Jump to content

e36 320i fluctuatii relantiu


Recommended Posts

pe canceru asta de afara nu iti vine sa iesi din casa daramite sa mai lucrezi la masina....mi-a zis cineva ca trebuia sa iau borna de la baterie inainte sa incep sa lucrez la ea,eu nu am luat-o si automat ar fi ramas erori in ecu.o sa scot borna de la baterie pt cateva minute sa se stearga erorile si poate si-o reveni....oricum postez aici daca am vreo modificare.

cred si eu..e foarte frig afara:)..dar se sterg erorile daca deconectezi bateria?ca am auzit la unii ca s-ar sterge iar la altii ca nu...concluzia?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

incearca sa vezi daca ai incarcarea ok! calculatorul are nevoie de tensiune exacta! bateria pe masina cati ani are?cu foarte multi consumatori poate nu face fata alternatorul si atunci calculatorul nu stie exact ce sa faca!

Verifica furtunele si regulatorul de ralantiu NEAPARAT spalat bine!

Link to comment
Share on other sites

si mie imi face mai tare cand am consumatori..de exemplu..cand aveam doar farurile si muzica aprinsa facea intre 600-900 iar daca dadeam drumu la aeroterma facea intre 400 si 1100..oricum de ceva vreme nu a mai facut..nici nu stiu daca sa schimb ceva avand in vedere ca nu face mereu si de baterie nu stiu ce sa zic,porneste bine masina,cu bateria asta am luat o si cred ca are 5-6 ani p putin de cand munceste,dar daca porneste mereu la sfert poate avea ceva bateria?..oricum pentru moment sta foarte frumos pe dreapta ca zapada de ieri a depasit capota pe tot drumu...ca niciodata:))
Link to comment
Share on other sites

incearca sa vezi daca ai incarcarea ok! calculatorul are nevoie de tensiune exacta! bateria pe masina cati ani are?cu foarte multi consumatori poate nu face fata alternatorul si atunci calculatorul nu stie exact ce sa faca!

Verifica furtunele si regulatorul de ralantiu NEAPARAT spalat bine!

 

imi porneste imediat chiar si la -20 grade, furtunele de la relanti le-am curatat si verificat si sunt ok, la fel si motorasul de relanti;a fost curatat bine....o sa masor sa vad daca incarca bine.cat trebuie sa bage cand sunt consumatorii porniti?bateria habarnam cati ani are pt ca am masina de jumatate de an

Link to comment
Share on other sites

intre 13.8 si 14.2 trebuie sa bage, indiferent de consumatori trebuie sa fie intre aceste valori. Poti curata si mama regulatorului, trebuie altul; eu l-am demontat pe cel vechi in incercarea de a vedea ce s-a intamplat si concluzia este ca arcul care este responsabil de revenirea la pozitia normala se decaleste in timp si dupa muuult tensionari-detensionari; de asemenea are si niste bucsi pe care aluneca axul. Chiar daca electric este ok, mecanic cedeaza in timp.
Link to comment
Share on other sites

Nu apare nici o eroare de la regulator, se testeaza daca "clantzane" cu testerul, se vede decat daca e mort.

cand l-am curatat l-am pus direct la baterie si clantane fara nici o ezitare.....am masurat si cat baga alternatorul si cu toti consumatorii porniti baga 13.75-13.80 deci e ok alternatorul....lambda o iesi pe tester?

Link to comment
Share on other sites

Nu iese pe tester decat daca e moarta; ea nu este alimentata de 12 V, ea nu sta inchisa sau deshisa ci mereu variaza foarte fin in functie de tensiunea care ii vine.

si gasesc undeva valorile in care trebuie sa stea cand e calda?ma gandesc ca asa as putea verifica.....valorile cand masina e rece si cand e la temperatura optima.....nu prea cred ca nu exista nici o solutie sa testezi lambda....gresesc?

Link to comment
Share on other sites

Exista, dar este un aparat numit osciloscop sau ceva de genul. Cel care face citirea trebuie sa fie foarte bun si sa stie sa interpreteze datele foarte bine. Nu ai ce sa masori cu un aparat clasic in afara de rezistenta de incalzire, semnalul transmis catre ecu este o tensiune care se modifica poate si de cateva ori pe secunda. La fel am incercat si eu diverse variante , am curatat-o cu spray pt frane, tot alta noua a fost solutia.
Link to comment
Share on other sites

Exista, dar este un aparat numit osciloscop sau ceva de genul. Cel care face citirea trebuie sa fie foarte bun si sa stie sa interpreteze datele foarte bine. Nu ai ce sa masori cu un aparat clasic in afara de rezistenta de incalzire, semnalul transmis catre ecu este o tensiune care se modifica poate si de cateva ori pe secunda. La fel am incercat si eu diverse variante , am curatat-o cu spray pt frane, tot alta noua a fost solutia.

http://www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc

uite cum au testat unii sonda....

Link to comment
Share on other sites

Ce masoara ei este o sonda cu un singur fir, fara incalzire, deci una rudimentara. Valorile indicate trebie sa aiba o anumita precizie, dupa cum spuneam vezi ca nu e moarta dar conteaza timpul de raspuns; trebuie sa intelegi ca este un consumabil, se schimba la 100k-140k km, nu tine o viata.

