Jump to content

porneste greu e46 320d


Recommended Posts

una din problemele de la E46 cu pompa de injectie, e calculatorul de pe pompa de injectie, iar in cazul in care masina are multi km , uzura pompei este mai mare si pot aparea problemele si de natura mecanica.

m`am confruntat eu cu amandoua problemele.

 

daca e problema doar la electronica, un electronist priceput o rezolva, si nu e costisitor.

Edited by dorux
Link to comment
Share on other sites

Asa o fi, insa vreau sa fiu sigur deoarece am mai citit cazuri cu aceeasi problema. A schimbat baiatu pompa de injectie, dar problema a continuat sa persiste.

 

Acum un mecanic mi-a spus ca pompa de injectie este defecta atunci cand nu porneste cu motorul cald. De exemplu ai mers cu masina, a ajuns acul de la temperatura apei pe verticala, iar atunci daca o opresti nu mai porneste, insa la mine porneste.

 

Alta chestie pe care am observat-o si nu stiu daca este normal sau nu: dimineata pe timp mai friguros cand pun contactul sta aprins martorul DDE putin mai mult, iar masina porneste. Dupa ce am mers cu ea, a stat in jur de 3 ore si a ajuns temperatura apei pe albastru, cand pun contactul nu se mai aprinde acel martor DDE, si masina nu proneste. Nu stiu daca este o coincidenta sau nu.

 

In urma cu ceva timp, m-am confrutat cu o problema, zic eu asemanatoare, dar la deschiderea usilor.

Nu mergea sa descui usile. Se aprindea lumina de interior dar usile ramaneau incuiate. Incercam manual, cu cheia in yala insa nici asa nu mergea. Dupa multe incercari se descuia usa de la sofer. In rest ramaneau incuiate. Nu se descuiau nici din interior. Aceste simtome le-am avut la inceput cand o lasam in soare.Dimineata de cele mai multe ori mergea, iar cand plecam de la serviciu( asta vara) masina statea in soare si nu se mai descuia.

Mi s-au dat tot felul de simptome pana am aflat de pe forum ca problema era cu niste relee din GM5, pe care le-am cumparat de pe net si le-am inlocuit singur, iar acum este ok.

V-am povestit toata treaba asta off topic, deoarece ma gandesc sa nu fie tot asa vreo problema de releu in ceea ce priveste pornirea.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

astazi am intalnit o problema destul de ciudata la masina de dimineata cand am plecat la munca. cand am pus contactul, am asteptat sa se stinga martorul de la bujii (s-a stins cam repede, 1sec) si am dat la automat dar surpriza.. n-a vrut sa porneasca, a facut "tac" si atat, am mai pus contactul inca o data si inca o data si apoi a pornit foarte usor insa precizez ca martorul de la bujii a stat tot foarte putin aprins. la cald porneste imediat, fara niciun fel de problema..dar nu stiu de ce nu-mi porneste la rece, care ar putea fi cauza de nici macar nu invarte? ma gandesc la baterie e putin dubioasa (dar totusi claxonul functioneaza, farurile se aprind). pot fii bujiile duse sau ceva pe la electromotor? as vrea sa aflu si eu cateva cauze posibile sa stiu ce sa schimb mai intai.
Link to comment
Share on other sites

astazi am intalnit o problema destul de ciudata la masina de dimineata cand am plecat la munca. cand am pus contactul, am asteptat sa se stinga martorul de la bujii (s-a stins cam repede, 1sec) si am dat la automat dar surpriza.. n-a vrut sa porneasca, a facut "tac" si atat, am mai pus contactul inca o data si inca o data si apoi a pornit foarte usor insa precizez ca martorul de la bujii a stat tot foarte putin aprins. la cald porneste imediat, fara niciun fel de problema..dar nu stiu de ce nu-mi porneste la rece, care ar putea fi cauza de nici macar nu invarte? ma gandesc la baterie e putin dubioasa (dar totusi claxonul functioneaza, farurile se aprind). pot fii bujiile duse sau ceva pe la electromotor? as vrea sa aflu si eu cateva cauze posibile sa stiu ce sa schimb mai intai.

 

 

Nu am patit, insa am mai citit despre probleme asemanatoare ca cea descrisa de tine si ma gandesc sa nu fie de la cheie. Poti incerca sa folosesti o perioada cheia de rezerva si vezi daca iti face probleme. Cu bateria nu stiu ce sa iti zic, inca nu am avut probleme cu ea, dar am inteles de la un prieten ca e nasol daca nu ai bateria buna. Oricum, nu cred ca e vorba de baterie deoarece ai zis ca la urmatoarea incercare a pornit ok.

