Jump to content

porneste greu e46 320d


Recommended Posts

:)) Chiar ai de gand sa cumperi ECU in loc sa schimbi dracului odata carbunii la electromotor!?

As fi vrut sa ii fac un test... sa elimin si varianta asta. Cand ma duc la baiatul ala la service, am sa il rog sa ma ajute si cu electromotorul...

Apropo de unde cumpar carbunii si de care imi trebuiesc ??

Link to comment
Share on other sites

:)) Chiar ai de gand sa cumperi ECU in loc sa schimbi dracului odata carbunii la electromotor!?

 

Auzi, mi-am mai adus aminte ceva... in momentul cand nu pornea, i-am dat cu spray de pronire in "nas" si a pornit.

 

Tot crezi ca este electromotorul ? Ideea e ca am pus aparatul de masura si cand nu porneste nu vine curent la bujii.

Cand motorul e cald tot nu vine curent la bujii, dar porneste ca e cald.

Cand e rece de tot vine curent la bujii si iar porneste.

Cand e pe albastru sau pana in prima linie e problema... si nu imediat dupa ce o opresc. Adica daca inca nu s-a ridicat acul dar eu o opresc apoi in 5 min vreau sa o pornesc ea tot porneste, insa daca mai sta nu va mai porni.

Link to comment
Share on other sites

As fi vrut sa ii fac un test... sa elimin si varianta asta. Cand ma duc la baiatul ala la service, am sa il rog sa ma ajute si cu electromotorul...

Apropo de unde cumpar carbunii si de care imi trebuiesc ??

 

Este destul de simplu. Te duci cu electromotorul la cineva care repara asa ceva. Ei se uita pe codul dupa electromotor si daca nu au ei pe stoc carbunii, te trimit la un magazin care are (stiu ei unde anume). Sunt 4 carbuni care vin pe codul respectiv + inca 2-3 bucse... depinde de stadiul in care e al tau. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 200 de lei toata operatiunea, cu tot cu manopera service.

Link to comment
Share on other sites

Auzi, mi-am mai adus aminte ceva... in momentul cand nu pornea, i-am dat cu spray de pronire in "nas" si a pornit.

 

Tot crezi ca este electromotorul ? Ideea e ca am pus aparatul de masura si cand nu porneste nu vine curent la bujii.

Cand motorul e cald tot nu vine curent la bujii, dar porneste ca e cald.

Cand e rece de tot vine curent la bujii si iar porneste.

Cand e pe albastru sau pana in prima linie e problema... si nu imediat dupa ce o opresc. Adica daca inca nu s-a ridicat acul dar eu o opresc apoi in 5 min vreau sa o pornesc ea tot porneste, insa daca mai sta nu va mai porni.

 

Prietene, este ultima data cand iti zic. Si masina mea avea aceleasi simptome ca si a ta. Ti-am dat sa citesti topicul meu, dar daca esti incapatanat, atunci alearga cat vrei si arunca bani aiurea. A mea pornea bine dimineata, pornea bine la cald. Facea probleme doar cand era acul in zona albastra!!! si numai daca masina era in stationare de peste 15 minute. Erori nu aveam pe tester iar electromotorul invartea ceva acolo, dar nu cum trebuie se pare. Dupa ce am schimbat carbunii, porneste de nu-ti vine sa crezi... lLA SFERT INDIFERENT DE CONDITII! Repara electromotorul si o sa-mi multumesti dupa!

Link to comment
Share on other sites

Prietene, este ultima data cand iti zic. Si masina mea avea aceleasi simptome ca si a ta. Ti-am dat sa citesti topicul meu, dar daca esti incapatanat, atunci alearga cat vrei si arunca bani aiurea. A mea pornea bine dimineata, pornea bine la cald. Facea probleme doar cand era acul in zona albastra!!! si numai daca masina era in stationare de peste 15 minute. Erori nu aveam pe tester iar electromotorul invartea ceva acolo, dar nu cum trebuie se pare. Dupa ce am schimbat carbunii, porneste de nu-ti vine sa crezi... lLA SFERT INDIFERENT DE CONDITII! Repara electromotorul si o sa-mi multumesti dupa!

 

Nu mi-o lua in nume de rau ca am fost mai reticient.... Te vad prea hotarat asa ca am sa incerc si cum spui tu. Nu stii de unde sare aschia... Spune-mi te rog, stii un service anumea unde sa ma duc? Se da greu jos electromotorul, oare ma descurc sa il dau singur ? Tu unde ai fost ?

