Jump to content

e36 320i fluctuatii relantiu


Recommended Posts

Salut,am si eu o problema cu un e36 320i fara vanos,de ceva timp a inceput sa imi fluctueze relantiu intre 500 si 1100,si nustiu ce poate fi,sonda lambda o am noua,mers pana in 5000 km cu ea,scot mufa debitmetrului si motoru isi schimba turatia..si am facut un test la debitmetru ccare am gasit tot pe site aici..cu turatu la 2500rpm si dupa oprit motoru,iar dupa 4 secunde se aprinde lita aia din debitmetru..si din specificatiile fisierului ar trebui sa fie bun,am schimbat furtunele crapate la motor,specific ca nu face mereu..are momentele ei,iar cand face nu imi da in nas,numai ca simnt ca ar intrerupe ..iar daca ea face si merg constant,adica tin picioru pe petala fix,simnt masina cum da sa traga si reduce singura fara ca eu sa i fac ceva,iar daca o accelerez mai tare pe liber,numai face o perioada,iar dupa incepe iar,valva pcv am curatat o,la fel si clapeta,dar am incercat sa vad chestia cu vidul,am inchis valva si am tras aer..nu imi face vid..trag mai greu dar merge..o idee aveti?ce senzori ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Regulator de relanti ar putea fi dupa simptome, daca da fluctuatii si la o accelerare f usoara mai mult ca sigur. Si eu am probleme cu aia, urmeaza sa o inlocuiesc azi-maine, doar ca la mine nu fluctueaza asa rau; ia scoate mufa din el (este sub galeria de admisie)si vezi ce se intampla.
Link to comment
Share on other sites

DYC66:am scos mufa din el cand nu facea..si motoru moare..se simnte ca numai merge bine,dar altceva nu stiu c poate avea,knd face relantiul figuri,daca o accelerez pana la 3-4000rpm isi revine pt 5 min ,dupa iar face..

cristy_vlh:galeria de admisie nu e fisurata ,nu are nimic..am fost cu ea la un servis si a probat daca trage aer fals .. am gasit doua furtunase coapte si le am schimbat...si nu am idee ce pot sa ii mai fac..de mers merge..nu da in nas

-si inca ceva..de la regulatoru de relanti poate sa consume mai mult?

Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

galeria de admisie nu are nimic...si valva pcv nu era murdara tare,chiar curata era avand in vedere ca nu umblasem deloc 20 de mii d km, decand am masina si cine stie daca a umblat la ea cnv inainte,si furtunele le am curatat..plus ca nu mananca masina ulei..intre schimburi max 500ml
Link to comment
Share on other sites

Testerul ce zice? senzor temperatura apa si cel de aer sunt ok? Ai incercat sa scoti din mufe pe rand sa stea la valorile presetate? Inclusiv lambda, am auzit cazuri care cu lambda noua dar montata prost i sa smult un fir din ea si el tot asa zicea ca e noua; eu as incerca sa scot toate mufele de la toti senzorii motorului pe rand, vezi ce se intampla. Daca face tot asa as cauta un alt calculator ca sa fac o proba. Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Daca un senzor da valori aiurea nu apare ca si eroare la modelele astea vechi; la mine de ex senzorul care citea temp. apei pt ecu arata ba 99, ba 130C; nu aparea ca si eroare dar la interpretare sa vazut ca e cv aiurea. Incearca cu mufele si vezi de la care se schimba cv.
Link to comment
Share on other sites

face asemanator relantiul,numai ca nu face cu aceeasi viteza

masina mea din clip e masina mea facea doar cand era mai rece afara si daca aveam consumatori porniti(scaune electrice/dezaburire)

acum realizez ca problema a disparut(sau ma rog cel putin pana acum) dupa ce am schimbat senzorul axe cu came admisie :)

Link to comment
Share on other sites

masina mea din clip e masina mea facea doar cand era mai rece afara si daca aveam consumatori porniti(scaune electrice/dezaburire)

acum realizez ca problema a disparut(sau ma rog cel putin pana acum) dupa ce am schimbat senzorul axe cu came admisie :)

si la mn turatia face intre 500 si 900 iar daca dau drumu la aeroterma la max si daca acum ma gandesc bine doar seara face cand am si farurile pornite..

Link to comment
Share on other sites

Exact asa a facut un E36 tot cu m50 sambata (al lui FlorineluXXL) cand a scos mufa de la respectivul senzor, avand electronica pe bosch (non-vanos); la mine daca scot mufa nu fluctueaza (electronica Siemens), ba din contra merge rotund.

Sunt niste valori de testare, la bosch intre pinii 1-2 si 2-3 trebuie sa dea intre 18 si 22 Ohm, iar intre 1-3 aprox 40 Ohm. La cel pe Siemens (2 pini) al meu dadea cam 8 Ohm. Macar asa vezi daca sunt bobinele intrerupte, se poate masura si fara sa il demontezi de pe masina, eu am luat altul degeaba oricum tot din cauza unei mici fluctuatii la relantiu.

 

@DOMI: daca bobinele dau impedanta care trebuie si nu este blocat, de ce nu ar functiona cum trebuie? eu nu pot sa gasesc o explicatie...

Link to comment
Share on other sites

pai poate fi crapta carcasa de la bobine, si sa dea impedanta dar pe langa, fisele bulitesi ele, si se scurge curentul aiurea.. etc.. vorbesc de crapaturi fine cat un fir de par, greu vizibile..

De ce spun de ala spun pentru ca daca nu a fost schimbat ever e foarte putin probabil sa mai fie bun, astea se cam duc in cativa ani, crapau la motoarele astea cand aveau 5-6 ani dar acum..

MAi zic asta ca in ordinea frecventei, statistic vorbind, la m50 cam asta e ordinea.. la relanti neregulat.

-aer fals

-ICV

-aprindere si ce tine de ea.. bobine, fise bujii dar ma rog astea s-ar vedea si in sarcina teoretic..dar mai greu la un 6L...

 

 

 

etc etc..pana la supape bulite compresie naspa.. cel mai grav.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la bobinele/bobina de la regulatorul de relantiu DOMI, nu la cele de la bujii. Sa dea "pe langa" la 12V nu are cum, nu face arc electric.

Si daca nu e nici una din acestea? Senzor turatie axa, debitmetrul? Intra in discutie?

Link to comment
Share on other sites

debitmetru ei el, dar ala il verifici usor .. si el zice ca e bun.

senzor axe cu came nu am auzit sa pice la m50, desi nu e imposibil presupun, dar ala daca pica nu ai probleme numai la relanti... nu mai pornesti.

 

 

Eu vorbesc de bobinele si fisele de inductie de la bujii.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

debitmetru ei el, dar ala il verifici usor .. si el zice ca e bun.

senzor axe cu came nu am auzit sa pice la m50, desi nu e imposibil presupun, dar ala daca pica nu ai probleme numai la relanti... nu mai pornesti.

 

 

Eu vorbesc de bobinele si fisele de inductie de la bujii.

poi a mea si cand fluctueaza relantiul se tureaza bine .. se duce in limitare..la tras nu se observa..aer fals nu trage..furtunele la ea sunt verificate si reverificate..bobinele..nustiu ,m am uitat la ele .. am schimbat mai demult una,dar mai am 2 de rezerva cu tot cu fise..dar nu e din scanteie..chiar daca face si o turez,in mers nu se simnte ca ar merge in 5,in plus mie nu imi face tot timpul..are momente cand e linistita.. si la mine este intradevar instalatie bosch pe ea

Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.