Oricum mai cauta pe forum, ca s-a mai discutat intr-un topic despre asta.

Salut !

Link to comment
Share on other sites

astazi am intalnit o problema destul de ciudata la masina de dimineata cand am plecat la munca. cand am pus contactul, am asteptat sa se stinga martorul de la bujii (s-a stins cam repede, 1sec) si am dat la automat dar surpriza.. n-a vrut sa porneasca, a facut "tac" si atat, am mai pus contactul inca o data si inca o data si apoi a pornit foarte usor insa precizez ca martorul de la bujii a stat tot foarte putin aprins. la cald porneste imediat, fara niciun fel de problema..dar nu stiu de ce nu-mi porneste la rece, care ar putea fi cauza de nici macar nu invarte? ma gandesc la baterie e putin dubioasa (dar totusi claxonul functioneaza, farurile se aprind). pot fii bujiile duse sau ceva pe la electromotor? as vrea sa aflu si eu cateva cauze posibile sa stiu ce sa schimb mai intai.

 

La tine e problema cu cheia.

Confirm ce a spus colegul mai sus. Mergi cateva zile cu cheia de rezerva. Daca nu iti mai face figuri, trebuie sa schimbi acumulatorul la cheia principala. Poti incerca si sa o reinitializezi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare... Inca nu am reusit sa ii dau de cap cu pornirea. M-am ales decat cu bani dati pe teste cu rezultate incerte.

Dar asta e, continui cercetarile.

Stie cineva unde este pozitionat senzorul de temperatura a apei si senzorul de temperatura a aerului ( nu cel de temperatura exterioara din bara, am inteles ca mai este un in cutai filtrului de aer sau pe acolo pe undeva) ? Poate influenta unul din acesti senzori pornirea ?

Link to comment
Share on other sites

La tine e problema cu cheia.

Confirm ce a spus colegul mai sus. Mergi cateva zile cu cheia de rezerva. Daca nu iti mai face figuri, trebuie sa schimbi acumulatorul la cheia principala. Poti incerca si sa o reinitializezi.

intradevar cred ca problema mea e de la cheie...dar ambele au ceva.. cum pot rezolva problema? le pot reinitializa undeva, schimb bateria? indrumati-ma, e un pic cam stresant sa stau sa pun de 2,3 ori contactul pana porneste sau sa umblu cu ambele chei dupa mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,

Revin cu detalii despre investigatiile facute !

Dupa cum am spus in pos-urile de mai sus masina porneste la rece, proneste la cald, insa nu porneste cand apa e putin calduta ( undeva pe albastru ). Investigand aceasta problema am constatat ca la acesta temperatura semi-rece (alabastru) la bujii nu ajunge tenisune. este 0 ! daca apa se raceste de tot atunci primesc 12 v la bujii. Am banuit ca ar putea fi senzorul de temperatura a apei de vina. L-am schimbat, am schimbat si bujiile deoarece aveam una arasa, insa fara nici un rezultat. Apoi am rescris softul din ECU, rezultatul fiind insa acelasi.( softul pus este cel original fara sa fie umblat in el).

Singura idee ramasa este de a shimba si senzorul de temperatura exterioara ( am eroare pe el, nu stiu daca il mai am sau nu).

Nu stiu sigur daca are legatura cu motorul insa l-am cumparat si am sa il schimb zilele astea. Desi de cele mai multe ori am auzit ca daca acesta se strica ramane blocat pe -40, dar am citit despre cazuri cand acesta a ramas si pe +20. Ma gandesc sa nu fie si la mine aceasta problema.

Daca mai aveti idei, mi-ar prinde bine.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Revin cu detalii despre investigatiile facute !

Dupa cum am spus in pos-urile de mai sus masina porneste la rece, proneste la cald, insa nu porneste cand apa e putin calduta ( undeva pe albastru ). Investigand aceasta problema am constatat ca la acesta temperatura semi-rece (alabastru) la bujii nu ajunge tenisune. este 0 ! daca apa se raceste de tot atunci primesc 12 v la bujii. Am banuit ca ar putea fi senzorul de temperatura a apei de vina. L-am schimbat, am schimbat si bujiile deoarece aveam una arasa, insa fara nici un rezultat. Apoi am rescris softul din ECU, rezultatul fiind insa acelasi.( softul pus este cel original fara sa fie umblat in el).