 

Si iti multumesc inca o data pentru interesul tau !

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-o lua in nume de rau ca am fost mai reticient.... Te vad prea hotarat asa ca am sa incerc si cum spui tu. Nu stii de unde sare aschia... Spune-mi te rog, stii un service anumea unde sa ma duc? Se da greu jos electromotorul, oare ma descurc sa il dau singur ? Tu unde ai fost ?

 

Si iti multumesc inca o data pentru interesul tau !

 

Eu l-am rezolvat cand am fost cateva zile in Craiova. Banuiesc ca sunt destui baieti pe aici care au reparat electromotorul. Nu dureaza mult, dar trebuie pusa pe elevator masina deoarece se scoate numai pe jos.

Link to comment
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu, insa nu mananca ulei.. Stiu ca un motor care nu mai are compresie buna mananca ulei. Plus ca am masina din mai 2012 si au mai fost zile mai friguroase si atunci, insa pornit mereu ok pana pe la inceputul iernii.

Acum eu nu sunt asa linistit din cauza ca mi-a umblat un baiat la injectoare. Mai precis mi-a schimbat saibele acelea de cupru, pentru ca muste pe acolo motorina. Nelinistea mea este mai ales din cauza ca am schimbat si saibele din capul injectorului, si ma tem ca atunci cand a reasamblat injectorul sa nu il fi pus 100% corect. Ar putea pierde compresie pe acolo, pe la un injector ?

 

In ceea ce priveste faza cu electromotorul sunt mai sceptic deoarece am avut un oltcit si am avut probleme cu electromotorul si stiu cum se comporta. Acum poate gresesc, asa ca am sa verific si electromotorul.

 

Oricum va multumesc tuturor pentru idei si sunt deschis sfaturilor voastre.

 

de ce a schimbat saibele? daca nu corespundea trebuia sa mai adauge pana ajunge in parametrii presiunea. de fpt la ce presiune deschid acuma? si ce presiune tin pe instalatie?

Link to comment
Share on other sites

Este destul de simplu. Te duci cu electromotorul la cineva care repara asa ceva. Ei se uita pe codul dupa electromotor si daca nu au ei pe stoc carbunii, te trimit la un magazin care are (stiu ei unde anume). Sunt 4 carbuni care vin pe codul respectiv + inca 2-3 bucse... depinde de stadiul in care e al tau. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 200 de lei toata operatiunea, cu tot cu manopera service.

 

Am gasit o firma in Bucuresti care se ocupa cu electormotare/alternatoare. O sa trec pe la ei. Deoacamdata job-ul nu mi-a permis.

Oricum nu prea cred ca si demonteaza de pe masina, dar o sa ma interesez. Daca nu gasesc eu unde sa il demontez numai ca problema e ca o sa trebuiasca sa las masina acolo cat ma duc cu electromotorul si nu prea imi convine...

Link to comment
Share on other sites

Auzi, mi-am mai adus aminte ceva... in momentul cand nu pornea, i-am dat cu spray de pronire in "nas" si a pornit.

 

Tot crezi ca este electromotorul ? Ideea e ca am pus aparatul de masura si cand nu porneste nu vine curent la bujii.

Cand motorul e cald tot nu vine curent la bujii, dar porneste ca e cald.

Cand e rece de tot vine curent la bujii si iar porneste.

Cand e pe albastru sau pana in prima linie e problema... si nu imediat dupa ce o opresc. Adica daca inca nu s-a ridicat acul dar eu o opresc apoi in 5 min vreau sa o pornesc ea tot porneste, insa daca mai sta nu va mai porni.

 

Inainte sa se schimbi ECU ar fi bine sa faci aceleasi masuratori pe o masina identica dar care sa nu ai probleme cu pornirea la semi-cald

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa se schimbi ECU ar fi bine sa faci aceleasi masuratori pe o masina identica dar care sa nu ai probleme cu pornirea la semi-cald

 

da, dar oricum nu am gasit persoana care sa ma ajute cu ECU. Plus ca tot mai multa lume sustine ca bujiile intra doar cand apa are sup 5 grad C.

Azi, cand am plecat de la munca apa nu era chiar pe 0, era pe albastru si totusi a pornit, dar a fost mai cald afara.

