Jump to content

bmw e 36 1.8 is


djeros

Recommended Posts

cat in water glu glu no more miau miau ,now make vrum vrum

si asa a inceput si povestea mea. In urma cu aproximativ 2 luni am achizitionat un frumos exemplar al constructorilor bavarezi, un e 36 1.8 is care pur si simplu ma fascinat de cand am vazut pozele pe net am fost fuguta la brasov am cumparato si am inceput sa ma bucur de ea insa usor usor problemele isi anunta venirea prin mici gesturi de pisica rasfatata si nealintata de cei care iau fost stapani inainte.Iata care ar fi acestea :

-4.500 de ture limiteaza(problema aceasta o cunosteam de cand am cumparato)

-caldura cam putina, baga dar doar in turatii mari(ajutatima ca dardai in ea la propriu )

-in momentul cand am bagat jet de apa la spalatorie pe geamul din stanga mam trezit cu apa in interior (daca stiti cauzele ca sa pot remedia problema fac cinste )

-cand am zis sa ma uit la ulei am ramas uimit ca joja era uscata iar becul meu care ar fi trebuit sa indice lipsa acestuia din motor nu sa aprins (acum sper ca nu sa lasat cu urmari grave)

-in orice treapta de viteza as fi daca merg subturat dau un exemplu a5-a cu 60 km/h cand infig piciorul in gaz masina tureaza in gol dupa care revine la turatia pe care o avea inainte si incepe sa traga (care ar putea fi cauza ? sa urmeze un nou kit de ambreiaj oare ?:-s )

-vascocuplajul este legat pe direct ..de ce? asta am intrebat si eu suna frumos zici ca este turbata ...dar nu este sanatos pentru ea ..

in rest sunt foarte multumit de ea si am jurat ca nu va parasi curtea mea cate zile voi avea si pana una alta ca drept rasplata a afectiuni mele pentru ea a primit o pereche de Jl Audio VR690-CXi plus o statie Magnat ultra 2000 provizorie .Dupa rezolvarea problemelor tehnice ma gandeam sa ii fac labutele frumoase si sa o incalat cu BBS Rs-Gt triple M si ceva chestii finute ca sa nu fim cocalari cu speranta ca emblema de M si sigla de la NAIKI ne mai da inca 500 de cai in plus Am postat si cateva poze din pacate nu sunt noi sunt cele dinaintea achizitiei pentru ca spre rusinea mea datorita timpului insuficient nu am reusit sa mai fac absolult nimic.Am atasat si poza cu jantele in speranta ca poate cineva ar putea sa ma ajute sa vad cum ar venii puse pe masina sau daca aveti alte pareri le astept cu cel mai mare drag sunt deschis in a primi sfaturi

post-51233-0-75996000-1323813547_thumb.jpg

post-51233-0-07419800-1323813555_thumb.jpg

post-51233-0-13971500-1323813564_thumb.jpg

post-51233-0-94214400-1323813573_thumb.jpg

post-51233-0-79939600-1323813580_thumb.jpg

post-51233-0-54279500-1323813596_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Verifica-i daca are suficienta apa in radiator si completeazai-o pana la maxim pentru ca de obiciei asta este cauza principala a lipsei caldurii

Becul de ulei se aprinde doar dupa ce motorul este terminat, am asistat la asa ceva deci nu te baza pe becul ala stupid niciodata. Defapt becul ala de ulei ar trebui sa se numeasca becul pentru "schimba-ti motorul tampitule si data viitoare nu-ti mai cumpara BMW".

Limitarea poate fi cauzata ori de senzorul axelor cu came ori de senzorul vibrochenului.

