Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema e39 525 2001


catalinpos

Recommended Posts

Va prezint aici problema care a aparut cam de 2 saptamani la e39 525d . Pana se ridica apa - de la prima linie alba pana la 90 grade dupa ce trec de 2000ture masina smuceste putin (parca ar fi polei pe jos si intra DSC-u ceva de genul asta )...dupa aceea nu mai face asa. Pot sa las masina sa se raceasca apa si cand merg dinnou cu ea nu mai face-face doar dimineata dupa prima pornire . Am facut diagnoza si singura eraoare a fost releul de buji. Masina a pornit asa si la -6 -7 grade doar ca scoate putin fum alb-albastrui la pornire si nu mere rotund 2-3 secunde.

Scoate fumul aceala doar cand e rece afara(tempraturi cu - ) si doar la prima pornire dimineata dupa aceea nu mai scoate toata ziua indiferent de temperatura de afara. Azi la 2grade cand am pornit masina prima data dimineata nu a scos fum deloc .

Edited by catalinpos
Link to comment
Share on other sites

Am facut mai multe diagnoze si imi ies parametri ok la toate injectoarele , si la turbina si la debitmetru de aer.Fumul de la pornire este din cauza releului de buji care mi-l da mereu ca eraoare si ma gandesc ca nu reuseste sa incalzeasca bine bujiile ..O sa mai astept si o sa imi spuna singura de unde este problema( ma gandesc sa nu fie de la pompa de sub scaun). Ma gandeam ca a mai patit cineva la fel si imi putea de un sfat.
Link to comment
Share on other sites

Am facut mai multe diagnoze si imi ies parametri ok la toate injectoarele , si la turbina si la debitmetru de aer.Fumul de la pornire este din cauza releului de buji care mi-l da mereu ca eraoare si ma gandesc ca nu reuseste sa incalzeasca bine bujiile ..O sa mai astept si o sa imi spuna singura de unde este problema( ma gandesc sa nu fie de la pompa de sub scaun). Ma gandeam ca a mai patit cineva la fel si imi putea de un sfat.

 

A iesit releul sau toate bujiile defecte? Schimba releul si nu o sa mai ai probleme :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata cand am pornit masina se auzea un huruit in spate , cred ca e pompa din rezervor, dar si un bazait mai accentuat sub scaunul de la sofer, cred ca si de la pompa de sub scaun. Cred ca problema mea e de la cele 2 pompe pe care ca o sa le schimb. A mai schimbat cineva cele 2 pompe? la voi cum s-au manifestat inainte sa pice?

pompa din rezervor pe unde se schimba?am scos bancheta si acolo n-am vazut decat bucati de cauciuc cu niste fire care cred ca duc in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.