 

Am luat in calcul si ce mi-a zis alexino, cu electromotorul, si am fost la un service care repara asa ceva, insa trebuie sa ma duc cu el in mana.

Poate il dau jos in weekend.

Salutare.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca umbli dupa cai verzi

mai bine verificai cat scoate presiune pompa si la ce presiune sunt tarate injectoarele de meseriasul ala

daca a umblat cu un rahat de aparat deala de mana si ti-a stricat valorile la injectie o sa-ti mearga din parti

daca totul e in regula verifica dupa avansul pe pompa

mai poti verifica si supapa de pe pompa de injectie, calitatea furtunelor,filtru motorina, si altele....

electromotorul e ultimul pe lista iti zic

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La mine sa rezolvat problema cu pornirea grea la cald relativ simplu, sa legat un fir de la mufa unui senzor situat pe langa filtru de ulei nu stiu ce rol sau cum se numeste acel senzor, la mufa care intra in releul de buji prin sectionarea taierea tot a unui fir al mufei si legarea firului care vine de la acel senzor, e prin aceasta operatiune va aparea pe tester ca ai releul buji defect in realitate nu e asa posibil acel fir sectionat sa fie comanda de la ecu-releu buji daca relipesc firul de la mufa releu buji la loc imi dispare eroarea ca fiind relui defect, sunt sigur ca daca faceti si voi acesta operatiune simpla rezolvati toate problemele cu pornirea la cald, eu merg cu masina asa modificata de cateva luni bune si nu au aparut alte erori sau nefunctionari ale masini.Cand se va incalzi voi face si ceva poze cu acesta modificare.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca de la senzorul de presiune de ulei ai legat firul care sa-ti comande releul pt buji. Cand pornesti motorul (m47/136cp), becul rosu de la ulei se stinge mai greu pana se face presiune, si atunci te folosesti de semnalul senzorului ca sa-ti activezi releul atunci cand motorul are peste 5*C... :scratchchin: buna idee. Nasol este ca le cam scurtezi viata la buji pt ca ele vor fi functionale, pana cand se va stinge becul rosu de la presiune de ulei, si atunci cand pornesti motorul la temperatura de lucru.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prietene, este ultima data cand iti zic. Si masina mea avea aceleasi simptome ca si a ta. Ti-am dat sa citesti topicul meu, dar daca esti incapatanat, atunci alearga cat vrei si arunca bani aiurea. A mea pornea bine dimineata, pornea bine la cald. Facea probleme doar cand era acul in zona albastra!!! si numai daca masina era in stationare de peste 15 minute. Erori nu aveam pe tester iar electromotorul invartea ceva acolo, dar nu cum trebuie se pare. Dupa ce am schimbat carbunii, porneste de nu-ti vine sa crezi... lLA SFERT INDIFERENT DE CONDITII! Repara electromotorul si o sa-mi multumesti dupa!

 

Salut,

Da... tot eu, aceeasi problema, am fost la un service de electromotare, i-am povestit ce si cum si a zis ca daca invarte electromotorul este bun si alta e problema. Am continuat sa mai cercetez mai mult in weekend ca nu prea am timp si nimic.

 

Revin la tine, stiu ca ai insistat foarte mult cu electromotrul si eu nimic.

Acum ma gandesc tot mai mult sa ajung cu ea la un alt service de electromotare.

Inainte ai putea sa te uiti la filmarea postata de mine? ( e in ultima pagina )

 

Merci frumos.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111037-porneste-greu-e46-320d/page__st__40

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Da... tot eu, aceeasi problema, am fost la un service de electromotare, i-am povestit ce si cum si a zis ca daca invarte electromotorul este bun si alta e problema. Am continuat sa mai cercetez mai mult in weekend ca nu prea am timp si nimic.

 

Revin la tine, stiu ca ai insistat foarte mult cu electromotrul si eu nimic.

Acum ma gandesc tot mai mult sa ajung cu ea la un alt service de electromotare.

Inainte ai putea sa te uiti la filmarea postata de mine? ( e in ultima pagina )

 

Merci frumos.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111037-porneste-greu-e46-320d/page__st__40

 

Am incercat sa vad filmuletul, dar nu merge downloadat. Incearca sa-l uploadezi pe Youtube.

