Jump to content

316 NFL vs 316 FL


SBMW

Recommended Posts

Sa iti dau un exemplu: eu mai am pe langa bmw (cel de 143cp) si o astra h 1.6 benzina 105cp. Opelul consuma in Bucuresti in jur de 12, bmw-ul in jur de 13

 

Extraurban opelul consuma cam 6- 6.5, bmw-ul 7-8, depinde cum mergi.

 

Uite una care e ok la pret , dar trebuie sa mai platesti taxa. Si daca schimbi uratenia aia de navigatie si nuca de la schimbator pare frumoasa in rest si buna la pret, bineinteles sa o verifici inainte orice masina ai lua: http://www.autovit.ro/bmw-316-C22105706.html

Link to comment
Share on other sites

Sa iti dau un exemplu: eu mai am pe langa bmw (cel de 143cp) si o astra h 1.6 benzina 105cp. Opelul consuma in Bucuresti in jur de 12, bmw-ul in jur de 13

 

Extraurban opelul consuma cam 6- 6.5, bmw-ul 7-8, depinde cum mergi.

 

Uite una care e ok la pret , dar trebuie sa mai platesti taxa. Si daca schimbi uratenia aia de navigatie si nuca de la schimbator pare frumoasa in rest si buna la pret, bineinteles sa o verifici inainte orice masina ai lua: http://www.autovit.ro/bmw-316-C22105706.html

 

E46 cu 1585 cmc si 115 cai ? :blink: .....pe deasupra ii si Euro 4 si are 120.000 km :hyper:

 

L.E. are ESP si EDS :unsure:

Link to comment
Share on other sites

@E36bmw138tds: ai fost foarte obiectiv, si iti multumesc pt post. Poti sa estimezi pretul pieselor pe care le-ai schimbat ? In totalitate.

@dmnu: m-am uitat la toate modelele, insa nu sunt sigur de E46, o sa mai vad.

@Ionut_marius: nu toata lumea viseaza la sute de CP. Nu intelegeti ca am 18 ani, si nu muncesc, insa imi place seria 3 E46, si as cauta un benzinar cu un consum cat mai mic. Pt mine 115Cp sunt suficienti (316i fl). Toti recomandati masini puternice, si in 2 saptamani apar la *** TV (,,accident grav" ,,era o persoana linistita" ,,saracu" ) :)

Cand o sa doresc ceva mai puternic, o sa merg spre altceva, deoarece 330i sau 330d, chiar nu mi se par performante. :)

Link to comment
Share on other sites

Sper sa iti pot da niste sfaturi folositoare:

 

 

1. avand bani, tu ai libertatea de a alege, deci poti sa si incerci si sa conduci o masina inainte sa o cumperi......asa ca pune mana si mergi la teste si o sa te convingi personal ce iti place (desi nu o sa sesizezi diferente asa mari...)

2. din multe puncte de vedere, eu cred ca totusi un model nou este mai evoulat decat ceva mai vechi, asa ca eu iti recomand un FL (daca erau asa senzatii......nu ar fi renuntat BMW la motoarele de 1,9 benzina asa repede)

3. toate masinile din primii ani de productie au probleme (care sunt corectate de producatori pe parcurs), deci daca iei un FL cauta ceva dupa 2003 (vezi mai jos de ce...)

4. Motoarele de pe FL, ca este N42B18 (316i FL 1,8 115 CP) sau N42B20 (318i 2,0 143CP) sunt motoare care se produc si azi (cu mici modificari), insa sunt similare si in ziua de azi, si in ciuda problemelor de fiabilitate din primii ani, eu zic ca si acum sunt evoluate tehnic (datorita sistemelor dublu vanos si valvetronic)

5.Ca si probleme ce apar la FL (eu am 1,8 115 CP din 2001) si iti zic ce am schimbat:

