Jump to content

Radiator e36


Recommended Posts

Salut baieti,

 

Am un e36 limo edition motor 1,6 cu ac m40 si am pornito azi dimineata sa se incalzeasca...si sa auzit ditamai bubuitura sub capota,deschid capota si am constatat ca imi zburase furtunul acela gros de sus care venea atasat de radiator langa vasul de expansiune sus.problema e ca nu sa spart furtunul ci a refulat furtunul cu tot cu gatul acela unde venea bagat(cred k fusese fisurat gatul deoarece era maro unde a cedat)..acum gatul acela mai are circa 1 cm si am prins furtunul de el cu un colier dar oare o tine sau vasul cu partea aia de plastic e separat de radiator sau e cu totul?

 

am atasat o poza sa vedeti gatul care sa spartpost-50778-0-23463900-1323693224_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

se poate schimba vasul de expansiune doar. piesa 2

 

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/316i-M40/LHD/M/1992/june/browse/radiator/radiator/

 

 

pana-l schimbi strange bine oringu' ala.

 

deci exista piesa aceea separat pe care este atasat vasul..cu tot cu gatul unde vine furtunul bagat?eu l-am strans bine ca mai ramasese cam 1cm si am bagat furtunul asa si l-am strans bine dar nu am mai mers cu masina de frica sa nu il zboare din nou k totusi se mai tine intr-un cm...si radiatorul nou este 850 lei

 

Uite am atasat o poza sa iti dai seama mai bine despre ce este vorba

post-50778-0-05882400-1323694310_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

acum m-am uitat mai bine si cotul pe care se prinde furtunul e cu totul pe radiator, vasul de expansiune e separat.

 

trebuie schimbat radiatorul. poti lua pe producator, cu preturi incepand de la 350-400 ron in sus, original de la userii de aici care aduc piese originale, sau de la dezmembrari cu 200.

 

si eu am cotul ala rupt cam 1 cm din el, si am fortat furtunul sa intre pana la limita dinspre radiator, apoi strans bine oring-ul. daca mai ai cel putin 2 cm din cot cu un oring nou il strangi bine si aia e.

 

le: iti trebuie radiator ptr masina cu Ac, dimensiuni 440/440/32 si loc ptr dublu senzor temp.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Mie cam frica ca la mine sta furtunul la limita(1 cm maxim 2) acum si daca plec cu ea s-ar putea sa ma lase....nu imi explic dc oare sa fi fortat si sa fi rupt cotul acela de a aruncat furtunul..ca am schimbat consumabile,filtre,curele,antigel,lichid frana/servo pompa apa...toate sunt noi Edited by dany89
Link to comment
Share on other sites

mie mi-a sarit (rupt o bucata din el) dupa ce i-am cam dat spre rosu la RPM, si apoi ieseau aburi de la motor :frantics:

 

deci incearca sa mergi usor, fara ture 4000-5000-6000, face presiune si se duce....si cat de curand schimba radiatorul.

 

daca nu stai bine cu finantele cauta la dezmembrari radiator ptr masina cu AC, e 200-250 lei, dar ia-l pe proba, sa nu fie fisurat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.