Jump to content

316 NFL vs 316 FL


SBMW

Recommended Posts

Buna seara

Sunt in cautarea unui e46, pt incepatori este suficient.

Care motorizare ar fi mai fiabila ? Care este mai buna ? Nu am gasit nimic pe toate forumurile despre acest versus.

316i 105cp 1.9 vs 316i 115cp 1.8. Totusi observ ca la 1.9 este cuplul foarte jos (nu prea am vazut la benzinare aspirate pana in 2.000cmc3 asa jos cuplul, ceea ce este bine). Insa imi doresc sa consume cat mai putin.

Multi ziceti ca nu este BMW daca nu are minim 150cp sau 6in linie...etc.

318i de 143cp este si mai scump, consuma mai mult, etc. Nu il vreau.

316i este suficient.

Multumesc

Edited by SBMW
Link to comment
Share on other sites

e diferenta foarte mare intre cele doua motorizari, nfl-u e depasit rau ca la capitolul performante, defapt era depasit si cand a aparut, eu nu i am vazut niciodata rostul acestei motorizari...aceiasi capacitate cilindrica cu 318i, cai mai putini, si mai puturos si mai gurmand...

 

 

In concluzie nu are nici un atuu in fata lui 316i fl, care e un motor reusit castigand in 2001/2002 titlu de cel mai bun motor din categoria sa!

Link to comment
Share on other sites

am avut 316i fl, ce sa zic.... submotorizare, consum 11 in oras, 7,5 in afara mers normal.... nu stiu cum conduci, insa daca vrei sa iesi intr-o depasire, sa zicem de ex ca vrei sa depasesti o corsa de 1.4i, nu e ceea ce astepti de la un bmw....... daca mai ai si norocul sa ai contact vizual intre tine si soferul opelului, o sa-ti fie un pic rusine... iti spun asta sincer pt ca am patit-o...

316i nfl e o gluma, ca si 318i nfl...

daca tin bine minte, la 120km\h, motorul era turat undeva la 4000rpm..... ca la logan aproape..... ma rog... daca tin bine minte, motorul ala a castigat ceva premii la vremea ei, ma documentasem intr-un moment de liniste cand inca mai aveam masina... dar oricum, slab de tot.

sunt total de acord ca bmw inseamna cel putin 6cilindrii si 150cp. daca ai posibilitatea, orienteaza-te catre 318i fl, daca te doare consumul schimba ultima litera cu D si atunci e ok.

Link to comment
Share on other sites

Pai am condus si Logan 1.4, si BMW 1.9 e46. Bmw-ul mi-a placut cum merge. Ma face sa ma simt ca, conduc o masina. Arata bine. Ma intereseaza mai mult consumul. Stiu de povestile gen, submotorizat, si consuma mai mult. Totusi sunt 1.8-1.900 cmc3 . Pe Passat cum merge cu 100cp destul de bine ? Stiu ca si eu as visa la un 3.0, insa ma limitez.

Imi doream si un 318Ci 143cp, insa tot cam scump este. Taxele sunt mai mari,etc. Sunt tanar...

Pe site-urile auto romanesti, preturile sunt cam aceleasi, insa pe site-urile din afara, intre 316 115cp si 318 143cp, exista o diferenta de 1000-2000euro si au dotari mai putine 318i decat 316i la preturi asemanatoare. Taxa va fi mai mare pt 318. Acuma si 316i Combi imi place :))

De la Coupe la Combi, este o mare schimbare :)

Edited by SBMW
Link to comment
Share on other sites

taxa e aceiasi motorul fiind acelasi...

 

am avut 318 nfl, acum am 320i tot nfl, la acelasi stil de condus consuma mai poutin, impozitul si rca e la fel ca la 316, 318.

poate doar taxa sa fie mai mare un pic, dar nu cu mult.

sfatul meu e sa te uiti si dupa 320.

 

nu te grabi sa-ti iei masina, asteapta cauta, ai sa gasesti una care sa te multumeasca ca dotari mai mult ca sigur si 320 si 318 la aceiasi bani care i-ai da pe 316.

