Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

ramane accelerata e39


Recommended Posts

masina este cu pompa de inalta sau cu pompa de injectie?

Daca este din 2002,cred ca este cu pompa de inalta presiune;daca nu,banuiesc,belele la pompa de injectie BOSCH VP44,cea mai problematica pompa de injectie pusa vreodata pe un bmw,care poate fi diagnosticata doar cu anumite softuri !

Edited by radupe
Link to comment
Share on other sites

si ramane accelerata ca nu sunt cauciucurile egale?asta nu am mai auzit-o

 

Are dreptate am patit si eu la e34 , la o anumita viteza mai mare, apare o diferenta de rotatii , intre roti

Iar asc-ul este cel care iti tine masina accelerata . Opresti asc-ul din buton , si merge bine.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este recomandat sa nu se depaseasca 2.5 -+ % diferenta intre diametre ale rotilor.

 

Exemplu de anvelope care au cauzat aceasta problema pe e34 : 225 60 15 pe axa spate , 225 50 15 axa fata .

Dupa care am pus caucucuri de diametru egal si a disparut pe loc problema.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

.....

Iar asc-ul este cel care iti tine masina accelerata .

nu stiu cum e la e34, dar la e39 sunt doua clapete de acceleratie: una e controlata de pedala de acceleratie si are pozitia normal inchis (adica o deschizi cand apesi pedala de acceleratie) iar cealaalta clapeta este controlata (servo) de catre ASC si are pozitia normal deschis. ASC-ul foloseste aceasta clapeta doar atunci cand ambele roti de tractiune derapeaza si are nevoie sa reduca puterea motorului. Atunci INCHIDE clapeta de acceleratie ASC pt a restrictiona alimentarea cu aer a motorului. Aceasta clapeta de acceleratie de la ASC NU se poate deschide mai mult decat pozitia ei normala (deschisa la maxim). Deci nu vad cum ar putea ASC-ul sa tina motorul accelerat.

Mai degraba m-as uita la cablu de acceleratie sa nu agate...

 

LE: acum vad ca e vorba de un diesel. Asigura-te si ca nu scapa ulei pe la turbo care sa ajunga direct pe admisie...

Edited by cosmin rotaru
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e la e34, dar la e39 sunt doua clapete de acceleratie: una e controlata de pedala de acceleratie si are pozitia normal inchis (adica o deschizi cand apesi pedala de acceleratie) iar cealaalta clapeta este controlata (servo) de catre ASC si are pozitia normal deschis. ASC-ul foloseste aceasta clapeta doar atunci cand ambele roti de tractiune derapeaza si are nevoie sa reduca puterea motorului. Atunci INCHIDE clapeta de acceleratie ASC pt a restrictiona alimentarea cu aer a motorului. Aceasta clapeta de acceleratie de la ASC NU se poate deschide mai mult decat pozitia ei normala (deschisa la maxim). Deci nu vad cum ar putea ASC-ul sa tina motorul accelerat.

Mai degraba m-as uita la cablu de acceleratie sa nu agate...

 

LE: acum vad ca e vorba de un diesel. Asigura-te si ca nu scapa ulei pe la turbo care sa ajunga direct pe admisie...

 

 

 

 

ASC-ul se foloseste de senzorii ABS afland rotatiile pe fiecare roata . Calculatorul de ABS se poate astepta ca rotile pe spate sa se invarta mai repede decat cele pe fata si deduce ca patineaza , dar niciodata invers.... (pe masina cu tractiune spate)

 

 

Crede-ma ca daca pui roti mai inalte pe spate (100 % asta testat ) indata ce iei o viteza gen 60 70 km pe ora(viteza incat diferenta intre rotatii sa fie suficient de mare)

iti ramane accelerata masina la turatia la care o lasi, si va functiona corect decat dupa ce dezactivezi ASC-ul din buton sau din alte parti .

 

Probabil ca ASC intra in avarie , si trage aer prin motorasul de relanti

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.