Jump to content

Se poate muta cureaua de distributie de pe un motor pe altul?


Recommended Posts

Salut. Am si eu o dilema. E vorba despre un e36 318i motor m40. Se pot muta cureaua de distributie si rolele care au rulat 1500 de km pe un motor pe alt motor? Intreb deoarece am auzit pareri impartite. Multi spun ca rolele 100% merg mutate pe celalalt motor.

 

Va rog sa va pronuntati cei care ati facut asta si n-ati avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Merg mutate dar sa fie acelasi motor adica tot m40 de 1.8i...100% fara probleme.

 

Ai facut asa ceva? Mecanicul zice ca merg pe riscul meu:-s. Se poate forma uzura in 1500 km:O. Eu zic ca e total nesemnificativa uzura care s-ar face in 1500km.

Eu o sa o pun pe un motor la fel. Ideea este ca mi s-a calat motorul dupa cum am discutat si in alt topic insa motorul inca invarte. Asadar nu s-a bruscat cureaua sigur!

Link to comment
Share on other sites

din ce mai intrebam si eu pe mecanici cand ma duceam la service cica nu ar fi bine sa scoti cureaua si sa o pui iar...pentru ca ea cica se formeaza pe o anume pozitie, se intinde pe rolele si ansamblu pe care il ai tu

 

parerea mea e sa pui o curea noua...nu e mai mult de 100lei aftermarket dar produsa tot de firma care produce curelele originale bmw

Link to comment
Share on other sites

din ce mai intrebam si eu pe mecanici cand ma duceam la service cica nu ar fi bine sa scoti cureaua si sa o pui iar...pentru ca ea cica se formeaza pe o anume pozitie, se intinde pe rolele si ansamblu pe care il ai tu

 

parerea mea e sa pui o curea noua...nu e mai mult de 100lei aftermarket dar produsa tot de firma care produce curelele originale bmw

 

Dar rolele le pot refolosi nu? Doar sunt role ina tot 1500 km au.

Link to comment
Share on other sites

man merg fara probleme...iar parerile sunt impartite...

 

rolele da...parerea mea...eu zis sa cauti un mecanic bun, nu dala de la coltul blocului care repara dacii si lega cu sarma, si sa mergi pe mana mecanicului

depinde foarte mult cat de bn ti-o monteaza ca nu cumva sa ti-o ciupeasca la montaj ca am patit eu asa, nu intra si a fortat cu o surubelnita si i-a ciupit marginea si sanatate curea

spor

Link to comment
Share on other sites

rolele da...parerea mea...eu zis sa cauti un mecanic bun, nu dala de la coltul blocului care repara dacii si lega cu sarma, si sa mergi pe mana mecanicului

depinde foarte mult cat de bn ti-o monteaza ca nu cumva sa ti-o ciupeasca la montaj ca am patit eu asa, nu intra si a fortat cu o surubelnita si i-a ciupit marginea si sanatate curea

spor

Am mecanic bun care se ocupa in special de bmw-uri. A avut toata viata lui bmw-uri asadar se pricepe. Tot el mi-a montat si cureaua cu rolele prima data. Insa a spus sa cumpar alta curea pentru siguranta masinii.

Link to comment
Share on other sites

Merge omule stai linistit poti monta tot kitul de pe motorul vechi daca acesta este ok si mai ales are km putini.In 1500 de km nu s-a uzat cureaua aia si nici rolele.Chiar daca s-a calat motorul acesta iti invartea in ultima faza si oricum cureaua nu avea de suferit de se bloca direct pentru ca tie iti incetinea arborele care la randul lui antreneaza cureaua si mai departe axa si toate anexele chiuloasei asa ca nu s-a blocat de sus motorul.Daca se bloca axa cu came atunci iti puneai un semn de intrebare dar eu unul nu am nici cele mai mici griji mai ales daca kitul e aproape nou.Eu am mai facut chestii de genul la 2 motoare un 2.0 si un 2.5.Eu montasem kit-ul de distributie pe motor si a fost nevoie sa schimb blocul complet distributia am montat-o pe celalat si a mers fara probleme.Nu ai de ce sa iti faci griji.Numai bine!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1 @florinelu

Florin merg pe mana ta dar cumperi tu alt motor m40 si alt kit de distributie daca se rupe=)). Glumesc. Am sa ma rog si eu la Dumnezeu sa fie bine ce fac:D.