Link to comment
Share on other sites

vad k ai inceput deja pregatit cu raspunsuri contra orice altceva in afara de ce vrei tu. de ce nu ne zici si noua ce ai ales si ne tii in suspans? :)

toata lumea iti spune k cerul e albastru si la tine e verde. 316i e foarte submotorizat (daca exista asa ceva) si consuma exagerat de mult, chiar daca te scuteste de ceva lei la unele taxe, o sa iti pape banii la pompa si la piese.si ti-o zic din proprie experienta pentru ca am tot E46 nfl dar de capacitate mare si din toate modele conduse, tot ce e sub 1.8 mi s-a parut greoi si zgomotos. depinzand de cum si cat folosesti masina si de scop (ca daca ti-o iei pentru carat cv cu motor de 1.6 nu stiu ce poti cara), pararea mea e ca orice 1.6i ai alege sa fie un 1.8i minim ;)

decizia finala iti apartine

toate bune

Link to comment
Share on other sites

320i are 6 cilindri. (deocamdata nu ma gandesc)

318i are 1.900cmc3 118CP NFL si 2.000cmc3 FL 143CP.

316i are 1.900cmc3 105CP NFL si 1.800cmc3 FL 115CP.

 

Nu exista 1.600cmc3 pe E46. Nu o folosesc pentru oras. Doar pentru plimbari, etc. Sunt tanar, am 19 ani.

Am condus 316 1900cmc de 105cp, si mi-a placut cum merge. Consumul daca imi amintesc era de 8%.

Doresc o motorizare de maxim 2.000cmc3. Daca este sa merg pe 318 de 143cp, o sa aleg coupe. Un coupe NFL 318i nu mi se pare o alegere potrivita.

Imi este cam frica, cand aud de 2.000cm3 benzina. Nu as vrea sa imi consume mai mult de 8,5% intr-un mediu extraurban (drumuri de 20-150km pe zi).

Link to comment
Share on other sites

Lasati omul sa cumpere ce vrea, 316; poate atat este bugetul lui , mai bine sa ia o masina sa ii mai ramana siceva bani pt intretinere, decat sa dea toate economiile pe una mai puternica. un 316 este mult mai ieftin , avand in vedere ca fug multi de el pt ca nu e atat de puternic cum si-ar dori unii. Asadar omul vrea in limita bugetului lui. Placerea de a conduce se vede in BMW si fara sa aiba 150Cp, o vede in multe alte aspecte.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce sa mai fac sa ma intelegeti ? Banii sunt cam limitati. Deocamdata ma gadesc la ceva mai slab. Adica un 318i FL de 143cp in ,,minitle" lui il gasesti cu cel putin 1500euro mai scump ca 316i. Sa fi prost neamtul cand a fabricat 316i ? As dori pareri de la posesori. Pe orice forum am citit despre 316i, toti ziceau ca nu este bun, ca mai bine prefera altceva,etc.

Pai la 115cp, totusi sper ca se comporta ca un Golf 4 1.9TDI de 90Cp, sau Passat 1.6, Octavia 1.6 nu ?

Cum a fost si cu 1.2-ul pe Logan. Ca este puturos comparativ cu 1.4, etc... insa l-am condus si am ramas cu o impresie placuta. Consuma chiar si 5%, pe cand la acelasi stil de condus 1.4 consuma 6,5%. Ma gandesc ca acest lucru se aplica si la 316i vs 318i FL toate.

As dori sa vorbim mai mult despre 316i. Un versus intre FL si NFL (1.9 105CP VS 1.8 115CP).

Am 19 ani, si nu vreau sa depind de parintii mei ,sa le tot cer bani. As putea sa imi cumpar si un X5 3.0D cu ajutorul lor, insa ma limitez la ceea ce sunt capabil eu singur.

 

@cefi: ,,Ba exista,era una din 98 chiar pe forum..." -DACA EXISTA, DA-MI SI MIE LINKUL SA VAD ? MULTUMESC

 

Eu m-am documentat si nu exista 1.600cmc3 pe E46 (316i). M-as bucura enorm daca ar fi 1.600cmc3. Am consultat toate forumurile, toate site-urile specializate, etc. Cautati si pe wikipedia (cel romanesc este mai sarac in detalii, insa cele nemtesti sau englezesti ofera mai multe informatii ,si tabele,etc... si nu apare 1.6).

 

 

316 NFL - 12,4S la 100km, si 200km/h viteza maxima.

316 FL - 10,9S si 206km/h.

318 FL - 9,3S si 218km/h.

 

Deci unde vedeti voi submotorizat ? Octavia 2 1.6MPI este mai slaba ca un 316i FL, si nu mi se pare submotorizata. Poate unii dintre ,,dumneavoastra" conduceti motorizari de peste 300cp ?