Singura idee ramasa este de a shimba si senzorul de temperatura exterioara ( am eroare pe el, nu stiu daca il mai am sau nu).

Nu stiu sigur daca are legatura cu motorul insa l-am cumparat si am sa il schimb zilele astea. Desi de cele mai multe ori am auzit ca daca acesta se strica ramane blocat pe -40, dar am citit despre cazuri cand acesta a ramas si pe +20. Ma gandesc sa nu fie si la mine aceasta problema.

Daca mai aveti idei, mi-ar prinde bine.

Multumesc.

Salut Mircea ! Am exact prb asta si eu , bujii ok , releu ok nu am schimbat insa senzorul de apa/ulei si nici cel de temp exterioara(care sincer nu cred ca are legatura)Ai reusit sa -i dai de cap? Stima

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Revin cu detalii despre investigatiile facute !

Dupa cum am spus in pos-urile de mai sus masina porneste la rece, proneste la cald, insa nu porneste cand apa e putin calduta ( undeva pe albastru ). Investigand aceasta problema am constatat ca la acesta temperatura semi-rece (alabastru) la bujii nu ajunge tenisune. este 0 ! daca apa se raceste de tot atunci primesc 12 v la bujii. Am banuit ca ar putea fi senzorul de temperatura a apei de vina. L-am schimbat, am schimbat si bujiile deoarece aveam una arasa, insa fara nici un rezultat. Apoi am rescris softul din ECU, rezultatul fiind insa acelasi.( softul pus este cel original fara sa fie umblat in el).

Singura idee ramasa este de a shimba si senzorul de temperatura exterioara ( am eroare pe el, nu stiu daca il mai am sau nu).

Nu stiu sigur daca are legatura cu motorul insa l-am cumparat si am sa il schimb zilele astea. Desi de cele mai multe ori am auzit ca daca acesta se strica ramane blocat pe -40, dar am citit despre cazuri cand acesta a ramas si pe +20. Ma gandesc sa nu fie si la mine aceasta problema.

Daca mai aveti idei, mi-ar prinde bine.

Multumesc.

 

Aceleasi probleme cu pornirea la usor cald (zona albastra) le-am avut si eu pana acum cateva zile. Electromotorul e de vina, carbunii sunt aproape terminati. Nu te amagii ca si mine ca "invarte" deci e ok, pentru ca nu e. Da-l jos si te vei convinge.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi probleme cu pornirea la usor cald (zona albastra) le-am avut si eu pana acum cateva zile. Electromotorul e de vina, carbunii sunt aproape terminati. Nu te amagii ca si mine ca "invarte" deci e ok, pentru ca nu e. Da-l jos si te vei convinge.

Macar sa gasesc in sfarsit cauza, ca sincer m-am saturat sa tot caut fara raspuns, dar sunt putin sceptic deoarece nu vad legatura cu temperatura apei... Ca timp intre porniri inteleg dar daca racesc apa fortat prin clima( dau tare la cald sa raceasca radiatorul) si porneste ( imi da curent la bujii) nu vad legatura cu electromotorul. Oricum iti multumesc pentru pont si am sa investighez si aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

Macar sa gasesc in sfarsit cauza, ca sincer m-am saturat sa tot caut fara raspuns, dar sunt putin sceptic deoarece nu vad legatura cu temperatura apei... Ca timp intre porniri inteleg dar daca racesc apa fortat prin clima( dau tare la cald sa raceasca radiatorul) si porneste ( imi da curent la bujii) nu vad legatura cu electromotorul. Oricum iti multumesc pentru pont si am sa investighez si aceasta problema.

 

Daca e bun electromotorul, porneste "la sfert" 100%. Nici eu nu aveam erori, absolut nicio pista pe care sa merg. Am pus baterie noua care avea putere mare, a mers 2 zile cat a scos "untul" din electromotor pana acesta a murit. Maxim 200 lei te costa sa-l repari. Mai multe poti citi aici. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129428-e46-318d-problema-pornire-motor-usor-cald/page__st__20

Link to comment
Share on other sites

Macar sa gasesc in sfarsit cauza, ca sincer m-am saturat sa tot caut fara raspuns, dar sunt putin sceptic deoarece nu vad legatura cu temperatura apei... Ca timp intre porniri inteleg dar daca racesc apa fortat prin clima( dau tare la cald sa raceasca radiatorul) si porneste ( imi da curent la bujii) nu vad legatura cu electromotorul. Oricum iti multumesc pentru pont si am sa investighez si aceasta problema.