 

Ce-i drept pare 99% credibil ce spune Florin. Inainte de a se opri motorul in mers el inca invartea. Si cand dau la automat acum el invarte dar scartaie ingrozitor.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Da domne' nu conteaza ca scartaie sau altceva.Daca se bloca _chiulasa_ axa cu came atunci iti forta in distributie,iar la tine chiar de nu mai invartea deloc blocajul s-a produs jos la arbore/pistoane si automat nu ti-a fortat deloc in distributie.Pur si simplu e ca si cum ti-ar murii motorul la plecare de pe loc.Arborele se opreste nu axa cu came,si cum arborele iti antreneaza cureaua si axa cu came aceasta nu are de suferit.Eu am schimbat blocul cu pistoane exact cum ai facut tu si am oprit tot distributia veche care avea circa 20.000 de km si nu au fost nici un fel de probleme.Numai bine!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da domne' nu conteaza ca scartaie sau altceva.Daca se bloca _chiulasa_ axa cu came atunci iti forta in distributie,iar la tine chiar de nu mai invartea deloc blocajul s-a produs jos la arbore/pistoane si automat nu ti-a fortat deloc in distributie.Pur si simplu e ca si cum ti-ar murii motorul la plecare de pe loc.Arborele se opreste nu axa cu came,si cum arborele iti antreneaza cureaua si axa cu came aceasta nu are de suferit.Eu am schimbat blocul cu pistoane exact cum ai facut tu si am oprit tot distributia veche care avea circa 20.000 de km si nu au fost nici un fel de probleme.Numai bine!

 

Bine Florin. Multumesc pentru detalii. Poate stii si pe cineva care vinde un motor m40 pe aproape de Iasi?

 

Un motor M40 sh nu e oricum mult mai scump decat un kit de distributie nou. :thumbsup:

 

E cam 8 mil. Kitul de distributie e cam 350 lei cu tot cu pompa de apa.

Link to comment
Share on other sites

Intamplare haioasa: Ma duc azi sa-mi iau motor astazi la 75 de km distanta. Omul zice ca-mi da motor si anexe in 7 mil. Ajung acolo si observ ca axul cu came si culbutorii erau dati jos. Omul zice ca le-a trimis la cineva prin curier si nu le-a mai vrut si cica mi le da separat adica sa le montez eu. Ma uit pe ax si observ pe langa semnele de la culbutori o lovitura destul de mare pe ax. Pe langa asta baia de ulei era sparta ( ma intrebat oare cum sa mai fie bun motorul ala daca a ramas fara ulei?) si un suport de la motor era si ala rupt. Omul zice ca mi-l lasa in 6 mil, dar cand ma gandesc cata treaba am, m-am lasat pagubas. Se pare ca norocul ma urmareste:(.
Link to comment
Share on other sites

Intamplare haioasa: Ma duc azi sa-mi iau motor astazi la 75 de km distanta. Omul zice ca-mi da motor si anexe in 7 mil. Ajung acolo si observ ca axul cu came si culbutorii erau dati jos. Omul zice ca le-a trimis la cineva prin curier si nu le-a mai vrut si cica mi le da separat adica sa le montez eu. Ma uit pe ax si observ pe langa semnele de la culbutori o lovitura destul de mare pe ax. Pe langa asta baia de ulei era sparta ( ma intrebat oare cum sa mai fie bun motorul ala daca a ramas fara ulei?) si un suport de la motor era si ala rupt. Omul zice ca mi-l lasa in 6 mil, dar cand ma gandesc cata treaba am, m-am lasat pagubas. Se pare ca norocul ma urmareste:(.

de unde ai vrut sa iei motorul? de la husi?

Link to comment
Share on other sites

Motorul ideeal e sa il vezi mergand.Eu nu am luat decat unul singur pe incredere si a fost ok,dar imi era prieten proprietarul.La tine cel mai bine cauti dezmembrari pe acolo si vezi motorul mergand pe masina.Il dai jos la fata locului.Daca ai noroc gasesti la 200E complet.Ce relevanta are daca masina are nr de Italia?Daca motorul merge ok are uleiul la nivel nu scoate fum daca il poti si alerga putin e si mai bine,iti dai seama dupa primele minute de mers...
Link to comment
Share on other sites

Motorul ideeal e sa il vezi mergand.Eu nu am luat decat unul singur pe incredere si a fost ok,dar imi era prieten proprietarul.La tine cel mai bine cauti dezmembrari pe acolo si vezi motorul mergand pe masina.Il dai jos la fata locului.Daca ai noroc gasesti la 200E complet.Ce relevanta are daca masina are nr de Italia?Daca motorul merge ok are uleiul la nivel nu scoate fum daca il poti si alerga putin e si mai bine,iti dai seama dupa primele minute de mers...

 

Pe asta pe care-l voi lua eu l-am pornit cu mana mea la sfert de cheie. Se auzea bine, era un mic batut dar fin tare dar mecanicul cu care am fost mi-a spus ca e de la ulei. Ce-i drept uleiul era foarte foarte subtire. Curgea de pe joja cand am luat nivelul :)).

Link to comment
Share on other sites

Fi foarte atent cu bataia aia.Nu totdeaua e de la ulei.Eu am patit la M50 avea o bataie ca de vanos obosit si era un tachet de vina,nu se incarca cu ulei.Depinde ce bataie ai sa nu fie de biela ca e grav atunci.Aici nu te poti pronunta exact cu privire la chestiile de genul dar mecanicul ala ar trebui sa stie ce face!Noroc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.