Jump to content

BMW 320 CI facelift 170 CP M-paket II on 19" styling 230


525RCI

Recommended Posts

Edy, multumesc mult pentru raspuns, din pacate eu abia acum am observat ca mi-ai raspuns :blush: , scuze pentru intarziere. Ideea cu antena am abandonat-o momentan, dar iata ce am reusit sa fac:

-am luat grilele performance si va multumesc pentru sfaturi tuturor, a meritat diferenta de bani, arata perfect

-am cumparat distantierele de 10 pentru spate si prezoanele aferente, multumesc sax1987 pentru recomandarea facuta

-jantele sunt vopsite si pregatite pentru primavara

-schimbat filtrele si uleiul

-masina a fost la BMW Filare pentru o testare completa. rezultatul: termostatul da erori sporadice, l-am cumparat deja, si problema mea mare este aceea cu Valva DISA 11617544806 (poate citeste si Mishoo, stiu ca si el avea probleme cu ea). e, aceasta valva doresc sa o cumpar noua, am dat mai multe telefoane la persoane diferite care se ocupa de importuri de piese si raspunsul a fost intotdeauna acelasi: aceasta piesa NU EXISTA IN DEPOZITELE EXTERNE (adica la BMW in Germania). Din cate am inteles este o scapare a fabricii si aceasta piesa nu s-a mai fabricat....Nu stiu ce sa fac in aceasta situatie, masina merge bine, dar tin neaparat sa o schimb pentru ca se pare ca este complet defecta, se si aude ca fiind spart ceva in interior, am inteles ca niste membrane. Daca aveti idei.....

 

A mai ramas de cumparat setul de arcuri Eibach Pro Kit dar pana la sfarsitul lunii februarie se rezolva, dupa care masina va intra la vopsit.

Va atasez cateva poze de sezon cu masina si accesoriile acesteia:

 

....

post-252-0-34183300-1328046133_thumb.jpg

post-252-0-43770900-1328046138_thumb.jpg

post-252-0-77379600-1328046192_thumb.jpg

post-252-0-70302200-1328046211_thumb.jpg

post-252-0-92566500-1328046217_thumb.jpg

post-252-0-89152300-1328046222_thumb.jpg

post-252-0-72016800-1328046227_thumb.jpg

post-252-0-73687000-1328046232_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
a venit si valva DISA, am montat-o impreuna cu bujiile si termostatul. daca tot am umblat in zona clapetei de acceleratie, am curatat-o si am curatat si regulatorul de relanti. cu partea tehnica am terminat, nu mai am nici o eroare pe tester, de acum trecem la partea estetica. poze cu piesele si una undercover:

post-252-0-84324200-1329224368_thumb.jpg

post-252-0-10235900-1329224384_thumb.jpg

post-252-0-55047000-1329224392_thumb.jpg

post-252-0-99988900-1329224538_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu am schimbat valva DISA la 325i , a venit pe OEM de 2 ori gresit ... codul de pe cutie corect piesa din cutie avea cod de 330i si nu se potrivea era mai lunga ... iti recomand sa o schimbi urgent daca este dusa membrana din ea sunt sanse f f mari sa se rupa si sa se aspire in motor , pretul e undeva la 800 ron OEM

 

rolul DISA este sa ofere mai mult cuplu in ture joase , eu am simtit o imbunatatire majora

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

de venit a venit ce trebuie, am montat-o pe masina, se simte mai bine la trecerea din treapta a 1-a in a 2-a. asa am citit si eu ca influenteaza cuplul in turatii joase, dar si consumul. legat de consum nu am apucat sa ma lamuresc, abia am facut plinul de o saptamana, dar va tin la curent. multumesc pentru informatii....
Link to comment
Share on other sites

inainte sa pun rotile de iarna nu frecau, chiar stateau mai inauntru decat la berlina, dar am emotii pentru cand voi monta arcurile sport si distantierele de 1 cm. preventiv am roluit aripile si am facut proba, era OK, dar nu erau montate arcurile. vom vedea...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Au sosit si ultimele jucarii, cel putin deocamdata: arcurile Eibach, emblemele fata si spate, ambele stopuri spate (unul era crapat si facea un pic de condens iar celalalt era zgariat) si doua bielete antiruliu care si-au aratat limitele dupa iarna grea care a trecut. Am mers foarte putin cu ea dupa ce am montat arcurile, dar sincer nu simt decat o mica diferenta de rigiditate fata de cele stock, ceea ce este foarte bine. Acum masina este la vopsit, pana marti sper sa fie gata, ce sa zic, numar zilele, minutele...........

Cateva poze:

post-252-0-24345300-1332419915_thumb.jpg

post-252-0-69358100-1332419924_thumb.jpg

post-252-0-44223700-1332419930_thumb.jpg

post-252-0-19325500-1332419936_thumb.jpg

post-252-0-78657000-1332420174_thumb.jpg

Edited by 525RCI
Link to comment
Share on other sites

drop-ul nu este spectaculos, dar este suficient pentru ce imi doream eu. Nu am pus deocamdata jantele pe 19", atunci imi voi da seama daca imi place sau nu. Dar am fost foarte placut impresionat de cat de putin s-a schimbat masina dpdv al confortului, asta intr-adevar intr-un interval foarte scurt cat am apucat sa merg cu ea. Edited by 525RCI
Link to comment
Share on other sites

@robytza: o sa incerc maine sa fac niste poze, dar acum am tablele pe 15", nu stiu nici asa daca este relevant pentru tine.

 

@alex 83: si ce sa inteleg, ca va fi mai rigida sau mai confortabila? eu stiam ca dupa cativa km se aseaza in pozita corecta, dar nu te contrazic....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.