Jump to content

recomandare electrician auto


Recommended Posts

De ce nu incerci sa descrii problema si poate in felul asta te ajuta cineva?

 

Eu am o problema mai veche care persista cu erori pe cele 4 bujii :am schimbat bujii, releul(am releul vechi acasa si l-am verificat la pini si are continuitate) si siguranta. Am controlat siguranta din dde sa vad daca este arsa si nu era. Daca stiam ma duceam de la inceput la un electrician si o rezolvam sigur cu bani mai putini :rolleyes: Sigur am un fir intrerupt pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata: piesa x2110 din link: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/EO_M47_0016.htm. Cu ea scoasa si verificata era ok dar avea un mic plastic care intrase acolo si nu facea bine contact plus ca se largise contactul.

 

PS: La modelele FL numai verificati siguranta de 100A ca nu are nici o treaba cu releul, numai pentru modelele NFL. La FL este direct de la electromotor.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

am gasit la ce te referi :) mufa de se infige in releul de bujii...aia rotunda..pai , cred ca mecanicul ti-a largit-o daca a tras ca ciobanu..rolleyes.gif (alea ies si se infig foarte greu,deci cam greu de largit)

 

http://wds.spaghetti...EO_M47_0005.htm

 

 

http://wds.spaghetticoder.org/zi_images/GREO_M47_0005.png

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Prea posibil cand s-a desfacut prima data mufa sa se fi fisurat un pic plasticul din mufa si cand s-a pus la loc sa fi nimerit portiunea de plsttic fisurata si sa fi intrat intre contact. Mufa asta pe langa bujii cred ca mai are un alt rol ca altfel nu-mi explic de imi mergea masina asa de prost iarna dupa pornire cu toate ca apa era la jumatate. Tacaneau injectoarele in draci si nici nu tragea (era lesinata rau). Mersi gelu cu poza din link ca la mine nu stiu de ce nu se vede.
Link to comment
Share on other sites

si mie imi apareau 4 bujii arse pe tester...dupa ce am schimbat relul, singur.. masina porneste perfect la frig, adica zici ca apa are 88grade ..porneste instant fara sa balbaie sau ceva..merge rotund ca atunci cand e motorul cald

 

daca ai stricat mufele alea e cam naspa..mufa aia are un singur pin mare ..ma gandesc ca nu prea ai ce sa strici la ea , pana la urma , poti sa tai mufa si sa te legi direct de pin, dar la cat de gros este si pinul si firul ma gandesc ca aia este alimentarea + generala ..deci , poate ca e riscant sa nu fie ok acolo..daca zici ca ti s-a ars si siguranta de bujii , clar ai scurt undeva

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi apareau cele 4 bujii duse dar sunt 2 situatii diferite: la mine nu intra deloc curent in releu in schimb la tine trimitea curent mai departe. Ai vazut ca in zona cealalta a releului sunt 12 pini: 7 functionali (4 bujii, 1 siguranta dde si 2 calculator) si 5 nefunctionali.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.