doar sa trimita impulsuri, adica exact ceea ce face si dispozitivul de fata / sau orice redresor de calitate)

 

http://s7.postimage.org/61h656cp3/61432153788_3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da Bogdane dar daca-l iau cu factura iese si mai ieftin. 24% tva + 16% impozit pe profit, banuti care se recupereaza, plus garantia pe numele respectivului, aia e.

 

Ti-am zis ca fapt divers. Consider ca e dreptul fiecaruia sa ceara cat doreste si respect chestia asta. Dar na, stii cum e, orice deal e negociabil si trebuie sa fie multumit si vanzatorul si cumparatorul.

Sa-ti mai spun ca eu, ca si caz particular, pot lua orice de la Bavaria fara adaos comercial si crede-ma ca e...

Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu l-am desfacut sa vad cat de lung e, dar din poza de mai sus pare ca are vreo 2 m + inca pe atat de la el la bricheta.

E clar destinat celor care stau la casa/au garaj.

 

Timpii de incarcare depind de capacitatea bateriei, nivelul de descarcare si modul ales :). Poti incarca cu maxim 3.6A.

Link to comment
Share on other sites

In principiu, nu trebuie sa iti faci griji pentru astea pentru ca e electronic - alegi modul de functionare (auto/moto) si mai departe se ocupa el de detectarea nivelului de descarcare al bateriei, alegerea amperajului etc etc.

 

E full de full :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.