-intinzator lant+patina (modelele dupa 2003 am inteles ca au o varianta revizuita a intinzatorului)- daca nu il schimbi "poate sari distributia de la punct"- la pornire la rece e un zgomot pronuntat deoarece intinzatorul este hidraulic, nemaintinzand lantul

-valva PCV (e un separator de ulei din plastic)-mai scumpa e manopera

-semeringuri supape (aici e o nota proasta pt BMW)-motorul consuma ulei daca nu sunt schimbate

-garnituri (capac culbutori), O-ring senzori...cam tot ce inseamna cauciuc (mi se pare ca elementele de cauciuc au imbatranit cam repede)

 

Daca e sa compar ce am schimbat la motorul asta la aprox 165000 km, fata de un E36 316 care l-am avut pana la 300.000 km(care mi s-a parut fff fiabil), e mult, insa motorul are niste puncte forte pentru mine,:

 

-consum bun fata de alte motoare/marci de capacitate/putere similara in Brasov in functie de anotimp si trafic intre 9 si 11 litri/100 km; consumul exterior este intre 5,7-8 l/suta km, mie mi se pare ok

- silentios in functionare, e o placere sa mergi la drum lung, nu ai zgomot sau vibratii in habitaclu

-puterea este suficienta pentru realitatile traficului din Romania

-taxele sunt acceptabile

-eviti problemele specifice unui diesel

 

 

Ca si sfat de cautare, uita-te si aici la sectiunea vanzari de pe forum, sunt cateva masini ingrijite si care s-ar incadra in bugetul tau (oricum sa pui aprox 500 E deoparte pentru revizie)-si oricum cred ca cei ce le au la vanzare vor fi mai transparenti.(evita autovit......acolo e jenant si penal ce se vinde in majoritatea cazurilor).

 

Succes!

Poti sa dai mai multe detalii in legatura cu aceasta problema?

 

@E36bmw138tds: ai fost foarte obiectiv, si iti multumesc pt post. Poti sa estimezi pretul pieselor pe care le-ai schimbat ? In totalitate.

@dmnu: m-am uitat la toate modelele, insa nu sunt sigur de E46, o sa mai vad.

@Ionut_marius: nu toata lumea viseaza la sute de CP. Nu intelegeti ca am 18 ani, si nu muncesc, insa imi place seria 3 E46, si as cauta un benzinar cu un consum cat mai mic. Pt mine 115Cp sunt suficienti (316i fl). Toti recomandati masini puternice, si in 2 saptamani apar la *** TV (,,accident grav" ,,era o persoana linistita" ,,saracu" ) :)

Cand o sa doresc ceva mai puternic, o sa merg spre altceva, deoarece 330i sau 330d, chiar nu mi se par performante. :)

 

De unde stii ca nu sunt performante? cu ce compari cand faci afirmatia asta? care crezi ca ar fi mai performante fata de aceste doua modele?

Link to comment
Share on other sites

Deoarece un prieten a avut un 330d (204cp). Acuma nu il mai are l-a vandut.

330i - 231cp

330d - 184/204cp

 

Variante: ?

Mazda 6 2.5

 

Sunt destule variante. O masina puternica o consider, daca are peste 300Cp, daca nu, nu mi se pare ceva impresionant. De aceea doresc 316i, deoarece il voi revinde mai usor, caci are 1.800cmc3, caci lumea cand aude 2.0 benzina, crede ca ii trebuie cisterna dupa el :)) , si vreau sa experimentez, sa stiu ca am propria masina pe care mi-o doresc de mult timp cu tractiune spate.

