Jump to content

e36 320i fluctuatii relantiu


Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Clapeta de aer sta inchisa complet la ralanti? daca da, inseamna are prea mult aer de la IAC, fara aer nu ar putea sa stea turata.

 

ultima oara cand am verificat-o statea complet inchisa...asta se intampla in toamna cand am curatat si motorasul de relanti in ideea ca se mai stabilizeaza relantiul....ca nu a fost asa e partea a doua...oricum maine trebuie sa imi vina senzorul de la axa cu came si cel de jos (nu stiu exact cum ii spune), o sa ma mai uit odata la clapeta de acceleratie si la ICV la furtunase si o sa ii iau si borna de la baterie sa se reseteze memoria.revin maine cu info & rezultate pozitive...sper :clover:

Link to comment
Share on other sites

am terminat de schimbat senzorul de la axa cu came.am masurat si pe cel de pe masina si pe cel ce mi-a venit si din cate am vazut al meu era mai lenes....am luat iar la curatat motorasul de relanti si am verificat toate furtunasele sa fie ok,si am luat tot ce era mufa am desfacut-o si am dat cu spray de contacti in ea,inclusiv bobina de incutie si fisele....rezultatul:porneste perfect,nu mai fluctueaza relantiul in mers,doar la inceput cand o pornesc si parca se aude si motorul mai bine.teoretic ar trebui sa se schimbe putin si consumul.aaa si f important,trebuie scoasa borna de la baterie in timpul lucrarii pt a se reseta memoria calculatorului.....
Link to comment
Share on other sites

am terminat de schimbat senzorul de la axa cu came.am masurat si pe cel de pe masina si pe cel ce mi-a venit si din cate am vazut al meu era mai lenes....am luat iar la curatat motorasul de relanti si am verificat toate furtunasele sa fie ok,si am luat tot ce era mufa am desfacut-o si am dat cu spray de contacti in ea,inclusiv bobina de incutie si fisele....rezultatul:porneste perfect,nu mai fluctueaza relantiul in mers,doar la inceput cand o pornesc si parca se aude si motorul mai bine.teoretic ar trebui sa se schimbe putin si consumul.aaa si f important,trebuie scoasa borna de la baterie in timpul lucrarii pt a se reseta memoria calculatorului.....

poti sa imi spui spui si mie care au fost simptomele care le prezenta motorul tau ptr ca si eu am ceva probleme cu lipsa de putere si consumul marit

Link to comment
Share on other sites

poti sa imi spui spui si mie care au fost simptomele care le prezenta motorul tau ptr ca si eu am ceva probleme cu lipsa de putere si consumul marit

 

poti citi mai sus sau in paginile anterioare....fluctuatii relanti, consum marit, nu mai pornea, motorul nu mergea rotund....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

habar nu am, si nici nu are importanta asta.

Important e sa dea voltaje care sa se potriveasca cu harta ECu, si sa fie conpatibila la pini, nu din ce e facuta.

 

 

Aia universala nu e buna de nimic, arunci banii pe fereastra.

Fara exceptie, toti au renuntat la ele in maxim 2 luni.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am si eu o nelamurire legata de debitmetru la un 320i non-vanos,desi am probat chestia din manual cu turatul pana in 3000rpm si dupa oprit motorul se aprinde firul acela din debitmetru ..dar daca il deconectez nu face nimic daca e rece si cand se incalzeste cand deconectez mufa se schimba foarte putin,abia sesizabil mersul si cand o conectez la fel..dar nu mereu..in nas nu da masina si consumul nu e asa mare dar in turatii pana in 3000rpm imi intrerupe daca accelerez mai tare.
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o problema cu turatia,defapt nu stiu sigur daca e chiar o problema doar banuiesc ca nu e ok sa faca asa.Masina este un e46 318d din 2003.Mai exact,daca merg cu viteza a 2,a 3 (30-60 km/h) si o scot din viteza apoi franez moderat,turometrul,scade pana in 500 rpm apoi revine imediat la 900 cat e normal.nu se intampla de fiecare data,dar destul de des.daca o las in frana de motor nu am aceasta problema,decat daca franez putin mai mult si se reduce viteza considerabil. daca aveti ideea de ce se intampla asta ,astept parerile voastre,multumesc.

Sper sa nu fiu off-topic.acum vad ca topicul e pt e36 benzina

Edited by hd90ady
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

la fel patesc si eu,doar ca la mine face in timpul mersului cand o las la punctul mort undeva intre 40-60 km/h si mai ales daca drumul e cu denivelari/gropi sau daca franez,dar face doar odata de 2 ori,dupa care revine la normal,s-a intamplat o singura data sa moara motorul in mers...ce ar putea fii?

 

face asemanator relantiul,numai ca nu face cu aceeasi viteza

 

la fel patesc si eu,doar ca la mine face in timpul mersului cand o las la punctul mort undeva intre 40-60 km/h si mai ales daca drumul e cu denivelari/gropi sau daca franez,dar face doar odata de 2 ori,dupa care revine la normal,s-a intamplat o singura data sa moara motorul in mers...ce ar putea fii?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.