A da, si ambreiajul iti patineaza

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

am inteles cum este cu becul de la ulei urata faza at de ce dracu mai este acolo in fine ei stiu am sa completez apa ai dreptate este cam la minim ceva de genul numai ca va trebui sa mai pun si antigel si nu stiu ce antigel are in ea sa nu fac vreo tocana de mai stiu eu ce pe acolo cert este ca am verificat antigelul pe care il am acum p masina si ar rezista pana la-40 cat despre senzorul de la axa cu came nu stiu ce sa zic daca era el...nu as fi avut probleme la pornire sau sa nu mearga rotund sau sa bata motorul ?iar daca ar fi fost cel de la vibrochen motorul nu ar fi murit ? bine ca din cate stiu sunt de 2 tipuri senzori de genul sper sa nu mananc bors cel cu efect magnetic si cel de tip hall acum 1.8 is nu stiu care dintre cei doi senzori ii are dar voi verifica merci frumos pentru sfaturi cat despre poze cu rezolutie mai mare ii voi face in cel mai scurt timp posibil eu lucrez doar noaptea iar ziua dorm si nu prea am cand pe timp de noapte si cu ce sa fac poze din pacate dar promit sa revin cu poze inca odata mii de multumiri pentru sfaturi ,insa mai vin cu o intrebare ar putea totusi sa fie softul dus ? ma gandesc ca sa jucat cine nu trebuie cu el si de aici sa plece problemele cu limitarea in 4.500 ? voi ce spuneti ?
Link to comment
Share on other sites

referitor la turatia maxima de 4500.verifica urmatoare treaba.scoate ceasurile de bord si vezi daca au codul asta :8 375 044.daca nu au acest cod, inseamna ca sunt ceasuri de motor in 6cilindri si e decalata turatia.am patit si eu aceeasi treaba,s-au defectat ceasurile bord(am si eu tot is e36) si am pus unele de 6cil si ca drept rezultat nu se mai tura mai mult de 4500, in rest functionau normal.poate vechiul proprietar a patit la fel si a fost nevoit sa le schimbe.multa bafta.si....s-o stapanesti sanatos.

 

p.s frumos pisicul!

Link to comment
Share on other sites

referitor la turatia maxima de 4500.verifica urmatoare treaba.scoate ceasurile de bord si vezi daca au codul asta :8 375 044.daca nu au acest cod, inseamna ca sunt ceasuri de motor in 6cilindri si e decalata turatia.am patit si eu aceeasi treaba,s-au defectat ceasurile bord(am si eu tot is e36) si am pus unele de 6cil si ca drept rezultat nu se mai tura mai mult de 4500, in rest functionau normal.poate vechiul proprietar a patit la fel si a fost nevoit sa le schimbe.multa bafta.si....s-o stapanesti sanatos.

 

p.s frumos pisicul!

ok am inteles am sa ma uit dar ideea este ca nu trage ....si la cei 140 de cai ar fi trebuit sa se simta ceva chiar daca este 93 ca an ...adika gen merg in paralel si cu un megane (masina maicamii de facut piata :)) )1.5 dci 6 trepte 110 cai ceva de genul si mi se pare mult mai sprinten :-s

Link to comment
Share on other sites

salut...in legatura cu limita. cum iti face pe liber sau in treapta ...daca iti face in treapta e din cauza ca patineaza discu

daca iti face si pe liber e din cauza:cablu acceleratie,senzor acceleratie,filtru aer,debitmetru,clapeta de accelaratie nu se deschide complet din cauza la mizerie...verifica astea..

 

si apropo...iti dau un sfat...nu te apuca sa bagi bani in el...am si eu un is....din 1997 cu 160.000km reali....si am bagat ceva banuti...ca vruiam sa fie totul perfect,..si nu termin una ca apare alta....mai bine fai defectele principale si mergi cu ea asha cum merge ea....nu te astepta sa fie perfecta nici-o data nu o sa mai fie...dupa un timp o sa se duca...100 la suta sitele de la toba....

apoi o sa se duca flansa de cardan....si etc....

deocamdata eu nu mai am probleme cu ea...dar sitele au inceput figurile...si flansa a inceput si ea niste simptome..mici..

ce sa zic ca am schimbat pivoti de brat posibili vinovati la bataile masini...si acuma parca bate mai rau pe masina...

incet au inceput sa apara cateva problemute mici....care inebunesc cand ma gandesc sa le remediez nush...de unde sa apuc:))

 

(scuzati gramatica...)