Masuratorile se fac la o anuita temperatura, de accea cele mai moderne au si rezistenta incorporata, ea ajunge la temperatura normala poate dupa o jumatate de ora fara rezistenta , poate niciodata daca e frig. Sunt prea multe variabile ca sa poti spune cu certitudine ca este buna.

Eu peronal ma retag, nu vreau polemici aiurea.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Ce masoara ei este o sonda cu un singur fir, fara incalzire, deci una rudimentara. Valorile indicate trebie sa aiba o anumita precizie, dupa cum spuneam vezi ca nu e moarta dar conteaza timpul de raspuns; trebuie sa intelegi ca este un consumabil, se schimba la 100k-140k km, nu tine o viata.

Masuratorile se fac la o anuita temperatura, de accea cele mai moderne au si rezistenta incorporata, ea ajunge la temperatura normala poate dupa o jumatate de ora fara rezistenta , poate niciodata daca e frig. Sunt prea multe variabile ca sa poti spune cu certitudine ca este buna.

Eu peronal ma retag, nu vreau polemici aiurea.

offtopic:aaa stai linistit ca nu asta era intentia mea sa te contrazic sau sa intru in polemici;am vazut ca te-ai lovit de aceasta problema si vroiam doar sa inteleg cum si de ce merge sau nu testata sonda lambda.

ontopic: o sa imi iau o lambda noua daca zici ca merita, dar momentan mi-a inghetat buzunarul :D

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut un experiment ( tot din lipsa de bani) , am pus o sonda lambda de la o alta masina care nu avea nici in clin nici in maneca cu BMW-ul ! Am taiat mufa de la sonda mea care era bubuita, preincalzitorul de la ea era prajit, si am pus mufa la cealalta sonda, legaturile se pot face foarte usor + alb , - negru , iar cele doua fire grii vin la preincalzitor si chiar nu conteaza cum le legi! In fine, ca sa scurtez , am avut acea sonda aproape 2 luni pe masina si a mers excelent!!!!!!!!!!!! consumul a fost OK , masina a functionat super bine , ca sa nu va zic ca inainte sa schimb sonda nici nu puteam sa plec de pe loc cu ea asa intreruperi imi dadea ........deci....concluzionati voi! Acuma am sonda BOSCH originala si masina merge la fel cu cea neoriginala! deci........
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut un experiment ( tot din lipsa de bani) , am pus o sonda lambda de la o alta masina care nu avea nici in clin nici in maneca cu BMW-ul ! Am taiat mufa de la sonda mea care era bubuita, preincalzitorul de la ea era prajit, si am pus mufa la cealalta sonda, legaturile se pot face foarte usor + alb , - negru , iar cele doua fire grii vin la preincalzitor si chiar nu conteaza cum le legi! In fine, ca sa scurtez , am avut acea sonda aproape 2 luni pe masina si a mers excelent!!!!!!!!!!!! consumul a fost OK , masina a functionat super bine , ca sa nu va zic ca inainte sa schimb sonda nici nu puteam sa plec de pe loc cu ea asa intreruperi imi dadea ........deci....concluzionati voi! Acuma am sonda BOSCH originala si masina merge la fel cu cea neoriginala! deci........

 

de cat timp o ai?cat ai dat pe ea?la consum se cunoaste ceva,consuma mai putin decat cu cealalta?

Link to comment
Share on other sites

Sonda noua e undeva la 475 ron.....:cry: , o am de vreo 2 luni . Sonda SH am luat-o de la un coleg si sincer era de pe o ----mie rusine .....Solenza. mufele le-am taiat si leam inlocuit!La consum nu se simte nimic consuma la fel si cu aia de solenza si cu aia BOSCH. Sonda lambda citeste defapt valoarea oxigenului de pe gazele arse, sunt 4 tipuri de somde , cu 1 fir , cu 2 , cu 3 si cu 4 . Cele cu 3 si cu 4 fire au preincalzitor! Filetul la TOATE e la fel!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sonda noua e undeva la 475 ron.....:cry: , o am de vreo 2 luni . Sonda SH am luat-o de la un coleg si sincer era de pe o ----mie rusine .....Solenza. mufele le-am taiat si leam inlocuit!La consum nu se simte nimic consuma la fel si cu aia de solenza si cu aia BOSCH. Sonda lambda citeste defapt valoarea oxigenului de pe gazele arse, sunt 4 tipuri de somde , cu 1 fir , cu 2 , cu 3 si cu 4 . Cele cu 3 si cu 4 fire au preincalzitor! Filetul la TOATE e la fel!

 

si daca iau una fara preincalzitor si ii fac legaturile e vreo problema?ar afecta cu ceva?stiu ca e tiganie dar nu stau nici stralucit cu banii :)

Link to comment
Share on other sites

Ti-o donez eu pe cea veche a mea daca vrei, singura problema este ca am taiat 2 din fire pt ca mi-a trebuit conductorul, insa se poate innadi, a ramas suficient; nu era moarta, daca te ajuta cu ceva... Locuiesc si lucrez in zonele Obor - Dristor. Da-mi un pm daca te intereseaza.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.