Jump to content

Grave probleme la 118d


Clauu

Recommended Posts

Asta-i culmea acum sa ne apucam cu totii sa schimbam juma' de masina ca poate pica ceva.Exemplul dat de tine cu galeria de admisie este pur si simplu o eroare de proiectare si singura vina o are fabricantul nu clientul! Daca ar fi facut galeria aia din alt material mai dur nu se intamplau astfel de probleme!

Bmw-urile ca si alte marci sunt pline de probleme de proiectare care se vad in timp.

 

Sigur ca de vina este producatorul, insa cei care stiu despre problema prefera sa controleze sau sa schimbe piesa pentru ca este mai ieftin sa schimb o piesa decat sa repari jumate de motor. Asa de obicei fac cei care tin masina mai mult timp.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am primit vesti de la service, BMW romania au decis sa schimbe pompa de ulei.... sa vedem dupa ce o schimba, ce probleme mai apar....

 

Pana la sfarsitul saptamanii, masina ar trebuie sa fie gata.

 

Am citit postarile voastre si intradevar nu auzi soferi sa se planga de motoarele BMW sau de masinile BMW dar nu ii auzim pentru ca detin, probabil, modele mai vechi, modele fabricate pana in 2007...

 

Am un prieten care are un BMW seria 5 cu motor 3000 disel din 2001 sau 2002 si el imi spunea ca nu stie ce inseamna sa se strice vreun senzor sau sa aiba probleme cu distributia sau mai stiu eu ce... masina lui are 160k si nu are nici cea mai mica problema.

 

Sincer va spun ca m-am decis sa o vand, deja este prea mult pentru psihicul meu si chiar nu am nevoie de mai multa bataie de cap...deja devin stresat pentru ca ma urc in masina si parca tot astept sa se intample ceva, sau merg incet, nu o fortez ca nu cumva sa se stirice ceva sa ma lase in drum si iar sa o iau de la capat. Asa nu merge...

 

O voi vinde si banii care ii iau pe ea, ii dau avans pentru o masina noua( nu BMW pt ca este expensive ) chiar daca ma bag la leasing dar cel putin stiu ca masina este noua si pentru urmatorii 3-4 ani nu voi avea batai de cap.

Link to comment
Share on other sites

Daca o masina e noua nu inseamna ca n-o sa ai batai de cap cu ea. Dar daca vrei intr-adevar chestia asta, ia o masina care e aparuta de 3-4 ani (model spre sfarsit de viata). Atunci poti sa fii sigur ca macar erorile de proiectare au fost rezolvate. Sau, daca nu, macar stii la ce sa te astepti de pe forumuri :)

 

Si mai e un aspect: motorul actual de 2000 de la bmw produce in varianta standard tot atata putere cata produce motorul de 3000 al prietenului tau (nu aduc in discutie varianta biturbo aici). Iar problemele cu lantul sunt limitate la primele loturi echipate cu motoarele astea, ceea ce e practic pretul platit pentru progres.

Mie personal ideea mi se pare acceptabila si de altfel se intampla si la altii - uita-te de exemplu la VW, cand au scos motoarele PD picau componente de pe ele intr-o veselie.

Sau la 1.5dci-urile de la Rino, unde pica si acolo pompele de injectie, etc..

Link to comment
Share on other sites

Iar problemele cu lantul sunt limitate la primele loturi echipate cu motoarele astea, ceea ce e practic pretul platit pentru progres.

Fals. Problemele cu distributia sunt prezente la toate versiunile de motoare N47, inclusiv cel nou, de 184cp. Exista si informare de la bmw pe tema asta, e recunoscuta problema.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un 118 din 2005..am 200.000 km la bord reali, eu am luat-o la 170.000 km si pana acum nu am bagat decat consumabilele; am inteles de la vechiul proprietar...era o tipa... ca a schimbat la ea doar curelele de la alternator si cam atat ...am verificat si cartea service..ca pana la 120.000 km cand a fost adus ain tara..service-ul era facut doar la bmw germania...si nu am vazut ceva care sa fie ingrijorator schimbat..ori nu prea am inteles eu din ce scriu aia ...dar oricum pana acum sunt foarte multumit de ea....sper sa ma tina tot asa.... ;)

 

iti urez multa bafta cu urmatoarea masina..sa ai mai mult noroc...am avut si eu un 320 din 2006 si l-am vandut rapid ca numai probleme am avut cu ea....

sper ca "mos craciun" sa vina cu un X3 ...sper....daca nu acum in decembrie macar in ianuarie... ;)

Link to comment
Share on other sites

pe mine ma cam sperie treaba asta ...

 

1. la seria 1 - 143cp , mai 2007 ... am 125000km, de vreo 20k km am un zgomot metalic in zona distributiei si toata lumea zice nu crede ca e distributia , dar nu are ce altceva sa fie... deci cred ca o sa o schimb, daca nu o vand. si asa am schimbat o gramada la ea ... discuri noi originale, placute originale, etc ...