Link to comment
Share on other sites

cat in water glu glu no more miau miau ,now make vrum vrum

si asa a inceput si povestea mea. In urma cu aproximativ 2 luni am achizitionat un frumos exemplar al constructorilor bavarezi, un e 36 1.8 is care pur si simplu ma fascinat de cand am vazut pozele pe net am fost fuguta la brasov am cumparato si am inceput sa ma bucur de ea insa usor usor problemele isi anunta venirea prin mici gesturi de pisica rasfatata si nealintata de cei care iau fost stapani inainte.Iata care ar fi acestea :

-4.500 de ture limiteaza(problema aceasta o cunosteam de cand am cumparato)

-caldura cam putina, baga dar doar in turatii mari(ajutatima ca dardai in ea la propriu )

-in momentul cand am bagat jet de apa la spalatorie pe geamul din stanga mam trezit cu apa in interior (daca stiti cauzele ca sa pot remedia problema fac cinste )

-cand am zis sa ma uit la ulei am ramas uimit ca joja era uscata iar becul meu care ar fi trebuit sa indice lipsa acestuia din motor nu sa aprins (acum sper ca nu sa lasat cu urmari grave)

-in orice treapta de viteza as fi daca merg subturat dau un exemplu a5-a cu 60 km/h cand infig piciorul in gaz masina tureaza in gol dupa care revine la turatia pe care o avea inainte si incepe sa traga (care ar putea fi cauza ? sa urmeze un nou kit de ambreiaj oare ?:-s )

-vascocuplajul este legat pe direct ..de ce? asta am intrebat si eu suna frumos zici ca este turbata ...dar nu este sanatos pentru ea ..

in rest sunt foarte multumit de ea si am jurat ca nu va parasi curtea mea cate zile voi avea si pana una alta ca drept rasplata a afectiuni mele pentru ea a primit o pereche de Jl Audio VR690-CXi plus o statie Magnat ultra 2000 provizorie .Dupa rezolvarea problemelor tehnice ma gandeam sa ii fac labutele frumoase si sa o incalat cu BBS Rs-Gt triple M si ceva chestii finute ca sa nu fim cocalari cu speranta ca emblema de M si sigla de la NAIKI ne mai da inca 500 de cai in plus Am postat si cateva poze din pacate nu sunt noi sunt cele dinaintea achizitiei pentru ca spre rusinea mea datorita timpului insuficient nu am reusit sa mai fac absolult nimic.Am atasat si poza cu jantele in speranta ca poate cineva ar putea sa ma ajute sa vad cum ar venii puse pe masina sau daca aveti alte pareri le astept cu cel mai mare drag sunt deschis in a primi sfaturi

 

Sa il stapanesti cu placere... remediere rapida a problemelor... asta cu sh ul e loterie... si eu sunt posesor de cca o luna jumate de o bavareza si ma asteptam sa mai descopar niste probleme la ea.. dar nu asa multe :)).. Ca un sfat.. scapa de lampile alea dintre proiectoare... in rest frumos exemplar :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

va multumesc pentru sfaturi cat despre investitie stiu ca nu va mai trage niciodata ca at cand a fost nou dar incerc sa fac tot posibilul sa fie bine cu piese de buna calitate nu sh-uri sau mai stiu eu ce usor usor rabdare si tutun vorba romanului sper sa o aduc pe linia de plutire de vandut oricum nu vreau sa o vand mai ales ca cu totii cred ca stim ce a pregatit guvernul boc asa ca...nu cred ca are cineva 8000 de eur sa ii plateasca taxa pisicutei sau eu sa ii platesc altuia asta e decat logan mai bn e 36 cu cateva probleme :D
Link to comment
Share on other sites

mare parte din probleme rezolvate am efectuat schimbul de ulei si filtre ,am aflat ce este cu limitarea am ceasuri de 2.5 ceva de genul si din cauza asta limiteaza unde limiteaza motorul este super ok ...caldura am depistat problema filtrele de polen a trebuit sa le schimb zic filtrele pentru ca eu am av 2 unul in stanga si celalalt in dreapta aerotermei iar in rest pedal to the metal :D cautam blocant :D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

