Jump to content

porneste greu e46 320d


Recommended Posts

Revin cu alte detalii...

Am facut testul pe care mi l-a recomandat un mecanic:

Un fir cu un capat la + iar cu celalalt in capul primei bujii dinspre bara ( la care am avut acces) l-am tinut cateva secunde si am dat la cheie, nu a pornit.

Am incercat si cu un fir la + si cu celalalt capat in fisa scoasa din bujie. Nimic.

Am sunat acea persoana care mi-a recomandat acest test si i-am povestit. A spus ca mai mult ca sigur este releul daca nu a pornit, pentru ca cica are o protectie si daca pornea asa insemna ca am un scurt.

Ramane de vazut...

Aceeasi problema si la mine E39 520d are aceleasi simptome ca si la tine de ceva timp e posibil sa fie de la senzorul din pompa am gasit ceva interesant pe forum poate te ajuta asta

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/119174-modul-pornire-pt-bmw-td-tds-seriile-3-si-5-cu-pornire-grea-la-cald/

Edited by Addryan
Link to comment
Share on other sites

frate numai prostii faci

 

de ce ai tinut 50sec 12v pe bujii? crezi ca e aro campulung? eu zic sa le verifici daca mai functioneaza dar ma indoiesc dupa asa tratament

 

te iei dupa toti prostii care cand dau cu bata in balta si iti dau raspunsuri savante cu protectii divine

 

eu daca alimentez farul stanga cu 12v direct pe bec, tu ce protectie poti activa din dde prin care becul sa nu se aprinda???exemplu

 

eu zic sa lasi testele si inventiile, verifica injectoarele, pompa de injectie, avansul, releul si bujiile daca functioneaza, compresia pe cilindrii si pe urma mai vezi ce faci

 

intra cu inpa de ex si cauta erorile de pe motor,si la shadow, verifica debitmetru..........lasa improvizatiile

Link to comment
Share on other sites

frate numai prostii faci

 

de ce ai tinut 50sec 12v pe bujii? crezi ca e aro campulung? eu zic sa le verifici daca mai functioneaza dar ma indoiesc dupa asa tratament

 

te iei dupa toti prostii care cand dau cu bata in balta si iti dau raspunsuri savante cu protectii divine

 

eu daca alimentez farul stanga cu 12v direct pe bec, tu ce protectie poti activa din dde prin care becul sa nu se aprinda???exemplu

 

eu zic sa lasi testele si inventiile, verifica injectoarele, pompa de injectie, avansul, releul si bujiile daca functioneaza, compresia pe cilindrii si pe urma mai vezi ce faci

 

intra cu inpa de ex si cauta erorile de pe motor,si la shadow, verifica debitmetru..........lasa improvizatiile

Salut,

Nu am tinut chiar 50 cat a zis el, ci am 20 de sec.

Oricum asa m-am gandit si eu, cum ai spus tu cu farul, insa am fost la tot felul de service-uri am pus-o pe mai multe testere si nimeni nu i-a dat de cap.

Stii un service unde as putea sa merg cu incredere sa fac verificarile descrise de tine ?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o filmare intr-unul din momentele nasoale http://www.filehost.ro/29328737/130302150443_3gp/... Scuze pentru claritate.

nu vreau sa te speriu dar daca dupa ce rezolvi electromotorul tot continua problema eu zic ca pompa nu baga destula presiune la cald pt ca capul hidraulic e uzat

nasol dar asta e

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te speriu dar daca dupa ce rezolvi electromotorul tot continua problema eu zic ca pompa nu baga destula presiune la cald pt ca capul hidraulic e uzat

nasol dar asta e

 

 

Pai cum nu baga la cald ? Daca motorul este cald si il opresc, porneste perfect. La fel si daca o las ceva timp dar nu atat cat sa se raceasca apa sub prima linie spre albastru.

 

Pentru ferificara acelui cap hidraulic trebuie data jos pompa de injectie, nu ?

Link to comment
Share on other sites

Pai cum nu baga la cald ? Daca motorul este cald si il opresc, porneste perfect. La fel si daca o las ceva timp dar nu atat cat sa se raceasca apa sub prima linie spre albastru.