Am vazut ca te-ai interesat si de releu. In cazul meu, masina pe tester NU avea nicio eroare, iar in felul acesta am ajuns sa banuiesc electromotorul. Inainte sa ajung la electromotor, am banuit siguranta de 100A, releul, bujiile, ECU etc. Daca sti 100% ca masina ta NU are erori de niciun fel, fi sigur ca problema este de ordin mecanic, respectiv electromotorul.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa vad filmuletul, dar nu merge downloadat. Incearca sa-l uploadezi pe Youtube.

Am vazut ca te-ai interesat si de releu. In cazul meu, masina pe tester NU avea nicio eroare, iar in felul acesta am ajuns sa banuiesc electromotorul. Inainte sa ajung la electromotor, am banuit siguranta de 100A, releul, bujiile, ECU etc. Daca sti 100% ca masina ta NU are erori de niciun fel, fi sigur ca problema este de ordin mecanic, respectiv electromotorul.

 

 

Salut,

L-am incarcat pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=9U5BJKpi3Bw&feature=youtu.be

Apropo intre timp am vorbit cu userul dereglatu. I-am dat un mesaj cu ceva timp in urma si mi-a raspuns.

A spus ca s-a confruntat cu problema mea acum cativa ani, si anume ca nu primesc bujiile curent desi el ca si atcineva sustine ca la bmw trebuie sa primeasca bujiile curent indiferent de temperatura. Influenteaza doar timpul si poate intensitatea. Ma rog si el zice ca nu stie motivul dar are solutia. Un releu clasic montat astfel incat sa actioneze bujiile. Nu stiu exact mai multe detalii.

Oricum eu as vrea sa gasesc si sa rezolv problema asa cum trebuie. Daca nu se poate abia atunci sa improvizez.

Poate arunci o privire la filmare, sa vezi daca puterea cu care invare motorul este cam la fel si in cazul tau.

Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Revin cu detalii:

Am facut electromotorul azi dimineata. Intr-adevar carbunii erau dusi ceea ce m-a bucurat. Mi-a facut electromotorul ceas, l-a pus pe masina, insa mare surpriza:masina face la fel. In timpul cat a durat demontarea, reparatia si motarea electromotorului, temperatura apei a ajuns pe albastru iar cand sa plec aceleasi simptome. E adevarat ca parca invarte mai tare iar acum daca am tinut mai lung contactul, pana la urma a pornit, insa problema nu s-a rezolvat.

Acolo am mai intalnit pe cineva care sustine ca problema este ori de la releul de bujii ori de la capul hidraulic de la pompa de injectie.

Mi-a sugerat un test: cand nu porneste, sa pun un fir mai gros la + si celalat capat pe capul bujiei (scot prima fisa, si pun firu in capul bujiei) pana numar la 50 . Daca asa porneste zice el ca este releul de la bujii. Astept sa se raceasca apa si sa fac testul !

Multumesc oricum Allexinno.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca incerc de mai multe ori sau poate mai lung porneste pana la urma... Acum nu stiu ce sa zic.

Ideea este ca am facut un test simplu: daca racesc apa mai repede dand drumu la clima la caldasta iarna era mai usor ca era frig afara) imi venea tensiune la bujii si pornea la sfert.

 

Alt exemplu (ce arata ca nu conteaza timpul cat sta, ci temperatura apei) : am plecat cu masina asta iarna pana in carrefour, la 5 min de casa. Apa nu a apucat sa se ridice prea mult, era inca pe albastru. Am stat cam o jumatate de ora si iar facea figuri. Am dat tare drumu la caldura, a ajuns acul de la apa jos de tot si a pornit la sfert.

 

Daca merg mai mult cu ea si e apa la jumate, chiar daca stau o jumate de ora tot porneste...

Link to comment
Share on other sites

Revin cu alte detalii...

Am facut testul pe care mi l-a recomandat un mecanic:

Un fir cu un capat la + iar cu celalalt in capul primei bujii dinspre bara ( la care am avut acces) l-am tinut cateva secunde si am dat la cheie, nu a pornit.

Am incercat si cu un fir la + si cu celalalt capat in fisa scoasa din bujie. Nimic.

Am sunat acea persoana care mi-a recomandat acest test si i-am povestit. A spus ca mai mult ca sigur este releul daca nu a pornit, pentru ca cica are o protectie si daca pornea asa insemna ca am un scurt.

Ramane de vazut...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.