masina intre timp a primit stopuri m , cotiera si dif m(inca nu este montat dif astept evacuarea) darr ....se pare ca voi spune adio jantelor si altor planuri de stilizare pentru simplul motiv ca motorul este down daca prima oara a mancat uleiul si am dat vina pe indicele uleiului folosit de fostul propietar 0w40 sau ceva de genul castrol ..aqm din pacate numai are nici o scuza in 3000 de km a mancat cam 3 litri de ulei si de data asta a mancat motul 10w40 ori dereglarea a pornit de la ''performantele uleiului castrol'' folosit inainte ori a imbtranit de tot, ma voi duce la mecanic in speranta ca imi va da o veste buna si va spune bai a pierdut prin alta parte si nu la mancat, ce este foarte ciudat este ca eu nu am vazut niciodata fum albastru care sa dea semnele consumului de ulei in fine daca nu va mai putea fi facut nimic alt motor tot 1.8 is 400 de eur an 98 ...pt toate celalalte exista master card

 

poza stopuripost-51233-0-05901300-1330912732_thumb.jpg

Edited by djeros
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nu am mai postat nimic de foarte mult timp insa cu ajutorul prietenului dyculescu care mi-a spus ba hai ma ca este caterinca maxima pe bmw club m-am hotarat sa mai postez ceva poze ,masina a suferit ceva transformari in ultima vreme a primit o vopsea noua jante noi ,faruri aproape noi (zkw) urmeaza sa ii fac interiorul sa o aranjez cat de cat pe parte de sonorizare si sa reusesc sper sa ii pun toate dotarile care mai imi lipsesc (obc mare +clima+geamuri el spate etc )post-51233-0-95062100-1373072969_thumb.jpg

 

poze partea a-2-a

 

poze partea a3a

 

poze partea a4a

post-51233-0-88658300-1373072997_thumb.jpg

post-51233-0-59278100-1373073017_thumb.jpg

post-51233-0-18560200-1373073085_thumb.jpg

post-51233-0-41557700-1373073106_thumb.jpg

post-51233-0-60119000-1373073128_thumb.jpg

post-51233-0-83121900-1373073170_thumb.jpg

post-51233-0-85402500-1373073356_thumb.jpg

post-51233-0-40951200-1373073465_thumb.jpg

post-51233-0-49702400-1373073500_thumb.jpg

post-51233-0-93294900-1373073524_thumb.jpg

post-51233-0-12462100-1373073586_thumb.jpg

post-51233-0-20517500-1373073700_thumb.jpg

post-51233-0-87595500-1373073728_thumb.jpg

post-51233-0-55638600-1373073759_thumb.jpg

post-51233-0-02425300-1373073831_thumb.jpg

post-51233-0-67802300-1373073864_thumb.jpg

post-51233-0-12902700-1373073912_thumb.jpg

post-51233-0-26726100-1373073960_thumb.jpg

post-51233-0-95291500-1373074008_thumb.jpg

post-51233-0-85110400-1373074030_thumb.jpg

post-51233-0-21803900-1373074125_thumb.jpg

post-51233-0-77002900-1373074141_thumb.jpg

post-51233-0-85614600-1373074165_thumb.jpg

post-51233-0-85475100-1373074198_thumb.jpg

post-51233-0-05112800-1373074237_thumb.jpg

post-51233-0-65408600-1373074289_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ce modificari mai trebuie sa faci ca sa iti stea semnalizarile US style(pe langa soclu bec)

am tras fir de la poziti in firul ce duce in us dar nu am lucrat eu personal la aceasta modificare nu pot spune mai multe sigur sigur stiu ca a fost ceva fir verde unit cu un fir parca tot verde nu mai retin

 

este super,bravo,multi km! :thumbsup:

merci frumos mai este de lucru inca la ea in primavara va fi cu totul si cu totul altceva daca voi avea putin noroc masina va primi inclusiv air ride

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa! Observ ca nu ai mai pastrat nuanta originala a masinii, acum e un fel de visiniu din cate se vede. Oricum, arata foarte bine si asa. Sa te poarte sanatos si cati mai multi km alaturi de ea! :thumbsup:

da nu am pastrat nuanta era mult prea banala ,merci frumos

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.