Edited by SBMW
Link to comment
Share on other sites

318FL are 2.000cmc3 :))

 

Pai un prieten si-a luat un 316i 1.9 105cp, la 4000 inmatriculat, si trebuie sa ii schimbe doar elemente de la suspensia fata (nu stiu sigur ce). In rest masina functioneaza bine. Nu are nici o problema, si deja o are de vreo 6 luni. Ma gandesc ca la 6.000 as gasi unul cu facelift, in stare cat de cat ok. Si sa mai bag 500euro in revizie,etc. Sa vad daca imi iese ,,afacerea" pe care am facut-o. :)

Link to comment
Share on other sites

Colegii se refera in primul la consum care e cam la fel....uite eu am avut o vectra 1.8 122 cp si consuma mai mult decat asta care o am acum 318ci 143cp. Am un prieten care are 325ci , consuma cu 1-2 litri mai mult ca a mea, dar motorul este si mai rezistent din ce stiu. Din ce am citit pe unele forumuri din Germania am inteles ca motorul de 2500 cmc 192cp ar fi cel mai bun facut de bmw pe e46 raport consum-performante. Cauta masina in Germania daca tot iei 316 acolo sunt mult mai intretinute.
Link to comment
Share on other sites

Masina ta imi place foarte mult. 318Ci :D

Stiu ca 2.500cmc3 sunt foarte bune. Are un var un 525i e39.

Mergea cineva cu un E36 316i, si a vrut sa il intreaca... si cand a vazut ce a ramas, la o benzinarie la intrebat ce motorizare are ? 2.0 cumva ? :) Ia zis ca 2.5. Cel cu E36 zicea ca ii consuma mult. Varul meu, ia zis ca 9% (nu ma refer la oras, ci extraurban). E36-le : ,, si mie imi consuma 8%" =))

Scuzati de acest SPAM. O sa vad ce fonduri o sa mai strang, poate mai castig ceva. Ma mai gandesc. Posibil sa imi iau un S6 C4 4.200quattro V8 :) , am cautat saptamana aceasta. Nu ar fi o mare problema,insa m-am hotarat sa nu cheltuiesc asa multi bani, si sa fiu cat mai economic. Sa reduc din taxe,consum, chiar daca sacrific din performante. Nu stiu cum se comporta. Daca merge mai bine ca un PASSAT 1.6 102Cp, atunci este super.

Edited by SBMW
Link to comment
Share on other sites

Ca un Passat 102 cp merge mai bine si ala de 105 cp garantat. uite cand aveam Vectra , vroia un preot de la mine din Buzau sa faca schimb cu mine cu 316 de 105 cp, am mers cu ea si mergea cat de cat bine, aproape cat vectra...Era cat pe aici sa o iau, dar avea nu stiu ce problema la trapa..intra apa pe acolo...Vezi ca erau inainte pe autovit multe coupe-uri 318 118 cp, incearca sa iei asa mai bine decat 316 105cp.
Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatui sa mai ai rabdare ... sa mai strangi ceva bani si sa cumperi un 318i FL. 316i e o alegere proasta ... asa cum iti spun toti colegii. Dupa cel mult 6 luni o vei regreta.

Eu am un 318i FL de 2 ani jumate si sunt f multumit de masina.

Raportul putere/ consum e f bun. Taxele si impozitul sunt ok la 1995 cc.

Consumul este de ~ 7 l extraurban/ 12- 13 l urban.

La mers f linistit (90 - 100Km/h) extraurban scot si 6,2 l/ 100 Km.

E adevara ca am si statie radio ... si merg constant.

Link to comment
Share on other sites

Marius are dreptate, un 318i FL ar fi alegerea cea mai buna, consuma la fel cat 316, desi un 320 e cam tot acolo cu consumul, la 320 e putin mai scumpa intretinerea, 6,5 litri de ulei in loc de 4 litri, 6 bujii in loc de 4, dar nu este de speriat si ca taxe sunt apropiate, 2.0 are 1995 de cmc .
Link to comment
Share on other sites

Si eu puneam cate 6,5 litri in motor, cred ca l-am bulit , da ii dadeam forje prin oras "sa se consume" uleiul, schimbam numai la 5000 in 2-3000 de km cred ca ajunge la 5,5 litri si oricum nu completez pana la urmatorul schimb, mai bine pun mai mult din prima sa imi iau de grija. Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.