2. la seria 3 - 177cp,oct2008 - are un zgomot ca si cum ar freca o curea/un lant neregulat intr'o carcasa ceva ... deci ma duc cu ea la garantie .. cel putin p'astea vreau sa o mai tin un an - mai am garantie pana prin nov 2012.

 

Puteti sa'mi spuneti va rog frumos, pt seria 1 care nu mai are garantie - inca se schimba pe post garantie ?

Link to comment
Share on other sites

oSerX, mergi la un service autorizat si intreaba, eu te-as indruma catre Filaret, pentru ca de acolo am aflat ca masinile an de fabricatie 2007-2008, cu probleme la motor se fac reparatii post garantie. Posibil sa existe si cateva conditii de genul sa nu aiba pese 100.000 sau sa nu aiba mai mult de 4 ani...nu stiu dar este posibil. Oricum merita incercat.

 

Despre masina mea, ce sa sa va spun... am scos-o luni din service si momentan merge bine, pana cand nu stiu....

 

De data asta au schimbat pompa de ulei.

 

In schimb un lucru care nu imi place....parca nu mai are aceeasi vlaga, de fugit fuge dar mi se pare mie ca nu este ca inainte, nu mai simt forta cuplului si mi se pare ca are momente cand "tremura" diferit de cum era inainte, imi este greu sa ma exprim in cuvinte dar parca motorul la relanit pare chinuit, are un tremur infundat mai mult ca o vibratie, nu cum era inainte dar in mers motorul toarce superb, abia daca se aude, aici pot spune ca este o imbunatatire semnificativa, nu mai este Aro 10 !

Link to comment
Share on other sites

Puteti sa'mi spuneti va rog frumos, pt seria 1 care nu mai are garantie - inca se schimba pe post garantie ?

Da, se schimba si post garantie, pana la 4ani/150,000km, insa clientul va trebui sa achite 50% din manopera. Mergi la MHS si vorbeste.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Da, se schimba si post garantie, pana la 4ani/150,000km, insa clientul va trebui sa achite 50% din manopera. Mergi la MHS si vorbeste.

 

am vb ...

 

la seria 1 nu stiu acum ce mai pot face ... am 4 ani si 5-6luni ... 121.000km ... sa vedem cu asta ! probleme grave nu am la seria 1 exceptand faptul ca la rece, la relanti ( sau ralanti cum naiba s'o scrie ) ... are un zgomot ca si cum ar freca un pic.... ceva de genul : hssss ..... rotatie ... hsss ... etc. Turatia sta perfect constanta si nu trepideaza nimic la seria 1 !

 

 

la seria 3 am garantie extinsa si probabil o sa o fac ... avand in vedere ca trebuie schimbata distributia si arborele cotit... oricum de facut o fac la MHS pt ca de acolo am cumparat'o si toate service-urile si la seria 1, si 3 si x3 numai acolo le'am facut ... si chiar mi se par super ok ! pe bune ...

 

-----

 

nu stiu daca e treaba mea sa scriu aici insa chiar daca ma injura cineva : sunt afectate motoarele 2l N47 noiembrie2006 (??) -> martie2009

 

LE: http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.bmwfaq.com%2Ff151%2Fnuevos-casos-de-rotura-cadena-de-motor-bmw-320d-177-184cv-fotos-ciguenal-578548%2F

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

1332ron toate piesele distributiei ... la dan groza ...... vad ca pe partea de sus a distributiei lantul si roata aia zimtata sunt modificate dupa 2009 .... probabil ca ar remedia doar alea problema !

 

apoi probabil mai trebuie garnitura si/sau "silicon" pt capacul distributiei .......... si multa rabdare la demontat motorul :)

 

si vad ca si pe afara vorbesc baietii ca trebuie schimbata si pompa de ulei ... nu neaparat arborele cotit cat pompa de ulei ! ....

 

poate sa spuna cineva aici de ce ar fi necesar sa se schimbe arborele ? ( 3319ron + 2*196 + 10 * 100 - atat costa arborele cu cuzineti noi cota 0 )

 

multam !

Link to comment
Share on other sites

si esti happy ? :p ...

 

mor asa de oftica ca tocmai lucrul pe care ma bizuiam cel mai mult .... este defectuos :( si voiam sa'mi comand x3 cu motorul de 2l ... deja dau inapoi un pic !

 

a inceput sa'mi fie un pic teama de motoarele de 2l ....

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma se impune sa schimbam toate astea sau sunt cazuri izolate? Eu am sunat la Bavaria, motorul meu e fabricatie mai 2007, e cel de pe facelift cu 143cp, le-am dat seria de sasiu si mi-au zis ca nu am recall in service pentru masina mea, si la intrebarea mea daca e necesar sa schimb distributia ca am auzit ca ar fi probleme mi-a zis ca n-aveti de ce pt ca este pe lant. Intentionez zilele astea sa ma informez si la alti dealeri BMW, poate cine stie, au fost cazuri izolate si nu are rost sa ne facem griji...

 

Sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.