 

Pentru ferificara acelui cap hidraulic trebuie data jos pompa de injectie, nu ?

e naspa cu pompa sincer ultima data am patit-o la o dubita ce o am 1.7 isuzu si am schimbat pompa si a facut la fel am mai tot schimbat una alta ca aveam doua opeluri combo atunci si am pus de pe una pe alta pana intr-o zi m-am tot gandit si doar asta putea fi si am dat jos pompa din nou am pus alta si merge ok

pe la servisurile cu pompe ei zic ca nu se poate testa cati bari baga numai daca o pun ei pe stand

insa e ciudat la mine macar totdeauna simptoma a fost clara si la utilaje cand am mai patit si la dubita --- la rece pornea si la cald porne bine numai la interval scurt dupa oprire insa dupa un timp s-a agravat si cateodata nu mai pornea indiferent de conditiile cald rece

nu stiu ce sa zic merita sa vezi bucsile de la electromotor insa daca e de la electromotor trebuie sa se auda pe el ca nu e destul de energic

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e de la electromotr, ca am fost cu el la reparat. Au fost inlocuiti carbunii.Bucsile erau bune...

du-te la un servis de pompe de injectie vezi ce-ti zic ei

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Nu am tinut chiar 50 cat a zis el, ci am 20 de sec.

Oricum asa m-am gandit si eu, cum ai spus tu cu farul, insa am fost la tot felul de service-uri am pus-o pe mai multe testere si nimeni nu i-a dat de cap.

Stii un service unde as putea sa merg cu incredere sa fac verificarile descrise de tine ?

Multumesc.

Salut ! Colegul ti-a dat o idee buna , regleaza avansul initial , asta se face prin rotirea pompei , cunoesc un caz asemanator la care s-a rezolvat prin metoda asta. Nu este o operatiune usoara dar sunt sigur ca merita incercat. Stima!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Revin cu vesti, de data asta bune !

Problemele se pare ca au luat sfarsit.

Am fost la user-ul Dereglatu din Pitesti. Un baiat de nota 10.

Solutia a fost montarea in paralel cu releul bujiilor, a altui releu dar nu comandat de ECU, ci unul temporizat, 13 secunde.

Acum porneste la sfert.

Link to comment
Share on other sites

Nu se vede nimic, si nu este o improvizatie asa mare. La modelul acesta de BMW am inteles ca este normal sa puna bujiile mereu. Din nu stiu ce ciudatenie, releul meu nu mai primeste comanda pentru bujii, deci nu am tensiune deloc pe bujii, in momentele cand nu pornea sau pornea greu. El a montat in caseta acea neagra, cu ecu si alte sigurante de la motor inca un releu,unul transparent, setat pe maxim 13 secunde, pus in pralel cu releul meu, asa ca poate funcitona si al meu daca il apuca. E prins frumos acolo, nici nu se vede, s-a legat cu firele ce ies din releu la firele ce pleaca din releul meu si duc la bujii.

Daca ai probleme nu ezita sa ii faci o vizita. Bagi banii degeaba in altele gen pompe sau mai stiu eu ce. Omul chiar stie meserie,

nu ii fac reclama dar a facut practica in Germania la BMW + ca e super de treaba. Mie mi-a luat 150 ron cu totul. Ba chiar mi-a mai facut cate ceva din proprie initiativa. De ex imi aparea mereu eroare de bec ars pe fata de la xenon (asta pana cand le aprindeam, apoi dispareau), si mi-a facut din tester sa nu mai arate.

 

Numai bine !

Link to comment
Share on other sites

Sal'am un 320d din 2000'de ceva timp nu mai porneste,bag cheia in contact dar nu se mai aprinde nici un martor in bord,dau la automat si invarte electomotoru dar nu porneste,,ma poate ajuta careva?ms mult

 

Salut,

Acest gen de probleme cred ca sunt mai usor de rezolvat cu ajutorul unui tester.

Poate ai probleme cu cheia sau cu EWS.. Oricum cred ca primul lucru ar fi o diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sal'am un 320d din 2000'de ceva timp nu mai porneste,bag cheia in contact dar nu se mai aprinde nici un martor in bord,dau la automat si invarte electomotoru dar nu porneste,,ma poate ajuta careva?ms mult

fa--i un test

Link to comment
Share on other sites

si nu ai gasit un releu second pe tot forumul? st atatia vanzatori de piese, daca nu iti functioneza temporizarea la bujii le arzi, si ele functioneaza si dupa pornire ceea ce tu din buton nu mai poti controla

 

Nu rezolvi nimic schimband releul, iar cel pus de dereglatu nu este cu buton. Este temporizat pe 13 secunde.

