Jump to content

pompa verificata la bosch si totusi eroarea este ...


Recommended Posts

masina este e46 320d motorul de 136 cai din 99 , initial a picat senzorul de turatie al pompei , am avut o pompa pe care am calat-o si verificat-o la bosch , a iesit tot perfect , apoi inlocuit turbo pentru ca nu baga preisune mai deloc , si totusi masina nu trage , pe tester acum a iesit debitmetru perfect , presiune la turbo la fel ... tot in parametri cu exceptia acestei erori : fuel pump regulation ....... la relanti da fum alb si in turatii negru ... lasa si pata pe asfalt daca sta la relanti cateva minute in acelas loc ...

 

aveti idee se mai face vreun reglaj ceva si cu pompa pe masina ?

Link to comment
Share on other sites

in final am gasit rezolvarea la problemele mele , pompa desi este pusa pe 0 ea trebuie reglata si pe motor , astfel am vorbit sunt programat pentru miercuri , acum am toata convingerea ca se va rezolva si masina va functiona corect , mai ales ca are pompa si injectoarele verificate pe bancuri specializate , turbo si debitmetru pe tester deci ... nu prea mai are ce sa fie altceva ...
Link to comment
Share on other sites

gata , am rezolvat , pompa pusa la punct acum masina merge f bine , un user de aici foarte bun meserias , profesionist dealtfel , acest user se numeste dereglatu , daca aveti vreodata probleme cu injectia nu ezitati si nu numai cu injectia omu face tot ce e pe la motor anexe tot benzina , diesel , tot ...

 

acum concluzia , pompa trebuie reglata si pe motor ...a mea avea o deviatie de 12 grd ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

domnul Dereglatu (Pitesti) face minuni cand vine vorba de reglat pompele de injectie (si nu numai)

 

multi specialisti zic ca ti-o pun la punct, ti-o caleaza, este in parametrii producatorului... dar nu poti sa sari de 120 km/ora, asta in cazul in care iti porneste.

 

Concluzie :dereglatu chiar stie ce face,un adevarat profesionist, nu pleci de la el nemultumit. RECOMAND

Link to comment
Share on other sites

Daca e online acest user (dereglatu) sau daca imi puteti trimiti un PM cu numarul lui, va multumesc anticipat. As vrea sa ii cer un sfat: astazi cand sa plec spre munte, cu toate bagajele in masina, masina nu a mai pornit deloc. Bateria ok, se invarte mult, insa nu porneste. Dupa ce am pus testerul am vazut ca presiunea in rampa comuna e doar de 10-12 bari, in loc de 400 cat ar trebui sa fie ca sa porneasca. Se pare ca problema ar fi cu pompa de inalta presiune sau cu o valva regulatoare de la retur (injectoarele sunt ok, le-am verificat).

Din pacate nu am gasit pe nimeni care sa ma ajute, fiind si perioada asta din an, si poate gasesc un sfat aici, pe forum.

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca la mine nu e rezolvata treaba , masina acum trage cel putin pana la 3000 de ture trage bine apoi trage mai usurel , dar nu asta m-ar deranja cat fumul negru chiar si la relanti iese vizibil , daca o turez pe loc lasa pata neagra pe afalt .... pompa pusa la punct la deregltu , injectoare verificate pe banc , debitmetru bosch (nu a iesit la tester ca fiind defect) turbo nu lucra dar dupa ce i-am dat ceva talpi la drum lung si-a dat drumu ... dar totusi fumul la relanti in prima faza nu trebuie sa existe ... pompa la fel verificata si calata la Bosch ... numai am nimic de zis , pe tester nu iese nimic . de pornit o ia la sfert in orice conditii ... Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

am fost la bosch , mi-au zis ca avansul il face perfect deci colegul Dereglatu a facut perfect treaba , dar la primul service bosch unde am fost prima data sa calez pompa , cei de acum mi-au spus ca trebuia si reglata pompa , ei doar au verificat-o si calat-o dar nu au reglat-o ...... eu numai inteleg oricum nimic aceasta operatie costa 1000 ron acum ... data pompa jos reglata pe banc si pusa la loc .... acum dece se mai regleaza si ce daca ea a fost pe o masina care functiona corect .....
Link to comment
Share on other sites

am fost la bosch , mi-au zis ca avansul il face perfect deci colegul Dereglatu a facut perfect treaba , dar la primul service bosch unde am fost prima data sa calez pompa , cei de acum mi-au spus ca trebuia si reglata pompa , ei doar au verificat-o si calat-o dar nu au reglat-o ...... eu numai inteleg oricum nimic aceasta operatie costa 1000 ron acum ... data pompa jos reglata pe banc si pusa la loc .... acum dece se mai regleaza si ce daca ea a fost pe o masina care functiona corect .....

 

Normal ar tb sa te duci peste ei si sa le spui ca nu a fost reglata pompa si sa nu te mai coste nici un leui in plus. Merseriasii lui peste din Romania trebuie sa platim noi dupa urma lor. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.