Link to comment
Share on other sites

@Ionut_marius: nu toata lumea viseaza la sute de CP. Nu intelegeti ca am 18 ani, si nu muncesc, insa imi place seria 3 E46, si as cauta un benzinar cu un consum cat mai mic. Pt mine 115Cp sunt suficienti (316i fl). Toti recomandati masini puternice, si in 2 saptamani apar la *** TV (,,accident grav" ,,era o persoana linistita" ,,saracu" ) :)

Cand o sa doresc ceva mai puternic, o sa merg spre altceva, deoarece 330i sau 330d, chiar nu mi se par performante. :)

 

Crede-ma pe cuvant,poti sa apri la TV si daca conduci Tico si daca conduci noul M5,totul tine de tine si doar de tine,ce crezi ca daca ai 316i nu poti prinde peste 100km/h ??? ..iti zic eu de proba,de curiozitate,de placere si tot o sa o duci de cateva ori spre 200km/h. Crezi ca daca ai 316 nu iti poate fugi fundul pe gheata,nu poti aborda o curba mai mult decat permite masina,nu te supara unu cu logan 1.2 ??? ...iti zic eu ca da.

 

Din punctul meu de vedere cu cat masina este mai puternica cu atat te ajuta mai mult si te scuteste de mici neplaceri,totul tine de sofer,vedete la tv te faci usor;am 306cp crezi ca rulez numai cu 200km/h ??? iti eu ca nu.

 

Daca vrei masina pe care sa o revizni usor alege VW sau Opel,dupa caz tdi sau cdti,musai cu km dati inapoi si carte servis.

Link to comment
Share on other sites

Corect. Asta ar trebui sa fie ca un slogan pe toate forumurile, nu conteaza masina, ci soferul. Cand ti se permite, poti merge cu 100 si peste kmh, cand nu, 50 (polei, ceata, aglomeratie etc).

 

O masina puternica te ajuta in depasiri, pt ca uneori ne bagam crezand ca avem timp.

 

Si ca sa ii raspundem si omului care intreaba, un 316i in oras strict ia in jur de 10-11, in bucuresti poate mai mult.

 

Apoi nu inteleg mazda 6 2.5 ce legatura are cu e46 330i. Pe hartie mazda scoate peste 8 sec 0-100 (adica e o masina relativ lenta) pe cand 330i scoate sub 7.

 

Iar ca o concluzie, ce s-a discutat pana acum e 100% corect, decat sa iei un bmw cu sute de mii de km dati inapoi, care mai apoi sa se strice lunar, mai bine unul adus de dincolo (uneori asta mi se pare singura solutie, alaturi de o masina noua). Daca nu, atunci una noua, dar alta marca Dacia, Opel etc.

Link to comment
Share on other sites

Deoarece un prieten a avut un 330d (204cp). Acuma nu il mai are l-a vandut.

330i - 231cp

330d - 184/204cp

 

Variante: ?

Mazda 6 2.5

 

Sunt destule variante. O masina puternica o consider, daca are peste 300Cp, daca nu, nu mi se pare ceva impresionant. De aceea doresc 316i, deoarece il voi revinde mai usor, caci are 1.800cmc3, caci lumea cand aude 2.0 benzina, crede ca ii trebuie cisterna dupa el :)) , si vreau sa experimentez, sa stiu ca am propria masina pe care mi-o doresc de mult timp cu tractiune spate.

 

 

Daca tu consideri ca un seria 3 de 200 sau 231 cp nu este performant,inseamna ca putem schimba rolul topicului si sa incepem sa vorbim de la M-uri in sus si alea facute de hamman ca altfel tot n-ar fi performane.:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Totusi va apreciez, caci incercati sa ma ajutati :drinks:

Da la MAZDA 6 MPS ma refeream.

Deci de fiecare data cand eram cu, cate o persoana si vedea un 318i stia ca este de 1.8, si ca si-ar dori unul, iar cand ii ziceam ca este de 2.000cmc3, zicea ca nu ii mai trebuie :hyper:

Pai nfl nu il mai iau in considerare daca il aduc din afara, deoarece este euro 3. Atunci o sa vad, intre 316i FL si 318i FL. Mi-as dori un 318Ci :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Poti sa dai mai multe detalii in legatura cu aceasta problema?