Daca te intereseaza mai multe detalii tehnice poti vorbi cu el.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

BMW E45 320D il cumpar, merge perfect. Il duc la service ca na, masina mea zic sa am grija de ea sa nu o duc la dorel in curte fac schimbul de consumabile, filtre ulei, motorina, polen, aer si cele doua curele de la aer.

 

Rezultatul:

 

Cand masina e rece (nu a mai fost pornita de cel putin o zi) nu mai porneste la sfert de cheie.

 

Intreb si mi se spune de catre un prieten ca trage aer pe la filtru de motorina si se dezamorseaza pompa sau ceva de genul nu ma pricep. Desfac doi prieteni filtru de motorina il aranjeaza ei acolo si monteaza la loc.

Nu mai face la fel de rau cum facea dau la automat mai putin acum, notabil mai putin dar inca mai face.

 

Deci am auzit eu de relee si senzori si alte chestii dar eu zic ca trage aer pe acolo si asta e problema, incercati!

 

Cu respect Ciprian

Link to comment
Share on other sites

BMW E45 320D il cumpar, merge perfect. Il duc la service ca na, masina mea zic sa am grija de ea sa nu o duc la dorel in curte fac schimbul de consumabile, filtre ulei, motorina, polen, aer si cele doua curele de la aer.

 

Rezultatul:

 

Cand masina e rece (nu a mai fost pornita de cel putin o zi) nu mai porneste la sfert de cheie.

 

Intreb si mi se spune de catre un prieten ca trage aer pe la filtru de motorina si se dezamorseaza pompa sau ceva de genul nu ma pricep. Desfac doi prieteni filtru de motorina il aranjeaza ei acolo si monteaza la loc.

Nu mai face la fel de rau cum facea dau la automat mai putin acum, notabil mai putin dar inca mai face.

 

Deci am auzit eu de relee si senzori si alte chestii dar eu zic ca trage aer pe acolo si asta e problema, incercati!

 

Cu respect Ciprian

 

ce poveste simpatica

 

la bmw pe circuit st 1-2 pompe de transfer, nu trage aer pentru ca vine cu presiune motorina, deci eu zic ca acolo unde este un furtun slab de obicei trebuie sa picure motorina

 

pe urma daca ar fi tras aer fals se simteau pierderi de putere in acceleratie maxima si fum poate

 

mai bine ii faci un test sa vezi ce erori ai, bujii,injectoare etc

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Deci, treaba sta in felul urmator....

 

Releul de bujii functioneaza pana la 20grade ( conform specificatiilor BMW)

 

In afara acestor conditii, motoarele "moderne" comanda injectia controlat de calc pompei (in cazul asta) Asta insemnand ca, o intarziere la injectia motorinei in capul pistonului duce la incalzirea aerului din camera de ardere prin comprimare, ne mai fiind necesara actionarea releului de bujii.

 

Deci asta inseamna o problema la pompa de injectie (reglajul dinamic)

 

Ä‚: De ce porneste cand actionez releul "manual"

R: incalzeste aerul din camera de ardere

 

Ä‚: De ce porneste la rece?

R: Releul actioneaza si functioneaza normal

 

Ä‚: De ce porneste la cald?

R: Aerul se incalzeste automat de la motorul cald

 

Intrebare pentru cei care ai problema asta, de exemplu dupa ce porniti masina si se incalzeste pana la dunga albastra ( unde spuneau unii ca nu mai porneste) si opriti, dupa 15 min tot nu porneste? Sau doar dupa ce ajunge la temperatura de regim? Si scade la linia albastra...

Link to comment
Share on other sites

Avansul este reglat in functie de temperatura automat

Bmw cu injectie directa porneste si fara bujii

Cand opresti motorul la 85grade C si il lasi 15 min temperatura este peste 60grd inca si autoaprinderea se face fara intermediul bujiilor

Bujiile incandescente incalzesc motorina injectata, motorina se transforma in gaz si se autoaprinde

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.