Jump to content

e36 320i fluctuatii relantiu


Recommended Posts

inca o intrebare..azi am deconectat debitmetru si nici o diferenta cu el sau fara el,dar cu el pus nu imi da nici in nas...nustiu ce sa cred..am gasit zilele trecute niste detalii despre debitmetru cum poti sa il verifici..cu turat la 2500rpm si tinut cateva secunde,oprit motoru si dupa 4 secunde ar trebui sa se aprinda 'lita' din debitmetru,si intradevar sa aprins..ceea ce indica ca este bun,dar dc daca il deconectez nu face nimic?pun si imaginele de unde am vazut chestia cu debitmetru in speranta ca cineva poate sa ma lumineze

post-51947-0-03556700-1323941898_thumb.jpg

post-51947-0-72565000-1323941902_thumb.jpg

post-51947-0-60667000-1323941907_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu mai e bun sigur debitmetru ala..

bine..ma gandesc acum sa fie stricat regulatoru de relanti sau altcv si deasta sa nu mi pot da seama daca merge sau nu???

cu mufa pusa la debitmetru nu imi da in nas,nu imi face nimic..si are momente cand merge daca dau jos mufa,adica motorului nu ii place ,sau are momente cand nu face nimic..eu stiam ca debitmetrele ori moare ori functioneaza

Link to comment
Share on other sites

daca functioneaza debitmetrul, cand pui mufa la loc trebuie sa se inece putin, apoi sa mearga iar rotund.

Daca nu sesizezi nici o diferenta, nu se schimba nimic nici macar temporar in ralanti , nici cand scoti nici cand bagi.. e mort.

Cand e mort complet, adica primeste valori improbabile si eratice, ECU merge dupa o harta speciala unde baga niste valori din burta, guestimari sa le zicem... problema e ca iti creste consumul semnificativ.

 

Bineinteles ca daca chiar e mort complet si il schimbi nu iti rezolva problema cu relanti fluctunat, el poate cauza asta daca e doar in coma sa zicem, inca mai merge dar merge foarte prost.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu mai e bun sigur debitmetru ala..

Salut domnu' din Germania!

Stii ca nu pica din prima,plus ca pana isi da duhul un debitmetru cand iese cand nu iese pe tester.

Nu te contrazic!Dar daca tot m-am apucat sa scriu,pana la urma DME-ul invata si in regim de avarie sa mearga.Sa mearga cu mufa scoasa daca are bani de benzina,ca papa de rupe fara.Daca mai oscileaza nu e aia cauza.

Mie mi-au trebuit 2 ani sa imi dau seama de unde e.Si tot singur am rezolvat!

Link to comment
Share on other sites

@cristi: era sparta galeria de admisie?!?

 

 

Pai sigur ca ceva era in neregula la ea, cum am pus alta s-a rezolvat problema cu fluctuatia, nu a mai facut. Initial cand a inceput sa oscileze, facea undeva intre 500-1300 ture. Am schimbat sonda lambda, tot asa facea. La cateva zile, din ce in ce mai rau, ajunsese sa stea turata destul de multicel la 1300-1500, (chiar si 10-15 secunde) apoi scadea la 7-800 ture. Mai trecea cateva minute si iar incepea.... Asta la relanti, in sarcina nu se simtea (asta mai imi lipsea, ca avea si cutie automata). Apoi am incercat cu debimetrele. Tot facea... Apoi baiatul la care eram a venit cu ideea sa punem alta galerie. Imediat s-a schimbat situatia, parca nu mai era aceeasi masina, mergea rotund, nici nu mai misca acul turometrului de la 700 ture. Deci trag concluzia ca galeria era de vina, asa nu se vedea crapatura, ceva.

Link to comment
Share on other sites

dar mie nu imi face asa..la mine mai mult d 1000 max 1100 nu a trecut,si ajunge asa cand am consumatori,faruri,muzica si aeroterma..dar daca nu am consumatori face intre 600 si 900 ,plus ca nu face tot timpul..iar la mine e perfect etans..am schimbat 2 furtune si 2 oringuri si acum nu mi mai trage nicaieri aer fals Edited by alexiguana
Link to comment
Share on other sites

ai reusit sa rezolvi problema?si la mine este exact aceeasi problema..... :(

am dat cu sprai de contacte la mufa de la debitmetru ca era oxidata si numai face,pt moment..dar vedem pe viitor ca nu prea am mers cu ea in ultimele zile..dar daca ai gasit rezolvare..anunta ma si pe mine te rog

Link to comment
Share on other sites

am dat cu sprai de contacte la mufa de la debitmetru ca era oxidata si numai face,pt moment..dar vedem pe viitor ca nu prea am mers cu ea in ultimele zile..dar daca ai gasit rezolvare..anunta ma si pe mine te rog

 

nu am gasit nici o rezolvare si acum mai nou dupa ce merg cu ea o opresc, si daca o pornesc nu mai sta la relanti....ii dau cheie porneste se tureaza si dupa moare.....daca o ajut accelerand-o 2-3 secunde isi revine dar la fel fluctueaza relantiul....ma dispera problema si vremea asta deafara ca nici nu pot sa ma apuc sa o desfac :angry2:

Link to comment
Share on other sites

nu am gasit nici o rezolvare si acum mai nou dupa ce merg cu ea o opresc, si daca o pornesc nu mai sta la relanti....ii dau cheie porneste se tureaza si dupa moare.....daca o ajut accelerand-o 2-3 secunde isi revine dar la fel fluctueaza relantiul....ma dispera problema si vremea asta deafara ca nici nu pot sa ma apuc sa o desfac :angry2:

dar in mers simti ca si cum ar intrerupe si nu ar avea putere?si e 316i,nu?

Link to comment
Share on other sites

Eu am reusit sa scot regulatorul fara sa demontez admisia, trebuie sa ai mainile mai lungi un pic si sa scoti tubul de admisie aer. bagi o mana pe sub clapeta si cu cealalta pe langa filtrul de ulei si reusesti sa o scoti, eu am si bagat-o la loc de 2 ori.

 

@alex: citeste si u titlul macar...

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

dar in mers simti ca si cum ar intrerupe si nu ar avea putere?si e 316i,nu?

 

treaba cu intreruptul am rezolvat-o cu schimbarea bujiilor.am pus unele bosch iridium platinum si vad ca nu mai intrerupe....316 m43 `93

 

Eu am reusit sa scot regulatorul fara sa demontez admisia, trebuie sa ai mainile mai lungi un pic si sa scoti tubul de admisie aer. bagi o mana pe sub clapeta si cu cealalta pe langa filtrul de ulei si reusesti sa o scoti, eu am si bagat-o la loc de 2 ori.

 

@alex: citeste si u titlul macar...

 

am incercat varianta asta si nu am reusit.am mainile lungi si subtiri....dar se pare ca nu suficient :p

Link to comment
Share on other sites

treaba cu intreruptul am rezolvat-o cu schimbarea bujiilor.am pus unele bosch iridium platinum si vad ca nu mai intrerupe....316 m43 `93

 

 

 

am incercat varianta asta si nu am reusit.am mainile lungi si subtiri....dar se pare ca nu suficient :p

eu presupun ca ori trage aer fals,ori valva pcv e dusa,eu doar presupun,avand in vedere ca la relanti trebuie sa o accelerezu=i..acum daca un coleg care stie te poate ajuta,e si mai bine

 

@DYC66 titlul il stiu:) doar eu am deschis topicul..am demontat si eu valva fara sa dau admisia jos:)e mult de munca daca o dau jos:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.