 

mai multe detalii gasesti aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99358-e46-coupe-fl-143-cp-scoate-fum/

 

 

ca sa iti faci o idee:

 

 

intinzator+patina (eu am fost mai catolic si am schimbat si asta)+ garnitura capac culbutori si valva PCV te costa aproximativ 500 ron(cu plus si minus in functie de producator, etc); ca si manopera mai pune si tu 400 ron aproximativ

 

legat de semeringurile de supape, in link-ul de mai sus am pus si o poza sugestiva cu orificiul semeringurilor date jos si comparativ unul nou....toata afacerea aprox. 900 ron; masina mea are 165.000 km, insa nu este obligatoriu sa o patesti......sa mai intampla din cauza mecanicilor din RO care stiu pt orice motor BMW uleiul 5W40...total eronat (prea vascos), cand a motoarele cu valvetronic trebuie 0W30, 0W40.....un ulei mai gros inseamna presiune suplimentara pe toate componentele ...de aici uzuri.

 

alte mici semeringuri (cele de la senzorii de axe cu came/solenoizi)-cost neglijabil 30-50 ron, plus ca manopera e mica si la acestea.

si eu am fost destul de sceptic legat de faptul ca ar putea sa fie uzate (doar e BMW, nu????), si de montarea/demontarea lor fara demontarea chiuolasei, dar se poate (chiar cei care au facut asta merita nota 10).Acum din cauza ca e frig si apar aburi e mai greu sa iti dai seama, insa in afara de consumul de ulei pe care il sesizezi la joja, un test relevant este(pe vreme calda).

Pornesti masina si o lasi la ralanti 5-10 minute fara sa accelerezi.....iar apoi accelerezi puternic; daca ai in spate un "nor de fum", e evident ca uleiul se scurge pe evacuare, in rest cand mergi nu iti dai seama deloc de acest lucru, pt ca odata ars uleiul ce s-a strans in toba, in timpul functionarii nu mai ai fum.

citeste topicul din link-ul de mai sus si ai sa iti dai seama.

 

 

acum nu ca imi place mie modelul si pana acum numai compact am avut.....si ca eu nu prea am pasageri in spate, si nici nu ma intereseaza daca se urca greu in masina, insa de ce nu iei in calcul modelul?(nu neaparat pe cea din link)

 

http://www.autovit.ro/bmw-316-C22163758.html

 

plus ca fiind mai putin cautate, poti negocia mai mult la achizitie?

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce nu te interesezi de un 318i NFL? Eu daca as avea 6000 de euro, banii de care zici ca dispui, nici nu as mai sta pe ganduri si mi-as lua un 318i NFL, pentru ca o sa ai de unde alege si la 6000 de euro poti lua linistit un 318i NFL aproape full si in stare foarte buna.Cei 118 cai sunt suficienti, consumul este acelasi ca la 316i NFL.Uite aici o varianta, daca as dispune de acei bani nu as mai sta pe ganduri: http://www.autovit.ro/bmw-318-C22237329.html
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu nu inteleg dece spuneti ca 316i este slab si nu are putere,consider ca aberati,dece nu v-ati luat racheta ?

Sotul meu are 530xd[270cp daca nu ma insel ca si-a mai pus ceva],si va pot spune ca unde ajunge el ajung si eu,

cand plecam in vacante/concedii/excursii,daca el merge cu 150-180-200 merg si eu,dupa aceste viteza eu ma retrag,e adevarat nu fac fata,dar nu cred ca mergi cu 250km/h mereu.

Maxim i-am dat 220 ,si daca nu crede-ti putem face proba oricand !

Aaa,ca el ajunge mai repede cu cate-va secunde la o anumita viteza,asta este altceva..

Aaa,sau ca e mai slab intr-o depasire,pai sa va zic ceva : orice masina isi are nasul..

Eu consider ca e prea puternica chiar, pt ce conditii de drumuri si participanti la trafic avem !

 

Sa fiti iubiti !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.