Jump to content

BMW E46, 325i, 2004


alidani

Recommended Posts

Salut, va prezint, dupa aproximativ doua luni de zile, masina mea: un superb E46, 325i, an 2004, 192 HP, in prezent are 155.000 km (reali avand in vedere ca am cartea de la proprietarul masinii din germania – mare pasionat + verificata in tara). Toate piesele de pe masina sunt originale si am de gand sa o mentin asa.

Am un mare plan cu aceasta masina, avand in vedere ca e intr-o stare perfecta (nu am mai vazut un e46 care sa se prezinte asa de bine) si pana sa-l iau pe asta am vizionat aproape toate seria 3 ce erau de vanzare pe net: avand in vedere performantele motorului, la primavara vreau sa-i montez un compresor si sa o las pe burta.

Pentru cine imi poate recomanda o firma serioasa, chiar si din afara, sunt deschis la orice informatie si sfat.

 

Ca si dotari:

 

Vehicle information

 

VIN long WBAEV31000KL49281

 

Type code EV31

Type 325I (EUR)

Dev. series E46 (4FL)

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M54

Cubical capacity 2.50

Power 141

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SILBERGRAU METALLIC (A08)

Upholstery STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Prod. date 2004-04-01

 

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

302 ALARM SYSTEM

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

326 REAR SPOILER, DELETION

338 M SPORTS PACKAGE II

356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

473 ARMREST, FRONT

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

495 3. HEADREST REAR CENTRE

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

650 CD PLAYER

710 M LEATHER STEERING WHEEL

716 M AERODYNAMICS PACKAGE II

724 EDITION SPORT

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

770 INTERIOR TRIM ALU SILVER CUBE

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

787 M LT/ALY WHEELS DOUBLE SP.135 W MIXED T.

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

972 COMFORT PACKAGE

 

Series options

No. Description

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

550 ON-BOARD COMPUTER

832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

 

post-52298-0-13148200-1324153576_thumb.jpg post-52298-0-78638800-1324153570_thumb.jpg post-52298-0-76882300-1324153582_thumb.jpg post-52298-0-48430400-1324153592_thumb.jpg post-52298-0-23638900-1324153587_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

F frumoasa, arata f bine, de altfel ca toate masinile aduse din germania (la noi o sa mai apara zgarieturi, vopsea sarita).

 

Sa te poarte sanatos! Eu as fi preferat manuala, ar fi un pic mai rapida, dar automata e mai confortabila. De compresor nu stiu ce sa zic, nu cred ca sunt pe forum 1 sau 2 care sa isi fi pus, mai ales pe 325.

Link to comment
Share on other sites

F frumoasa, arata f bine, de altfel ca toate masinile aduse din germania (la noi o sa mai apara zgarieturi, vopsea sarita).

 

Sa te poarte sanatos! Eu as fi preferat manuala, ar fi un pic mai rapida, dar automata e mai confortabila. De compresor nu stiu ce sa zic, nu cred ca sunt pe forum 1 sau 2 care sa isi fi pus, mai ales pe 325.

 

am optat pentru automata in ideea in care merg 90%din timp numai in Bucuresti si am zis sa incerc si o automata. Pana acum zic ca am luat o decizie f buna.

 

Frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

@increatul: Masina a fost cumparata din tara, a fost ceva vreme pe autovit.

 

Asa este, masina e cumparata din tara, a fost adusa si ingrijita f bine de cineva de la Targoviste

 

Foarte frumoasĂŁ și dotatĂŁ! SĂŁ o porți cu plĂŁcere. Ăn ceea ce privește compresorul, trebuie sĂŁ știi cĂŁ nu este o treabĂŁ simplĂŁ de fĂŁcut. Eu zic sĂŁ o lași așa cum e.

 

Ai dreptate nu este o treaba usoara si nici ieftin de realizat. Sunt dispus sa bag vreo 2-3000 E pentru a iesi ceva profii si cred ca ma indrept spre vreo firma de afara. Abia dupa o sa stiu ca e cu adevarat speciala.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate nu este o treaba usoara si nici ieftin de realizat. Sunt dispus sa bag vreo 2-3000 E pentru a iesi ceva profii si cred ca ma indrept spre vreo firma de afara. Abia dupa o sa stiu ca e cu adevarat speciala.