 

Trebuie verificata si compresia , s-ar putea sa porneasca greu si din cauza asta !

Link to comment
Share on other sites

Trebuie verificata si compresia , s-ar putea sa porneasca greu si din cauza asta !

 

La asta m-am gandit si eu, insa nu mananca ulei.. Stiu ca un motor care nu mai are compresie buna mananca ulei. Plus ca am masina din mai 2012 si au mai fost zile mai friguroase si atunci, insa pornit mereu ok pana pe la inceputul iernii.

Acum eu nu sunt asa linistit din cauza ca mi-a umblat un baiat la injectoare. Mai precis mi-a schimbat saibele acelea de cupru, pentru ca muste pe acolo motorina. Nelinistea mea este mai ales din cauza ca am schimbat si saibele din capul injectorului, si ma tem ca atunci cand a reasamblat injectorul sa nu il fi pus 100% corect. Ar putea pierde compresie pe acolo, pe la un injector ?

 

In ceea ce priveste faza cu electromotorul sunt mai sceptic deoarece am avut un oltcit si am avut probleme cu electromotorul si stiu cum se comporta. Acum poate gresesc, asa ca am sa verific si electromotorul.

 

Oricum va multumesc tuturor pentru idei si sunt deschis sfaturilor voastre.

Link to comment
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu, insa nu mananca ulei.. Stiu ca un motor care nu mai are compresie buna mananca ulei. Plus ca am masina din mai 2012 si au mai fost zile mai friguroase si atunci, insa pornit mereu ok pana pe la inceputul iernii.

Acum eu nu sunt asa linistit din cauza ca mi-a umblat un baiat la injectoare. Mai precis mi-a schimbat saibele acelea de cupru, pentru ca muste pe acolo motorina. Nelinistea mea este mai ales din cauza ca am schimbat si saibele din capul injectorului, si ma tem ca atunci cand a reasamblat injectorul sa nu il fi pus 100% corect. Ar putea pierde compresie pe acolo, pe la un injector ?

 

In ceea ce priveste faza cu electromotorul sunt mai sceptic deoarece am avut un oltcit si am avut probleme cu electromotorul si stiu cum se comporta. Acum poate gresesc, asa ca am sa verific si electromotorul.

 

Oricum va multumesc tuturor pentru idei si sunt deschis sfaturilor voastre.

 

Nu compara Oltcit cu Bmw. Da jos electromotorul, schimba carbunii si bucsele si o sa te scutesti de nervi si bani pierduti, totul cu niste costuri in jur de 200 lei. Gandeste-te ca masina ta are peste 10 ani si mii de porniri la activ. Nu pierzi nimic daca inlocuiesti carbunii, oricum, mai devreme sau mai tarziu o sa te lase...

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

mai este un user pe un alt forum cu aceeasi problema ca si tine , ii porneste foarte greu masina , a incercat tot felul de reparatii , a schimbat pana si senzorul de turtie din pompa de injectie , degeba , la fel de greu ii porneste.aceeasi masina ca si a ta.la fel i-am zis si eu sa incerce s schimbe ecu si s-ar putea sa aiba o surpriza.
Link to comment
Share on other sites

mai este un user pe un alt forum cu aceeasi problema ca si tine , ii porneste foarte greu masina , a incercat tot felul de reparatii , a schimbat pana si senzorul de turtie din pompa de injectie , degeba , la fel de greu ii porneste.aceeasi masina ca si a ta.la fel i-am zis si eu sa incerce s schimbe ecu si s-ar putea sa aiba o surpriza.

 

Da.... ideal ar fi sa gasesc pe un baiat tot cu un E46 ca al meu, dar care nu are probleme si sa incerc de proba cu ECU-ul lui. Ca asa daca ma duc la dezmembrari si incerc,nu stiu daca e ecu-ul bun sau nu e el cauza. Insa nu cunosc pe cineva cu masina ca a mea. Doar pe forum poate.

Link to comment
Share on other sites

Da.... ideal ar fi sa gasesc pe un baiat tot cu un E46 ca al meu, dar care nu are probleme si sa incerc de proba cu ECU-ul lui. Ca asa daca ma duc la dezmembrari si incerc,nu stiu daca e ecu-ul bun sau nu e el cauza. Insa nu cunosc pe cineva cu masina ca a mea. Doar pe forum poate.

 

:)) Chiar ai de gand sa cumperi ECU in loc sa schimbi dracului odata carbunii la electromotor!?

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.