Din pacate nu cred ca ti-ai luat in calcul si cutia A ...(nu va rezista mai mult ca sigur mai mult de 2 sute si ceva CP) cand va intra in moarte clinica va fii prea tarziu si pacat de masina si banii investiti pana atunci :(

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

:)) o vad eu pe a mea zilnic, tot e46, nu are nici-o zgarietura nici interior si nici exterior, O pastrez in VID :D

 

S-o stapanesti cu placere sa te bucuri de ea ...:thumbsup:

 

Am cautat timp de aproximativ 4 luni un e46 in mintile lui si crede-ma, sunt f putine la vanzare. Asta nu inseamna ca nu exista persoane pasionate de bavareza lor si investesc timp si bani pentru a putea spune ca au o masina adevarata.

Toata stima!

 

Din pacate nu cred ca ti-ai luat in calcul si cutia A ...(nu va rezista mai mult ca sigur mai mult de 2 sute si ceva CP) cand va intra in moarte clinica va fii prea tarziu si pacat de masina si banii investiti pana atunci :(

 

Din ce m-am interesat si am mai vazut pe net cutia rezista la un compresor. Acesta dezvolta o putere constanta si progresiva, intr-adevar, daca s-ar monta o turbina ar aparea probleme din cauza "violentei" pe care o produce.

Link to comment
Share on other sites

felicitari ,superba masina, s-o stapanesti sanatos,totusi sunt curios in legatura cu consumul,te intreb pt ca doresc sa-mi iau un 330i si as vrea sa fac asa o comparatie.

 

Daca te gandesti la consum eu zic sa-ti iei gandul de la 330i. A mea arata in bord 18% si tinand cond de cutia automata, rotile pe 18", frigul de afara si ca merg numai in Bucuresti cu ea, cred ca e mai mult decat ok.

Link to comment
Share on other sites

felicitari ,superba masina, s-o stapanesti sanatos,totusi sunt curios in legatura cu consumul,te intreb pt ca doresc sa-mi iau un 330i si as vrea sa fac asa o comparatie.

 

Un 330i manual cred ca nu consuma mai mult decat 325iA!;)

Daca vb de bucuresti spre exemplu!

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente, am si eu un 325i NF manuala... am mers si cu una automata mi se pare mult mai puturoasa ca una manuala... nu sunt adeptul masinilor automate din punct de vedere al performantelor,doar din punct de vedere al comoditatii. Oricum ai facut o treaba buna vad ca ai si mai multe dotari pe ea...sa aveti grija unul de altul.Iar consumul este cam de 15 la mers batranesc si cam 18-20 la mers tineresc :) Edited by ad!tza
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente, am si eu un 325i NF manuala... am mers si cu una automata mi se pare mult mai puturoasa ca una manuala... nu sunt adeptul masinilor automate din punct de vedere al performantelor,doar din punct de vedere al comoditatii. Oricum ai facut o treaba buna vad ca ai si mai multe dotari pe ea...sa aveti grija unul de altul.Iar consumul este cam de 15 la mers batranesc si cam 18-20 la mers tineresc :)

 

Ai dreptate legat de cutie, e ceva mai puturoasa decat cea manuala, dar asta a fost cerinta nr.1 ca masina sa fie hidramata. Nu regret, ba chiar pot sa-ti spun ca are destula vlaga si cutia asta are un raport excelent la schimb de trepte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

frumoasa masina ;felicitari pt ea

 

ps:din semnatura ta vad ca anterior ai avut doar diesel/asta e si benzina si motor mai mare fata primele/ nu iti e destul de vrei sa ii pui compresor ?

 

Un singur diesel am avut la viata mea, restul au fost benzinare. Intr-adevar, asta e un motor mai mare decat precedentele, dar o asemenea masina merita sa fie cu adevarat speciala, asa ca un compresor e ideal.

Momentan m-a lovit o problema: vasul de exansiune a cedat, un mic por care face sa pierd antigelul. Schimb vasul si cu ocazia asta o sa-i fac si o revizie generala... o sa fie ca noua :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.